SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Lansetti:
On tää mun mielestä ainaki yhtä helvettiä.... en kyll yhtään tykkää olla yksin..*uuh*[/q]

Täysin samaa mieltä... alkaa jo tää ikuinen sinkuttelu riittämään

aah, pääsin vihdoin balanssiin sinkuuteni kanssa. ja tulin täysin siihen tulokseen, et yksin on parempi. voinpahan ainakin röyhtäillä ja olla sika ilman paheksuntaa..
..ja yritän toimia erään ystäväni sanojen mukaan..
”älä oo pässi, vaa pokaa mies ja sitä hässi, kuhan se ei oo kössi”.

[q]kilobitti:
---
CandyRaver:
---
oon vaan huomannu jotain ton kaltaista...Jo 2n vuoden ajan joutunu kerta toisensa jälkeen kuuntelemaan sitä,että..”ei pysty sitoutuun..” ”..ei osaa seurustella...” ”..ei uskalla rakastua...”
”..ollaax vaa kavereita...”
---
Mmm.. no toi voi johtua ihan yhtä paljon siitä toisesta osapuolesta. Esim. jos on suhde just takana ni toi voi olla vaikeata, ja luulenpa vielä että edellisestä suhteesta ylipääseminen on miehelle vaikeampaa.
[muokattu 8.1.2004 10:15]
[/q]
Siis miten niin miehelle on vaikeampaa päästä edellisestä suhteesta yli?*ding* Ei se ainakaan helppoa ole ollut mulle jos olen ollut korviani myöten rakastunut..Eikä eron jälkeen halua pitkään aikaan yhtään mitään koska se olisi väärin niin sitä toista kuin itseäkin kohtaan.

Hävettää kun miettii kuinka usein noita lauseita \”ei pysty sitoutuun..\” \”..ei osaa seurustella..\” \”..ei uskalla rakastua..\” \”..ollaanks vaan kavereita..\” oon käyttänyt..*blush*Kun ahdistaa niin ahdistaa..

[q]Dèja vu:
pitäisköhän se sitten ilmoittautua tänne..*blush*
[/q]
Tuu vaan, ei tää oo niin paha paikka miltä näyttää..*justjoo**vink*

Aika poistua täältä.

Taisin rakastua;

http://observe.arc.nasa.gov/nasa/gallery/world/new_world/graphics/new-york.jpg

Nojoo, pitänee muutenkin poistua paikalta. Eihän sitä pidä kaikkia korttejaan paljastaa, olipa pelimies tai ei :)

Mukavaa Joulua ja Hyvää Uutta Vuotta!,

Itse kyllä uskon että tuota voi tapahtua. Uskon että se vain jotenkin kolahtaa välittömästi. Tosin mä oonkin ihan höppänä.

[q]Epailija:
Tämä kirjautuisi pois täältä. Täytyy sanoa, että kyllä se kestikin, mutta hyvää kannattaa odottaa. & Ja turha hämmästellä, mä olen varmasti yllättyneempi kuin kukaan teistä. Toivottakaa sen sijaan vaikka onnea. ”Taita niskasi”. *hih*[/q]
huhusta tuli official

[q]misjah:
kaiki vaan lähtee puis..
[/q]
Eikä lähde..*hymy*

[q]misjah:
---
Kanelli:
...ilmottautuu paikalle. Ja mihinkäs suuntaan tästä eteenpäin sitten?

---

Jotkut himoitsee SEUKKAUSLUUKKUUN.. mut meil on täällä parempi meno..
tääl on haaremit ja kaikkee kivaa..
[/q]
*piis**joo*

Täällä on kivaa.

[q]Blues:
---
GoA:
Täällä on kivaa.

---

Aina sä jaksat uskotella tuota itsellesi
[/q]

Itse asiassa en uskottele. Loppujenlopuksi on kivaa ja jos en viihtyisi täällä niin yrittäisin kai hakea seuraa? Nyt seuranhaku ei nappaa. Ei jaksa nähdä vaivaa siinä että tutustuisi uusiin ihmisiin sillä tavalla. helpompaa on olla vaan kavereita. =) Sitäpaitsi oman makuni tuntien sellaista sopivaa ei kovin helpolla löydy.

poks! gaa!

[q]wallu:
---
MissyKiss:
---
misjah:
vielä täällä

---

Ja onnellinen?

---

Voiko kukaan olla?*eiei*
[/q]

Minä olen.

[q]hallucinogen:
Mä en kyllä jätä tätä parinmuodostusta luojan huomaan vaan teen asialle jotakin
Vois vaikka sivellä itseensä liimaa ennen seuraavia bileitä ja sit mennä halaamaan jotain nättiä tyttöä, ei ainakaan heti pääsis karkuun, ehtis vaikka esittäytyä
[/q]

Mä oon sit eka joka sua halaa. Ihan vain kiusalla-

onnellisesti parisuhtees, jo kolmatta vuotta ha hyvin menee
pakko kertoo et välillä näinkin päin...*pahis*

[q]ParodY:
Enemmän tai vähemmän kyllä, mut jos ei halua olla tulevaisuudessa kylmä-erakko-kalkkikseks, nii täytyy aina vaa yrittää, toivossa pitää elää, et jonain päivänä tapaa sen ihanan ihmisen...joka siis haluaa olla sunki kaa, ettei se oo sit vaan ykspuolista*blush*
[/q]

Totta, tuo yrittäminen ei vain jotenkin tunnu sopivan mulle. Jos en heti tapaamisesta lähtien tunne pientä ihastumista niin pelkään ettei asiasta tule mitään enkä viitsi edes yrittää koska luulen vain lopulta rikkovani jonkun muun tunteita. Tuo taas on huono asia koska minun mauallani tuo johtaa siihen että istun 40 baarissa ettimässä mitä vain seuraa. Mikä on aika perseestä suoraan sanoen.

Kuitenkin itsensä muuttaminen on vaikeampaa kuin sormien näpsäyttäminen joten ihan heti tuota ei tapahdu. Pitäisi ottaa se riski ja kokeille vain jonkun kanssa miettimättä sitä miten käy. toisaalta kuinka pitkään sitä jaksaisi/kehtaisi olla jonkun sellaisen kanssa josta ei välitä niin paljon kun toinen saattaisi? Tai mitä vastata jos toinen sanoo rakastuneensa? Valehdella vai sanoa totuus? Kumpikin vaihtoehto on huono. Eli enpä tiedä. Tulevaisuus näyttää. Tunnen vain itseni niin hyvin että noita ”rakkautta ensisilmäyksellä” tyylisiä on todella vähän liikenteessä.

turhaa itkemist taa tääl*hymy**vink*
*nuha**sars**hellokitty**enkeli*

[q]DominikH:
Sinkkuus on juuri siistiä. Ei ole ketään kuka määrää,kuka valvoo ja kuka muka luulee tietävänsä kaiken.
[/q]

jos on sellaista ihmistyyppia etta antaa muiden kavella ylitseen niin siina ei sinkkuilukaan hirveesti auta.

[muokattu 30.11.2003 09:51]

[q]kilobitti:
En ehkä omalla kohdalla usko varsinaiseen rakastumiseen ensi silmäyksellä, mutta todella vankka ihastuminen voi kyllä kolahtaa kovin lyhyessä ajassa. Olen kokeillut.
[/q]

Tuo on ehkä enemmänkin se mitä haen. Eli että että katse ja hymy hurmaa minut heti.

[q]Pipa:
Ihan ilosesti täällä sittenkin... vittu en ees jaksais kattoo mitään miehiä... kaikki ne on mulkkuja!!!...*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei*

[muokattu 1.12.2003 09:36]
[/q]OIJOI! Pipa on siis sinkku! JES!

O