SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]MCEE:
*huoh* vielä täällä..
[/q]

Yllätys.

[q]Zorlim:
Mitäs jengi tulevina tylsinä(?) joulupyhinä väsää?
[/q]

Oon vihannu joulua jo vuosia. Se oli ehkä silloin hauskaa, kun oli kakara ja pystyi lähtemään seuraavana aamuna kavereiden kanssa pulkkamäkeen jne. Juttu ei oo vaan mennyt enää vuosiin noin, joten oon viettäny sen enemmän tai vähemmän aiemman sivun kuvan meiningeissä. Lukenu kirjoja ja niin edelleen. Ja vaikka se onkin omalla tavallaan ihan OK, niin ei se mitään hauskaa suoranaisesti ole. Sen takia pakenenkin ”pahaa oloa” joidenkin mielestä vielä pahempaan paikkaan - http://www.nyavalon.com

Ei vaan jaksa taas sellasta perinteistä ”No mitäs sulle? Aijaa, olis ihan kiva jos voisit olla täällä! Ai voisit vai? No älä kuitenkaan tuu.” -meininkiä, jota voi lukea aina rivien välistä. Joulu on perhejuhla, eikä perheettömälle mikään kauhean erikoinen tapahtuma :)

[q]greenie:
Tarjonta ei vaan vastaa kysyntää - ja päinvastoin :) [/q]

exactly

[q]hallucinogen:
Sopivia naisia on vaan liian vähän ja sitten kun sellasen sopivan sattuu näkemään niin syystä tai toisesta sitä ei saa
[/q] Tää osuu mun kohdalle Joka kerta myös. Parhaat tuntuu aina olevan varattuja tai muuten vaan ei elämäntilanne ole oikeenlainen
mut sit taas kun tuntee löytäneensä jotain enemmän, niin mulla on ainakin Murphyn laki tullu esiin aina pahimmalla mahdollisella tavalla
Ei siis ole helppoa päästä pois tästä kuopasta.

[muokattu 16.12.2003 15:55]

Hui, tännehän on tullut iso ryntäys joulun aikana..*uuh*
Pelottavaa mutta alan taas pitkästä aikaa viihtymään tässä luukussa..Ehkä..*ding*

[q]Zorlim:

Doh, mulla oli sellanen 3 vuotta. Mut kun olin masentunut ja kypsynyt duuniin ja kärsin bunroutista niin pistin poikki... Enkä ees oikeestaan tiedä miksi... Mutta sellaista tää maailman meno on.

[/q]

Ohhoh. Hieman samaa oiretta havaittavissa osatekijänä kun jokin aika sitten liityin sinkkuluukun riveihin. Nyt ainakin osaa tarkkailla itseään vähän paremmin, tai siis yrittää tarkkailla. Salakavala ilmiö tuo liika työn tekeminen.

[q]hallucinogen:
Mä tollasta karvasta huoli Voisin tehä susta kyllä jonkun butlerin tms muun orjan
[/q]

en mä ole kuule kovin karvainen. *vink**nauru*

Ihan kivaa täällä on. Ei tarvitse valittaa.

[q]wallu:
---
MissyKiss:
---
misjah:
vielä täällä

---

Ja onnellinen?

---

Voiko kukaan olla?*eiei*
[/q]
Kyl mä ainakin oon onnellisempi täällä kuin että seurustelisin jonkun kanssa ihan vain sen vuoksi että olisi ”joku”*ding*

[muokattu 19.12.2003 22:45]

[q]äm:

Sitäpaitsi onhan sulla MUT! Mä olen parempi kuin yksikään tyttöystävä. En nalkuta koskaan ja juon sun kanssa viinaa ilman perheriitaa. Mun seurassa saa kuikuilla muita naisia ja jopa kommentoida kiinteitä periä ilman, että saa laukusta päähän. Mä en raahaa sua perhepäivällisille enkä pistä pukeutumaan tyhmiin vaatteisiin. Mä en pistä sua siivoamaan. Jos mulla on paha päivä, se ei ole sun tehtävä lepytellä mua.

Tarviiko vielä jatkaa?!

[muokattu 10.12.2003 10:44]
[/q]

Mul ois kysysmys. Mite ois pienet*vink* ALetaask olee*slurps**sydän**sydän**slurps*

[q]kilobitti:
toiseksi, ”haku päällä” oleminen on aika rasittavaa. Nautin elämästäni paljon enemmän kun unohdan aktiivisen etsimisen, nautin vaan elämästä ja ihmisistä. Kyllä se sieltä joskus tulla tupsahtaa*joo*
[/q]

Samoin, ei tuota jaksa edes nykyään etsiä, olen jopa ehkä hieman liian epäaktiivinen kun ei jaksa edes yrittää mitään.

hiihiiiiii!!! tää on just jees olla sinkku ku ei tarvii olla kellekkään tilivelvollinen..*joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**iloinen**blush**iloinen*

[q][HRD]ance:
Täällä ollaan vielä.. ja syvemmälle kuoppaan tunnun vaan joutuvani*eiei*
[/q]
Se on vaan tää joulu mikä saa tuntumaan olon paljon pahemmalta mitä normaalisti..*joo*
Ja joulu on kohta onneksi ohitse..*hymy*

[q]Dj Jaques:
Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta kyllä minäkin ”onnellisena pitkäaikais sinkkuna” kaipaan sitä jotakuta jolle vois laittaa hyvää ruokaa tai jonka kanssa voisi olla ihan vaikkapa sohvalla tvn edessä. Kyllä varmaan kaikki aina silloin tällöin kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä.
[/q]

eiks sulla oo kavereita =D

[q]kuu:
---
-Santtu-:
Kuulostaa tutulta.. Erittäin.. Varsinkin tuo vääriin ihmisiin ihastuminen.. Lukeekohan mulla otsassa että käyttäkää tätä hyväksi, tää on hölömö.. *täh*

---

Sama juttu täälläkin.
[/q]
Minä myös..*igor*

Jaahas. Jaahas. Taisin löytää uuden kodin. Toivottavasti tää luukku on vain tilapäinen asunto ja löydän uuden ennen kesää.

[q]misjah:
---
MissyKiss:
Ja onnellinen?

---

parempi näin ku se että ois sellanen tyttö jota ei rakasta..
vaikka vois toi toinenki luukku olla kyl ihan kiva jos joskus sellasen ihanan naisen löytää..*hmph*
[/q]

Minkäslainen tyttö se sitten pitäis olla, että sunkin sinkkupäivät on ohi?
Ja joo, samaa mieltä, kyllä sen pitää olla sitten aitoa, ja
oikeat tunteet pelissä, eikä vaan olemista olemisen ilosta....

[q]hallucinogen:
No mut sä ootkin poikkeus
[/q]

Ja ylpeä siitä.

Osui kyllä niin kovasti toi kuva muhun, et tiputti maan pinnalle

[q]NasQ:
ite ainakin oon ajatellu ensin opetella oleen ihan itekseni ennenkun toisia ihmisiä ittelläni vaivaan
[/q]

se on helppoa. varresta kii ja sit vaan vatkataan eestaas.

O