SINKKULUUKKU

Back to häröily O

---

Mutta on mulla varaa vaatiakin! :D
---

Oikein!

Nimimerkillä nirso, mutta oman "luokkansa" tunteva :D

Hehee, aivan, aivan... :-)

---

Heh, joo... Se on kyllä erittäin skarppi ja toimelias, se vaikuttaa paljon siihen, että voin arvostaa ja luottaa.

---

Heh.. Onnistuit kyllä taas herättämään kiinnostuksen ajatuksiasi kohtaan :)

Olisi todella mukava kuulla mitkä tekijät sinun maailmassasi vaikuttavat siten, että ihmisellä on "varaa vaatia" seurustelukumppanin suhteen. Tällä sanonnalla kai yleensä kuitenkin tarkoitetaan sitä, että omaa joitakin sellaisia asioita, joiden varjolla voi pyytää enemmän kuin ns. "ihmiset normaalisti tekevät". Minua kiinnostaisi sekä ihan yleiset periaatteet siitä mikä antaa varan vaatia että myös se minkä takia sinä itse täytät sellaisen ihmisen kriteerit, jolla on vara vaatia.

Mitään universaaleja totuuksia en toki hae - kinnostaa ihan vain millaisia ajatusrakenteita sun pääsi sisältä löytyy :)

Muutkin voivat toki vastata jos siltä tuntuu ^___^

Lähinnä tuolla kommentilla tarkoitin vain jotain sellaista, että arvostan itseäni niin paljon, että ansaitsen omasta mielestäni hyvän kumppanin. Eli minulla on siis varaa vaatia kumppanin suhteen.

Mutta jos lähtee enemmän miettimään kenellä on ja kenellä ei ole varaa vaatia, niin itse pohjaan sen siihen, kuinka paljon ihminen tavallaan täyttää yleisesti naiselle tai miehelle asetettuja vaatimuksia, ihanteita ja toiveita. Esimerkiksi naisille miehen varallisuus on usein tärkeä seikka, joten rikkaalla miehellä on varaa vaatia enemmän kuin köyhällä. Samoin miehet usein arvostavat naisessa nuoruutta ja ulkonäköä ja näin ollen nuorella ja kauniilla on varaa vaatia enemmän kuin rumalla ja vanhalla. Mielestäni minulla on varaa vaatia objektiivisen mittapuun mukaan ainakin jonkin verran normaalia enemmän, sillä olen nätti, hoikka, nuori ja kouluttautunut nainen.

Oikein!

Nimimerkillä nirso, mutta oman "luokkansa" tunteva :D

Lähdetkö muuten nyt kaffelle mun kanssani kun sulla on kerran jo poikaystäväkin?
---
No en! :D Siis ainakaan nyt, en halua, että poikaystävä alkaa ihmettelemään mitään.

No höh :(

Mutta kerrothan ihmeessä sitten, kun haluat, että poikaystävä alkaa ihmettelemään jotain!

Näillä näkymin en oo kuitenkaan itse menossa täältä sinkkuluukusta mihinkään, joten mulla on kyllä aikaa odottaa :)

--

.. mielienkiintoista!

Lähdetkö muuten nyt kaffelle mun kanssani kun sulla on kerran jo poikaystäväkin?

Tahtoo pois täältä*uuh*

mä voin kyl tulla piristää sun päivää ihan koska vain.

---

---

---

--

---

.. mielienkiintoista!

---

No en! :D Siis ainakaan nyt, en halua, että poikaystävä alkaa ihmettelemään mitään.
---

Sekö ei halua, että käyt ystävien tai tuttujen kanssa ulkona? O_o

No eihän tässä ole kumpikaan kysymyksessä...

Tahtoo pois täältä*uuh*

---

---

Lähinnä viittasin tuohon, että mitä ihmettelemistä hänellä siinä on jos tutustut uusiin ihmisiin tms? Miksi kukaan edes miettisi tuollaisia?

No en ole sellainen jota yleensäkään kiinnostaisi tuosta noin vaan tutustua keneen tahansa tuntemattomiin. Jos lähtisin jotain tapaamaan, en haluaisi kertoa siitä ja se ei ole sen arvoista, että siitä syntyisi jotain ongelmia...

Lähinnä viittasin tuohon, että mitä ihmettelemistä hänellä siinä on jos tutustut uusiin ihmisiin tms? Miksi kukaan edes miettisi tuollaisia?

---

---

---

---

No en ole sellainen jota yleensäkään kiinnostaisi tuosta noin vaan tutustua keneen tahansa tuntemattomiin. Jos lähtisin jotain tapaamaan, en haluaisi kertoa siitä ja se ei ole sen arvoista, että siitä syntyisi jotain ongelmia...

Selkeästi hieman erilainen ajatusmaailma omaani verrattuna, siksi ihmettelinkin.
En ikinä rajoittaisi seurustelukumppanini liikkumista tai kaveripiiriä, edellisistäkin suhteista jokainen on ravannut nettituttujen kanssa ulkona ilman mitään seuraamuksia kummallekaan osapuolelle. Luottamus ja rehellisyys on tässä itselleni se avain. Salailusta ja tollasista ihme peleistä ja turhasta miettimisestä jää vaan paska maku suuhun kaikille.

Viime aikoina on tullut useasti fiiliksiä että täällähän on melkeen mielummin kuin "SEUKKAUSLUUKUSSA"
.. Paljon rennompaa..

Ainakin osin elämä on helpompaa ja suoraviivaisempaa sinkkuna, sen olen huomannut.

---

---

---

---

---

---

Selkeästi hieman erilainen ajatusmaailma omaani verrattuna, siksi ihmettelinkin.
En ikinä rajoittaisi seurustelukumppanini liikkumista tai kaveripiiriä, edellisistäkin suhteista jokainen on ravannut nettituttujen kanssa ulkona ilman mitään seuraamuksia kummallekaan osapuolelle. Luottamus ja rehellisyys on tässä itselleni se avain. Salailusta ja tollasista ihme peleistä ja turhasta miettimisestä jää vaan paska maku suuhun kaikille.

Joo, ihan totta. Ei miesystävä kyllä minua rajoita, vaan minä itse. Kyllä saan vapaasti tavata ketä haluan, aivan kuten hänkin.

still .... anyone? :)

Hei mikä tässä nyt on vialla, että vedän puoleeni joko a) varattuja miehiä, b) sitoutumiskammoisia tai c) ihan täysiä urpoja? Ja näitä a-vaihtoehtoja on nyt täs vuoden aikana tullu eniten vastaan... Voisin haluta jo poistua tästä luukusta...

Ei kun tulevaa EX avokkia etsimään.

*lohduttel**sydän*

Alkaa kyllä pikkuhiljaa vituttaa täällä hengailu. Mutta en sit tiedä kuka voisi olla sellainen, etten kyllästyis viikon sisällä. Kukaan ei tunnu pysyvän ikinä mun vauhdissa mukana...

Hei mikä tässä nyt on vialla, että vedän puoleeni joko a) varattuja miehiä, b) sitoutumiskammoisia tai c) ihan täysiä urpoja? Ja näitä a-vaihtoehtoja on nyt täs vuoden aikana tullu eniten vastaan... Voisin haluta jo poistua tästä luukusta...

Urpot on kovia yrittään iskeä naisia mutta niiden käytöstavoilla ei kyllä räpsää irtoo.. =D

Ei kun tulevaa EX avokkia etsimään.

Ja lisätäänpä listaan myös pelimiehet... tosin ne ehkä myös kuuluu ryhmään sitoutumiskammoiset..?

Aada: Itseasiassa en ees haluais enää säätää, vaan olis kiva jos olis se oma jonka viereen käpertyä *sydän*

O