SINKKULUUKKU
[q]ezzy, 6.2.2008 09:09:
---
mark hamilton, 6.2.2008 00:58:
Sikku elämää...
---
lappe rannasa...
[/q]
:DD
---
---
Jee...oon seurustellut tässä jo tovin! Pitää vaan löytää oikeanlainen kumppani niin kaikki asiat sujuu kuin itsestään...
---
Olis kiva nähdä millanen tyyppi täytti sun kriteerit :D
---
http://pangamanagement.files.wordpress.com/2010/06/norris11.jpg
Kiitti indi, en muista koska oon viimeks revenny näin rankasti

Koska tää aihe saattaa kiinnostaa ainakin joitakin sinkkuluukkulaisia, niin postataan nyt tää tieto myös tänne...
Ensi viikon maanantaina eli 9.7.2012. Klo. 18.00 alkaen
Cafe Pirittassa ( Eläintarhantie 12, Helsinki )
järjestetään miitti jonka teema on:
Kuinka monisuhteisuus alkaa?
"Miten polysuhteisiin päädytään? Mikä saa pariskunnan muuttamaan suhteensa avoimeksi, ja mitä siitä seuraa? Oletko ollut ennen monogaaminen, mutta muuttunut sitten joksikin muuksi, vai eikö monous vain koskaan ollut sinun juttusi? Miten suhdeanarkismi muuttaa elämää?
Millaisia tunteita ja ajatuksia itselle uudenlaiseen suhdemalliin siirtymiseen liittyy? Miten niitä käsitellään?
Tervetuloa jakamaan kokemuksiasi ja kokemattomuuttasi!"
Tapahtuma on epävirallinen keskustelutilaisuus kaikille joita aihe kiinnostaa. Paikalla voi olla ihmisiä jotka ovat eläneet jo pidemmän aikaa monisuhteissa, mutta myös sellaisia joille aihe on täysin uusi ja vieras. Mitään virallista ohjelmaa ei ole tiedossa, vaan keskustellaan ihan sen pohjalta mitä ajatuksia ja tuntemuksia ihmisillä aiheen ympäriltä on.
Jos asia mietityttää ja pohdit olisko monisuhteisuus mahdollisesti sua varten, tai olet elänyt jo pidemmän aikaa polyamorista elämää, niin tervetuloa mukaan jakamaan kokemuksia, kommentteja ja kysymyksiä!
mikäs täällä on ollessa, en kyl vaihtais tätä mihinkään
Ei tulis mieleenkään lähtee täältä menemään. Viime aikaiset tapahtumat ovat vahvistaneet sen että en ole valmis mihinkään vakavaan suhteeseen vielä, jollei nyt satu törmäämään johonkin täydelliseen daamiin. Luulin tavanneeni sellaisen mutta totuus paljastui toisenlaiseksi.
Eipä ole vieläkään tullut törmättyä siihen täydelliseen daamiin :P
PETTURIT! EI LIVETÄ TÄÄLTÄ!11111
Miksi detti.netistä ei löydy yhtään ilmoitusta mihin vähempää voisi kiinnostaa vastata?
Miksi detti.netistä ei löydy yhtään ilmoitusta mihin vähempää voisi kiinnostaa vastata?
Ei niitä hirveästi tosiaan ole. Tosin nyt pitää sanoa että olen käynyt pari kertaa ulkona yhden mimmin kaa johon tutustuin deittisivustolla ja hän on kyllä erittäin kiinnostava tapaus. Katotaan miten käy :)
Ei Suomi24 ole sen parempi. Kokeiles Ok Cupidia, sitä ainakin mulle kehuttiin ja sieltä saanut mailikavern:)
No woman no cry.
Ohareita ja "mennään vain ulos" (ja mitään sen jälkeen ei naisista enään kuulunutkaan) + muutamat muut hämärät tapaukset on tän vuoden saldo.
Totean ettei tämä mikään huono luukku ole kun mietin kohtaamaani tarjontaa luukun ulkopuolelta.
kuulostaa tutulta.
meinasin ensin kommentoida tähän vain että: "hyvä käteenveto on paljon parempi kuin huono pano." mut sitte alko kaduttaan esikatselua klikatessani notta johan vaikutan suppeelta.
No woman no cry.
Ohareita ja "mennään vain ulos" (ja mitään sen jälkeen ei naisista enään kuulunutkaan) + muutamat muut hämärät tapaukset on tän vuoden saldo.
Totean ettei tämä mikään huono luukku ole kun mietin kohtaamaani tarjontaa luukun ulkopuolelta.
No woman no cry.
Jos yhtään lohduttaa, tuo on enemmän kuin mitä mulla on ollut vientiä kahteen vuoteen
Nauratti tuossa männäpäivänä, kun kaveri valitteli nettideittiensä "menestystä". Yleensä emännät vaan parin viestin jälkeen lopettaa viestittelyn, vaikka ihan hyvin tuntus juttu alkaneen. Yks neiti sen sijaan veti vähän radikaalimmat: juttu eteni siihen pisteeseen, että tyttö hinkuin halus kuvaa, ja kun kaveri sen sille lähetti, hävis neidon profiili ja kaikki yhteystiedot netistä saman tien :D
:DD
Nauratti tuossa männäpäivänä, kun kaveri valitteli nettideittiensä "menestystä". Yleensä emännät vaan parin viestin jälkeen lopettaa viestittelyn, vaikka ihan hyvin tuntus juttu alkaneen. Yks neiti sen sijaan veti vähän radikaalimmat: juttu eteni siihen pisteeseen, että tyttö hinkuin halus kuvaa, ja kun kaveri sen sille lähetti, hävis neidon profiili ja kaikki yhteystiedot netistä saman tien :D
haha aika paha :D
mutta miksi ylipäätäänsä laittaa profiilia ilman kuvaa? eiköhän se kuitenkin ole aika tärkeässä osassa siinä kumppanin valinnassa alkuvaiheessa. sitten kun on tutustunut paremmin niin se pikkuhiljaa menettää merkityksensä mutta jos aivan rehellisiä ollaan, niin vaikka tapaisin maailman ihanimman henkilön joka luonteeltaan olisi 10+ mutta hän näyttäisi suohirviön ja frankensteinin yhdistelmältä, niin juttu jäisi siihen. pinnallista? ehkä osittain joo mutta en ole koskaan ollut asettamassa itseäni jalustalle maailman parhaimpana ihmisenä, olen vain rehellinen.
oon kyl ite ihastunut ja vaikuttaa siltä että tämä mimmikin tykkää musta, ollaan vietetty edelliset 3 päivää (ja yötä) melkein jatkuvasti yhdessä <3
mikäs täällä on ollessa *känni*
joo, sinkkuilu on kyl pop. varsinkin kun tuntuu että omaan jotenkin vääristyneen kuvan parisuhteesta kun katsoo edellisiä poikaystäviä (tai sitten oon jotenkin onnistunut jatkuvasti pongaamaan ne väärät...)
tänne siis taas asumaan asettuu hän.
Mielummin sinkkuna kuin huonossa suhteessa.
"Some people play hard to get. I play hard to want."
Is that why people want you so hard? Should I try that too? ;)