SINKKULUUKKU
[q]kindertin, 17.10.2009 11:48:
...
Psykoterapeutti Ritva Salmisen mielipiteitä tilanteesta, jossa mies on pettänyt.
...
-"Molempien tulisi ymmärtää, että suhde ei ole ollut jostain syystä tyydyttävä. Siihen on tullut tila, joka on täyttynyt uudella ihmisellä."
[/q]
Olenko mä jotenkin hirveän pessimistinen kun mä kuvittelen, että sellaisen suhteen löytäminen, joka tyydyttäisi osapuolten kaikki tarpeet hautaan saakka on jotenkin aika epärealistinen toive?
Onhan se tietysti aika paljon kiinni siitä kuinka paljon on itseään valmis muuttumaan ja tarpeistaan valmis luopumaan. Ehkä kyse onkin siis vain siitä, että mä olen huono mukautumaan, muuttumaan ja luopumaan?
Mutta olisiko kolikon toinen puoli kenties se, että suurimmassa osassa parisuhteita kommunikaatio pelaa niin huonosti, että se on vaan helpompi muuttua, mukautua ja luopua itse tarpeistaan kaikkien tarvekonfliktien edessä, kuin edes yrittää keskustella kumppanin kanssa siitä olisiko olemassa jokin toinen reitti tarpeiden tyydyttämiseen? Ehkä omalla kohdallani onkin vain tällä osin vähän liian suuret luulot itsestäni ja liian suuret odotukset tulevalle kumppanilleni? ;)
[q]aada, 1.2.2009 18:58:
no joo, kyllä mäkin käyttäisin mielummin ton ajan runkkaamiseen kun noi lainit on tota luokkaa (eipä taida natsata, himassa sen sijaa saa varman voiton)
[/q]
:DDD
[q]Umbala, 24.1.2009 22:07:
Mutta mä en luovuta, koska mä olen aivan varma, että joskus on vaan parempi valehdella.
[/q]
Tää menee Siveydelle kans koska samaahan se on yrittäny propagoida:
mihin kohtaan se raja vedetään?
En sit tiiä oonko jotenki takakiree tän kanssa, mut en näe kovinkaan paljoa eroa siinä valehteeko suhteen ulkopuolisten paneskelusta vai valehteleeko vaikka siitä että WTC-torneja ei tuhonnukkaan terroristit tai että Irakista löytyy massatuhoaseita. Valheita sinällään kaikki, ja kaikilla on negatiivisia seurauksia tulee ne ilmi tai ei. Joo joo, voit kusettaa sitä toista, mutta itsesi kusetus onkin jo astetta hankalampaa. En tiedä vielä ketään joka olis siinä onnistunu. Jos tiedät että toinen ei diggaa ylimääräisten hässimisestä, niin joko a) satutat toista totuudella, mutta osoitat edes hivenen selkärankaa tai b) monimutkaistat tilannetta valehtelemalla siinä mielessä että joudut myös pitämään huolta ettei toinen saa tietää totuutta ja jos jonain päivänä saakin niin oot tilanteessa a) paitti et selkärankaakaan ei enää ole havaittavissa.
Valheella tuppaa useimmiten olemaan aika lyhyet jäljet, ja ihmisiä on sittenkin aika hankala huijata.
Oletko sinkku? Onko sinulla tylsä elämä?
Tule lukemaan sinkkuluukkuun lapsen kasvatusvinkkejä, se tuo sisältöä elämääsi
[q]aada, 1.2.2009 18:58:
---
niomic, 1.2.2009 18:14:
---
aada, 1.2.2009 17:24:
---
opmdevil, 1.2.2009 17:19:
---
aada, 1.2.2009 17:00:
---
opmdevil, 1.2.2009 16:55:
Minut on kirottu viettämään loppuelämäni sinkkuudessa. Eilen olin baarissa ja siinä sitten sattui olemaan maailman-koko-universumin nätein tyttö jolle piti jotain sitten kaksi olutta juoneena sönkätä kun tunsin itseni rohkeaksi.
Mä: Moi
Se: No moi
Mä: Käytkö sä täällä usein?
Se: En
Mä: No, missä sitten yleensä käyt?
Se: Enpä juuri missään.
Mä: Tykkäät siis niinkusta viettää koti-iltoja?
Se: Voisi sen noinkin sanoa. Mene pois.
Täytyy niinkusta näin seuraavana päivänä tilannetta analysoineena todeta, että omasta puolesta homma meni suhteellisen hyvin ensimmäiset 15 sekuntia. Sen jälkeen täytyy sanoa, että homma vähän niinkusta meni pieleen.
---
menikö sulla 15 sekkaa moin sanomiseen?
---
Mä yleensä jään luuppiin miettimään, että kannaako sanoa "hei", "moi" vai "terve" ettei vaan anna itsestää vääränlaista kuvaa.
---
sinuna käyttäisin senkin ajan runkkaamiseen
---
Oisko noin parempi :)?
---
no joo, kyllä mäkin käyttäisin mielummin ton ajan runkkaamiseen kun noi lainit on tota luokkaa (eipä taida natsata, himassa sen sijaa saa varman voiton)
[/q]
eikä tossa kyllä mitään vikaa ole muutenkaan, hyvät runkut voittaa huonon panon ihan koska tahansa!
[q]opmdevil, 1.2.2009 18:59:
Ja mitä vikaa "Käytkö sä täällä usein" läpässä on? Siis jostainhan se pitää keskustalu avata. Jenkkiopiskelijat vissiin käyttää "what's your sign?" niinkusta iskureplana. Ja varsinkin jos baarin soittama musiikki on just joku rihannan umbrella niin ei sitä voi pyytää tanssimaankaan. Kun periaatteessa se, että joku tulee selittämään jotain saattaa olla aika hämärää niin mieluummin lähestyy jollain kysymyksellä josta sitten voi keskeytyä dialogia. Luin jostain, että hyvä keskustelija saa muut puhumaan ja nimenomaan kysymyksien avulla. Voihan sitä lähteä provoamaan niinkuin netissä, että "30 v sinkkujen täytyy maksaa vähemmän veroja koska he myös kuluttuvat vähiten yhteiskunnan palveluja. Tämän lisäksi lapsiperheiden veroja pitäisi korottaa koska laskennallisesti he tuhlaavat eniten yhteiskunnan resursseja. Kannatan köyhien ihmisten pakkosterilisointia ja eutanasiaa. No, olenko mä jo onnistunut iskemään sut?"
[/q]
rihannan umbrellahan sopii ihan loistavasti tanssilattialle jos osaat oikeat liikkeet :P
[q]Decion, 31.3.2009 16:34:
---
AnssiV, 31.3.2009 16:17:
itse siirryin kevään myötä seukkausluukusta sinkkuluukkuun, päivän jälkeen säpinäluukkuun ja siitä 4 päivän jälkeen seukkausluukkuun *sydän* kevät todellakin tekee taikojansa
[/q]
..ja mua on sanottu nopeeks
Ei vaan,hienoahan se on että rakkautta löytyy
[q]Arsk4_, 22.9.2009 12:18:
---
kindertin, 22.9.2009 12:17:
---
(OT: kukas se olikaan kun mainosti alkaneensa soittamaan musaa koska sillä saa naisia?)
---
Oliko se tuo mark hamilton :)?
[/q]
Tais olla, hyvää viihdettä ne sen jutut
Onko Sinkulle mitään luotettavaa kokemusten vaihto paikkaa.
Mua alkaa Sinkkuus ottaa pattiin kun niin monta mokattua jututa on takana ja en ole kovin itse varma siitä mistä johtui pakit ja homman tuhoutuminen kun ne naiset ei sitä mulle kerro ja mä en niitä ymmärrä yleensä ollenkaan miksi ne tulee puheleen mitä sitten tulekaan mm. just bileissä ja miksi nyt tässä 32-vuoden iässä niitä tunkee aika paljon. Ja on jo monta kertaa käynyt niin että niitä on 2 kpl yhtäaikaa ja ne eivät ole kavereita ja ne alkaa sitten riidellä yllättäen jostain jolloin heikompi naisista voi joutua pikkusen noloon tilanteeseen ja lähtee kiiresti käpälä mäkeen ja tulee kummasti taas uusin kujein puheleen kaikkee kun se toinen ei ole enää näkyvissä.
Mitä nyt noita näkee baarissa niin on tosi kummaa kun suhteelinen hyvän näköinen muija kyselee mitä miltä keskustelu kumppani joka on mies on siitä pitääkö naisella olla isot vai pienet tissit ja ks. tieto on ks. mimmille kovin tärkeä tieto.
Enkö vaan usko itteeni vai mitä häh.
[q]vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)
[/q]
Hmm..(mun mielestä)karmeesta musiikista huolimatta jäin kyllä kattomaan loppuun asti ton pätkän.
Ihan kivaa liikehdintää En sanois noloks ollenkaan
En sitten tiedä irtoisko tolla enempi yhteydenottoja..En edes yritä selittää nyt enempää,en saa järkeviä lauseita näköjään aikaseks.. Ehkä palaan astialle myöhemmin :P
[q]Lyylikki, 23.9.2009 22:21:
---
Umbala, 23.9.2009 17:27:
---
Auacusha, 22.9.2009 17:14:
Tapaat eukon baaris, juttelette siin aikanne ja tällee, sit muijja pyytää numeroa ja kysyy voisko nähä ensviikol, sit ei kuitenka vastaa viesteihin / soittoihin...?!!!!!
Lyylikki, 23.9.2009 15:28:
Ota nyt vaan. Alkuperäisesta viestistä boldattu mahdolliset ongelmakohdat
---
---
Kryptattu ja kryptattu, mutta väännetään nyt rautalangasta. Jos lähtökohtaisesti naiset on muijia, eukkoja, akkoja, ämmiä, huoria tai mitä tahansa negatiivisesti sävyttyneitä tissieläimiä, niin kyllä se miehestä huokuu. Jotkut naiset ehkä pitää semmoisestakin, mutta enpähän ole itse vielä tavannut.
[/q]
Meiän pitäis tavata. Mua ei henkilökohtaisesti hetkauta mihinkään suuntaan jos joku mua muijaks kutsuu.
Eukko ja akkakin on siinä rajoilla, riippuu kuka kutsuu ja millä tavalla. Ja tissieläin on vaan hauska :D
Kyllä mä jonkun tissieläin voisin olla
[q]Lyylikki, 23.9.2009 23:33:
---
kindertin, 23.9.2009 23:17:
Meiän pitäis tavata. Mua ei henkilökohtaisesti hetkauta mihinkään suuntaan jos joku mua muijaks kutsuu.
Eukko ja akkakin on siinä rajoilla, riippuu kuka kutsuu ja millä tavalla. Ja tissieläin on vaan hauska :D
Kyllä mä jonkun tissieläin voisin olla
---
No ei muija toki niin paha ole. Jos mulla olisi mieheke (jota siis ei ole, kun kerran sinkkuluukussa vehtaan), niin tuskin mä sitä siitä vetäisin raiveleista kattoon, jos se sattuisi mua muijaksi sanomaan. Se nyt vaan on vähän sellainen teinix ilmaisu IMO - muijat istuu bemari takapenkillä ja kittaa päärynäsiiderii tms.
Tissieläin on kylläkin itselleni erittäin positiivissävytteinen sana. Ei se siellä tekstissä siis huonona terminä ollut. Jokaisella pariskunnalla on toki omat termistöt toisilleen, löytyyhän niitäkin jotka toisiansa huorittelevat/homottelevat, mutta se on heidän oma vitsinsä.
Mutta eikö ketään muuta häiritse, kun naisista puhutaan ämmitellen?
[/q]
Noh.. En mä nyt riemusta hyppis jos joku mua rupeais ämmäks kutsumaan.. Kavereiden kanssa jostain syystä se on ehkä enemmän okei, mutta jos jonkun miehekkeen itelleni löytäisin niin kyllä mä jotain muuta sille haluaisin olla kuin ämmä..
Tääkin on sellanen asia josta varmaan ollaan montaa mieltä.. Toiselle noi huorittelut on arkipäivää ja hauskaakin kai, ja toinen taas suvaitsee ainoastaan nimitykset kullaks tai muuks siirapiks..
[q]Funktion, 6.5.2009 22:06:
Aion nyt rikkoa tän syvällisen väännön täällä ilmoittamalla omasta onnestani! :D
Eli, 16. - 24. tätä kuuta vierähtääkin sitten Ruotsissa, Malmössa...
Kindertin, kiitos tuosta mitä sanoit aiemmin, sopiva potku mulle pistää rattaat pyörimään ja varailla lennot jne.. :)
[/q]
Oiii,hienoa!
Piti vaan päästä sanomaan että sen(kin) voi saada toimimaan
Onnea nyt sitten, toivottavasti saadaan sut pois tästä luukusta
Ystäväni häissä viikonloppuna tuli taas kummasti mieleen se,että itse on talsimassa yksin täällä,kun samaan aikaan muut menee naimisiin ja elää yhdessä onnellisina..
Niillä on joku, jolle soittaa aina uusimmat uutiset, on ne sitten hyviä tai huonoja, joku jolle purkaa paha olo ja hihkua ilot..
Ne on löytäny sen ihmisen jonka kanssa haluavat Oikeasti olla loppuelämänsä..
Samaa onneahan sitä toivois kaikille.
Tuli oikeesti ihan pirun yksinäinen olo siellä..
Plääh. Mäkin haluuuuuuuuun!!
[q]vala, 16.7.2009 19:22:
[/q]
Kavereilla oli toi niiden häätanssina
On kyllä tosi kaunis kappale, ja just ton aikana iski pitkään aikaan pahin mökömököfiilis sinkkuilun takia.. Kuuntelet tota ja katot kun 2 rakasta ystävää tanssii häitään.. Ihanaa, mutta silti niin kamalaa, masentavaa ja melkein ahdistavaa.
Mä haluisin sellasen kivan pehmosen halikaverin,joka on saatavilla sillon kun haluan,tarpeeks usein muttei niin että roikkus koko ajan kiinni..
Muistaako kukaan mistä niitä boyfriend-tyynyjä saa? Iso tyyny jossa on halikäsi/kainalo?
[q]UnityF, 23.3.2009 11:08:
---
kindertin, 23.3.2009 11:06:
Muistaako kukaan mistä niitä boyfriend-tyynyjä saa? Iso tyyny jossa on halikäsi/kainalo?
---
http://www.mulletoi.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=5350
[/q]
Just toi! Pitäsköhän sijottaa..
[q]Takyon, 23.3.2009 11:28:
---
UnityF, 23.3.2009 11:08:
---
kindertin, 23.3.2009 11:06:
---
Taikka Takkulandiasta
[size=5]Takku==Takyon[/size]
[/q]
Ooh
Mutta Takkua ei viiti laittaa kaappiin halien väliajoiks
[q]neski, 3.1.2010 01:36:
Olen itse vähän outo ja koen seksistä pidättäytymisen jopa seurustelun alkuaikoina loukkaavana. Teen johtopäätöksen, että en kiinnosta tyttöä seksuaalisesti. Tämä on mielestäni erittäin ikävä pohja rakentaa parisuhdetta, jonka onnellisuuteen seksi vaikuttaa todella paljon. Kyynisimmilläni olen jopa sitä mieltä, että ilman toimivaa seksielämää ei synny toimivaa parisuhdetta. Asiat eivät tietenkään ole näin yksinkertaisia.
Tämä on myös asia, josta on varmasti vaikea keskustella. Usein seksistä kieltäytyminen tehdään jollain tekosyyllä, eikä asiasta uskalleta puhua. Itse en ole tuntenut kuin pari tapausta, jotka ovat olleet tällä strategialla liikkeellä, joten kokemuspohjani on vähän hutera. Kuten ymmärrätte, en miehenä koe tätä strategiaa mielekkääksi, mutta toivon myös, että naiset osaisivat avoimemmin kertoa mistä asioissa on kyse. Tämä siis vain vinkkinä tätä strategiaa hautoville :)
[/q]
Mutta eihän se strategia toimi, jos siitä kertoo miehelle?
Minulla taas tuo seksistä pidättäytyminen tulee jotenkin luonnostaan, jos olen oikeasti kiinnostunut, haluan sillä jotenkin varmistaa, että toinen on yhtä kiinnostunut ja tosissaan, eikä vain käytä minua. Eli jotenkin minulle on hyvin tärkeää nähdä, että olemme samalla viivalla, että haemme samoja asioita. Sama tietysti sitten vaikka jossain seksisuhteessa, jossa molemmat tietävät tasan mitä suhteelta hakevat.
[q]Rex Killer, 26.6.2009 21:45:
yksinäisyys.
[/q]
Tämä todellakin. Välillä tää on ihan kivaa, ei tarvii huolehtia kuin itsestään(noh, mulla tämä joka toinen vloppu), ei tarvii miettiä et mitähän toi nyt ajattelee jos teen näin, mut sit taas..Huoh.
Olis se niin kiva jos olis joku jota ajatella aamusin, halia päivisin ja pusutella iltasin
Hellyydenkipeys alkaa jo nostaan rumaa päätään.