SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Vampyrella, 24.2.2009 19:06:
Aika jänskää nähdä SUN kirjoittavan yhtäkkiä tämmöistä... :D
[/q]
Uh.. :( Mun pitää ihan oikeasti nyt puolustautua sillä, että mä oli ihan pimeän väsynyt päivällä ja kirjottelin näköjään ihan mitä sattuu.. Niille, jotka tuntee mut sanoo varmaan jotain se, että mä lähdin töistä kotiin jo viideltä, 8 tunnin työpäivän jälkeen.

[q]Genuinex, 30.11.2009 09:46:
---

Kuinka voit olla epävarma tunteistasi? Etkö tunnista niitä vai etkö vain osaa luottaa niihin? Oma kokemukseni on, että tunteet ovat totuuden torvi. Järki järkeilee ja monesti puhuu tunteita vastaan.
[/q]

Dude, sä kysyt tuollaista NAISELTA :D

[q]Avernian, 14.1.2008 16:44:
Maksulliset.
[/q]
miksi tarvitsisi maksaa, kun mies antaa muutenkin? eikä varmana tarvitsisi pelata mitään

[q]mark hamilton, 2.9.2009 13:21:
Puhuman tulleiden naisten määrä on viimeaikoina kasvanut. Luulen, että tämä johtuu siitä että olen päässyt maistamaan työelämää joka nostaa itsetuntoa niin paljon että se näkyy päälle. Minun kokemuksella ei tapahdu mitään jos ei uskalla flirrtailla takasin tai juoksee heti karkuun kun joku yrittää jotain. Mutta näissä pitää olla realistinen koska se että joku tulee heittään läppää ei ehkä tarkota yhtään mitään.
[/q]

mark puhuu asiaa tuossa itsetunto asiassa! uskoisin että sillä on myös aika iso osa siinä että tullaanko juttelemaan vai ei. tai sillee. hm.

[q]mark hamilton, 13.1.2008 11:32:
Ja luulekko et kaikki heti antaa ja onks se sit kivaa kun saat jonkun taudin kun magic jonssoissa on vika ja se poksahtaa. Ei sitä tiedä monen kans joku ventovieras muija on ollut.
[/q]
käytä kumia

[q]mark hamilton, 14.1.2008 21:24:
Niin sitä pitää käyttää ja ja me puhutan kaveripiirissä Jordanista, Magic Jonssonista, Gummi Magicistä... niin kuin tossa mun viestissä on. Mutta kumi ei suojaa kun 95-99% toden näköisyydellä ja jos painat muijaa jolla on HIV niin jonkun terveys valistuksen mukaan on 5 % mahis saada se.
[/q]
no sit se on shit happens

[q]siveys, 23.1.2009 19:28:
---
Zeratul, 23.1.2009 16:41:
Mielummin sit PANOLUUKKU, nii voidaan hoitaa hommat ilman epärehellistä suhdepeliä.
Toisaalta järjetön juonittelu kuulostaa kans ihan houkuttelevalta ajanvietteeltä. *pahis**nauru*

---

PANOLUUKKU on aivan liian triviaalia. Useimmiten pelaisin mielummin vaikka Xboxia kuin kävisin vaan randomisti panemassa jotakuta ilman mitään epärehellistä suhdepeliä.

Järjetöntä ihmissuhdejuonittelua ei kuitenkaan voita mikään - se on tunteellisesti kuohuttavaa ja älyllisesti haastavaa! :D
[/q]

No perkele tehkää sit vaikka se RATTOLUUKKU

[q]Kit^, 2.9.2007 20:14:
---
anana, 2.9.2007 11:16:
Typsahdin nyt kans kuitenkin tälle puolelle typerien opiskelupaikkojen takia..
miks ei olla vielä keksitty teleporttia, millä kaukosuhteet sais pelastettua?

---

samaa mäkin olen usein pohtinu..
[/q]

Mä taasen oon sitä mieltä, että jos on vahva suhde ja sillä on tulevaisuutta, se kestää myös kaukosuhteena. Jos ei kestä, niin ei ole tarkoitettukaan. Kylmää, mutta mielestäni täysin totta.

[q]gerry, 27.4.2008 21:20:
---
ludde, 27.4.2008 19:08:
No voi **tun miehet taas aargh!!!!! Ei mulla muuta.

---

Ei ne miehet mutta ne naiset... pläääh.........
[/q]

Pyh!
Miehet, naiset... Elämä!

[q]Nex, 12.9.2009 21:33:
---
mark hamilton, 2.9.2009 13:21:
Puhuman tulleiden naisten määrä on viimeaikoina kasvanut. Luulen, että tämä johtuu siitä että olen päässyt maistamaan työelämää joka nostaa itsetuntoa niin paljon että se näkyy päälle. Minun kokemuksella ei tapahdu mitään jos ei uskalla flirrtailla takasin tai juoksee heti karkuun kun joku yrittää jotain. Mutta näissä pitää olla realistinen koska se että joku tulee heittään läppää ei ehkä tarkota yhtään mitään.

---

mark puhuu asiaa tuossa itsetunto asiassa! uskoisin että sillä on myös aika iso osa siinä että tullaanko juttelemaan vai ei. tai sillee. hm.
[/q]

Ja sillä jos ei naama ole kokoajan ku härän perse.

[q]Lyylikki, 23.1.2009 23:08:
Ymmärsinköhän mä väärin sen tarinan siitä ihmisestä, joka tuli sun elämään ja sitten lähti jonnekkin pois...
[/q]
Tarkoittanet tätä.

Mitä sinä siis siitä ymmärsit jos kerran epäilet ymmärtäneesi väärin?

[q]DJ Rx, 24.1.2009 09:56:
---
siveys, 23.1.2009 19:28:
---
Zeratul, 23.1.2009 16:41:
Mielummin sit PANOLUUKKU, nii voidaan hoitaa hommat ilman epärehellistä suhdepeliä.
Toisaalta järjetön juonittelu kuulostaa kans ihan houkuttelevalta ajanvietteeltä. *pahis**nauru*

---

PANOLUUKKU on aivan liian triviaalia. Useimmiten pelaisin mielummin vaikka Xboxia kuin kävisin vaan randomisti panemassa jotakuta ilman mitään epärehellistä suhdepeliä.

Järjetöntä ihmissuhdejuonittelua ei kuitenkaan voita mikään - se on tunteellisesti kuohuttavaa ja älyllisesti haastavaa! :D

---

No perkele tehkää sit vaikka se RATTOLUUKKU
[/q]

draamaluukku siveydelle...

[q]tbo, 5.5.2009 00:43:
Sit jos jonain päivänä tuut siihen tulokseen että sinkkuluukussa ruikuttaminen saa riittää, niin tiedät mistä päästä tarvii lähtee liikkeelle.
[/q]
Totta. Ensimmäinen askel on lakata lukemasta kaltaistesi besserwissereiden egotrippailuja sinkkuluukusta.

;)

[q]Tiinuliinu81, 7.10.2008 15:58:
Varmasti oppikin ja mä kasvoin ja nyt oon oppinut olemaan yksin, asumaan yksin ja viihtymään yksin. Mutta silti tosi tyhjä olo. Kesähän meni helposti, kun oli koko ajan menoa ja ei ehkä vielä ihan tajunnut asioiden laitaa. Vaikka kai tää tunnekin on päiväkohtainen, ehkä se tästä.
[/q]

Jooh, ymmärrän kyllä. Kesä meni helposti, ilman mitään miesten kaipailua tai muutakaan. Sitä vaan eli ja meni eteenpäin eikä edes toivonut mitään kummempia.
Nyt onki si kylmä ja pimee syksy ja jotenkin pitäis rauhottuakin, niin kyllähän sitä jotenki vaa iskeny kaipuu "johonkin". Välillä on päiviä, kun on hyvä olla yksinkin, välillä sitten on niitä päiviä kun tarvis vaan sen kainalon ja hyvän olon tunteen, kun itsellä on paha olla.

[q]Piider, 31.1.2009 08:04:
Jaahas, kirjoitetaan nyt tänne kun "melkein" oli toivoa päästä täältä pois *hymy*. Erään tytön kanssa tuli juteltua tovit ja vaikutti ihan mukavalta, mutta sitten hän kysyi jonkun kysymyksen ja
sitten en kovan musiikin takia kuullut kysymystä ja vastasin siihen tyyliin uh-huh.
Aika nopeasti sen jälkeen seuralainen minut jätti. Hyvähän se on olla jälkiviisas, mutta olisi varmaan kannattanut kysyä, että "mitä sanoit?"
[/q]
"Melkein sain pilluu mutta sit avasin suuni"?

[q]dark-raver, 2.9.2006 10:07:
Rupesin just miettii että muistaisinkohan ees enää mitä sinkkuilu on ?
[/q]

Eläs rienaa...

Dämet... spoileri ei suostunu jostain syystä toimimaan, ni ei voi vastata osakekurssikehityskeskusteluun... :D

edit. no jokatapauksessa, sijoittaja odottaa jonkinasteista osingonjakoa panokselleen, eli jos ei jakoa ole tiedossa, niin sijoittajat alkavat karttaa ko. kohdetta... Vaikutus sijoittajien karkaamiselle luonnollisesti kasvaa riippuen siitä, kuinka suurella foorumilla osingonjaon heikkoudesta on ollut puhetta... (Tässä tilanteessa ja etenkin kun ottaa huomioon että sijoituskohde itse on ilmoittanut jakamattomuus-politiikastaan, voivat seuraukset olla hyvinkin vakavia*uuh*)

[q]siveys, 1.3.2009 06:44:
Sen siitä kai saa kun tulee sinkkuluukkubileistä kotiin selvinpäin:

Eri kirjoittajia yhteensä 1229, keskimääräinen postausten määrä 12,7.

01 hallucinogen (464)
02 Epailija (322)
03 domi (240)
04 KooKie (211)
05 Lyylikki (183)
06 siveys (180)
07 -xx- (173)
08 ezzy (173)
09 WiljamiDzay (171)
10 larzizi (165)
11 Avernian (153)
12 sapeli (150)
13 Syder (146)
14 Jutu (140)
15 Janisa (138)
16 Fyraett (133)
17 Dementation (131)
18 Freja (128)
19 Zeratul (128)
20 [Nuclear] (119)

Onko jotain erityistä mitä haluaisitte tietää? ;)
[/q]

Kappas, mäkii päässy listalle (yllättäen :D )

Ei oo tullu täs välis vierailtuu muissa luukuissa kovasta yrityksestä huolimatta, viestejä varmaan aika tasasesti koko klubsussaoloajalta (eli -06 elokuusta tähän päivään)

[q]Umbala, 1.2.2009 15:26:
Eli siis uudelleen. Kun sä olet kävellyt kadulla, ja vastaan on tullut mahdollisesti kiinnostava the.Oikea ehdokas, sä olet tehnyt niitä aloitteita, ja niistä huolimatta ei sitä oikeaa ole löytynyt? Ja siis en nyt sano, että sulla olisi kauhea haku päällä tjms, yritän vain tuoda esille sitä pointtia, että jos naiset olisivat aktiivisempia,
1. Tasaarvo toteutuisi tässä maassa paremmin.
2. Suomalaiset olisivat todennäköisesti onnellisempia.
[/q]

Ja kerrataan tässä vielä, että mä en usko siihen, että mä törmäisin johonkin mieheen kadulla ja tietäisin heti sillä silmäyksellä, että tuo olisi Se. Olen avoin ihminen ja saatan puhua tuntemattomille ihmisille erinäisissä paikoissa, mutta en ikinä sillä mentaliteetilla että "voisko toi olla mun herra Oikea, puhunpa siis hänelle". Kuten sanoin, mun tarvii tuntea ihminen jotenkuten, ennenkuin puhun ihastuksesta, ja aika hyvin, ennekuin voin puhua tykkäämisestä tai jostain vielä syvemmästä, puhumattakaan siitä että joku olisi minulle se, kenen kanssa haluan viettää loppuelämäni.

Meillä on ehkä vähän eri pointit tässä nyt hakusessa, sä haet sitä et naisten pitäis olla aktiivisempia, mun pointti tais jossai alkupostauksessa olla se, että musta on masentavaa kun ihmiset tarvitsevat niitä rohkaisuryyppyjä tutustuakseen uusiin ihmisiin.

Sitäkin tullut huomattua (en nyt yleistä teihin kaikkiin muruset), että jotkut jotka esim täällä (tai vaikka ihan duunipaikallani) valittelevat yksinoloaan ja hakemalla hakevat kumppania ties minkä "operaatio tyttöystävän" (kun on kerran pakko olla joku) voimin, ovat niitä jotka myös tuskailevat viikonloppu toisensa jälkeen juotua humalaansa ja "mä en juo enää koskaan"-darraansa.

[q]Jazmine, 19.12.2006 17:34:

Äh.. tuli vaan semmonenki turn off - lause siltä kundilta tänään ettei mitään rajaa.
"i'll find another girl if u don't come with me on saturday"
Siis.. toi tuli ihan puun takaa!!!!
En ois kyl uskonut... se on ollut mukava, fiksu jne.. ja sit tollain...
No, tosiaan, hyvä kun se sanoi tommosen jo täs vaiheessa.
[/q]

hmm... Juu kun en tienny et sulla on joku kundi, ni oli hankala arvata mikä oli jutun juju (toisaalta helppo arvata yleinen konteksti, mut yhtään tarkemmin).. Aika epeli tosiaan tuo jannu. Että meressä riittää fisua etc... Siinä vaiheessa tosiaan kannattaa valentinolle sanoa että ei muuta kun kalalle mars.

edit. Niin muuten mulla käy niin huono flaksi, et mimmit huomio; ainakaan tommosia pakkeja ette oo saamassa *joo**nauru*

O