SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Joo!!!

Täällä ei yritetä pelastaa maailmaa. Täällä yritetään pelastaa miehen-/naisenpuutteessa olevia sieluja.

[q]hallucinogen, 4.8.2006 11:54:
---
pirpeli, 4.8.2006 11:50:
Nyt jatkan imurointia tai tulee itku.

---

Itku tulee imuroinnista, ei imuroimattomuudesta. Tänään ku ottaa kotona sikspäkin olutta niin meen iskee tyttöi kissin tsättiin kuten yläasteella :D Vai mahtaakos semmosta olla enään :D
[/q]
Se on nykyään suomi24-tsät :D Eikä enää irtoo niin hyvin ku ennen tai sit mä oon unohtanut miten sitä saikaan....*nauru*

[q]Mark, 19.12.2007 15:30:
En diggaa täst luukusta näin joulun alla Aivan vitusta jotku pyhät ku jokainen käpertyy oman avokkinsa kainaloon ja viettää rauhallista jouluu, meitsi varmaan kompensoi sen avokin jollai vodkalekal tjsp.

-M
[/q]
Mä korvaan vodkalekan Windows Vista-manuaalilla. 1200 sivua rakkautta *sydän*

[q]pirpeli, 26.6.2006 13:58:
---
domi, 26.6.2006 13:56:
14 päivän palautusoikeudella?

---

Haluisin vaan miehen :( Mielellään pidemmäksi aikaa, mutta eihän sitä tiiä ennenkuin kunnolla tutustuu.
[/q]
Mä voisin ottaa naisen
Mieluiten sellaisen, joka tykkää työnarkomaaneista.

[q]Daverian, 2.1.2006 20:00:
---
Nämä seurustelu asiat taitaa olla sellaisia että niitä ei koskaan opi. Minäkin kun olen paljon tekemisissä turkulaisten kanssa niin sitä on tullut niiden kanssa seurusteltua. Niin ei se toimi. Kun asun itse Salossa. Noin 50 kilsan päässä. Niin aina jossain vaiheessa tulee se että haluaa nähdä useammin ja se ei onnistu. No ei mahda mitään nyt olen onneksi tehnyt päätöksen että enää seurustele kenenkään kanssa joka asuu kaukana.
Saa nähdä löydänkö itselleni tulevaisuudessa ketään. No aina kannattaa elättää pientä toivoa siitä.
[/q]
Lollers. nimimerkillä 320 kilsaa/sivu joka viikonloppu pari vuotta sitten. Ja hyvin toimi, siis välimatkan puolesta.
pfft, ja pian ehkä 200 kilsaa/sivu, eikä oo pelkoo ettei toimisi

Ja mä ku luulin, et miehet nauttii sinkkuudesta ja naiset rypee ja voivottelee.

Se näyttääki olevan toisin päin. :D

Piti rekisteröityä vaan sen takia että pääsen sanomaan että voi että kun sinkkuilu on tylsää :(((

[q]Jutu, 11.10.2005 23:29:
Moi, oon Jutta ja öö.. Hmm.. Moi
[/q]
...ja oot paras?

[q]Jutu, 13.9.2005 22:11:
Mitä yhteistä on miehillä ja sukkahousuilla? Ne joko tarraavat kiinni, juoksevat pakoon tai eivät ole sopivat haaroista.

[/q]

Mut joo, voisko tuota soveltaa naisiin?

[q]hallucinogen, 14.8.2006 15:39:
---
Amokk, 14.8.2006 15:36:
Et voi olla tosissasi? x) Onko siellä oikeasti joskus syntynyt jotain oikeita suhteita? Tai no niin, miksei.. hm...

Amokk: Yksityisesti kuiskaa ---> kaikille: Seuraaaaaaa???

---

no kyllä sieltä syntyi jopa 7kk mittainen suhde, tai no siellä tutustuin ko. henkilöön ja parin vuoden päästä sit alettiin seukkaa. Et ainakin kontaktia sai otolliseen maaperään :D
[/q]
2 vuotta kestävä suhde(vieläpä eka oikee seukkausjuttu) sieltä itelle tuli, ja se vielä "pakotti" muuttamaan toiselle puolelle suomea :D Et ei se oikeesti niin paha paikka ollu ;>

[q]Jutu, 11.10.2005 23:33:
---
*joo**iloinen*
[/q]
Faktat esille jos on sinkkuilemassa, ettei tuu ylläreitä

[q]niomic, 21.8.2006 09:57:
Niitten kans on sit se ongelma et jos haluu mitään simppelimpääkin toimii, ni joutuu konffaa niin saatanasti ja sit kaikki muut samanhenkiset äijät sanoo et "no se on niin ez, sanot vaan tytölles et sen pitää kävellä käsillään takaperin tuulimyllyyn, jolloin sil tulee semmonen erikoinen sensaatio ja sit ajelet sitä forcella läpi ni homma pelaa k?"
[/q]
Suurin osa ainakin kokemukseni mukaan naisten ns. loogisista jutuista on verrattavissa perse edellä puuhun kiipeämiseen.

EDIT: tietty jos jätkä on sellanen puuhelmisaatana, jolla ei oikeesti oo muutakuin ne tissit silmien eessä, niin tottakai kaikki kuulostaa hänestä loogiselta, mut kun siirrytään vähän vaativimpiin yksilöihin, jotka osaavat ajatella, niin OH MY GOD, heti ongelmia.

Eiku nyt Antti meet vaa sinne ot-jatkoihin. Toi menee jo todella kauas tän topikin aiheesta, tosin en mä kyllä ole edes lukenut noita viestejä mut se ensimmäinenki oli jo liikaa..

[q]Vampyrella, 18.3.2009 17:22:
remmifarkkuja
[/q]
Mitähän nää on?

[q]Jutu, 12.10.2005 00:02:
---
Totta kai mä tarjoon. Niuvanniemen sairaala, osasto 2 huone 7, 70240 Kuopio.

[pieni]Joo, tiietään, huono juttu[/pieni]
[/q]
Sori, tuli kiire. Pitää lähteä laskemaan muurahaisten jalkojen varpaita *meni*

[q]Jutu, 19.9.2005 16:31:
---
dominikh, 18.9.2005 21:51:
Ehkä pois, ehkä pois....tai sit ei

---

Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato
[/q]
And we wish you a merry christmas

[size=9]Jospa mäki vähän purkaisin mun sinkkuus-angsteja tänne luukkuun.*igor*[/size]

Rakas Päiväkirja,
Eräs hieman etäisempi kaverini tyrkyttää minulle treffejä, vieläpä ihan mukiinmenevän naikkosen kanssa. Hänkin on itseasiassa tuttu, tosin aivan järkyttävän etäisesti. Se mikä on myöskin ihan hassua on se, että kyseinen naikkonen sattuu olemaan tämän etäisen kaverini tyttöystävän sisko.
Minä en omasta mukiinmenevyydestäni tiedä, mutta sen tiedän että näin oikeassa elämässä olen älyttömän ujo naisten seurassa, eikä kokemusta treffeistä juurikaan ole.
Vedänkö kännit ja suostun?Menenkö silloin myös treffeille kännissä? Jätänkö koko jutun sikseen? Haluaako hän edes treffeille? Mitä he juonivat? Meneekö tässä taas elämän tilaisuus ohi suun?
Oi päiväkirjasein, maailmani on taas täynnä kysymyksiä ja epävarmuutta.

[q]nomic, 22.5.2006 20:34:
---
domi, 22.5.2006 20:31:
Moi! Oon Mikko ja mut on rokotettu tänään.

---

Moi, oon Kimon ja jos menen irliin, niin aika varmasti juon silloin kaljaa.
[/q]
Jos meidät ottaa yhdessä, saa mukana sellasen pienen McDonalds Happy Meal -lelun. (Saatavilla vain rajoitetun ajan)

[q]siveys, 22.1.2009 02:54:
---
siveys, 22.1.2009 00:38:
Mä näen näiden asioiden välillä aivan selkeitä yhteyksiä. Jos sä haluat kusettaa itseäsi uskomaan, että näitä yhteyksiä ei ole tai niistä on jotenkin turha keskustella, niin ymmärrän, että haukotuttaa.

Vampyrella, 22.1.2009 01:49:
Pakko vielä nostaa nämä lauseet tähän lopuksi. Näissä lauseissa teet olettamuksen, että minä en näkisi yhteyksiä tiettyjen asioiden välillä, tai että minä en haluaisi nähdä niitä. Lisäksi teet olettamuksen, että kokisin tietyt asiat (yhteydet) turhiksi. Tämä on mielestäni keskustelukumppanin aliarvioimista.

---

Hmm.. Mun mielestäni kirjoituksen "tai" sana tarkoittaa sitä, että en oleta sinun (absurdisti) samaan aikaan sekä ignoraavan näiden yhteyksien olemassaoloa että pitävän niitä turhina keskustelun aiheina. Itseasiassa en oleta tuon kirjoituksen perusteella kumpaakaan, mutta väitän, että ymmärrän haukotuttamisen jos kumpi tahansa näistä väitteistä pitää paikkaansa. Täten väitän, että kirjoitukseni taustalla olevat olettamukset eivät millään tavoin aliarvioi keskustelukumppaniani.
[/q]
Tähän väliin siveysmäisen tyyliin: "Joo tottakai sä voi itelles uskotella noin!"
Vaikka noita Vampyn esilletuomia lauseitas pystyy ku pystyyki tulkitsee niin että "taustalla olevat olettamukset eivät millään tapaa aliarvioi keskustelukumppania" nii se tapa millä näitä olettamuksia oot tuonnu esille kertoo ihan muuta. Mitä jos, niinku minä, myöntäisit ees itelles et oot ihan kusipäinen väittelijä, tai sit kelaisit noi juttus läpi niin et esittämäski teksti sisältäis valmiiks aavistuksen siitä arvostuksesta vastapuolen älykkyyttä kohtaan joka sul muka on.

Mitä taas tuli esimerkkiin missä valehtelu suhteessa ois hyvästä nii voi apua.
Sinällään ehkä tossa vaiheessa vois olla parempi valehdella, mut ohitit täysin sen seikan et pettäminen itessään ylitti räikeesti Vampyn asettamat mielestäni suht helposti ymmärrettävät rajat suhteessa suotavalle rehellisyydelle. Voisko kiitti antaa semmosen esimerkin jossa tehään jotain muuta ku peitellään isompaa epärehellisyyttä?

[q]hallucinogen, 9.8.2006 13:34:
Mulla ois tarjolla 10/10Mbit piuha, perkeleesti scifiä, kymmenen päivän questpass wowiin ja kylmää kaljaa, anyone?
[/q]
Mulla on 10/10, CSI-dvd:t, vuoden wow-acco, sekä siideriä. TP anyone?

O