SINKKULUUKKU
[q]pululu, 1.10.2008 19:47:
Et voi edes käsittää, miten hanurista! Eipä tarvitse enää _IKUNA_ rakastua. Lupaan.
[/q]
Never say never!
[q]-xx-, 3.10.2008 17:22:
---
pululu, 1.10.2008 19:47:
Et voi edes käsittää, miten hanurista! Eipä tarvitse enää _IKUNA_ rakastua. Lupaan.
---
Never say never!
[/q]
Niina, kyllä tää on niin nähtyä touhua. Pitäisi vain olla _roimasti_ itsekkäämpi. Koulutusta itsekkäämpään elämään, anyone?
[q]pululu, 3.10.2008 21:01:
---
-xx-, 3.10.2008 17:22:
---
pululu, 1.10.2008 19:47:
---
Never say never!
---
Niina, kyllä tää on niin nähtyä touhua. Pitäisi vain olla _roimasti_ itsekkäämpi. Koulutusta itsekkäämpään elämään, anyone?
[/q]
i have a perfect solution to your broblem..
mehän voitais alkaa katos seukkaileen... oppisit vähä väkisinkin itsekkyyttä kun minä en olis kotonakaan juuri koskaan...(3-4 kertaa vuodessa)*hih*
[q]VaLa, 3.10.2008 17:16:
Kyl nyt alkais riittää tää sinkkuus, mitä on jatkunu koko elämän...*uuh*
[/q]
Ruoho on vaan vihreempää aidan toisella puolella, voi se parisuhteessa eläminenkin olla ihan helvettiä, tai pahempaa.
[q]Fakiiri, 4.10.2008 11:22:
---
pululu, 1.10.2008 16:56:
Moi.
Miks onni ei oo mulle tarkoitettu juttu?
..taas se nähtiin.
---
Ikää 25v ja tälläsella asenteella. Ei hyvä
[/q]
Kyllä ihmisen pitää saada surra aikansa. Tää ei todella oo helppo juttu mulle.
Kaikille niille jotka kehittävät "turhia" aiheita stressaantua elämässä, nauttikaa nyt niistä asioista mitä teillä on. Koska sitten kun niitä ei ole, syystä tai toisesta, mihin itse ei ole voinut vaikuttaa, on liian myöhäistä.
[q]larzizi, 17.9.2007 07:38:
Muistinpa muuten juuri, että tää mun elämäni mies sanoi illalla olevansa ehkä lähdössä tästä jossain vaiheessa rauhanturvaajaksi. Just my luck
[/q]
Kyllä se sieltä tulee n. 6vkon välein suomeen 1-2 viikoksi ja eikös hyvää kannata odottaa!?*joo*
[q]Freja, 1.2.2008 20:19:
Se on nii liikaa pyydetty, et me ymmärrettäis toisiamme.
Mä tiedän, et elämä on vaikeeta, mut pitääkö ny helevetti jokane asia tehä näi vaikeeks? :D
[/q]
Tottakai. Eihä täs ois muuten haastetta :D
Eikö sunnuntai ole vähän huono päivä...mä haluan ainakin kattoo Bondin ilman krapulaa. En mä kyllä tiedä, että tuunko teidän kanssa...oon vähän tissiposki.
[q]pululu, 1.10.2008 16:56:
Moi.
[/q]
Sama juttu.
Vaikka mun erosta onkin jo 1/2 vuotta, niin ei tää helppoo ole, vaikka moni asia helpottuikin. Ja tuntuu siltä, etten tuu ikinä löytämään ketään*poks*. Tai siis kaikki jotenkin niin vaikeeta.
Tällä ollaan*lmao*
[q]Freja
Älkää olko noi pessimistisiä. Nuoret naiset. :(
Toiset saattaa löytää onnensa jo hyvinkin nuorena, toisilla se antaa odottaa hieman kauemmin. Ja siis nyt puhun tästä "parisuhdeonnesta" siis.
Onhan meillä jotain onnea jokaisella tämänhetkisessäkin elämässä.
[/q]
No on toki mutta silti turhauttaa. Koen lapsellisesti, että mulla meni 6.5 v. hukkaan edellisessä suhteessa ja nyt on sitten yksin. Nautin kyllä siitä omalla tavallani mutta, kun monella kaverilla jo elämä niin pitkällä, niin kai tässä joku ikäkriisin poikanen kolkuttelee ovella..
[q]Freja
Mul oli kans tos about vuos sitten eroon jälkee sellane fiilis, et meni 4 vuotta hukkaan, mut myöhemmin sitä on oppinut, että hukkaan menemisen sijaan asioita oppi ihan helvetisti sinä aikana kun seukkas.
[/q]
Varmasti oppikin ja mä kasvoin ja nyt oon oppinut olemaan yksin, asumaan yksin ja viihtymään yksin. Mutta silti tosi tyhjä olo. Kesähän meni helposti, kun oli koko ajan menoa ja ei ehkä vielä ihan tajunnut asioiden laitaa. Vaikka kai tää tunnekin on päiväkohtainen, ehkä se tästä.
[q]Tiinuliinu81, 7.10.2008 15:39:
No on toki mutta silti turhauttaa. Koen lapsellisesti, että mulla meni 6.5 v. hukkaan edellisessä suhteessa ja nyt on sitten yksin. Nautin kyllä siitä omalla tavallani mutta, kun monella kaverilla jo elämä niin pitkällä, niin kai tässä joku ikäkriisin poikanen kolkuttelee ovella..
[/q]
Mä en oo oikein ikinä ymmätänyt tätä, etenkin naisten, käyttämää kuvasta siitä että taakse jäänyt seurustelu on hukkaan heitettyä aikaa jos ero tulee. Ei kyse ole mistään laivanrakentamisesta vaan elämän jakamisesta toisen ihmisen kanssa. Pelottavia naiset joille suhde on jotain ihmeellistä kilpavarustelua. Siinä on helposti onnen kohteen sijasta onnen väline se toinen ihminen joka pitäisi olla se tärkein.
Ymmärrän kyllä jos toinen haluaa jatkaa omaa elämäänsä tärkeän syyn takia, mutta on vain niin vaikeaa luopua niistä hyvistä asioista mitä meillä oli. Varsinkin kun tuntui, että viimeaikoina ei ollut kuin kivoja juttuja meillä.
[q]pululu, 7.10.2008 16:07:
Ymmärrän kyllä jos toinen haluaa jatkaa omaa elämäänsä tärkeän syyn takia, mutta on vain niin vaikeaa luopua niistä hyvistä asioista mitä meillä oli. Varsinkin kun tuntui, että viimeaikoina ei ollut kuin kivoja juttuja meillä.
[/q]
Toi on kyllä älyttömän raskasta, kun jää muistelemaan hyviä aikoja. Jaksamisia
[q]pululu, 7.10.2008 16:07:
[/q]
Mulla taas oli enemmän huonoja juttuja, vuosia. Mutta silti kaipaan sitä, kun aina sille toiselle soitti, kun oli jotain kerrottavaa jne. Onhan toki kavereita mutta ei se ole sama asia. Kuitenkin avopuoliso on "perhe", minkä kanssa jakaa KAIKEN.
Ja asiaahan ei auta yhtään se, että toinen löysi uuden ennen kuin oltiin edes virallisesti erottu.. En nyt itsekään mikään pulmunen loppu vaiheessa ollut mutta silti. Ja sitten se yhdessä asuminen eron jälkeen, niin voi taivas.. Nyt kuitenkin perusasiat elämässä alkaa olla kunnossa, mitä ei ole ollut vuosiin. En mä tiedä. Ehkä mä en vaan osaa olla onnellinen? Kun ei ole suurempaa ongelmaa, niin pienestäkin sellaisen voi tehdä.
[q]pululu, 1.10.2008 16:56:
Moi.
..taas se nähtiin.
[/q]
Ikää 25v ja tälläsella asenteella. Ei hyvä
[q]Tiinuliinu81, 7.10.2008 15:33:
Vaikka mun erosta onkin jo 1/2 vuotta, niin ei tää helppoo ole, vaikka moni asia helpottuikin. Ja tuntuu siltä, etten tuu ikinä löytämään ketään*poks*. Tai siis kaikki jotenkin niin vaikeeta.
[/q]
Tajusin just et itel on erosta 4v, minnehä se aika meni
Kaikki on vähä perspektiivistä kiinni, kyl se siitä
Kylläpäs on tosi sekavat fiilikset. Ei tiedä pitäisikö hymyillä vai itkeä (vaikkakin molempia on tullut jo kokeiltua). Jotenkin tää tuntuu aina olevan niin mun tuuria, että kun kerrankin olisi joku, josta todella välittää ja joka tuntee samoin, niin matkassa on liiankin paljon mutkia. Pelkkä välimatka oli jo iso ongelma ja tuotti paljon pohdintaa, mutta sen lisäksi se, että mies haluaa olla vielä "villi ja vapaa" ja lähtee joidenkin kuukausien päästä vähintään puoleksi vuodeksi maapallon toiselle puolelle.
Huoh. Toisaalta oon onnellinen, että saatiin asiat puhuttua selviksi, säilytettiin välit hyvinä ja voidaan vielä sentään halia ja pussailla ilman sitoumuksia.
Nyt kyllä kaipaisi jonkun, joka silittäisi päätä
Yup. Ain't that a bitch.
If thurs 1 thing in Finland that I miz, it would've 2b sex.
Don't get me wrong- I miz da fresh fruits, riisipiirakka
& of course zalmiakki :o)
As I was sayin, don't get me wrong, I'm not promiscuous.
As a matter of fcuk (pun intended) b4 I met my one true love
I couldn't put out if I couldn't bind it to the heart..
Then I met my 1 true luv.
He showed me how to use another part of my body
and taught me to cross my heart. And as I was sayin..
Having that unadulterated, fun filled, just for the sake of self gratification
without all binding ties good old way of exchanging bodily fluids
that scratches even a little bit of that sensational itch.
Shit. I did try that. That didn't really do it for me.
Maybe it's not that.
Maybe... It's love.
That I miss. The kind that tears your insides out.