SINKKULUUKKU
[q]Takyon, 30.5.2009 04:23:
Muistakaahan sitten että "jos ei heilaa helluntaina niin ei koko kesänä".
[/q]
Eipäs, vaan "jos ei heilaa helluntaina niin jono juhannuksena".
[q]Individual, 3.5.2006 00:00:
---
fine, 2.5.2006 15:19:
moi, nimeni on anton. olen single
---
7 vai peräti 12 tuumaa? *kuolaa**tirsk*
[/q]
kotka <3
[q]zenny:
---
thomas:
uusi luukuttelija ilmoittautuu
---
tervetuloa matalaan majaamme!
[/q]
kiitän, meitä onkin runsain mitoin,
näkyy ainakin tosta sivujen määrästä.
[q]Miinapiina, 24.12.2006 23:32:
---
Nacu, 24.12.2006 20:09:
Luukussa ollaan. Varsinkin tällaisina hetkinä sitä ois kiva, jos olis se toinen tuossa mukana härdäämässä :(
Kun ei oo ni ei oo. Pakko turvautua sukulaisten voimaan.
Seurapelejä ja paljon alkoholia
---
aivan, olis kyllä mukava jakaa tää "joulufiilis" (tavallaan) jonku kanssa mut sukulaiset ja bisse saa kelvata...
erittäin mukavaa joulua kaikille, vielä tässä vaiheessa kun ollaan aaton puolella
[/q]
mm. bisse.. niin sinkkuluukkulaisille jouluja :)
[q]Mumuli, 28.1.2007 17:10:
I´m out of here...
*sydän**plur**ökkö*
[/q]
you are kidding right !
[q]Mokuso, 7.3.2007 19:04:
---
idoru, 7.3.2007 18:55:
Tämä ilmoittautuu ^_^ Missä olisi mukava ja menevä mies ;) Sitä ootellessa...
---
no meitähän on vaikka muille jakaa!
[/q]
onhan meitä joo :)
[q]Burma, 28.6.2007 01:14:
tarttis nyt just jonkun todella napakan tytön asettelemaan vähän rajoja ja sanomaan mitä saa tehdä ja mitä ei.
vittuuks mihinkään ikeaan alan yksin lähtee, vaik tarve olis.
saatikka viettää koti-iltaa ja laittaa hyvää ruokaa, mielummin louhii jonnekki ja tinkii hodareihin lisää fylliä 5 aikaan aamuyöllä.
[/q]
my 2 cents too !
[q]ezzy, 26.6.2007 17:38:
---
Riku, 26.6.2007 16:51:
I'm back!
Missäs se jono viipyy?
---
samaa tässä kohta vuosi tms ihmetelty. Mä voin tulla sun jonoon jos sä tuut mun...
[/q]
pääsenks mäkin johonkin jonoon ? :(
[q]Freja, 19.12.2007 12:19:
---
mayah, 19.12.2007 12:18:
mä olen maailmankaikkeuden onnellisimpana tyttösenä tuolla toisessa laatikossa hihuilemassa vaan ^_^
---
Siks sä varmaa ootkin noin hapan :D
[/q]
päivän paras :)
[q]laite, 5.3.2008 14:37:
Vieläkin täällä! Kuka hakis mut pois?
http://klubitus.org/liitteet/1096022ac99c.jpg
^ en oo kyllä noin söpö, mutta melkein yhtä sisäsiisti ja kiva!
[/q]
syöks yhtäpaljon kynsiäs ?
[q]ezzy, 27.6.2008 13:05:
---
Samu*, 27.6.2008 12:42:
Kyllä vaan noista ulkomaisista kielistä se on riikin ruotsi joka saa ainakin meikäläiseltä jalat alta
Lisäksi sitä on mukavaa kuunnella ihan vain sivusta jossain kahvilassa Stokiksessa istuessa :)
---
Itellä hajoo pää noihin epäruotsia puhuviin. Espoossa asuvana niitä on vaan aivan kaikkialla missä tulee liikuttua kaupoilla jne. karmeen kuulosta raiskausta ilman oikean ruotsin pehmeyttä.
En erityisemmin ruotsista muuten tykkää, mutta kielen raiskaaminen on joka tapauksessa hirveetä. Rallienglantikin hajottaa päätä :)
[/q]
joo jos joutuu valitsemaan suomenruotsin ja riikinruotsin välillä niin ehdottomasti riikinruotsi.. ja ne naiset <3
[q]vilna, 18.7.2008 09:32:
noh täällä nyt sitten ollaan, moi vaan kaikille!
[/q]
moi sulleki.
[q]domi, 18.9.2008 15:20:
---
siveys, 18.9.2008 14:51:
Ja LUONNOLLISESTI tarjoan tämän päälle kaiken mitä nuo hetukatkin.. Olisiko siis vihdoinkin aika vaihtaa mieheen?
---
No kyllä melkein olisi. Mut onko WLAN-reitittimessä mahdollisuus myös b ja g- laitteille? Itselläni ei ole vielä n-laitteita :(
[/q]
mites ois jos JATKAISITTE täällä: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=51363;hae=domi;pid=1165790#1165790
[q]Lost-Soul, 15.12.2008 10:55:
Muuten tuo meneminen, tuleminen yms onnistuisi parisuhteessakin ilman neuvottelua, mutta ainakin itse en omista kalenteria ja omistan hyvin lahon pään, niin en muista menemisiä yms. ilman tuota neuvottelua. Ei millää halua sopia useampaa menoa samalle päivällä päällekkäin.
[/q]
Mjoo itel muodostuu lähinnä ongelmaks se että kauniimman sukupuolen edustajalla on menot tiedossa 1-2kk ennen kissankumminkaimanserkun ristiäisiä ja itelle frendit ilmottelee ja kyselee viikkoa / päivää ennen. Sitku kysyt "lupaa" tai että mennäänkö (monikko huom) ni siitähä se sitte lähtee :) Perussetti.
Edit: Selkeyden vuoksi siis vielä lisäys. Tästä päästään kätevästi tilanteeseen jossa siis ollaan enempi naisen ystävien ja tuttujen kanssa, ei siinä mitään väärää ole mutta tuli huomattuu että ajan kanssa se on raskasta yrittää sopia omien frendien kemuihi lähtöä varsinkaan yhdessä kun asiasta ilmoitetaan 'liian myöhään' :)
Täällä ollaan ja lujasti :/ Pientä säpinää ees (säpiä tai säpeä) :D
Monen vuoden jälkeen alkaa olemaan pelottavan lähellä muutto toisen luukun puolelle Mutta saas nyt nähdä miten tässä käy. Molemmat on kyllä totaalisen ihastuneita
[q]anthocyan, 22.9.2008 13:22:
! Tuntuu siltä että nyt joku erobuumi käynnis
[/q]
Tää on niiiiiin totta.
Kerrotaan nyt sit ihan julkisesti: Minä siis myös ilmottaudun sit tänne.
Aina ei asiat mene niinkuin haluais.
[q]kindertin, 29.9.2008 16:47:
---
anthocyan, 22.9.2008 13:22:
! Tuntuu siltä että nyt joku erobuumi käynnis
---
Tää on niiiiiin totta.
Kerrotaan nyt sit ihan julkisesti: Minä siis myös ilmottaudun sit tänne.
Aina ei asiat mene niinkuin haluais.
[/q]
*uuh**lohduttel**lohduttel*
Ma sanon tan nyt aaneen, mutta mulla on ikava yhta ihmista. *blush**tirsk*
If I lay here..
If I just lay here...
Would you lie with me and just forget the world?