SINKKULUUKKU

Back to häröily O

sujuu tää elämä näinkin =) ehkä..

[q]Ios, 6.1.2008 13:19:
Juu aurinko paistaa, kevät hiljalleen etenee ja hormonit alkavat toimia. Eli ei hätää, kohta on kaikilla tämänkin luukun asukkailla säpinää vaikka kuinka
[/q]

Paskat, sanon minä. Sitäpaitsi talvi sieltä vielä tulee.
Kylmää ja ankeeta.

[q]kindertin, 30.7.2009 17:30:

Mulla on ihan tarpeeksi kokemusta siitä, kuinka hyvin usein käy kun rynnätään suinpäin suhteeseen. Siksihän mä taidan sinkku ollakkin.Mulla on kuitenkin noi 2 hurjaa,joiden elämää en tahdo sekoittaa koko aikaa, enkä todellakaan ala kerran irl-näkemisen jälkeen leikkimään kotia.

Missä ne järkevät miehet on?
[/q]

NAIJJAA! Mulla jopa kokemusta tässä, kun oltiin sovittu vain pitävämme kivaa.. Yhtäkkiä asiat meni vakavaks ja mies puhui asioista puolen vuoden päähän. Alkoi hieman ahdistaa. Eipä se sitten kauaa kestänyt sekään kiva

Eiks se yleensä mee vähän niin että mies tekee alotteen..? Tai ainakin niin yleensä odotetaan.

[q]Funktion, 19.1.2009 19:40:
Ihan oikeestikin. Täällä pyöriviä ihmisiä yhdistää ainakin yksi asia, joten pohja sinänsä on hyvä.
[/q]

Oliko se yhdistävä tekijä Epätoivo? :)

[q]akir0, 19.1.2009 20:17:
---
Funktion, 19.1.2009 19:40:
Ihan oikeestikin. Täällä pyöriviä ihmisiä yhdistää ainakin yksi asia, joten pohja sinänsä on hyvä.

---

[/q]

Onhan täällä vieläki Säpiluukku josta voi koittaa vonkaa!

Musta rupee vakavasti tuntuun siltä että Klubbari kaipaa virallista treffi-ilmoitus-topiccia.. :D

[q]akir0, 19.1.2009 20:17:
---
Funktion, 19.1.2009 19:40:

---

[/q]

Touché! :D

[q]Freja, 18.3.2009 15:54:
oon pettyny teidän lyhyisiin, tylsiin ja pinnallisiin vastauksiinne.
Missä oikea pohdinta?
[/q]

Sen jälkeen kun exä päättikin ottaa ex-naisensa takaisin oli itsetunto todella alhaalla. Nyt alkaa 2 vuoden jälkeen olemaan voittajaolo. \o/

[q]astaroth, 10.11.2009 15:26:
---
aada, 10.11.2009 15:24:
En koskaan. Miehen kuuluu tehdä aloite.

---

miksi?
[/q]

Koska muuten ei voi esittää vaikeasti saavutettavaa, saatika oikutella :D

[q]siveys, 15.9.2008 17:02:
Tampere on niin <3. Pitäisiköhän järjestää sinkkiksen Tampere-ilta? Edellinen extempore-keskiviikkoilta oli näin jälkikäteen kelailtuna varsin mieletön menestys, vaikka väkeä ei mikään mielettömästi yhden päivän varoituksella mukaan saatukaan.

Onko jollain jotain jotain hyviä vinkkejä, että missä mestoissa sinkkuporukalla kannattaisi käydä jos suunnataan Manseen päin? Kannattaako sinne mennä autoilla ja tulla yötä myöten takaisin vai ottaa juna + hotelli/muu majoitus? Onko täällä Tamperelaisia, jotka voisivat tarjota yösijaa?

Kiinnostaako ketään? :D
[/q]

Meijän porukat olis veke tossa 26-28.9. (Tosin ne asuu Kangasalla, ni sinne tulee sitten hirrrrrveeen kallista taksilla ajella tai ainakin yli 25 euroa.)

Tampereella mun scoraukset on onnistunut niistä "perus" baareista (kuten enimmäkseen toki täällä Helsingissäkin). Vieläpä niin, että niissä käy ennemminkin sitä 30-40 väkeä, kuin ihan justiinsa 18 täyttänyttä. Mut joo. I'm in, jos vaan päivät saadaan sopimaan!

[q]kindertin, 2.1.2009 22:53:
---
Mellu-, 2.1.2009 22:51:
---
kindertin, 2.1.2009 22:24:
Tittidiii.. En mä täällä viihdy,poistuin jo

..enkä halua takasin..

---
'

MITÄÄÄ???

---

..ei jaksa sinkkuilla ni hyppään tonne seukkailupuolelle..Tai siis hyppäsin
[/q]

mä säikähin jo :D

[q]Lyylikki, 16.9.2008 15:30:
Meijän porukat olis veke tossa 26-28.9. (Tosin ne asuu Kangasalla, ni sinne tulee sitten hirrrrrveeen kallista taksilla ajella tai ainakin yli 25 euroa.)
[/q]
Ei tuo matka varmaan yhden taksin hintaan kaatuisi ja joillakin kuitenkin on tunnetusti huonona tapana olla juomatta itseään mukavaksi, joten ehdotus kuulostaisi enemmän kuin houkuttavalta. Kyseinen viikonloppu on tosin ainakin allekirjoittaneelle ja aika monelle tuntemalleni sinkkiksen asukille huono kun silloin jätetään jäähyväisiä rakkaalle maasta poistuvalle tohtoriäipällemme (-xx-).

Itselläni on kyllä muutenkin koko tää kuukausi niin täyteen bookattu töitä ja R&A leffoja, että joku muu joutuu kyllä ottamaan organisaatiovastuuta jos tämmöistä häppeninkiä kelataan järjstettävän ennen ensi kuuta :(

[q]Tampereella mun scoraukset on onnistunut niistä "perus" baareista (kuten enimmäkseen toki täällä Helsingissäkin). Vieläpä niin, että niissä käy ennemminkin sitä 30-40 väkeä, kuin ihan justiinsa 18 täyttänyttä. Mut joo. I'm in, jos vaan päivät saadaan sopimaan!
[/q]
Kuulostaa ihan täydelliseltä. Mä olen jo pidempään haaveillut löytäväni jotain sellaista varttuneempaa ja viisastuneempaa keskusteluseuraa vaihteluksi - jos sitä vaikka vahingossa oppisi jotain :) Ehkä sun pitäisi tutustuttaa mua joskus täällä stadissakin noihin mestoihin kun mä en ikinä saa tota Zeratulia lähtemään mihinkään vähänkään varttuneempien mestaan :( (eikä se edes suostu toistuvista vihjailuista huolimatta laittamaan mitään siistimpää päälle niin, että se edes pääsisi mihinkään sisälle).

[q]astaroth, 10.11.2009 15:34:
---
Lauruska, 10.11.2009 15:27:
Koska muuten ei voi esittää vaikeasti saavutettavaa, saatika oikutella :D

---

nämä ihmissuhdeasiat tuntuvat päivä päivältä hirveämmiltä asioilta sitä mukaa, kun niistä opin :D
[/q]

eiks se just oo syy miks me ollaan sinkkuja? :)

[q]Vampyrella, 19.1.2009 19:29:
Enihau, mä en nyt halunnut puhua millään hienoilla termeillä ja kierrellä ja kaarrella asiaa eri suunnilta, mä yritin alunperin ilmaista asiani mahd. yksinkertaisesti. I like it simple.
[/q]
"Complex problems have simple, easy to understand, wrong answers" --Henry Louis Mencken

Rehellisyys esimerkiksi itselleen on lähtökohtaisesti aika helppoa kun elää länkkärinä maailmassa, jossa about 18000 lasta kuolee joka päivä nälkään, ihmisten keskipalkka on 3$ päivässä ja kansakunnat sotii keskenään uskosta ja kulttuurista..

Kertokaas nyt, ihan Rehellisesti, että miksi juuri TE ansaitsette elää täällä, rauhassa, vaurauden keskellä, hyvin koulutettuina ja tasa-arvoisina ihmisinä - ja pistämättä tikkuakaan ristiin maailman ongelmien ratkaisemiseksi tietenkin?

[q]siveys
Kertokaas nyt, ihan Rehellisesti, että miksi juuri TE ansaitsette elää täällä, rauhassa, vaurauden keskellä, hyvin koulutettuina ja tasa-arvoisina ihmisinä - ja pistämättä tikkuakaan ristiin maailman ongelmien ratkaisemiseksi tietenkin?
[/q]

Sama asia joka antaa sulle oikeuden olla olemassa. Sattuma ? Tahi ainakaan mun korviin ei oo kuulunu et sais päättää mihin syntyy.

Ja se miksei ketään pistä tikkuakaan ristiin "koko maailman kärsivien ihmisten" puolesta johtunee ihmisen itsekkyydestä ;)

[q]domi, 18.9.2008 11:10:
---
Lyylikki, 18.9.2008 10:42:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Yksin%C3%A4isyys+lis%C3%A4%C3%A4+kylmyyden+tunnetta/1135239528712

Yksi syy enemmän lähteä täältä lätkimään. Lupaan tarjota lämmintä tai kylmää ruokaa (oman valinnan mukaan), suihkua (jos löytyy kylpyamme, niin mikäs sen mukavampaa), villasukkia ja hellyyttä & lämpöä sille, joka mut pelastaa täältä luukun jääkaappilämpötiloista.

---

Tarjoatko mahdollisuuden internet-yhteyteen, optiona wlan-yhteys?
[/q]

Sehän on selviö! Riittääkö kymppi vai pitääkö päivittää? Mikäs sen mukavampaa kun nörtteillä sohvalta kullan kainalosta ja sopia tulevia menoja vaikka mesessä.

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Yksin%C3%A4isyys+lis%C3%A4%C3%A4+kylmyyden+tunnetta/1135239528712

Yksi syy enemmän lähteä täältä lätkimään. Lupaan tarjota lämmintä tai kylmää ruokaa (oman valinnan mukaan), suihkua (jos löytyy kylpyamme, niin mikäs sen mukavampaa), villasukkia ja hellyyttä & lämpöä sille, joka mut pelastaa täältä luukun jääkaappilämpötiloista.

[q]domi, 18.9.2008 13:13:
Kymppi riittää vallan mainiosti, jos ulospäin menee saman verran! Saisinko palvelusopimuksen pdf-muotoisena sähköpostiini? Tekisin vertailua tämänhetkisen palveluntarjoajan kanssa ja pistän asian mietintämyssyyn!
[/q]
Meillä olis kotona toi Welhon 110M/5M yhteys ja WLAN (n) reititin. Kaupan päälle saat käyttöösi pari miespuolista kämppistäni lämpöpattereiksi, saunan (!) ja pesutornin (vaatteiden kuivaus rummussa nostaa pesuhuoneen lämpötilan suht korkealle).

Lisäksi mulla on runsaasti kynttilöitä, hellan päälle saa istua akuutin hädän iskiessä ja peittoja löytyy ainakin kolme (jos vilttejä ja päiväpeitteitä ei lasketa).

Ja LUONNOLLISESTI tarjoan tämän päälle kaiken mitä nuo hetukatkin.. Olisiko siis vihdoinkin aika vaihtaa mieheen?

[q]niomic, 19.1.2009 23:17:
Ja jos rinnastat henkilökohtaisen rehellisyyden noin yksinkertaisiin asioihin, en usko että olet sittenkään yhtä avomielinen ja henkisesti ristiriitainen henkilö sisimmässäsi kuin olen kaikki nämä vuodet hiljaisesti toivonut. Burn in hell simple happy ppl! or heaven, what ever.
[/q]
Lälläslää! Ei kato kannata olla niin tyhmä, että ei osaa kusettaa itseään :D

O