SINKKULUUKKU
[q]siveys, 19.8.2008 23:40:
Viimeksi kun mä tarkisti niin Bruuveri ei ollut se kaupungin kuumin tanssipaikka, joten jatketaan varmaan jokatapauksessa Onnelaan, mutta noin hyvällä myyntipuheella sait kyllä etkopaikan vaihdettua.. Ketä meidän pitää kysellä tiskillä? :)
[/q]
Sitä etkopaikkaa nimenomaan tarkoitinkin :)
Jos huomenna ootte tulossa, niin meikä on yhteentoista asti illalla duunissa. Mä oon se kaikkein rumin, epäkohteliain mutta suloisin. Mut on pretty much helppo löytää kun oon huomisen duunivuoron ainoa äijä.
[q]Anselmi, 20.8.2008 10:46:
"Miehet olivat tutkimuksen mukaan viime vuonna yhdynnässä keskimäärin 4,8 ja naiset 4,3 kertaa kuukaudessa."
Melkoinen ero:o
[/q]
Ehkä homoliitoissa elävät miehet harrastavat eniten seksiä. Tai sitten on niitä emäntiä, joilla tuo luku on erittäin paljon korkeampi, jolloin ne seulotaan pois tutkimusaineistosta poikkeavan arvon vuoksi. Tai jotain...
Nii ja ehkä naiset on rehellisempiä tämmösissä kyselyissä
[q]Lyylikki, 20.8.2008 10:35:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomalaiset+harrastavat+seksi%C3%A4+entist%C3%A4+v%C3%A4hemm%C3%A4n/1135238785592
Vittu niin! Vai että tullaan sitä elvistelemään, että harrastetaan yli kerran viikossa seksiä. NII! Ei oo näkyny ei
Ei vaan. Onhan se vähän "huolestuttavaa" jos kehitys on alenemaan päin.
[/q]
"Miehet olivat tutkimuksen mukaan viime vuonna yhdynnässä keskimäärin 4,8 ja naiset 4,3 kertaa kuukaudessa."
[q]infiana, 17.2.2009 11:43:
---
Ozie, 17.2.2009 08:02:
---
infiana, 16.2.2009 11:50:
---
Ne kunnolliset on kaikki täällä ruotsissa. Siinä vaan on se ongelma että tuntee itsensä alkoholisoituneeksi luuseriksi kun joutuu vähän kaunistelee tapojansa kundeille, ettei ne järkyty.
---
Aika julmaa yleistämistä! Varsinki vielä kun verrataan ruotsalaisiin niin kyllä moni hyvä suomalainen mies murtuu tämmösen paineen alla!
---
No se on ihan fakta että jos kunnollisia miehiä haetaan niin kannattaa tulla tänne. Ruotsalaiset miehet on kohteliaita, pitää taloudestaan huolta, ei juo viikolla, eikä vedä tasottavia sunnuntaina.
Tämä oli siis juuri sitä yleistämistä, mutta tämä on siis minun käsityksen mukaan keskiverto-tukholmalainen. Se mitä ollaan nyt noita kundeja analysoitu. Mutta siinä tosiaan on se miinus että joutuu menee salaa mimmikaverin kanssa bisselle sunnuntaina.
[/q]
Ei noi nyt vielä mitään avaruusraketin rakentamista vaadi. Kyllä noihin nyt ite ja suurin osa kavereista pääsee. Veikkaan että tässäki luukussa aika moni yltää noihin kriteereihin
täällä taas :D
[q]ramsau, 21.8.2008 04:00:
Koti, sohva, viini ja olympialaiset. ...yksin. Taas meni just niinkuin olin taas jatkot suunnitellut :) *nuolee sormiaan*
[/q]
Mutta oli kyllä helvetin hauska ilta :D Kiitos.
Eikös se Onnela hyvässä seurassa voisi menetellä, näin keskiviikkona?
Itse en ole siellä viimeisimmän rempan jälkeen kai käynyt, CTRL oli kyl mainio mesta :P
Henk. koht. kelpaisi kyllä joku toinenkin paikka
[q]siveys, 20.8.2008 13:48:
[size=9]Disclaimer: Ja kuten anaaliretentiivisen pedantista ja kriittisestä lähestymisestä populaarikulttuurin lieveilmiöihin voi olettaa, allekirjoittanut on edelleen neitsyt, eikä väitä todellisuuudessa tietävänsä mitään yhdyntöjen todellisesta jakautumisesta.[/size]
[size=14]Ilmoitus: Vaihdetaan valmistumisen jälkeen turhaksi jääneet analyyttiset kyvyt yhteen (1) seksiin. Antavan osapuolen sukupuolella tai eliölajilla ei niin merkitystä. nimim. Turhautunut maisteri[/size]
[/q]
*släp*
[q]Anselmi, 20.8.2008 10:46:
Lyylikki, 20.8.2008 11:00:
Ehkä homoliitoissa elävät miehet harrastavat eniten seksiä. Tai sitten on niitä emäntiä, joilla tuo luku on erittäin paljon korkeampi, jolloin ne seulotaan pois tutkimusaineistosta poikkeavan arvon vuoksi. Tai jotain...
Nii ja ehkä naiset on rehellisempiä tämmösissä kyselyissä
[/q]
Kun tuo luku konvertoidaan yhdyntöjä/vuosi -skaalaan niin ero ei enää tunnu niin suurelta kun miehet harrastavat huikeat 6 kertaa vuodessa "ylimääräistä" yhdyntää.
Mutta niin.. Kuten populaarijulkaisulle on tavanomaista, jätettiin tutkimuksesta mainitsematta varsin oleellisia tekijöitä kuten kyselyn kohderyhmä. Kysyttiinkö asiaa pelkästään "pariutuneilta" yksilöiltä? Oliko kyselyssä mukana lapset ja ikääntyneet? Oliko aineistossa edustettuna suhteessa kokonaisväestöön myös seksuaalisesti poikkeavat vähemmistöt? Mikä lasketaan yhdynnäksi?
Nämä asiat vaikuttavat aika paljon siihen miten tuloksia kannattaa tulkita ja saattavat osin myös selittää tuota naisten ja miesten välistä eroa. Jos esimerkiksi kysely teetettiin vain pariutuneille yksilöille, saattavat miehet käydä naisia enemmän sinkku-vieraissa. Jos kyselyssä oli mukana lapsia, vanhuksia tai sinkkuja niin pariutuneen yksilön voi olettaa harrastavan merkittävästi useammin yhdyntää kompensoidakseen vähemmän aktiiviset väestönosat. Jos yhdynnäksi lasketaan vain perinteinen penetraatio ja seksuaaliset vähemmistöt ovat kyselyssä edustettuna niin homoseksuaaliset naiset vähentävät merkittävästi naisten yhdyntöjen määrää.
Todellisuudessa uskon kuitenkin kyseisen eron johtuvan suurelta osin myös siitä, että kukaan ei varmasti oikeasti laske vuoden sisällä tapahtuneiden yhdyntöjensä määrää ja jos tutkimus on kysely on muodossa "kuinka monta kertaa olet keskimäärin yhdynnässä kuukauden aikana" niin tähän on todella vaikeata vastata eksaktisti. Miehille seksin harrastaminen (ja erityisesti sen frekvenssi laadun sijaan) on ehkä vielä kulttuurillisista syistä vähän merkittävämpi tekijä, joten he todennäköisemmin pyöristävät inhimillisen vahingossa 4,3:n viiteen kun taas naiset saattavat pyöristää 4,7:n neljään. Vaikka tuo yli 10% ero on tilastollisesti aika merkittävä niin tällaisessa kyselytutkimuksessa en pitäisi sitä mitenkään eriskummallisena poikkeamana nimenomaan tästä syystä.
[size=9]Disclaimer: Ja kuten anaaliretentiivisen pedantista ja kriittisestä lähestymisestä populaarikulttuurin lieveilmiöihin voi olettaa, allekirjoittanut on edelleen neitsyt, eikä väitä todellisuuudessa tietävänsä mitään yhdyntöjen todellisesta jakautumisesta.[/size]
[size=14]Ilmoitus: Vaihdetaan valmistumisen jälkeen turhaksi jääneet analyyttiset kyvyt yhteen (1) seksiin. Antavan osapuolen sukupuolella tai eliölajilla ei niin merkitystä. nimim. Turhautunut maisteri[/size]
[q]Mori, 20.8.2008 14:45:
*släp*
[/q]
Täytyy myöntää, että neitseellinen kokemuspohjani ei anna hirveästi osviittaa siitä pitäisinkö tällaisesta läpsimisestä seksuaalisessa mielessä (saattaisin hyvin pitääkin!), mutta kyllä mulla nyt sentään sen verran pitää selkärankaa olla, että oikeasti pääsisin tämän vaihtokaupan turvin eroon impeydestäni ja pelkkä läpsiminen ei riitä. Kyse on kuitenkin kauppatavaran kohdalla ihan suomalaisen huippuyliopiston sertifioimista analyyttisistä kyvyistä!
Kiitos kuitenkin avokätisestä tarjouksestasi - se oli enemmän kuin osasin odottaa!
[q]siveys, 21.8.2008 04:05:
Mutta oli kyllä helvetin hauska ilta :D Kiitos.
[/q] oli! kiitos itsellenne! ...mutta the end - loppuratkaisu sucks.
Onnelan baarimikko, Antti *sydän**plur* Huh mikä komistus. Ainoo syy koskaan edes käydä mokomassa juottolassa
[q]onni3mk, 20.8.2008 18:31:
Onnela
Kuulostais hyvälle, mut ei niin hyvälle, et katkasisin mun Onnelan karttamisen...
[/q]
Johan sä kävit "Suomen Onnelat Oy"n tiloissa viime viikolla ;)
Ja itse aiheeseen, lähtisin mieluusti mukaan mutta huomenna herätys 5.20 ja pitäisi olla koko päivä ajokunnossa (tarkoittaa siis myös vireystilaa)
Seduloita ei kyllä tueta
[q]Takyon, 20.8.2008 18:54:
Johan sä kävit "Suomen Onnelat Oy"n tiloissa viime viikolla ;)
[/q]
Hyss! Se oli hairahdus...hyvän asian puolesta! Ja se ei ollu Onnela vaan Ilotalo :D
Meikä pääsee tosiaan 23 töistä, tulkaa tän kautta ja poimikaa kyytiin.. ;)
[q]Kolera, 1.1.1970 02:00:
pistäkääs postaten pinceet, isotissiset ja/tai rikkaat naikkoset, koska tiedän nyt arvoni jauhelihakeittoa tehdessäni ja tätini mainitessa että kyllä tompasta joku saa vielä hyvän puolison.
[/q]
No siis meikähä on se kaikista pincein isotissinen pissis [size=8](ja täysin pa seuraaviin tsiljoonatukiin asti)[/size] mikä tältä foorumilta löytyy, mut mä en tolle jauhelihalle niin lämpee, sori :(
Tänne tultii 1v8kk jälkeen
[q]anniharha, 1.1.1970 02:00:
---
Kolera, 1.1.1970 02:00:
pistäkääs postaten pinceet, isotissiset ja/tai rikkaat naikkoset, koska tiedän nyt arvoni jauhelihakeittoa tehdessäni ja tätini mainitessa että kyllä tompasta joku saa vielä hyvän puolison.
---
No siis meikähä on se kaikista pincein isotissinen pissis [size=8](ja täysin pa seuraaviin tsiljoonatukiin asti)[/size] mikä tältä foorumilta löytyy, mut mä en tolle jauhelihalle niin lämpee, sori :(
[/q]
Ei kai sitä jauhelihalle tarvi lämmetäkkä, riittää ku lämpiää Tompalle :D
Onnela
Kuulostais hyvälle, mut ei niin hyvälle, et katkasisin mun Onnelan karttamisen...