SINKKULUUKKU
[q]Lyylikki, 29.12.2008 21:55:
Pöh - ei löytynyt por(n)omiestä pohjoisesta. Eli vielä olis saumaa jollain muulla tän vuoden puolella löytää mut
[/q]
Mitä? Yritätkö sä jättää meidät kaikki?!
Pitäisikö meidän keskustella tästä ensin?
Eikö me olla tapeeksi sulle?
Miksi sä et ole puhunut tästä aikaisemmin?
Mitä meissä on vikana?
Kuinka kauan sä olet tuntenut tällä tavalla?
Ollaanko me liian lihavia?
Eikö me voitaisi vielä yrittää?
Me ei TAAS jakseta sitä samaa "Ollaanko vaan ystäviä"-schaibaa! Miten sä voit tehdä tän meille?
Pitäisikö meidän kokeilla jotain parisuhdeterapiaa?
Onko sulla jotain kerrottavaa meille? Sano nyt vaan! Mä tiedän, että on! Valehtelija!
Mitä meidän vanhemmatkin tähän sanoo?
Lemmikit jää sitten meille jos ero tulee!
Äläkä koske siihen leivänpaahtimen! Sen on kuule meidän vanhemmat ostanu, eikä sulla oo mitään sanomista tähän enää!
Pitäskö meidän hei vielä yrittää?
Otetaan nyt hei ihan rauhallisesti.. Meidän suhdehan on koko ajan pohjautunu avoimelle keskustelulle..
Miten olis.. Jos.. Jos vaan sovitaan ja.. You know.. Sinä ja SINKKULUUKKU - läheisemmin ja herkemmin kuin koskaan.. Ja unohdetaan tää koko juttu..?
On se kumma ku melkee 1,5 vuotta erosta jo mut silti kaupungilta tulee molemmille vielä postia (on kyl ilmotettu useemman kerran..) ja eksän jotai rojujakin lojuu mun kellarikomerossakin yhä.
Jotenki ärsyttää kaikki nyt. Toinen halus sillon joskus erota ku tahtoi itsenäistyä ja omaa aikaa ja oman kämpän ja mitälie, ja se joka on yhä yksin on minä, eksällä uudet onnelliset kuviot ollu jo yli vuoden. Mulla taas kaikki vähänki lupaavalta näyttävä menee vituiks joko nopeesti tai erittäin nopeesti.
Mitä vikaa mussa on? [size=5]ei tarvi vastata. :D[/size]
Ärsyke. Nngh.
kolme kk sinkkua ja olo on paskempi kuin ikinä :D hävetkää tytöt ku aina katootte jonnekki maailmalle.
[q]Aurinkoneiti, 14.8.2009 18:40:
Kaupan kassajonossa teki mieli halata edessäni seisovaa miestä. Menin hämilleni, kun hän katsoi minua pakatessaan ostoksiaan...Voih, olisi ihanaa, jos olisi joku, jota voisi rakastaa. *sydän**sydän**sydän*
[/q]
Olisit menny vaan...
Mut mikä mä oon puhumaan ku oon muutenkin niin perskuleen ujo...
Mutta totta on että ku tilaisuus on ja tuntuu siltä niin parempi toimia!!! =)-/-<
Juu, ei kai tässä on vielä peliä menetetty. Toivottavasti vaan mä en saa itse sitä ajettua mun luota, kun helposti sitten alan tenttaamaan, kun ahdistaa tarpeeksi. Mullahan on siis läheisriippuvuus ollut lapsuudesta johtuvista jutuista mutta aika hyvin olen oppinut olemaan sen herra. Tällaisissa tilanteissa se vaan usein nostaa kovin päätään ja olen toki tuollekin tästä asiasta puhunut.
[q]Zeratul, 16.1.2009 11:16:
---
WiljamiDzay, 15.1.2009 20:09:
...
Hyvin hoidettuna WiljamiDzay kestää äidiltä tyttärelle.
---
Miks must tuntuu et tää saattais kannattaa jättää kertomatta?
[/q]
Mun mielestä q toi oli niiiiiiiin hyvä modaus "Panu kestää isältä pojalle" mainoslauseesta... *vink**nauru*
[q]WiljamiDzay, 16.1.2009 11:51:
---
Zeratul, 16.1.2009 11:16:
---
WiljamiDzay, 15.1.2009 20:09:
...
Hyvin hoidettuna WiljamiDzay kestää äidiltä tyttärelle.
---
Miks must tuntuu et tää saattais kannattaa jättää kertomatta?
---
Mun mielestä q toi oli niiiiiiiin hyvä modaus "Panu kestää isältä pojalle" mainoslauseesta... *vink**nauru*
[/q]
Ehkä mun mielikuvat äideistä ja tyttäristä vaan on liian kieroutuneet.
[q]Fakiiri, 16.7.2009 20:24:
---
pululu, 13.7.2009 02:44:
Sinkkuna sittenkin enää 3pv!
OMG jännittää.
---
Postimyyntikuvasto mies?
7pv toimitus ja 14 pv palautusoikeus
[/q]
Paljon parempi kuin postimyyntikuvastomiehet!! *sydän* Enkä palauttais vaikka vaadittais.
[q]ezzy, 7.9.2009 11:54:
Taitaa olla paluu tänne taas ajankohtaista. Pari vuotta sitä onkin ilmoja pidellyt...*igor*
[/q]
I spoke too soon, jatkoaika.
[q]anniharha, 2.7.2009 00:02:
---
Takyon, 1.7.2009 23:43:
[size=5]Mut entä jos ne näkkärit onki mun kaapista? ;)[/size]
---
[size=5]Sit sä voit seuraavaks hankkia itelles ne rintsikatkin ;)[/size]
[/q]
No ei tän nyt kyl näin pitäny mennä
Eihän mulla ole edes tissejä.. *snif*
[q]Zenni, 30.12.2008 00:58:
Tää on kyl ihan vitun tylsä luukku.
[/q]
no shit sherlock :P
[q]thomas, 30.12.2008 01:03:
---
Zenni, 30.12.2008 00:58:
---
no shit sherlock :P
[/q]
Nussikaa kun vielä voitte. Suhteessa se loppuu kuitenkin kitinään. ;D
[q]Zenni, 30.12.2008 00:58:
[/q]
Mun täytyy nyt ihan aikuisten oikeasti olla eri mieltä.
Lisäksi väittäisin, että aika tavalla tuo on itse kunkin asenteesta kiinni, että kuinka kivaa täällä on.
Joten ei kun vaan omaan napaan tuijottelemaan siitä kitisemisen sijaan :D
nimim. ymmärryksen, sympatian ja hienotunteisuuden lähettiläs
[q]Materian, 16.8.2007 12:28:
miten noin kaunis nainen voi olla sinkku?*pihkassa*
[/q]
helposti
[q][Siru], 2.8.2009 20:46:
ihme kausi ollu päällä... ensin voi olla pitkääään tosi hiljaista ja sit taas.. noh, vähän vähemmän hiljaista*justjoo* sitä vaan taas huomas et yksi parempi kun kaksi.. päätä särkee paljon vähemmän...
täällä ollaan ja pysytään*plur*
[/q]
samaa mieltä, yksin on lopulta parempi...*hymy*
Uoohhh....
Viikonlopun jälkeen sitä aina kaipaisi jotain kenen kainaloon käpertyä, nyt ne aamut vain täytyy kestää yksin ilman tukea ja turvaa, päättyneet on ne päivät....
Kumma juttu on se et mitä enemmän aikaa kuluu sitä enemmän olo tuntuu paremmalta, mut oisaalta paljon köyhemmältä, kun ei vaan osaa suhtautua asiaan oikein...kait.... enpä tiiä...
Ei olisi mukavempaa kuin jonkun kainalossa katsoa sunnuntai illan ohjelma tarjontaa töllöstä, aika kuluu ja paljon olisi vielä opittavaa yksin olemisessa.
Ihme vuodatusta mut nyt se vaan tuntuu hyvältä mainita, taitaapi täällä olla muitakin samassa tilanteessa olevia.
Elämä voittaa varmasti, onneksi on hyviä ystäviä ympärilläni, kiitos teille
Hirveen vaikee olla ei-sinkku kun yleensä keskustelu tyssää siihen "hei", "moi" tai "terve" tasolle kun ei keksi miten keskustelu kannattaa avata...
[q]Lyylikki, 16.1.2009 13:10:
I smell some success :)
[/q]
Mä tiesin että toi "kestää äidiltä tyttärelle" myyntipuhe toimis *jiihaa**nauru*
[q]sapeli, 30.12.2008 08:52:
---
typo, 30.12.2008 08:44:
Luukkuun poing.
.pi.
---
[/q]
huh
[q]J-Gear, 23.4.2007 23:40:
---
Ongelmana onkin se, että nämä pop, rock ja hevi ihmiset ovat yleensä hyvinkin ahdasmielisiä muita genrejä kohtaan. Tai no... lähinnä rock ja hevi ihmiset. Okei... tämä on yleistys, mutta se perustuu täysin omiin havaintoihini.
[/q]
Mäkin oon havainnut ton ilmiön. Varsinkin kun siihen liittää vielä viinan ja rokkariattituden ni eräänäkin iltana joskus taannoin oli kiva seurata kun mun "TEKNOPASKAJUMPUTUS"levyjä lens kaaressa ikkunasta pihalle. Mutta enpä nyt ala yleistämään kuitenkaan..
[q]
Bilettäjät ovat omassa maailmassaan kuten esim rokkarit ovat omassaan.
Eli kuten Mekekin tuossa aiemmin mainitsi, olisi helpompaa, että toinen ymmärtäisi konemusiikin maailmaa. Vähemmän ristiriitoja.
[/q]
Word.