SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Ana-5000, 8.12.2008 11:05:
Ei nainenkaan halua miestä, joka tekee kaiken mitä nainen tahtoo ja pyytää
[/q]

Kyllä jotkut niistä haluavat - oikeasti. Mut en missään määrin pidä sellaisia tapauksia päästään terveinä.

[q]Ana-5000, 8.12.2008 11:05:
---
AlexS, 8.12.2008 10:52:
No ei vaan se, että yrittää lopettaa yrittämästä kaikin keinoin miellyttämästä vastakkaista sukupuolta.

Sellainen alentuva, selkärangaton palveluhenkisyys paistaa läpi.

Ei nainenkaan halua miestä, joka tekee kaiken mitä nainen tahtoo ja pyytää, vaikka niin väittävätkin.

Itsevarmuus ja omanarvontunto auttavat paljon enemmän kuin vastikkeeton palvominen ja alistuminen.
[/q]
Ah, puhuttiinkin sit eri asioista. Huono itsetunto ja alentuminen ovat sitten asia erikseen. Mua vaivaa vaan kai turha sinisilmäisyys :)

oma nainen voisi olla ihan kiva..

[q]
Mä luulen, että kysyntä ja tarjonta ei vaan kohtaa.

Ne jotka mua ovat lähestyneet iskemismielessä ovat järjestäen olleet kännisiä ällöpyllyjä. Toisaalta taas tiedän, että muutamat ystäväni saavat ihan mukavan oloisilta _normaaleilta_ miehiltä lähestymisyrityksiä (esim. kaupassa asioidessaan toisilta asiakkailta, ratikassa, kadulla jne), tosin nämä ystävät on sitten niitä, joilla jo on oma kulta kainalossa.

---

Eli tässä saattais suurempi otanta parantaa mahdollisuuksia koska silloin olisi suurempi toden-näköisyys että tulee sinkkuikin vastaan... Perkl , tässähän pitää koht alkaa tekee jotain empiiristä tutkimusta ja alkaa kiertelee kaupungil ja yrittää jtn tommost ja kirjaa tulokset ylös :D
nyrpistynyt naama -2pojoa , saatu numero +10pojoa ja sit parin päivän jälkeen laskea otollisimmat paikat ja ajankohdat... :D
[/q]

Kaveri mainitsi tehneensä tämäntyyppisen "tutkimuksen" aikoinaan. Kadulta vastaantulevista tytöistä noin 2/3 on valmis lähtemään kahville samantien :) Joten eihän toi pahalta kuulosta ollenkaan... siitä vaan kokeilemaan. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua?

[q]Vampyrella, 26.9.2009 15:26:
(Te Antit tunnutte vaan olevan liian nopeita! :D Toinenkin Antti nimittäin tarttui tähän samaiseen kohtaan!)
[/q]
Ei o häpee olla Antti!

[q]Umbala, 15.6.2009 21:21:
Tässä on kyllä erinomainen esimerkki siitä millaisia ongelmia kommunikaatiossa ns. "vaikean" naisen kanssa saattaa tulla.

---
aada, 15.6.2009 21:08:
---
anniharha
Kyllä, jos on tarkoituksella jotain muuta kuin on, niin mun mielestä se on pelaamista.
aada

eli tarkoitatko, että vaikeana oleminen on aina tarkoituksellista jonain muuna kuin itsenään esiintymistä?

---

Ei millään pahalla, mutta mä en löydä mistään sen värisiä aurinkolaseja et pystyisin tulkitsee ton viestin samalla tavalla.
[/q]

exactly.

^Jadajadajaa.

Time for youtube karaoke!
the answer

[q]Anselmi, 28.12.2009 10:28:

Miksi olisi? Jos homma on kummallekin selvä niin ei pitäisi olla mitään väärää. Jos jompikumpi pistää ihme
oletuksia asioihin ilman että asiasta on ollut mitään puhetta niin kannattaa katsoa peiliin. Yhteinen tulevaisuus
on yksi tuollainen asia. Asiat kyllä tulee luonnostaan jos on tullakseen. Tulee mieleen lähinnä vanhat kunnon pakkoavioliitot jos ei saisi tehdä noita asioita ennenkuin voi muodostaa kuvan siitä synkkaako kyseisen henkilön kanssa niin paljon että haluaa kahdestaan ratsastaa auringonlaskuun.

Jos nyt kuitenkin on satavarma että mitään yhteistä tulevaisuutta ei voi millään ikinä muodostua niin sitten kannattaa sanoa toiselle ihmiselle että en halua mitään sen enempää ja ei voi tullakkaan mitään sen enempää, mutta siltikin haluaisi tehdä moisia asioioita toisen kanssa (eikä sitä tarvi perustella et sori ku oot niin tyhmä ja ruma, vaan voi sanoa et syyt on itsessä, et ei koe mielenkiintoa sitoutua jne.). Saattaa hyvinkin olla että sillä toisella on myös aatokset samanlaiset että noi asiat olisi kivoja yhdessä mutta sen enempää ja vakavampaa ei halua. Puhuminen on ainut tapa selvittää moinen ja päästä asiassa eteenpäin ja jos moisesta ei pysty puhumaan niin sitten kannattaa odottaa että ylä-aste on ohi ja on tarpeeksi vanha puhumaan aikuistenjuttuja. [/q]

Onhan tuo totta ja olen kyllä samaa mieltä siitä, että itseään on syyttäminen jos alkaa olettamaan jotakin tuosta noin vain. Olen kyllä tullut kuitenkin siihen tulokseen, etten pysty tälläiseen. Tiedän nimittäin, että se toinen osapuoli on hyvin ihastunut, enkä halua jollain tapaa rikkoa hänen viattomuuttaan. Sitten olisi eri asia jos kumpikin jollain tapaa hyötyisi suhteesta (maine, seksi, asema tms), mutta se olisi samalla sillä tapaa raadollista, että molemmat tietäisivät tasan tarkkaan minkä vuoksi he suhteessa ovat, eivätkä tunteet olisi jutussa mukana.

Kuitenkin kun itse näen, että ihastumisesta siirrytään vähitellen parisuhteeseen (toki matkalla voi tulla ongelmia), enkä itse oikein ymmärrä huvin vuoksi tapailua, jos ihastuminen on mukana, niin minusta tuntuu jotenkin liian pahalta, että pystyisin tähän. En halua herättää toisen toiveita ja sitten viedä kaikkea kerralla. En halua, että kukaan joutuu kärsimään kauheista sydänsuruista vuokseni, jos en olisi edes koskaan tosissaan hänen kanssaan ollut. Koko ajatus tuntuu jotenkin hirveän itsekkäältä.

Luukkuun poing.

.pi.

[q]siveys, 8.10.2009 20:39:
Mun kohdallani tuo kyllä ainakin toimii hyvin pitkälle kunhan vaan pitää itsensä tietoisesti erossa niistä tilanteista. Oma karenssiaikansahan siinä kyllä on kun muistojäljet hälvenee ja jollain tasolla mä näen tän samanlaisena addiktiona kuin tupakkariipuvuudenkin ;) Se mikä meitä ajaa takaisin näihin kokemuksiin onkin sitten usein kenties jokin ihan eri mekanismi kuin pelkästään juuri se fyysisen kosketuksen kaipuu.
[/q]

Yleensä toimii joo, mutta välillä lipsahtaa omista periaatteistaan. Tosin mikäs sen mukavampaa, kuin rikkoa omia sääntöjään. Jos sitä sattuu pitämään kosketuksesta ihollaan, niin mikä sen mukavampaa jos siinä samalla tulee sitten tyydyttäneeksi omia hyväksymisen tms. tarpeitaan. Kunhan tosiaan pysyy positiivisena addiktiona, eikä varaa koko aivokapasiteettia itselleen.

[q]siveys,
Oma lukunsa on sitten ainakin itselle ne tärkeiden ja rakkaiden ihmisten läheisyydessä vietetyt hetket, jotka tuntee jokaisessa ihohuokosessaan. Ne ovat harvaan nautittuna niin pyhiä ja kulkevat niin pitkään sydämessä tapahtuman jälkeenkin, että eivät onnistu aiheuttamaan addiktion kaltaista kierrettä. Jos nuo kokemukset olisivat läsnä joka päivä niin turtumisen kautta niistä katoaisi se syvyys ja tilalle astuisi todennäköisesti vain kaipuu saada lisää sitä hyvää mihin on jo tavanomaistunut :/

Ei ole helppoa tämä ihmisen elämä kun enemmän ei ole aina enemmän ;)
[/q]

Onhan se läheisten ihmisten läheisyys kuitenkin joo kaikista parasta, mutta jos läheisyyttä on tarjolla, niin en minä sitä lähtisi välttelemään vain sen takia, että se "tavanomaistuu". Uskon kuitenkin, että ihminen kun on (ainakin toisinaan) ajattelevainen olento, niin omalla päätöksellään voi hyvin pitkälle vaikuttaa siihen, kuinka vahvana tai nopeasti se tavanomaistuminen tulee.

Tottahan arki tulee jokaiseen suhteeseen jossain vaiheessa, mutta siihen millaiseksi se arki muodostuu, voi hyvin paljon itse vaikuttaa. Jos molemmilla on tahtotila ylläpitää suhteen taikaa, niin ei kai se voi olla täysin mahdotontakaan.

ihme kausi ollu päällä... ensin voi olla pitkääään tosi hiljaista ja sit taas.. noh, vähän vähemmän hiljaista*justjoo* sitä vaan taas huomas et yksi parempi kun kaksi.. päätä särkee paljon vähemmän...
täällä ollaan ja pysytään*plur*

[q]Tiinuliinu81, 2.4.2009 11:46:
Juu, loppui kuin seinään.

Se kertoi, että sitä on petetty useasti, minkä takia vaikea luottaa. Voisiko se olla syy, ettei uskalla tavallaan antaa itseään kokonaan tmv?
[/q]
Syitä on varmastikin monia, ja luottamuspula voi johtaa etääntymiseen. Tuskinpa tässä nyt sosiaalisen kanssakäymisen pelostakaan iha kysymys voi olla kun kuitenkin parisuhteeseen asti edennyt. Kyllä mies kertoo mikä on vikana kun malttaa hetken ootella, tätä ei tietenkään pidä ymmärtää niin ettei itse saisi tehdä aloitteita vaan pitäs vaa aina oottaa toista.
Ja voihan olla niinkin kun itse totuit huomion 'paljouteen' niin tällä hetkellä on fiiliksissä pieni tyhjiö, jossa ennen saattoi olla esim. omia päivittäisiä pikkuaskareita tjsp?

ps. Minä en näistä asioista mitää tiedä

[q]siveys, 7.9.2009 01:35:
Ahdistaa.
[/q]
*hali**hihu*

Toinen nimeni on kohta "epätoivo".. ei niinkö ei mitenkää niin ei. ens vuoteen meni :S

Pöh - ei löytynyt por(n)omiestä pohjoisesta. Eli vielä olis saumaa jollain muulla tän vuoden puolella löytää mut

Täytyy kyllä sanoa, että sinkkuilun kannalta todella köyhä vuosi. Ei mitään merkittävää tälle vuodelle. Ehtiihän tässä toki vielä tapahtua vaikka mitä tahansa, mutta vahvasti epäilen

..Ja taas mä oon ainoo jäsen mun kaveripiirin sinkkukerhossa!! *jiihaa**justjoo**nauru*

[q]Zeratul, 24.5.2009 15:25:
Väliäkö sillä mikä tekosyy kundilla oli jos se kerta selvästi kumminki halus pussailla?
Ja toi toinen, oikeesti onnistuit saaman homman kuulostaa siltä et ois pitäny yrittää vaikka kaveris oli varattu... Ootte te naiset vaan outoja. ;)
[/q]

No on sillä väliä, jos tyyppi on kauheessa jurrissa ja yrittää ensin lämppää juurikin tätä varattua kaveria ja sen jälkeen kyselee pussailusta multa. Me naiset halutaan tuntea olevamme jotenkin erityisiä

Ja en tossa jälkimmäsessä tapauksessa näe huonona sitä, että selvitetään omat mahkut, mutta ihan kiva olisi, jos vaikka aloittaisi tervehtimällä ja pohjustamalla kysymystään esim. tyyliin "Moi, mä olen Mikko ja mua kiinnostaisi, että mahtaisko mulla olla mitään mahdollisuuksia sun suhteen." eikä niin, että huojuu hetken aikaa 10 m päässä, jonka jälkeen töksäyttää suoraan tämän "Onko sulla poikaystävää?" ja myöntävän vastauksen saatuaan poistuu takavasemmalle.

Mut pitäis kai olla vaan tyytyväinen, kun onhan tää nyt paljon enemmän, kuin mikään muu pitkään aikaan

Emmä mitään seurustelua haluiskaan!

http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/119167.shtml

[q]Caro², 28.7.2008 22:02:
---
Caro², 4.7.2006 18:21:
Moon ollu täällä ny jostain xx.10.2004 asti :)

Tavallaan o ihan nastaa.. mut välil kaipais jotai ihmistä jonka kanssa vois käpertyä vaikka kalliolle katselemaan ku laineet liplattaa, pikkulinnut syö toisiaan, ja naapurin setä hukkuu rantaveteen *sydän*

---

Edelleen täällä.. Maailmankuva on jonkun verran laajentunu: En o vieläkään nähny pikkulintujen syövän toisiaan, mutta oon nähny kuinka pelikaani syö sorsan, lehmä popsii ankan, ja kuinka tappajajänö teurastaa variksen.

Muuten mennään aika samaa rataa
[/q]

lold :D. Ei sinkkuilu ilmeisesti kuitenkaan huumorintajua oo vieny :D. Hyvä niin :).

Reino & the rhinos - Lempee

Toimii

O