SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Nex, 24.10.2009 03:42:
mä en mukaudu, en luovu enkä sitoudu, enkä tyydy.. perhana miks mä oon edelleen sinkku. no ei.. mutta onhan se totta että suhteessa pitää tehdä kompromisseja, ja jos on kaksi puupäätä vastassa, niin eihän siitä vain voi tulla oikein mitään. mä osaan kyllä kuvailla unelmakumppanin luonteenpiirteitä, mutta on vissiin niin uniikkitapaus että ei vaan osu kohdalle :D TAI hetkonen, eiku joo ei mitää, enhän mä koskaan jaksa kehenkään tutustua. (ainakaan miehiin)
*run to the forever single box or i became gay* :)
[/q]

Yhtäältä asia sitten on niin.
Toisaalta mä olen valmis tekemään kompromisseja x)

Eiköhän ajan kuluessa jotain kivaa tapahdu tällä rintamalla x)

[q]Nex, 24.10.2009 03:42:
mä en mukaudu, en luovu enkä sitoudu, enkä tyydy.. perhana miks mä oon edelleen sinkku. no ei.. mutta onhan se totta että suhteessa pitää tehdä kompromisseja, ja jos on kaksi puupäätä vastassa, niin eihän siitä vain voi tulla oikein mitään.
[/q]

Oikeassa olet, eikä "puupäitä" voi oikein suositella kenellekään hyvälle/tunnolliselle ihmiselle, joka on toimivan suhteen eteen valmis tekemään uhrauksia ja kasvamaan naiveista käsityksistään, sekä laajentaa maailmankuvaansa jnejne. Ehkä maksimissaan toisillensa voisi suositella, jos oppisivat jotain itsestänsä ja toimivien parisuhteiden vaativuudesta. ;)

[q]anniharha

Hei kaikki, olen Anni, jos pidän sinusta niin olen helppo tekemään sulle ruokaa ja vaikka pesemään sun vessan! Oon sinkku, en epätoivoinen, mut jos vessanpönttösi on kovinkin paskainen niin ota toki yhteyttä vaikka privaheruviestillä, tarjoat mulle vaan yhden siiderin niin saat mut omaksesi

/edit: ok, se kana-ananas-aurajuusto ois kans kiva ^______________________^
[/q]

*tuoliltatipahtel*

Tässä oli ehkä paras "deitti-ilmo" ikinä!

Jos olisin sinkku tarjoisin kyllä heti sidun ja kana-ananas-aurajuuston, joten kaipa tuo ilmo toimii! :D

[q]anniharha, 16.6.2009 14:25:
Hei kaikki, olen Anni, jos pidän sinusta niin olen helppo tekemään sulle ruokaa ja vaikka pesemään sun vessan! Oon sinkku, en epätoivoinen, mut jos vessanpönttösi on kovinkin paskainen niin ota toki yhteyttä vaikka privaheruviestillä, tarjoat mulle vaan yhden siiderin niin saat mut omaksesi

[/q]
Saako sulle tarjota siideriä ja kana-ananas-aurajuusto -pizzaa ihan ilman omimista ja vessansiivousvelvoitteita, ihan vaan siksi, että viihdytät meitä olemassaolollasi? :)

[size=6]ps. saunaa vois kyllä joku muistaa pestä useamminkin... joten jos vessan siivoamisen voi vaihtaa niin.. :D[/size]

[q]Funktion, 16.6.2009 15:12:
Jos olisin sinkku tarjoisin kyllä heti sidun ja kana-ananas-aurajuuston, joten kaipa tuo ilmo toimii! :D
[/q]
Noni, mä tääl pysyn passissa ja odotan et oot taas vapailla markkinoilla, niin oon sit heti vain sun

[q]Kolera, 16.6.2009 15:15:
---
anniharha, 16.6.2009 14:25:

---

mistä tommosta aurajuustoo saa?
tollahan vois tehä suoraa pizzan ilman eriksee aineitten ostamisia
[/q]
Joo siis pitsasta oli kyse, se tuli kato ilmi jotain about tokassa aiheeseen liittyvässä viestissä! Siis ku lemppasin edellisen pojan siks, et se ei tuonu mulle pitsaa enää ekojen treffien jälkeen :(

Kaipaan säpinää ja ehkä muutakin..:)

[q]anniharha, 16.6.2009 15:23:
---

---
Kolera, 16.6.2009 15:15:
---

---

---

Joo siis pitsasta oli kyse, se tuli kato ilmi jotain about tokassa aiheeseen liittyvässä keskustelussa! Siis ku lemppasin edellisen pojan siks, et se ei tuonu mulle pitsaa enää ekojen treffien jälkeen :(
[/q]
annoin pikkusormen...

Säpinääää Hakusessa... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
=)-/-<

[q]astaroth, 22.5.2009 20:55:
---
Funktion, 22.5.2009 18:22:
P.S. Kuinka monen tytön suusta voi kuulla "daaaamn, Spock is hot!"

---

IT'S A TRAP!
[/q]
No eiks se sit muka oo? :P

[q]gr, 16.6.2009 15:27:
annoin pikkusormen...
[/q]
...se söi koko pitsan

[q]2la, 24.5.2009 19:46:
Ehkä jos oisit pitänyt suus kiinni ja hymyillyt vaan?
[/q]
Mä en oo kyllä tolla taktiikalla saanu yhtikäs mitään :D. Känsiä käteen korkeintaan =).

[q]anniharha, 16.6.2009 15:43:
---
gr, 16.6.2009 15:27:
annoin pikkusormen...

---

...se söi koko pitsan
[/q]
viddu jos mun pizzan ois syöny ni ois kyl lähteny

[q]whispering, 7.8.2008 19:01:
---
Anselmi, 7.8.2008 10:12:
Älkää surko. Tämän päivän Tohtori.fi mukaan sinkkuluukkulaisille miehille on luvassa pitkää ikää*nauru*
http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=8943005

---

http://img227.imageshack.us/img227/8863/girlfriendsmw4.jpg
[/q]

Ahahaha! Ton kun kayt myos heittaa tonne seukkausluukun puolelle, niin saadaan vahan eloa sinnekin.

[q]gr, 16.6.2009 15:58:
---
anniharha, 16.6.2009 15:43:
---
gr, 16.6.2009 15:27:
annoin pikkusormen...

---

...se söi koko pitsan

---

viddu jos mun pizzan ois syöny ni ois kyl lähteny
[/q]
mut nyt lähtee vaan *gr*

,j

[q]Ana-5000, 7.12.2008 23:20:
onneks liikakiltteydestä voi parantua.
[/q]
Hyvä sarjis!

Mut mites tosta voi parantua? o_O Tarpeeks monta vastoinkäymistä ja sitä kautta kyynisyys?

[q]Lyylikki, 7.12.2008 22:33:
Olispa joku hivelöimässä. Joku kiltti ja ihana, eikä mikään perkeleen playeri.
[/q]
Itse nukun mielummin perkeleen playerien kanssa ettei parin viikon päästä tarvi
kuunnella sit perinteistä "mulle nyt vaan tuli tunteet peliin vaik ei pitänyt" puhetta.
Playerien kans on saletinpaa et öitä vietetään yhdessä sen takia et se on nastaa, ei sen
takia et salaa haluis poika tai tyttöystävän.

Mut täytyy tunnustaa aiheeseen liittyen että oon tulossa vanhaksi tai sit mul on vaan joku mielenkiintoinen elämänvaihe kun nykyjään tulee vietettyä öitä naisten kanssa enemmän läheisyyden eikä
sen perinteisen synnintekemisen takia. Voi toki johtua siitä että lopputyöruljanssin takia ei ole
ollut aikaa riittävästi kummalekkaan ja ehkä noista perustarpeista se läheisyys on tärkeämpi (etenkin stressaavassa tilanteessa). Eräs tyttö jota on vuosia tullut deittailtua sanoi kun viimeksi oli yökylässä että musta on tullut vanhempi ja lempeämpi. Toivottavasti ei. Mutta eiköhän se selviä kun nyt taas pystyy keskittymään paheelliseen elämään opiskelun sijaan:)

Tittidii pimpeli pom.. *hihu**tirsk**vink*

[q]siveys, 16.6.2009 15:21:
---

---

Saako sulle tarjota siideriä ja kana-ananas-aurajuusto -pizzaa ihan ilman omimista ja vessansiivousvelvoitteita, ihan vaan siksi, että viihdytät meitä olemassaolollasi? :)

[size=6]ps. saunaa vois kyllä joku muistaa pestä useamminkin... joten jos vessan siivoamisen voi vaihtaa niin.. :D[/size]
[/q]
Oi kiitos, öö, ilmeisen kauniista sanoista [size=6](viihdyttäähän se Tukiainenki vissiin, Nykäsestä puhumattakaan...),[/size] ehdottomasti saa tarjota! Kyl safka on aina se ensimmäinen perustarve, sit vasta ne muut jutut [size=4](niiku tietokone ja klubbari ja vasen käsi ja semmoset)[/size] :D

[size=6]pps. saunan suhteen en oo ihan niin helppo, mutta kaikessahan on kyse neuvottelujen onnistumisesta![/size]

[q]Zeratul, 26.9.2009 14:28:
Kohokohtia: Liuta keskustelunavauksia jotka näytti siltä et ne ois voinnu poimii suoraan jostain pelimiesoppaasta, vaik oli jo todettu et se avaus kestää vaan jonku sekunnin.
[/q]
Hassua kun itse en kokenut sitä minään kohokohtana - mietin jopa yöllä raapustellessani, että jättäisikö sen kokonaan pois kun se oli vaan kuriositeettina case in point muutamasta erilaisesta varsin luonnollisesta tavasta yrittää selvittää toisen persoonasta niitä juttuja mitkä itseä kiinnostaa ja saattaa vaikuttaa siihen haluaako toisen viedä illalla kotiin (tai vaihtaa numeroita tms).

[q]Pääosin kaikki muuki mitä sun jutusta tohon mennessä löytyy on pätemistä siitä miten mun pitäis käyttäytyy et naista kiinnosta sen sijaan et oisit tarjonnu ensimmäistäkään vaihtoehtoo joka ois sopinu mun haluun olla vaan itteni.
[/q]
Mä yritin tarjota perustellun näkökulman, jonka mukaan sun peruspessimistinen perustelusi keskustelun turhuudelle ei enää pitäisi vettä.. ( elä kysy miksi.. joku taisi juottaa mut humalaan eilen ;) ).

Jos suna itsenäsi olemiseen kuuluu erityisesti se, että et vaan halua sanoa kenellekään ihmiselle mitään muuta ku ehkä "mennääks panee? ai ei? no ei sit" - niin sano sit se suoraan eläkä yritä luoda jotain hienoa logiikkaa sille, että kaikki keskusteleminen on turhaa.

[q]Itelläs taas on oikeus mennä heittää et "Moi! Mä oon tässä koko illan yrittänyt ihmisiltä selvittää et mikä on sosiaalipsykologian ja kulttuuriantropologian ero - osaatko sä yhtään auttaa? ;)" ja jos ei siihen osaa vastata just sulle toimivalla tavalla nii naises on vikaa? Mitä vittuu? :D
[/q]
Kirjoitin tuon osoittaakseni nimenomaan et kullekin ihmiselle sopii ne omat jutut. Tottakai sullakin on oikeus kysellä ihmisiltä just niitä asioita mitkä koet vievän keskustelua sellaiseen suuntaan johon sä haluaisit sen menevän.

Ja aika outohan se olis vääntää et "naisessa on vikaa" jos mä en jaksa jauhaa paskaa sen kanssa. Mussahan se vika on jos mä en jaksa heittää sitä läppää mitä johonkin baarikulttuuriin yleensä kuuluu heittää - itseä kun ei pahemmin kiinnosta edes niiden kaveriden kanssa jauhaa leffoista, musiikista, telkkarisarjoista, lehdistä, paikalliskulttuurista tms.

[q]Ja ton paidan ympärillehän kaikki kannattaa rakentaa, onhan se kuitenki ollu julkisesti päällä tasan sen yhen kerran.
[/q]
Yritin vain ilmaista, että jos sulla on sellainen paita päällä niin kuriositeettina antamani esimerkki vaatii "hitusen" verran viilaamista siihen omaan suuntaan :D

[q]Sun naisten mallii olevat vaalenpunaset housut, puuhkat ja kynsilakka taas ei vaadi minkäänlaista pokkaa. Check.
[/q]
Mä en ymmärrä miten nämä tähän asiaan liittyvät, mutta ne mun vaaleanpunaiset housut on kyllä ihan miesten mallin mukaan tehty ;)

[q]Ja muistit tietty mainita nettirajotuksen joka ei liity asiaan yhtään millään tapaa. Taas kerran käryää pahasti sen suuntasesti et kyseessä on asia jota teet enemmän huoratakses sillä huomioo ku siks et se jotenki parantais sua ihmisenä.
[/q]
Ollaanpa sitä taas perinteisen pessimistisiä. Et varmaan huomannut, että mä leikkasin viime viikolla mun kynnet pois ja jätin kaikki viikonloppureleet himaan lähtiessani viikonlopuksi Tampereelle kelaamaan elämää? ;)

En mä väitä ettenkö mä tiedostaisi varsin hyvinkin, että monet asiat mitä mä teen herättää huomiota ja en mä voi koskaan olla täysin varma siitä, että kuinka iso osuus mun motivaatiostani tehdä niitä asioita lähtee suoraan siitä, että toisinaan musta on kivempi saada osakseni huomiota kun istua yksin nurkassa.. Mut en mä ihan niin yksiulotteinen olento kuitenkaan ole, että sä voisit väittää että teen kaiken elämässäni ihan vaan saadakseni lisää huomioo.

[q]Seuraavan kerran ku sun kullan arvosta nettiaikaa liikene nii voisit yrittää kirjottaa vaik siitä mitä konkreettista oot viimesen vuoden aikana tehny sen eteen et voisit viettää aikaa elämäs rakkauden Julian kaa. Ja kirjota sit tunnepohjasesti ku kerta koet maailman eniten tunteiden kautta (tjsp, en muista kuin ton olit muotoillu). Ehkä se ois vaihteeks teksti sun kädestä joka kannattais lukee.
[/q]
Se, että mä rakastan ihmistä ei tarkoita sitä, että mä haluaisin viettää mahdollisimman paljon aikaa sen kanssa. Julia on nyt toisessa maassa tekemässä jotakin sellaista mitä se ei voi tehdä Suomessa ja mä taas olen sitoutunut sellaisiin asoihin, jotka "vaatii" mun läsnäoloani täällä. Ei musta tuntuisi hyvältä sitoa toisen ihmisen unelmia tai hylätä omia tavoitteitani voidakseni viettää enemmän aikaa hänen kanssaan. Me tunnemme kummatkin olevamme onnellisia erillämme tehdessämme sitä mitä me tehdään, jonka takia en ole tehnyt asian eteen juuri mitään, enkä varmaan halua vähään aikaan tehdäkään ellei tilanne erityisesti muutu. Mulle riittää se, että internet ja puhelin yhdistää meitä silloin kun jommasta kummasta tuntuu siltä.

Mä koen maailman ja elämän tunteideni kautta, joten ne on mulle hyvin keskeisessä osassa mun elämääni ja arvomaailmaani. Mä annan paljon arvoa myös mulle läheisten ihmisten tunteille, mutta ei se tarkoita sitä ettenkö mä käyttäisi myös paljon järkeä työkaluna näiden tunteiden saavuttamiseen - niin kuin myös niiden kurissa pitämiseen.

[q]anniharha, 7.12.2008 23:01:
---
Funktion, 7.12.2008 22:38:
Oon tätä ihmetellyt, että mikä siinä on kun kamalat playerit vie aina kaikki kiltit tytöt?

---

Se johtuu siitä, että ne sentään saa jotain aikaan, eivätkä juokse karkuun myöskään niissä tilanteissa ku tyttö tekee aloitteen. Mikään oo nihkeempää ku joutua vonkaamaan tyyppiä joka sössöttää jotain siitä et pitää mennä ruokkimaan mummon marsu ja hakemaan naapurin pyykit. Miks asioista tarviiki tehä niin hiton monimutkaisia? Jos tykkää toisesta ja toinen tykkää takas ni eikö vois vaan olla eikä miettiä et mitä jos tää kusee, ja siks jättää yrittämättä. Blaah.

Ps. tää on edelleenkin paras luukku jos suhdettani ompelukoneeseen ei lasketa :D niin kauan kun en saa tyyppiä jonka ihan täysillä tahon, niin tällä puolella pysytään.
[/q]

Äh, nyt meillä on näköjään hiukan eri käsitykset mitä on kiltti ja mitä on playeri.. :)

En suinkaan tarkota tuollaista ylenpalttista hissuttelua ja matelua.

Kiltteys oli ehkä väärä sana mun puoleltani. Kun lähinnä taisin tarkoittaa sellasia "vaimomatsku" tyttöjä. En tiä, vaikea selittää näin maanantainkoomassa tätä. :)

O