SINKKULUUKKU

Back to häröily O

No niin, tulkaapa kaikki pikkupeput tänne näin...tsup tsup!

[q]murhis, 10.4.2009 21:17:

Itseäni huvittaa tollanen iän bashaaminen ja IMO aika ilkeetä ja alhasta, varsinkaan kun kommentoijat itsekkään ole mitään elämänsä eläneitä guruja.

Ei se ikää kato, sitä mennää back and forth sinkust seukkikseks riippuen omista intresseist ja tilanteist. Eiköhän se pointti oo kumminki nauttia elämästä aina, eikä vain ikävuosina X? ... JA eiköhän se ole myös henkilön persoonasta kiinni mitä käsittää elämästä nauttiminen?
[/q]

Word. Oli minkä ikäinen tahansa, elämässä voi ja saa kaivata asioita / muutosta / uusia tuulia, ja elämästä nauttiminen (kun sille otollinen aika on) on aika kliffa homma koittaa säilyttää loppuun asti. Kaikilla ei tietty ole samanlaiset lähtökohdat onnellisuudelle, mutta kuitenkin.

Jos alle kolmikybäset alkaa vetelemään viivaa nuoren ja vanhan välille, niin mennään aika pitkälti mettään. :P Pirun nuorihan tässä itsekin vielä on.

Lisättäköön myös, että aina ei elämä ole yhtä hekumaa, oli sitten sinkku tai seukkaileva tai jotakin siltä väliltä. Ehkä nykyään korostetaan vähän liikaakin sitä, että kaiken pitäisi aina olla niin kivaa, vaikka eihän elämä aina ole sitä. Se vasta hienoa onkin, kun oppii elämään sen tosiasian kanssa, että hyvät ja huonot hetket tulee ja menee, ja se kuuluu asiaan aka elämään. :)

Kasvaminen ja kehittyminen tapahtuu yleensä epämukavuusalueella. ;)

[q]Reivaaja, 10.11.2009 23:43:
No en mäkään kyl lämpeis muijalle joka itkis sen ensirakkauden vääryyksistä.

lause tyyliin ''mä oon kokenu tosi kovia'' ilman sen suurempia selittelyitä on toinen.
[/q]
Nyt en ihan täysin ymmärrä viestisi pointtia. Jos viittaat kirjoittamaani teini-iän loukatuksi tulemiseen, en tarkoita sillä kyllä mitään itkemistä. Todennäköisesti koko asiaa ei tarvitse naiselle mainita. Tarkoituksena oli kuvata tilanne, jossa menneisyyden luoma mielikuva, tietyntyyppisestä ihmisestä, estää lähestymisen. Uskoisin sinullakin olleen elämässä tilanne, jossa olet pitänyt jotakin tyyppiä ihan paskana ja kun olet tutustunut häneen, olet huomannut, ettei tyypissä ole mitään vikaa?

[q]Reivaaja, 10.11.2009 23:43:
---

lause tyyliin ''mä oon kokenu tosi kovia'' ilman sen suurempia selittelyitä on toinen.

E: Älä nyt ymmärrä väärin. Tiedän(en tunne) monia tyttöjä jotka tykkää herkistä ja haavoittuvista pojista. Mä sanon good for u. Ne tytöt yleensä inhoo mua. Mä en kyl jaksa inhoo niitä. Liian mauttomia mauskuttaa.
[/q]

Hehheh.. Poika poika, ei se nyt ihan noin mene, puhut vastoin parempaa tietoo.
Ootkos oikeesti edes kelannu, et jos sattuisi samantien laukoa kuinka kovia on kokenu, toinen saattaa pelästyy _ihan vitusti_ ja lähtee pois? :D

[q]tbo, 6.5.2009 01:04:

Pidän itseäni siinä määrin eettisenä ihmisenä että olen esim. kieltäynyt urasta joka perustuis toisten ihmisten tai eläinten hyväkskäyttöön (olen joutunut joskus ihan oikeeseen valintatilanteeseen), ja olen kuin olenkin löytänyt itselleni jossain määrin eettisesti kestävän ihan aikuisten oikean kutsumustyön.
[/q]

Pakko kysyä, oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että näitä ihan aikuisten oikeita kutsumustöitä on juuri niin paljon kuin ihmisten erilaisia kutsumuksiakin? Ilmeisesti omistat ainakin tietokoneen ja näppäimistön, entä muita sähkölaitteita? Käytätkö millaisia palveluita elämässäsi, mahdollisesti ruokakauppaa?

Jos olet niin pyhä ja valaistunut kuin annat olettaa, elät askeettisesti luonnossa ilman minkäänmoisia ''rahanahneiden paskojen'' meille suomia oi niin vääriä hyödykkeitä.

Itse painan usein 12-14h työpäiviä, ja voisin sanoa, että välitän toisista ihmisistä työkseni. Tästä maailmasta ei kuitenkaan tulisi kilin kellejäkään, jos kaikki vain välittäisivät työkseen. Perspective, oh where are thee.

[q]Janisa, 28.3.2008 23:47:
Ma oon ikuisesti sinkku. Mua ette taalta pois saa vaikka kuinka potkisitte pihalle.
[/q]

Et vaan oo vielä törmänny muhun *vink**lmao*

[q]siveys, 19.1.2009 17:52:

Mitä jos ei ole itselleen rehellinen? Pitääkö silloin mielestäsi jättää suhteilut kokonaan väliin?
[/q]

Sori, oli pakko. :D

Aikuisia kun ollaan, niin lienee sanomattakin selvää, että kaikki lähtee siitä itselleen rehellisenä olemisesta ja pysymisestä. Jos ei siihen ole pystynyt alusta asti, niin ainakin virheistään voi itse kukin oppia. Opettelemistahan tää elämä onkin, myös ihmissuhteiden ja itsetuntemuksen kohdalla. Jos kuitenkin tietoisesti harrastaa kerta toisensa jälkeen itsensä (ja samalla toisen ihmisen) kusetusta, niin siinä vaiheessa voi kyllä ihan hyvin katsoa peiliin ja pyhittää aikaa vain omalle itselleen ja itsetutkiskelulle sen sijaan, että lähtisi sotkemaan epärehellisyydellään moiseen leikkiin muita ihmisiä.

[q]niomic, 30.6.2009 20:08:

Lisää mysteeriä ja eroja sukupuolirooleissa ja on ainakin jotain mistä marmattaa ;D "vittu kun ei voi koskaan sanoa suoraan, pitäis kai vaan jotenkin telepaattisesti tietää!"
[/q]

:D

Nojoo, kyllähän mä sen olen aika pitkään tiedostanut, että jos haluaa mysteeriä ja naisellisuutta miehiseen elämäänsä, niin mä olen about viimeinen varteenotettava vaihtoehto siinä vaiheessa. :D

Mutta jokaiselle jotakin, as always. Mitäpä siinä turhia alkaa teeskentelemään mysteeristä ja naisellista, jos ei luonnostaan sellainen ole. Kyllä mä oon aina kuiteskin luottanut siihen, että omana itsenään pääsee pisimmälle. :)

[q]niomic, 19.1.2009 18:20:

Menemättä tässä nyt hirveesti syvemmälle, niin itsekusetushan on yksi huomattavista yksilön henkisistä voimavaroista, varsinkin jos sen osaa hyvin.
[/q]

Tottakai ihmisen psyykkisiin voimavaroihin kuuluvat tietyt defenssit, mutta mielestäni nyt kuitenkin poikkeat sanomisistani aika paljon syvemmälle. Hienoa, että moisen osaat, mutta itse en nyt puhunut oikeastaan ihmisen defensseistä enkä itsekusetuksesta henkisenä voimavarana, vaan systemaattisesta itsen ja toisen ihmisen kusettamisesta. Kuten itsekin sanoit aiemmin, tuskin miesporukoissakaan katsotaan suopeasti sellaisia miehiä, jotka pyörittävät naisia epärehellisin puhein. Tässä tapauksessa nämä miehet tuskin kusettavat itseään, vaan tietoisesti kusettavat naisia. Tosin, itsekusetustahan on monenlaista, miehet voivat toki kusettaa itseään muilla tavoin (defensseillä sun muilla hienouksilla), jolloin he ns. antavat itselleen luvan muiden ihmisten kusettamiseen ja vapauttavat itsensä syyllisyydentunteesta. Niin, ja toisilla ei vaan ole syyllisyydentunnetta, kuten narsisteilla.

Enihau, mä en nyt halunnut puhua millään hienoilla termeillä ja kierrellä ja kaarrella asiaa eri suunnilta, mä yritin alunperin ilmaista asiani mahd. yksinkertaisesti. I like it simple.

Watun äijät, pakotatte putkiaivo-meikäläisen johonkin fakin aivotyöskentelyyn. :D

End of tippaleipäily!111

Kuten sanotaan on hiljaisuus kultaa,
Ei sitä voi koskaan olla liikaa.

[q]niomic, 1.2.2009 23:19:
Onpa Demellä traumat. Suosittelen, ettet koskaan mee mihinkään ulkomaille tai sit meet johonkin teenhörppimiskesteihin. Ainakin omalla kohdalla, on meiningit ollu Suomessa pääosin kesyä ulkomaihin verrattuna ja nyt puhutaan ihan keskellä lattiaa. Enpä kerro enempää ettet saa slaagia. Äläkä syytä mua jos sain jotain epäpyhiä mielikuvia sun päähäs. Ainiin ja nää oli ihan tasa-arvon nimissä suoritettuja tapauksia, ei tullu törkeet muijat hieroo kikkiä perseellään :F

ps. enpä ois uskonu :DD
[size=3]note to self: lopeta puhuminen ensimmäisessä persoonassa näistä asioista :G[/size]
[/q]

niomicille ja muillekin Dementationia kritisoineille, määpä kritisoinki teitä, lälläslää!

Siinä missä kaikkien mimmien ei tarvi diggailla miehistä, jotka tulee hinkkaamaan itseään tanssilattialla naista vasten, ei imho kaikkien miestenkään tarvi diggailla mimmeistä, jotka tulee hinkkaamaan persettään dikkiä vasten. Ei siinä mitään, jos jotkut moisesta diggailee, mutta mä ainakin hiffasin Demen pointin. Se on mulle kyllä sitten se ja sama, jos jotkut muut hinkkaavat tosiaan vasten tanssilattialla, vaikka omasta mielestänikin se suht hupaisan näköistä touhua onkin. Niin on varmasti munkin raivopäinen jorailu joidenkin mielestä hupaisan näköistä touhua, joten antaa kaikkien kukkien kukkia. Jokainen on kuitenkin oikeutettu vetämään rajan omaan yksityisyyteen ja koskemattomuuteen, oli sitten mies tai nainen. Ei se tee miehestä jotain traumatisoitunutta LOL :DDD -tapausta, jos ei tyksi perseparkkeeraavista tuntemattomista muijista tanssilattialla.

Että :DDDD vaan teillekin, pojat! :D

[q]niomic, 2.2.2009 00:02:

Talikka :D Enks mä nyt muka selventäny kaikkia näitä pointteja pois. Ei ollu kyse mistään parkkeerauksista vaan yksituumaisista toimista kahden aikuisen välillä. Itse sain ainakin Demen teksteistä semmoisen kuvan, että koko toiminta on PLÄÄÄÄÄÄ, ei saa tehdä! Toki noi räikeämmät henkilökohtaisen tilan loukkaukset sun muut on ihan erikseen. Tää keskustelu kuitenkin lähti kahdesta ihmisestä, jotka hinkkaavat lattialla :F

Enkä mä silleen niinku kritisoinu niinku, sanoin vaan ettei kandee käydä ulkona jne. (ainakaan ulkomail) xDDD
[/q]

Talikka o housuissas (ehkä, en oo kyl käyny tsiigaileen viimeaikoina)! :D Kuinka omaperäinen heitto, olen luovalla tuulella, kuume pukee mua!

Joo, munkin mielestä Deme meni ehkä vähän liian pitkälle tossa koko homman disauttelussa. Ite ymmärsin, että pääpointtina Deme halus kuitenkin tuoda esiin sen, ettei diggaile mimmeistä, jotka harrastaa tota hinkkaamista ja sit vielä olettaa, että kaikki miehet tykkää moisesta. Eipä tosin siinäkään imho mitään pahaa ole, jos ei tykkäile koko hinkkaustoiminnosta ylipäänsä. Muut saa toki olla eri mieltä, ja itsekin olen sitä mieltä, että niin kauan kuin hinkkaajat pysyvät musta kaukana, niin hinkkailkoot keskenään niin paljon kuin sielu sietää. :P

Niin, ja kyllähän sä nyt selkeesti viittasit siihen, että Deme on traumatisoitunut, ja sun :DDD merkit viittasi hieman siihen, että Deme olisi vieläpä jotenkin huvittava traumatisoitunut mieshenkilö. Mistäs sä sen tiiät, talikkapökä? Ehkä sulla onkin trauma ihmisistä, jotka kritisoi sun hinkkaamistasi ja perseparkkeeraamistasi tanssialttialla. :S

[q]flatstick, 10.11.2009 23:52:
Hehheh.. Poika poika, ei se nyt ihan noin mene, puhut vastoin parempaa tietoo.
[/q]
Min pappa betalar.

Oikea vastaus kysymykseesi on varmaan: EN.

[q]REivaaja, 6.5.2009 14:45:

Tarviiko sen olla niin mustavalkoista? Se mikä toimii ihan hyvin vapaassa markkinataloudessa, ei toimi esim terveydenhuollossa. Jos auto on liian kallis, voin jättää sen ostamatta. Jos sydämmen asennuksesta pummitaan 100 000, mulle ei oikeen jää vaihtoehtoja.

VAikka ne oliskin epäpateviä ja ahneita.
[/q]

Meillä on tän asian suhteen asiat kuitenkin paremmalla mallilla kuin esim. jenkeissä, vaikka toki meillä on omasta mielestäni tehty vääriä päätöksiä budjetin leikkauksien suhteen, otettu vääristä kohdista pois. Eihän se kuitenkaan ole lääkäreiden vika, että heillä on enemmän potilaita hoidettavina kuin mihin heillä on aikaa ja mahdollisuutta. Uskaltaisin väittää, että tässä maassa sulta ei pummittaisi 100 000 eksua sydämen asennuksesta. Itse en tosin käytäkään yksityisiä palveluita vaan julkisia, eivätkä julkisen terveydenhuollon työntekijät määrittele itse palkkojaan ja eri toimenpiteiden hintoja.

[q]siveys, 26.9.2009 01:14:

Useampi timma? LOL! Se on 3 minuuttia ja morjens. Tervetuloa takaisin maan pinnalle :D
[/q]

Juu, mikä jottei välillä pikaisestikin, mutta kyllä välillä on ihan mukavaa mennä pidemmän kaavankin mukaan. Omakohtaisista kokemuksista siis puhuin, anteeksi jos aiheutin alemmuuskompleksia. ;)

(Te Antit tunnutte vaan olevan liian nopeita! :D Toinenkin Antti nimittäin tarttui tähän samaiseen kohtaan!)

[q]anniharha, 2.7.2009 00:02:
---
Takyon, 1.7.2009 23:43:
[size=5]Mut entä jos ne näkkärit onki mun kaapista? ;)[/size]

---

[size=5]Sit sä voit seuraavaks hankkia itelles ne rintsikatkin ;)[/size]
[/q]

Mä NIIIIIIN olen samoilla linjoilla, kannatan. :DD

Ja joo, onneksi tästäkin pierumoottorista löytyy niitä joitain naisellisuuden rippeitä, ne tosin taitaa kaikki olla niitä ei-niin-suotavia, kuten just toi peiliin mulkoilu siinä vaiheessa ku pitäs jo mennä (ihanku se naama ois muuttunu miksikään sitten edellisen mulkoilukerran).

Meillä on usein skaba, et kumpi muistuttaa enemmän keski-ikäistä ämmää, ja aika tasoissa mennään tällä hetkellä, eli toisaalta aika lepposin mielin tässä voi kuiteskin vielä elellä.

[q]Lyylikki, 29.12.2008 21:55:

Täytyy kyllä sanoa, että sinkkuilun kannalta todella köyhä vuosi. Ei mitään merkittävää tälle vuodelle. Ehtiihän tässä toki vielä tapahtua vaikka mitä tahansa, mutta vahvasti epäilen
[/q]

Se on kuule toi uv:n aatto ku napsahtaa.

(Ja siitä about 9 kk etiäpäin, niin johan melko moni sikiää! :D Itsekin olen syntynyt syyskuussa...)

[q]Freja, 1.2.2009 21:15:

Sellane voiskin olla aika söpöä. Jos siis tää tyyppi ei juoksis baarista mun perässä (eli alkoholin vaikutuksen alaisena) :DD
[/q]

Khyl khyl, se alkoholi pois tämmösistä herkistä hetkistä!

Näissä hommissa vaan piilee se haaste, että elekieli ja kaikki nonverbaalinen viestintä kun muodostaa sen 80% face to face kommunikaatiosta, niin pelkät sanat ei riitä. Joillain on luonnostaan sellasta rentoutta ja sosiaalista taidokkuutta, jotkut joutuvat hieman reenaamaan. Reenaaminen kuitenkin kannattaa - ja edelleenkin ILMAN niitä överikännejä.

[q]opmdevil, 2.2.2009 00:11:

Toiseksi minua vituttaa myös se, että jotkut tulee aukomaan päätään jos erehtyy tanssilattialle tanssimaan. No, johtunee siitä, että en osaa tanssia ja parin oluen jälkeen saattaa innostua vähän lennokkaammin vetämään kuin olisi ehkä esteettisesti parasta. No, sen ymmärtää jos joku satunnainen jätkä tulee avautumaan mutta sitten eräässä baarissa alkoi yksi tyttö tiskin takana kutsua "johtotähdeksi" sen tanssimisen vuoksi joten lopetin sen sitten about vuodeksi kokoaan ja lopetin tuossa baarissa käymisen suunnilleen sen vuoksi.
[/q]

Mulla tuli täysin sama reaktio kuin talikkapökällämme niomicilla, eli repesin ja hellyin! Tiäkkö, sä oot tuhat kertaa enemmän sankari kuin ne, jotka ei uskalla tanssia ollenkaan (paitsi ehkä puoliksi kaatuillen kaatokännissä), ihan sama osaatko tanssia vai et. Sillä ei oo vatunkaan väliä mille se ulospäin näyttää, kuhan itsellä on kivaa. Se on sitten asia erikseen, jos häiritsee muita juurikin esimerkiksi täysin holtittomalla liikehdinnällä päihteiden liiallisen käytön vuoksi, mutta ymmärtääkseni tästä ei nyt sinun kohdallasi ollut kyse.

Anti mennä vuan, beibi! Ällös anna nihkeilijöiden hyydyttää vipatusta tanssijalassa.

P.S. Mikähän hemmetin saikkupäivien harrastus tästä sinkkuluukkuun kirjottelusta mulle on tullut? :D

[q]Freja, 18.3.2009 17:15:

ih ^___^ ootpa ihana <3
[/q]

Just being honest. ;)

(Niin, ja susta ny satun tietämään, että sä oisit kyllä noin niikö kokonaisuudessaan aikast tavoittelun arvoinen yksilö, mutta mulla on toi apina täällä pyörimässä. Enkä oo mies eikä mulla oo remmifarkkuja. :( / :D)

O