SINKKULUUKKU
[q]Fyraett, 7.8.2006 23:40:
---
emuli, 7.8.2006 23:33:
Koitin olla hitusen sarkastinen, mutta en vissiin ihan täysillä onnistunut
---
:D
Jotkut tytöt/naiset tykkää oikeestikki juosta intis jäbiensä peräs, ja saa siit viel jotai kiksei :W
[/q]
Hehehe.. jotkut juu varmasti! Mutta onneks ne ajat jäi valoisaan menneisyyteen
[q]Freja, 26.6.2008 21:06:
---
Janisa, 26.6.2008 20:12:
Todellakin. Meitsi kuolas tanaan roskakuskin peraan!
---
Hei, ne tienaa ihan hemmetisti.
[/q]
Ja ma oon normaalisti nahny taalla vaan isomahasia ja likasen olosia meksikolaisia roskapussien kimpussa, mutta tana aamuna siina auton sivussa roikkui aikamoinen hottis!
[q]ezzy, 26.6.2008 17:58:
---
isokeksi, 25.6.2008 14:38:
Mä melkein sulin eilen illalla, kun joku britti (kuuma) mies tuli tilaamaan oluen. AH se brittiaksentti puree edelleen!
---
'allo 'ere lil lass
[/q]
Oi! get ya arse over 'ere!
[q]Cjet, 1.8.2006 13:58:
---
Amokk, 1.8.2006 13:57:
Arrrrgh, mua niin pistää vihaksi tuollaiset pirttihirmut. Arvatkaa kuinka pahoiksi ne äityy silloin, kun jätkä haluaisi lähteä moikkaamaan tyttökavereitaan?
---
NIINPÄ! Hommais oman elämän ja vaikka poikakavereita..
Mä en voi niinku ymmärtää miksei miehel sais olla toisesta sukupuolesta ystäviä..
[/q]
Mii niithör. Siis en voi ymmärtää. Elämähän ois ihan tylsää jos ei ois molemman sukupuolen edustajia kavereina. Boooooring
Kavereita pitää saada nähdä oli ne sitten naisia, miehiä tai jotain siltä väliltä (en kyl tähän hätään keksi mitä).
Taitaa olla tosiaan se....aika
Tulee kuolattua aika monenkin ihmisen perään......
hmmm....alkoi tasan 32 synttäreillä....
[q]isokeksi, 26.6.2008 23:04:
---
ezzy, 26.6.2008 17:58:
---
Mä melkein sulin eilen illalla, kun joku britti (kuuma) mies tuli tilaamaan oluen. AH se brittiaksentti puree edelleen!
---
'allo 'ere lil lass
---
[/q]
Whatever turns you on...
Mä en kyllä keksi saksan lisäksi mitään epäeroottisempaa kuin edellämainittu..Mikään kieli/aksentti ei tuhoaisi sisäistä ja hieman ulkoistakin seksipetoani yhtä tehokkaasti. Voin vaan kuvitella mielessäni "siipimuttereilla" varustetun ja punakan brittimuijan kutsuhuudot makkarista "Oi! come to bed sugar and stick ya wee`er in my.."
Ja back.
Se olikin nopea, tuollainen parin kuukauden visiitti muualla. Meikähän alkaa jo tottumaan tähän on-off-on-off-on-off-touhuun. Tosin kesä tulee ja meikä sinkkuna. What could be better.
*positive thinking*
[q]Mar6, 26.6.2008 23:51:
---
isokeksi, 26.6.2008 23:04:
---
---
---
'allo 'ere lil lass
---
---
Whatever turns you on...
Mä en kyllä keksi saksan lisäksi mitään epäeroottisempaa kuin edellämainittu..Mikään kieli/aksentti ei tuhoaisi sisäistä ja hieman ulkoistakin seksipetoani yhtä tehokkaasti. Voin vaan kuvitella mielessäni "siipimuttereilla" varustetun ja punakan brittimuijan kutsuhuudot makkarista "Oi! come to bed sugar and stick ya wee`er in my.."
[/q]
Tätä voin kyllä kompata täysin, karseeta :D jos on viel jostain landelta niin okseeeeeeee
No takaisin sitten tänne
[q]Mar6, 26.6.2008 23:51:
---
isokeksi, 26.6.2008 23:04:
---
---
---
'allo 'ere lil lass
---
---
Whatever turns you on...
[/q]
HAHAHAHAH! :D Hei, on mullakin rajani!! Henkilökohtaisesti oon tähän mennessä vasta tavannut yhden kivannäkösen britin ja se sattui juurikin olemaan tämä, joka tuli ostamaan oluen. Mutta huuhhh, perusbritit ei uppoo. Ja siinä aksentissa pitää olla se joku.. se joku juttu
[q]siveys, 14.4.2009 02:17:
Muistaisitko siis potkia minua päähän joskus jos unohdan tämän asian, enkä ole palannut siihen parin viikon sisällä? *pretty please*
[/q]
I try, I try. ;)
[q]Dementation, 1.8.2006 12:02:
---
emuli, 1.8.2006 11:54:
Hihi. Koko ajan löytyy uusia käsitteitä.
Sitä lähinnä meinasin, kun kesällä ihmisissä näyttää riittävän virtaa.. Mut talvisin kaikki vaan lukkiutuu koteihinsa
Kesäkolli- ja kissajutuista ei niinkään onneks oo omakohtasia kokemuksia
---
Kesäkissailu ja -kolleilu on joskus ihan kivaa... Kun vaan bongaa sopivan rapsuttajan tai rapsutettavan...
Ja ei kai sieltä kotoa kukaan tule hakemaan jos sinne lukkiutuu? Niin ei sit mitään suhdetta talvella voi saada... Kesällä ihmiset liikkuu, niin helpommin löytää seuraa josta voi ehkä nauttia talvellakin...
Tai näin mä kuvittelisin... Ellei sit bongaa jostain netistä seuraa... *täh*
Ja uudet käsitteet on pop... Talviperheily rakkauden talvipuutarhassa... Sounds not so much about my thing... Pidän enemmän lämmöstä *pahis**plur**pihkassa*
[/q]
Mut miks pitäis tyytyä kesäkolliin/kissaan, jos voi saada ihan ympärivuotisen rapsutettavan*täh* Mii laiks that better.
[q] Rallienglantikin hajottaa päätä :)
[/q]
Jees the reis wäs veri guud bat mai tiim is veri ekshoosted! *toktok*
[q]Samu*, 27.6.2008 12:42:
Kyllä vaan noista ulkomaisista kielistä se on riikin ruotsi joka saa ainakin meikäläiseltä jalat alta
Lisäksi sitä on mukavaa kuunnella ihan vain sivusta jossain kahvilassa Stokiksessa istuessa :)
[/q]
Itellä hajoo pää noihin epäruotsia puhuviin. Espoossa asuvana niitä on vaan aivan kaikkialla missä tulee liikuttua kaupoilla jne. karmeen kuulosta raiskausta ilman oikean ruotsin pehmeyttä.
En erityisemmin ruotsista muuten tykkää, mutta kielen raiskaaminen on joka tapauksessa hirveetä. Rallienglantikin hajottaa päätä :)
churi churi.. *sydän*
[q]Fuzzy, 27.6.2008 12:41:
Whooot?? Hei halooo:D Rrranskaa romanttisempaa kieltä ei olekaan! Vähänki ku tulee supisee jtn korvaan, niin rupee jo kuumottaa:D Duunissaki pyydän aina yhtä ranskalaista miestä puhuu mulle ranskaa<3 Uuh...*kuolaa**chills* Voi tietty johtuu et se on iteki aika hot
[/q]
Juurikin tätä mieltä. Tosin muhun saattaa vaikuttaa myös se, että tahdon ite oppia puhumaan kyseistä kieltä sujuvasti. Toimii (mut pakko mainita, kyllä tässäkin vaikuttaa kohde jonka suusta puhe tulee. Mä en niistä munanpuristafarkuista oikein diggaile... )
[q]$, 27.6.2008 13:30:
"Tes yeux sont comme le vin; rouge et tres sec."
[/q]
Sä vangitset tossa täysin mun tän päiväisen olemuksen!
"Silmäsi ovat kuin tähdet, eivät yhtä kirkkaat, mutta yhtä kaukana toisistaan!"
Mä en itse voi sietää italiaa, ranskaa, enkä espanjaa. Saattaa olla jotenkin kytköksissä siihen, että mun mielikuvat noista kansoista on ihan hirveitä, enkä sellasta helvetin mongertaja-liimaletti-ällötystä ikinä jaksaisi katsella saati kuunnella. Mä olen aina tykännyt jossain määrin skotti- ja irkkuenglannista, mutta oma kieli, paras kieli.
[q]$, 27.6.2008 13:30:
Heruux?
(Runoilin tuon vuosia sitten kun havahduin ranskan kielen romanttisuuteen)
[/q]
Laita juutuubiin ;)
[q]ezzy, 31.7.2006 03:38:
Ja tästä seuraava astehan on sitten varpaisillaan hipsuttelu ettei vaan tee mitään toista loukkaavaa...lopetetaan baarissa/bileissä juoksu, ei tavata enää kavereita, joista vaimoke ei pidä, ei kuunnella musaa josta vaimoke ei pidä, ei harrasteta enää juttuja joista vaimoke ei pidä...etc etc.
Sitten huomataan, että moi, minähän olen ansassa ja ehkä herätään. Itse heräsin, onneksi.
[/q]
Kuulostaa tutulta. Siinä vaiheessa ku suhteesta tulee velvollisuus, koko systeemistä katoo tavallaan pohja. Kyllähän se vetää hiljaseks. Varsinkin kun aika usein homma menee niin, että ensin muutetaan jonkun kanssa yhteen, jotta voidaan sitten parin vuoden päästä huomata että hups, enpä tainnutkaan olla ihan valmis tähän..
Oma tila ja aika on aika ykkösjuttu, että jaksaa sitten viettää laatuaikaa toisenkin kanssa.
Heruux?
(Runoilin tuon vuosia sitten kun havahduin ranskan kielen romanttisuuteen)