SINKKULUUKKU
Ei ne pidä mutta sattuu silti. Ulkopuolisten on paha tulla arvostelemaan parisuhdetta noinkin puolueellisella asenteella, kun eivät ole tapahtuneista asioista millään tavalla tietoisia. Kaikki ei tykkää että viskellään pitkin seiniä tai käydään vitutuksen vallitessa koko baari kysymässä läpi lähteekö panemaan kun oma muija sattuu nukkumaan juuri sillon eikä nyt kerkee.
[q]Tutkanalle, 13.6.2008 22:53:
---
isokeksi, 13.6.2008 10:20:
HALIBULA
Ei kait tässä. Onhan mulla sentään _kotona_ ne mun uskolliset..tyynyt, joita voi halaa.
---
Halaisikko keksi tuota =)
[/q]
Vaikka apina onkin niin kyllä se halin ansaitsee
[q]psymax, 9.12.2006 01:55:
---
astaroth, 9.12.2006 01:22:
---
Illustrator, 8.12.2006 19:42:
http://kvantti.tky.fi/in/1.shtml
---
klassikoiden klassikot. luin nuo aikoinani läpi. järkytyksekseni tunnistin itseni näistä
http://kvantti.tky.fi/in/4.shtml
http://kvantti.tky.fi/in/7.shtml
en nauranut
---
aluksi nauraa kunnes katsoo peiliin... nauru loppuu aika pian...!*nauru**ding*
[/q]
Pitäis vissiin huolestua ku tätä lukiessani rupesin muisteleen noita kaavoja, miettiin miten ne liittyy noihin teksteihin ja vertasin taulukkokirjan merkintätapaa noihin: http://kvantti.tky.fi/in/60.shtml
[q]Duukkis, 5.12.2007 23:20:
Täällä on oltu jo 20 vuotta. Löytyykö ketään minut ajallisesti päihittänyttä? *eikä*
[/q]
Kohtalotoveri ainaki löytyy! *joo**igor*
[q]larzizi, 19.10.2007 16:20:
---
Herrä täydellinen ei ole tehnyt lainkaan mitään. Herra täydellinen on vaan rauhanturvaajakoulutuksissa.
[/q]
Eihän tuossa ole kuin välimatka ja harvat tapaamiset. Ihan kaikista miehistä kun ei noihin hommiin ole *respect*
Jäi pikkuisen häiräämään tuo henkilö jolla oli neon keltaiset hiukset Furyssä.
Siis positiivisella tavalla
Joskus olen bongannut kuvan kuvan klubbarissa, mutta...menee henki kun tänään ettinyt täältä ja irc galleriasta.
[q]Lyylikki, 9.6.2008 11:13:
Kullat rakkaat ihanaiset/kamalaiset miehet. Tytön saa todella iloiseksi, kun siltä vain pyytää/sille antaa puhelinnumeron. Siitä tulee semmoisia perhosia vatsaan, että niillä elää jo muutaman päivän.
Mutta jos on antanut/pyytänyt puhelinnumeron, niin silloin se vähän niinkuin velvoittaa ottamaan yhteyttä/vastaamaan. Se on kohteliasta ja kohtuullista.[/q]
Vahvistan edellisen. Kävipä tämän vuoden alussa;
Oli todella hauskaa yökerhon lattialla erään aiemmasta tuntemattoman tytön kanssa. Tyttö joutui lähtemään, mutta tarjosi oma-alotteisesti puhelinnumeroaan, ja juu, ehti siinä muutama perhonenkin pyörähtää. Soitin sille seuraavan viikon aikana pari kertaa ja lähetin viestin...mutta tyttö ei ikinä vastannut. Vähintä mitä ois voinu odottaa olisi ollut edes joku tekosyy. Ja juu, kyllä vitutti.
takasin tänne säpinäluukusta.. :(
[q]onni3mk, 11.8.2005 12:43:
Toi liikennevalo juttu oli vähän hyvä! Kannatetaan!
Mut tossa vihreessä pitäs olla eri variaatioita ainakin kaks, et haluuko jotain vakavaa yritystä, vai vaan hetken hupia tai keihnätä tai flirttiä tai siis semmosta ei-niin-vakavaa.
[/q]
Eikös ton kerro jo sukupuoli ?
Välillä osaa sinkkuilu olla pelottavaakin, sitä voi vahingossa tutustua vaikka minkälaisiin ihmisiin *poks**lmao*
[q]Cjet, 23.9.2006 11:57:
Mul on onneks tää mun pehmopervo-Kärmes (2,4m pehmokäärme), nii ei ketuta nii paljoo. Eikä se suutu vaikka jätän sen aina sohvalle nukkumaan. Se ei petä, ja aina se tulee halimaan mua ku meen sohvalle. *sydän*
[/q]
awwwww ku se on söpö siis toi siun kuva missä Kärmeskin lymyilee *sydän*
[q]johku, 23.5.2009 01:47:
nyt sitten on muutettu oman kullan kainaloon ja kihloihin mentiin eilen :) se siitä sinkuluukusta sitten...
[/q]
ihan huijjausta tai vähintää epistä
Sinkkuluukkuun kun ollaan kerran jouduttu niin siellä (täällä) ollaan sit loppuikä...
[q]niomic, 17.1.2009 20:42:
Mun mielestä sulla on tässä jotenkin outo mielikuva.
[/q]
En jaksa quotata muuta, enkä höpistä pitkään. Ei jaksa. :)
Lyhennetysti:
- Kuten sanoin, onneksi tietyt asenteet ovat murentumassa.
- Mun ''mielikuvani'', tai pikemminkin ajatukseni saavat toki olla kuinka outoja tahansa. Tänne foorumille ei jaksa aina kirjoittaa kaikkia ajatusten eri sivupolkuja, joten hyväksyn sen, ettei kaikki aina saa pääpointista kiinni. ;)
- Vaikka ihminen onkin eläin, ja vaikka miehellä on useimmiten suuremmat sukupuolivietit, olen silti sitä mieltä, että sekä nainen että mies voivat toteuttaa itseään seksuaalisesti tasavertaisina. Itse en koe, että nainen olisi kiertopalkinto tai mies vastaavasti vain naistenmies harrastaessaan irtosuhteita, enkä mielestäni kirjoittaessani lietsonut tällaiseen mielikuvaan, päin vastoin. Asioista pitää puhua hiljenemisen sijaan, imho. Sillähän niitä vanhoja suppeita asenteita murretaan.
- Oli sitten mies tai nainen tai androgyyni, millainen tahansa ihmisolento, pääasia on, että hoitaa kaikenmoiset ihmissuhteensa rehellisellä pelillä. Itse koen, että seksuaalisuuttaan pääsee vapaimmin ja parhaalla mahdollisella tavalla toteuttamaan vakituisessa parisuhteessa, mutta kaikki eivät koe näin. Annetakoon heille vapaus toteuttaa itseään muilla tavoin, kunhan pysyvät rehellisinä kumppaneilleen.
Jokaaselle jotakii ja sitä rattoo! :)
Niin riippuu varmaan pehvasta ja sinkusta
[q]aada, 12.11.2009 01:19:
---
MrMaunus, 11.11.2009 15:11:
---
2la, 11.11.2009 14:51:
Monilla muillakin (naisilla) on käsitys että itsestä tehdään mielenkiintoinen olemalla salaperäinen. Ehkä se tietyissä asioissa pitääkin paikkansa. -? Itse olen lähinnä sitä mieltä että nämä ihmissuhdekoukerot ovat muutenkin usein niin koukeroisia ja väärinymmärrykset yleisiä, että sellainen keikistely ja pelailu on lähinnä turha lisärasite.
---
Ja oon kans ehdottomasti sitä mieltä, että asiat sellaisena kuin ne on eikä mitään ihme vääristelyjä kaunisteluja yms. pelleilyjä. Salaperäisyys on mulle iso miinus, kun tulee semmonen fiilis että onko tolla jotain salattavaa. Ite oon ehdottomasti avoimuuden ja rehellisyyden kannalla niin kummallakin on helpompi olla.
---
Niin no, ihmiset ovat erilaisia. Minulle sekä avoimuus että liika rehellisyys ovat miinuksia. En ole itsekään kovin avoin luonteeltani, eikä tarkoitus ei ole siten tehdä asioista entistä mutkikkaampia, vaan tämä on vain minulle ominainen tapa toimia.
Itselleni taas tulee liiallisesta avoimuudesta lähinnä jotenkin tukahdutettu olo, en välttämättä haluaisi tietää kaikkea niin pian, enkä oikein ymmärrä miksi joku kertoo minulle niin paljon ja niin nopeasti. Minulle tulee nimenomaan liiallisesta avoimuudesta sellainen olo, että sillä toisella on hirveästi jotain painolastia, mitä sen tulee päästä purkamaan, ja itseäni ei taas siinä vaiheessa oikein kiinnostaisi kuunnella sellaista tai antaa ymmärrystä.
[/q]
Check tiedän siis yhden tyypin enemmän kehen ei kannata luottaa. :-) Itelle tulee lähinnä huono fiilis jos joudun salailemaan jotain, siksi olen mielummin avoin.
En tiedä kumpi on oikein säälittävämpää... Se että olen ollut sinkkuna jo reilun vuoden päivät, vai se että postailen tämmöisiin demi-topikkeihin.
[q]Sand3, 18.6.2008 21:32:
No takaisin sitten tänne
[/q]
Eikä,mitä ihmettä??
[q]Sand3, 18.6.2008 21:32:
No takaisin sitten tänne
[/q]
How are YOU doing?!!!
[q]Lyylikki, 25.6.2008 13:59:
Olen tainnut tulla "siihen" ikään.
[/q]
Ei vaan nyt on "se" aika vuodesta