SINKKULUUKKU
haa oon saanu ihailijan. tosin sen on vasta 6v, työkaverin poika eetu.
se pisti mut merkille joskus 1,5v sitte ku sil ei menny oikeen päähän miten jollain voi olla sähkönsiniset/mustat kynnet (no se oli sillo säälistä 5v, ei ollu varmaa nähny kellään aikasemmin *hymy*). nytku sitä on nähny ni muille myyjille se moikkaa mut mua se vaan kattelee kulmiensa alta sit se oli pari viikkoa sitte puhunu yhden koko illan kotona vaan siitä ku mul on otsis nyt ja muutenkin hiukset lyheni ja vaihto väriä; "oliks se tosiaan miisa! ei varmaa ollu! miten se on sellasen tukan leikannut, se näytti ihan erilaiselta!" sit eilen nää oli jututtanu sitä kotona et mikäs tää juttu nyt on.
"ooksä ihastunut miisaan?"
"joo"
"no mikäs siinä miisassa nyt on niin erikoista sitte?"
"no se on niin nätti"
aaaaw
"onks miisa jo käyny naimisissa"
"ei miisa mee varmaa koskaan naimisiin" tokas työkaverini mut tuntien. sit eetu oli ihan järkyttyny että eiks kaikki aikuiset muka haluukkaan isona naimisiin! sit sille oli sanottu helpotuksesks että "ei miisa oo sitte varmaa vaa löytäny sitä oikeeta"... no, sitten:
"voinko mä mennä miisan kanssa isona naimisiin?"
poikaparka ehkä voin sitte joskus kolmevitosena ottaa parikymppisen rakastajan!
... sinkkuelämä jatkukoon ...
Mä melkein sulin eilen illalla, kun joku britti (kuuma) mies tuli tilaamaan oluen. AH se brittiaksentti puree edelleen!
[q]Rubicon, 25.6.2008 22:13:
---
isokeksi, 25.6.2008 14:38:
Mä melkein sulin eilen illalla, kun joku britti (kuuma) mies tuli tilaamaan oluen. AH se brittiaksentti puree edelleen!
---
Mulla ois ylimääränen brittimies kämppiksenä,
haluutko?*nauru*
[/q]
HAHAA! Tänne vaan
[q]isokeksi, 25.6.2008 14:38:
[/q]
Mulla ois ylimääränen brittimies kämppiksenä,
haluutko?*nauru*
[q]Lyylikki, 25.6.2008 13:59:
Olen tainnut tulla "siihen" ikään.[/q]
Hahaa..juttus sai hymyn huulille ... en ole yksin :D voin vaan komppaa ja sanoo, että tuttutunne!
[q]Sand3, 18.6.2008 21:32:
No takaisin sitten tänne
[/q]
[q]Fyraett, 7.8.2006 23:04:
---
emuli, 7.8.2006 22:47:
junnu inttipoika
---
Hei älä nyt, sehän on kohta mies ja kaikkee!
[/q]
Hihi juu, hyvä pointti!
Eikä se sotilaskodissa vierailukaan toisaalta oo pöllömpi juttu. Ainakin ne munkit on hirmu hyviä
Tarttis päästä treffeille..... harmi että ei ole"city" palstaa....
[q]Fyraett, 7.8.2006 23:26:
---
emuli, 7.8.2006 23:13:
Hihi juu, hyvä pointti!
Eikä se sotilaskodissa vierailukaan toisaalta oo pöllömpi juttu. Ainakin ne munkit on hirmu hyviä
---
ei ei ei se ollu hyvä pointti! :DDD
Ei kannata deittailla inttijäbii..
[/q]
Koitin olla hitusen sarkastinen, mutta en vissiin ihan täysillä onnistunut
[q]Zeratul, 24.5.2009 15:25:
---
Lyylikki, 24.5.2009 12:45:
Hitto miten smoothii, joku kundi kysyi multa eilen, että haluaisinko mä vähän pussailla sen kanssa "ajankuluksi". Heh, en kyl suostunut, en tainnu olla tarpeeksi humalassa vaan. Kaverilta tuli toinen kysymään, että "Onko sulla poikaystävää?" Kun kaveri vastasi myöntävästi, ni tyyppi käänty suoraan kannoiltaan. Ei kai siinä, parempi heti selvittää, niin ei tuu mitään epäselvyyksiä.
---
Väliäkö sillä mikä tekosyy kundilla oli jos se kerta selvästi kumminki halus pussailla?
Ja toi toinen, oikeesti onnistuit saaman homman kuulostaa siltä et ois pitäny yrittää vaikka kaveris oli varattu... Ootte te naiset vaan outoja. ;)
---
Gotta love normibaari
---
Ja kyllä oli taas kyytiä normibaarissa.
Tuli loppuillasta kaunis nainen juttelee, oli korvien välissä jopa tarpeeks et jakso pitää juttuu yllä, sit tietty sen piti hetken päästä palata kavereidensa joukkoon. No, siinä hetken pyörin ihmettelemässä ja kello lähenee pilkkua, ja kas kummaa, normibaarissahan soitetaan hitaita, omg! Lähtipä neiti vielä tanssimaan sen hitaan, mut tanssin jälkeen luikerteli äkkiä karkuun kamujensa seuraan. Sanopa vielä heipat narikan edustalla.
Et näin, mikähän vitun egobuusti mä sit olin tälle tapaukselle, ekaks toinen tekee alotteen ja sit ei nappaakkaan. Enkä ees ollu niin jurrissa et oisin kerenny sanoo tai tehä mitään sopimatonta. Kai sitä joutuu taas vetää sen johtopäätöksen et ois pitäny vaa olla kusipää ja vaikka tukasta raahata neiti mukaaan, luolamiestyylillä.
Great success!
[/q]
Onks mitenkään mahdollista, ettet vaikuttanu tarpeeks kiinnostuneelta? Jos se oli jo noin aktiivinen ja äijä just ja just jaksaa kiinnostuu sen verran et oot jotenkin mukana keskustelussa, ni rajansa naisillakin. You know, ehkä se luuli et "he's just not that into me"...
Oho, hurjasti tullut tekstiä sillä välin kun kävin popsimassa ruokaa Mutta palatakseni tähän..
[q]Dementation, 1.8.2006 12:16:
---
emuli, 1.8.2006 12:10:
Mut miks pitäis tyytyä kesäkolliin/kissaan, jos voi saada ihan ympärivuotisen rapsutettavan*täh* Mii laiks that better.
---
No ei sekään paha vaihtoehto ole...
Omaa kissaa en ole vielä oikein löytänyt ja viime aikoina on noi kulkukissatkin olleet vähän harvemmassa... Sellainen satunnaisesti vieraileva kulkukissakin on omalla tavallaan kiehtovan villi ja itsenäinen otus... Ei makeaa mahan täydeltä, mutta ei kuitenkaan riutumista ilman kisua...
Vertaus- ja kielikuvat *sydän*
[/q]
Juu aikansahan se vie että osuu kohdalle kolli/naaras joka vie räpylät alta.
Mut sillä aikaa voi ottaa ilon irti elämästä ja vierailla vaikka sinkkuluukulla, onhan tääkin hurjan hubaisaa. *sydän*
Sellanen helppohoitoinen ja leikkisä, mut tarpeeks itsenäinen kisu olis kyl aika pop.
D20-nopalla kun tulisi critical. :I
[q]isokeksi, 25.6.2008 14:38:
[/q]
'allo 'ere lil lass
Mulle nyt ei lämpee saunakaan - paitsi ehkä bensalla :D
[q]nomic, 25.6.2008 22:38:
D20-nopalla kun tulisi critical. :I
[/q]
Vaiha 2x D10 noppiin. Ei ehkä crittien todennäkösyys nouse, mut tuntuu paremmalta ku saa välil vähä isompii lukuja.
[q]Unik, 31.8.2006 15:12:
---
Ja nyt mitalin toinen puoli. Miehen tekeminen onnelliseksi on huomattavasti
vaikeampaa. Se johtuu siitä, että mies tarvitsee:
1. seksiä
2. ruokaa
Pääosa naisista kokee nämä miesten korkealentoiset vaatimukset äärimmäisen orjuuttaviksi. Niiden tyydyttäminen käy yli heidän voimiensa.
---
Tota kohtaa en vaan ihan ymmärtänyt. Eikö naiset muka tykkää ja halua seksiä? Mä olen sit törmännyt eriskummallisiin naisiin, koska ovat tykänneet, halunneet ja toisinaan vaatineet seksiä oikein ja usein, paljon ja säännöllisesti.
Itse tykkään paljon tehdä safkaa ja olen huomannut että jopa naisetkin syövät.
[/q]
Joo toi taiskin olla vähän tarkotuksella kärjistetty lista. Kuka lie kirjoittanut, varmaan osais vastata tohon kysymykseen paremmin (not me, jos joku niin luuli)
Tottahan me naisetkin seksistä ja ruuasta tyksitään, ehdottomasti! Harva varmaan pystyy elämään ilman niitä
Ah, mies joka osaa tehdä ruokaa on *sydän*
mukavia olentoja noi naiset, mutta niin hankala tajuta niitä =D, mikäs siinä tänne sopii kyllä.
[q]pirpeli, 6.10.2006 10:34:
---
Cloud, 6.10.2006 10:31:
Niin mikäs on sen parempaa kuin pervot fiksuudet :)
---
Tähän mäkin voin yhtyä!
[/q] Yhdyn myös joukkoon iloiseen! Pitäisköhän perustaa oma kerho
[q]Timce, 18.6.2008 21:36:
How are YOU doing?!!!
[/q]
Anna nyt ees vähän aikaa toipua edellisestä..... :D
[q]-xx-, 25.6.2008 14:26:
---
Lyylikki, 25.6.2008 13:59:
Olen tainnut tulla "siihen" ikään.
---
Ei vaan nyt on "se" aika vuodesta
[/q]
Todellakin. Meitsi kuolas tanaan roskakuskin peraan!