SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Freja, 1.2.2009 20:39:
GÄÄÄH just näin! Kaikki, mitä ihmiset tääl puhuu, koskee baarissa olemista.
Eikö tääl jumalauta kukaan ole ymmärtänyt että muuallakin voi mennä juttelemaan kuin baarissa?

*grr**igor**pökr* *turhautuil*

E. siis tää on vaa täynnä "näin isket ihmisen baari-illan aikana"-vinkkejä. Itkettää!
[/q]

Moon pahoillani Reija, just lietsoin tätä keskustelua lisää omalla panostuksellani. :P

Itsehän en pahemmin perusta baarikulttuurista, ja olen myös sitä mieltä, että ihmisten tulisi harrastaa toistensa lähestymistä myös muilla konstein. Uskallan kuitenkin väittää, että harvempi ihminen meidän suppusuu-kulttuurissamme uskaltaa tehdä aloitteita muualla, tai ottaa niitä vastaan. Me suomalaiset ollaan vähän tämmösiä sisäänpäinkääntyneitä noin niinkuin yleistäen. Tämän ilmiönhän näkee jo pelkästään julkisissa kulkuneuvoissa. Ei tarvitse olla edes iskemässä tai ottamassa iskemistä vastaan, ainoastaan sanoa, että ''Anteeksi, jäisin tässä pysäkillä pois *hymyillen*'', niin johan moni katsahtaa nyrpeästi. Onneksi välillä saa pari sanaa takaisin hymyn kera.

Kerran kyllä tuli hirmu lämpöinen olo, kun vieressä oleva nuori mies katsoi hymyillen ja ojensi lukemaansa lehteä mulle. Varmaankin siis tarkoitit sitä, että juuri tämmöistä toimintaa lisää, kiitos. Hymyjen vaihtoa ja sen sellaista. Toimii kyllä ku häkä, siinä olen samaa mieltä, vaikkei johtaisikaan mihinkään.

Enihau, uskon, että baarisstakin voi löytää hakemaansa seuraa. Jos baarissa on välillä yhtä ihania neitejä kuin sinä, niin miksipä siellä ei olisi yhtä ihania miehiäkin kuin sinä. :) Moni vaan tuppaa pilaamaan tsänssinsä kiskomalla sitä viinaa tynnyritolkulla. Sellasta tiettyä tilannetajua voisi itse kukin reenata noiden aloitteiden tekemisten suhteen.

Niin, ja olishan se kieltämättä aika romanttista, jos joku juoksis vaikka sun perääs kadulla ja sanois, että: ''Sori kun häiritsen, en oo mikään psykopaatti vaikka tää ehkä siltä vaikuttaakin... Sä vaan jostain syystä just sait mut hymyilemään, vaikka mulla on ollu aika paska päivä tähän mennessä. Et kuule haluis lähteä kahville joskus?''

Niin, että what's there to lose, eipä mitään. :)

[q]Fakiiri, 16.7.2009 20:24:
---
pululu, 13.7.2009 02:44:
Sinkkuna sittenkin enää 3pv!

OMG jännittää.

---

Postimyyntikuvasto mies?
7pv toimitus ja 14 pv palautusoikeus
[/q]

Hei mä haluun kanssa postimyyntimiehen, semmosen joka siivoo eikä kuolaa tyynyille ja tuo ruusuja ja.. Mitenniin epärealistista? :)

Ei jaksais enää olla täällä, olis kiva seurustella.

[q]2la, 16.7.2009 23:54:
---
anniharha, 16.7.2009 22:09:
[size=4]...tai ainakin oon enemmän kuin mihinkään, mikä on Finlandersin tuotoksia, nimeltään "Oikeesti" ja tarkoitettu jotenkin romanttiseksi kokemukseksi. Oikeesti.[/size]

---

Miks kaikkien pitää laittaa nykyään tekstiä näin pirun pienellä! Kauhee vaiva lukea! Ja sit kuitenkin joku ihan tyhmä juttu! Onkse muotii! Käytä sulkeita!
[/q]
Se on siks kun ilkeiden asioiden sanomiseen tarkoitettu dissaustopikki suljettiin, eikä täällä uskalla edes Finlanderssejä haukkua täyteen ääneen ku heti joku loukkaantuu :( ja ku mul ei oo mittatilaustopikkii eikä edes bussia minkä kyljessä voisin mielipiteitäni julkituoda, niin käytän sitten seuraavaksi eniten maailmassa tuskaa aiheuttavinta ilmaisumuotoa eli [size=3]juuri sopivan[/size] pientä kirjaisinkokoa! Jee!

[size=1]OIKEESTI!!1[/size]

Tää lähtee kokeilemaan elämistä tuolla toisessa luukussa..

[q]KooKie, 11.6.2009 13:05:
---
J Raninen, 11.6.2009 09:20:
---
Freja
Tulee huippubileet. Pariskuntia ja perheitä toisen perään... ja sit on Reija.

---

Tän takia on todella iso ongelma lähtee viettämään jotain juhannuksia ym, kun kaikilla wanhoilla kavereilla alkaa oleen ne kersat siellä mukana. Perheillä ja kakarallisilla on aina se oma, jotenkin suljettu kuvionsa ja itelle jää vaan rooli ylimääräsenä "vanhana, yksinäisenä ja humalaisena setänä".

---

Mä lähdin viime uutena vuotena kahden pariskunnan kanssa kemuilee. Täydellinen kiteytys:

(Villi veikkaus, että vain esitän puhuvani puhelimessa, etten vaikuttais niin säälittävältä. Ei auttanut.)
[/q]

Ei helvetti et repesin tosta kuvasta*tirsk*

[q]Takyon, 1.7.2009 23:43:
[size=5]Mut entä jos ne näkkärit onki mun kaapista? ;)[/size]
[/q]
[size=5]Sit sä voit seuraavaks hankkia itelles ne rintsikatkin ;)[/size]

[q]Mar6, 10.6.2008 15:36:
Eipä tullu kauan sitten täällä viihdyttyä... Kieltämättä joskus voi käydä niinkin(ja mullekin) että kun sitä vähiten odottaa niin jostain eteen tulee jotain ihan poikkeuksellisen täydellistä. Huh.
[/q]

awwww

[q]siveys, 8.6.2008 15:25:
---
Sitä mikä on oikein ja mikä on väärin ei ole mitenkään kiinnitetty, väite vain tempaistaan tuulesta eikä edes kiinnitetä mikä tahon näkökulmasta ja millä säännöillä tämä on väärin.
[/q]

Ja tässä mennään metsään niin että aitaa kaatuu. Minun elämänkatsomuksessani on oikea ja väärä määritelty hyvinkin selkeästi, siksi voin tuomita mm. omat yhdenillanjuttuni. Ja kyse todellakin on vain siitä että tuomitsen itse omat tekoni, muitten mielipiteistä viis.

Sikäli olet kyllä oikeassa että perusta (eli elämänfilosofiani) on tuulesta temmattu eikä perustu faktoille. Uskonnot (jollaisena omaa näkemystäni maailmasta pidän) useasti ovat tuulesta temmattuja.

[q]Jka, 8.6.2008 17:54:
---
Elät ristiriidassa, jossa tunteet ja järki kohtaavat, etkä varmastikaan olisi kirjoittamassa tänne sinkkuluukkuun, jos et tuntisi tyhjyyttä ja kaipuuta ihmissuhdetta kohtaan.

[/q]

Juurikin näin, olenhan vain ihminen jolla on tunteet. Luulen silti, ja toivon ja yritän että järki voittaa. Välillä vaan tulee heikkoja hetkiä, tosin jokainen tarvitsee varaventtiiliä. Ja jos yksinolosta ruikuttaminen auttaa ja aiheuttaa vähemmän morkkista kuin jonkun randomin paneminen niin hyvä näin.

Eipä tullu kauan sitten täällä viihdyttyä... Kieltämättä joskus voi käydä niinkin(ja mullekin) että kun sitä vähiten odottaa niin jostain eteen tulee jotain ihan poikkeuksellisen täydellistä. Huh.

[q]kindertin, 17.7.2009 00:12:
Uaah, eii!!
Mä vaan kuuntelin biisiä
[/q]
Älä huoli, niin minäkin :D

[q]plink, 11.7.2008 15:07:
kun tää topikki nyt kerran tuli eteen, ni mä voisin täs nyt samantien tilata jonku kivan neidon siiheks ku tuun konemettästä. tuun sit tossa sunnuntaina kattoo ku tuolla ylhäällä lukee ainaki 100K.
[/q]

Kerros sit kui tärppäs!

En muutes bongannut teikää mettästä, olit varmaan sammunu jonkun kannon taakse pylly pystyssä. Saas nähä mimmoset on damaget. :D

Täällä viihtyy joo... varmaan pidemmänki aikaa Ellei ihmeitä satu, mut niitä odotellessa...

[q]Umbala, 17.1.2009 16:06:

Tähän on pakko puuttua, vaikka pääosin ollaankin samoilla linjoilla. Sä syytät tästä tilanteesta yhteiskuntaa, vaikka mä kyllä sanoisin, että syynä ovat naiset itse. Ne naiset jotka itseään uskalvat seksuaalisesti toteuttaa, niin tekevät ja jos heitä joku tuomitsee niin se on toiset naiset.
Nyky-yhteiskunnassa kun ei mun mielestä seksuaalisesti aktiivisia naisia enään tuomita, ja jos tuomitaan niin miten?
[/q]

En sanoisi, että seksuaalisesti aktiivisia naisia tuomittaisiin, mutta edelleen piiloviestintää on runsaasti omasta mielestäni. Ensinnäkin, seksuaalisuuteen ''kannustetaan'' väärällä tavalla ja väärän ikäisiä, jo varhaisteini-ikäisiä (mietitään nyt vaikka Bratz-nukkeja). Piiloviestinnässä naisen tulee usein olla tietynlainen miellyttääkseen miestä (jos nyt näin heteronäkökulmasta asiaa tarkastellaan). Jos mietitään esim. meikkimainoksia, niissä usein nainen laittautuu ja miehet kiinnostuvat hänestä ja katselevat hänen peräänsä. Harvemmin mainoksessa näkee naista, joka kävelisi suoraan miehen luo, vaan naista kuvataan salaperäisenä, vaikeasti tavoiteltavana, jota miehet tavoittelevat.

Tämä mainonta nyt on vain yksi näkökulma asiaan. TOTTAKAI naiset itse päättävät, kuinka toimivat ja millaisen naisen roolin haluavat itselleen omaksua, mutta yhteiskunnalla tarkoitan myös siinä eläviä ihmisiä ja ryhmäpainetta. Edelleenkin nainen leimataan helpommin kevytkenkäiseksi tai kiertopalkinnoksi, jos hän vapaasti toteuttaa seksuaalisuuttaan (mikäli nainen ei siis halua yhtä kumppania, jonka kanssa vakiintua, ja vaikka olisikin jokaiselle miehelle rehellinen). Sen sijaan mies on edelleen ''sellanen naistenmies'', ''hyvä jätkä'', vaikka hän pyörittäisi ties kuinka montaa naista epärehellisin puhein. Tosin, onneksi myös nämä sukupuoliroolien eroavaisuudet ja asenteet ovat jo hieman murentuneet. Naisen ja miehen seksuaalisuuden tasavertaisuus ei kuitenkaan mielestäni ole vielä päässyt täysiin mittoihinsa.

Naiset itsehän tähän voivat vaikuttaa, joten naiset, tehkäämme asialle jotain. :)

(Tosin, kasvatus ja mainonta sun muut asiat vaikuttavat vahvasti tytön kasvamisessa naiseksi, joten asia ei valitettavasti ole niin yksioikoinen.)

elämä tuntuu niin tyhjältä kun kukaan ei kirjoittele sinkkuluukkuun

Paskassa uidaan, syvyys vaan vaihtelee.

Sain juuri ex-anopilta seläntakana kerrottua palautetta siitä kummonen tyttö sitten olen. On taas itsetunto kohdillaan.

Paskassa uidaan, syvyys vaan vaihtelee.

Sain juuri ex-anopilta seläntakana kerrottua palautetta siitä kummonen tyttö sitten olen. On taas itsetunto kohdillaan.

No pitääkö ne asiat paikkansa?

[q]_nua, 13.6.2008 10:26:
---
isokeksi, 13.6.2008 10:20:
HALIBULA

Ei kait tässä. Onhan mulla sentään _kotona_ ne mun uskolliset..tyynyt, joita voi halaa.
---
no voi höh, halipula ei oo khyl kiva. Sun pitää hankkii joku vakkari halittava mille voi soittaa kun haluu halauksia.
[/q]

Hih, soitan ni ehkä se hali tulee paremmin lankoja pitkin tänne
[size=9](Vois kyl nähäki taas pitkästä aikaa hei!)[/size]

joopajoo perus paskaa taas.

[q]isokeksi, 13.6.2008 10:20:
HALIBULA

Ei kait tässä. Onhan mulla sentään _kotona_ ne mun uskolliset..tyynyt, joita voi halaa.
[/q]

Halaisikko keksi tuota =)

O