SINKKULUUKKU
Ei kyllä oo varsinaisesti sinkkuluukun asiaa enää, mutta en koe muita luukkuja yhtään kotoisaks, niin laitanpa tänne. :)
Täytyy sanoa että kannatti ottaa itteänsä niskasta kiinni ja lähteä reippaasti tänne Ruotsiin moikkailemaan sitä ihastuksen kohdetta. Tämä menny viikko täällä on ollut kohtis mahtava kaikin puolin. Molemmat kun ollaan yhtä nörttejä ja musamakukin menee yks-yhteen täydellisesti! Muunmuassa uusin Star Trek käytiin kattelemassa ja sen jälkeen hehkutettiin kilpaa kuinka eeppistä oli vihdoin saada taustatietoa Spockista, Scottysta ja Kirkistä.
Nyt tästä Kööpenhaminan tivoliin vähän hassutteleen, ja siitä yöhön katsoon miltä tanskalainen psyke kuulostaa!
:)
P.S. Kuinka monen tytön suusta voi kuulla "daaaamn, Spock is hot!"
hurrrr ihme tosikkoja liikentees taas Voisitte vähän löysää ni ehkä sattuis löytyykki joku hengailukaveri
[q]Avernian, 21.9.2006 11:39:
---
WiljamiDzay, 21.9.2006 11:18:
[size=6][OT mutinaa]Prkl kirjota ikinä mistään aiheesta mitn millonkaan koskaan, ku heti ollaan dissaamassa stna...[/OT mutinaa][/size]
---
Ei. Laita se juttu siguusi ennenkuin minä laitan
[/q]
Ai niiku näi?
[q]anniharha, 1.7.2009 23:09:
/edit: ...ja se, joka kaivaa näkkärinmuruja rintsikoistaan syötyään iltapalaa telkkarin edessä
Tähänkään ei kuulemma pojat pysty!
[/q]
Kyl mä ainaki pystyn, senkus tuut tänne syömään sitä iltapalaa ;)
[q]Vampyrella, 1.7.2009 22:38:
Annit unite!
[/q]
...vaikkakin esimerkiksi ex- ja tulevalta homolta avomieheltäni kysyttäessä, että mikä mun tyttöysprosentti on, se menee kuulemma ainakin kaheksaankymmeneen. Vaikka mä meidän perheessä oon se joka puhuu suoraan, putsaan viemäreiden hajulukot ja kattoo lätkää, mä oon myös se, joka juoksee karkuun amppareita, puhuu puhelimessa kaks tuntia putkeen ja jumittaa peilin edessä vielä puoli tuntia sen jälkeen, kun ois jo pitänyt mennä... Mut ehkä siltä ei vaan kysytä, niin anni-illuusio säilyy :D
/edit: ...ja se, joka kaivaa näkkärinmuruja rintsikoistaan syötyään iltapalaa telkkarin edessä
Tähänkään ei kuulemma pojat pysty!
[q]tir, 29.4.2008 15:52:
juu. ryminällä sisään!
mut ei oikeestaan edes harmita. kevättä rinnassa ja kesällä tahti vaan kovenee, joten
[/q]
Jei, tervetuloo vaan takas
Niin että miten ois *vink**vink*...
[q]jaskajokunen, 13.4.2009 07:55:
---
mark hamilton, 11.4.2009 22:02:
vittumaisimpia on sellaset että muija lupaa vaikka mitä ja sit se ei tuukkaan treffeille.. ja heittää sit vaikka mitä seliseliä että miks ei tullu kun asiaa kyselee jälkeen päin.. se on vähän noloa.. mutta yrittänyttä ei laiteta.
---
Veit kyllä sanat täysin suustani. Mä oon ollu tekemisissä yhden muijan kaa, sovittu varmaan kymmenen tapaamista, joka kerta se ei tuu paikan päälle, ja keksii mitä ihmeellisimpiä puhelin rikki, puhelin kadonnut, akku loppu, en oo käyny FB:ssä viikkoon enkä saanu viestii (vaikka näet vihreästä pallukasta että hän on online), odottamaton ongelma, kaveri sai "itkupotkuraivarin ja siti piti rauhoitella", niin hatusta vedettyjä stooreja, et nykyään sen syyselittelyt menee kyl jo melkeen huumorista, ku ne on kaikki niin hatusta temmatuja =D
[/q]
Jaa.. no mä jätän kyllä jo ekaan Seliseliin.. yleisesti on muutaman viikon kirjoittelun jälkeen turha odottaa mitään. Hommat toimi paremmin kuin flirttailee baarissa ventovieraita niin ees vähääkään kiinnostunteet tulee puhuun ja nistä näkee monesti heti miten paljon oikeesti kiinnostaa.
[q]cjet, 7.12.2006 19:34:
Ah, se uusi trendi.. eli unikaveri.. Voi teitä ihmisiä.
[/q]
Mulle kans uuden trendin mukainen pano..(grhmköhköh) unikaveri.
[q]kinderi, 29.1.2010 23:27:
---
mark hamilton, 29.1.2010 21:25:
Onko Sinkulle mitään luotettavaa kokemusten vaihto paikkaa.
Mua alkaa Sinkkuus ottaa pattiin kun niin monta mokattua jututa on takana ja en ole kovin itse varma siitä mistä johtui pakit ja homman tuhoutuminen kun ne naiset ei sitä mulle kerro ja mä en niitä ymmärrä yleensä ollenkaan miksi ne tulee puheleen mitä sitten tulekaan mm. just bileissä ja miksi nyt tässä 32-vuoden iässä niitä tunkee aika paljon. Ja on jo monta kertaa käynyt niin että niitä on 2 kpl yhtäaikaa ja ne eivät ole kavereita ja ne alkaa sitten riidellä yllättäen jostain jolloin heikompi naisista voi joutua pikkusen noloon tilanteeseen ja lähtee kiiresti käpälä mäkeen ja tulee kummasti taas uusin kujein puheleen kaikkee kun se toinen ei ole enää näkyvissä.
Mitä nyt noita näkee baarissa niin on tosi kummaa kun suhteelinen hyvän näköinen muija kyselee mitä miltä keskustelu kumppani joka on mies on siitä pitääkö naisella olla isot vai pienet tissit ja ks. tieto on ks. mimmille kovin tärkeä tieto.
Enkö vaan usko itteeni vai mitä häh.
---
Jos sä puhut yhtään samaan tyyliin kun kirjotat niin en yhtään ihmettele miks olet tässä luukussa.
Että voikin lukeminen olla kamalaa.
[/q]
Face to face an ole samallainen kuin netissä. Face to face ei ole koskaan ollut sellaisia ongelmia kun mulla täällä netissä on. Sitä paitsi tossa oli yksi juttu joka oli sellainen joka olisi onnistunut aika varmasti mutta tein tyhmästi ja annoin selkeän geimalijan ajaa sen pois. Ja asiat ei ole niin mitä sä tässä väität.. niitä muijia ei kiinnosta mikään muu kun puhuminen ja ne nyt haluaa pehella ihan mistä vaan ja sillä ei ole väliä että mistä puhutaan. Jos olen liian arka ja en hallitse hommaa niin ei se kyllä onnistu.
[q]KooKie, 9.12.2006 11:41:
;D Älä nyt bosaa mua täällä -
[/q]
"No helppo reikä on aina helppo reikä ja tarpeet ne on miehelläkin, mut jos jotain vakavaa haluu ni en kyl ottas brunettiakaan jos se o tyhmä."
[size=6]Lainasin tässä juuri erästä sinkkumieskaveriani.[/size]
[q]ramsau, 28.12.2009 02:53:
Älähän unohda kuitenkaan että näitäkin tapauksia sattuu ja sinunkin lähipiirissä on myöskin yksi pariskunta jotka sen onnistuivat saamaan toimimaan.
Mutta toisaalta, tarinasi saa minun hälytyskellot soimaan helvetin lujalla, olehan varovainen ettet satuta itseäsi.
[/q]
En toki unohda, en kai mä tätä tekisi jos en tietäisi että se voi todistetusti onnistua :) Ja on tää nyt siinä mielessä helppoa että jos nyt menee sukset ristiin niin jätkä lähtee vaikka seuraavalla koneella takaisin Suomeen kun on avoin paluupäivä lipuissa, ja Ausseihin tosissaan sai viisumit aika helposti ilman naimisiinmenoakin :)
Kattoo nyt miten ämmän käy, kaikkea pitää kokeilla
[q]anniharha, 1.7.2009 23:39:
---
Takyon, 1.7.2009 23:28:
---
Hei ne murut on kuule opiskelijabudjetilla eläessä oleellinen osa ruokailua, et tasan kaivele niitä! Hanki omat näkkäris
[/q]
[size=5]Mut entä jos ne näkkärit onki mun kaapista? ;)[/size]
[q]niomic, 6.5.2009 20:50:
Mielenkiintoista keskustelua on ollut, vaikka ei nyt ehkä niin sinkkuluukkuun lopulta olekaan sidottu. Omasta puolestani haluaisin vielä sanoa, että varmasti oma kasvatukseni, sukuni ja kokemukseni itse yrittäjänä ja monista muista yrittäjistä ovat tehneet minuun lähtemättömän vaikutuksen. Yrittäjyys ei ole aina hienoa, suoranainen työnarkomania ei varmaan koskaan, ellei jo muutenkin viiraa päässä kohtuullisesti. Monilla varmaan myös löytyy juuri näitä huonompia esimerkkejä yrittäjyyden / töihin imeytymisen aiheuttamista lieveilmiöistä. Kuulun nykyään sukuni toisen puolen suhteen aika pieneen vähemmistöön, koska en ole yrittäjä, veri tosin vetää sinne vieläkin. Meilläkin on varmasti lähipiiri ja suku saanut osansa tuosta taakasta mitä yrittäjyys on aiheuttanut, mutta tärkeimpänä näen kuitenkin sen miten nämä ihmiset jaksavat ja yrittävät ja saavat selkeästi niin paljon irti "vaan duunista". Sitä on jotenkin vaikea edes kuvailla, mutta sen kokeneena osaa kyllä helposti arvostaa.
Kahta työhönsä uppoutunutta yrittäjää / tai muuta duunaajaa en kyllä helposti vanhemmiksi ehdottaisi, ellei sitten ole muuten tiukka suku ja pysy jotenkin sitä kautta homma aisoissa.
Eikä sen tarvii olla 15h päivässä, kyllä 80h viikossa pitäis riittää keskiarvollisesti ;D
Pitipä vielä lisätä, että on tosiaan myös henkilöitä, jotka selkeästi pakenevat duuniin ja siten tekevät sitä pitkiä päiviä (ei välttämättä kovin tehokkaasti). En nyt advokoi tämänlaisia tapauksia.
[/q]
Jaa.. mitenkäs tää nyt liityisyi asiaan?
Onko liikaa vaadittu jos koitan kattella jotain yrittäjä eukkoa.. mää oon aina duunis vaikka rahaa ei tulisikaan saadakseni kauppoja.
Joskus hajoo pää.. mut onneksi mun hyvän tekeväisyys ja paskasopparit on jo tehty ja päästy niistä eroon.. eikä voi syyttää kuin itteesä.. mähän niin halusin. Yrittäjän heikot puolet on että asiakas voi laillisesti tähdä kanssani sopparin niin kuin itteään huvittaa ja sit tehdään 500 h työ muutamalla satasella.. sit se että lomaa ei ole silloin kuin itteään huvittaa vaan sitten kun kukaan ei osta mitään ja on tehty tulosta tarpeeksi.
[q]Takyon, 1.7.2009 23:28:
[/q]
Hei ne murut on kuule opiskelijabudjetilla eläessä oleellinen osa ruokailua, et tasan kaivele niitä! Hanki omat näkkäris
[q]REivaaja, 6.5.2009 23:42:
---
mark hamilton, 6.5.2009 21:28:
Jaa.. mitenkäs tää nyt liityisyi asiaan?
Onko liikaa vaadittu jos koitan kattella jotain yrittäjä eukkoa.. mää oon aina duunis vaikka rahaa ei tulisikaan saadakseni kauppoja.
Joskus hajoo pää.. mut onneksi mun hyvän tekeväisyys ja paskasopparit on jo tehty ja päästy niistä eroon.. eikä voi syyttää kuin itteesä.. mähän niin halusin. Yrittäjän heikot puolet on että asiakas voi laillisesti tähdä kanssani sopparin niin kuin itteään huvittaa ja sit tehdään 500 h työ muutamalla satasella.. sit se että lomaa ei ole silloin kuin itteään huvittaa vaan sitten kun kukaan ei osta mitään ja on tehty tulosta tarpeeksi.
---
Asiahan ei tietystikkään minulle kuulu, mutta mä kyllä suosittelisin pitempiä yöunia :)
Kyllähän nyt yrittäjän pitää hinnat tietää. Ei se ole musta epäkohta. ;)
[/q]
Joo yrittäjän pitää tietää hinnat mutta alussa sitä omaa tyhmyyttään myy liian halvella kun pelkää ettei saa diiliä ja jää kokemus työn teosta saamatta ja sit huomaa että ei olisi kannattanut koska 2 kk päästä tekee sit rahakkaita soppareita.
Tänään menin nukkuun kello 20. eli kuta kuinkin nukuttu 7,5 tuntia
[q]Avernian, 20.1.2007 11:23:
---
Mitä jos ottaa jonkun, joka ei jaa, kasvattaa sen arvoa ja myy sitten pois?
[/q]
Tuo on jo korkeampaa taloustiedettä, johon tällainen markkinointiopiskelija ei ota minkäänlaista kantaa...
[q]Fyraett, 18.2.2007 23:20:
Mäki voisin mennä naimisii jos kysees olis 200 neliöinen kämppä meren rannalt :)
[/q]
Kannattaa sit tarkistaa, et minkä meren rannalta sitä kämppää tarjotellaan...
Mitmit... Mimmeil hurja ikävä selkeesti mua kun en oo skribaillu tänne moneen kuukauteen (ei huolta, status on pysyny melko pitkälti tän luukun puolel kuitenki) *tirsk**pepsodent**itseluottamustel*(toi viimenen tulee mun uusist hianoist polcca-pöxyist... ne jalas käy aina flaksi tai ainaski melkein *joo**nauru*)
[q]opmdevil, 1.2.2009 20:07:
Baarissa kyllä yleensä bongaa ne ihmiset jotka käy sitten siellä melkein joka viikonloppu. Joten onko sitten parempi kysyä, että "Minkä vuoksi sä käyt täällä niin usein?" tai "Sä näytit siinä punaisessa topissa tosi herkulliselle kun olit juhannuksena Kharmassa. Vieläkö sulla on se?"
[/q]
Mun huumorintajuiseen frendiin toimi ainakin kerran seuraava iskurepliikki:
''Sä näytät suht ihmiseltä. Kukas sä oot?''
Toinen oli muistaakseni vielä parempi, tyyliin:
''Sä et oo ihan kauheen ruma. Mikä sun nimi on?''
Kyllä noi peittoais perinteiset iskureplat aika 6-0.
Näinhän se menee, että baareissa (ja usein muuallakin) ihmiset lähestyy toisiaan sen ulkoisen habituksen perusteella, mikäli omaavat näkökyvyn. Eihän siinä vaiheessa yleensä ole muuta motiivia lähestymiselle, kun ei ihmistä tunne (which is not nice, imho, mut näin se menee). Kannattaa joko vetää homma huumorilla överiksi (tämä tosin karkoittaa tosikot ja egobuustia kaipaavat - mitään ei ainakaan menetä jos ei moisista perusta :P) tai aloittaa keskustelu ovelasti jostakin sellaisesta, jonka voisi kuvitella kiinnostavan henkilöä. Tsekkailee vähän ulkoista olemusta ja tyyliä sun muuta, ja sitten repäsee. Toimivampaa on mielestäni kehua vaikka toisen ihmisen tukkaa tai tyyliä ja kehitellä kysymyksiä niistä, kuin alkaa hehkuttamaan tämän kauneutta / komeutta / kuumuutta / silmiä. En tiedä, onko olemassa ihmisiä, joille moiset replat toimivat, mutta lienevät suht kuultuja kliseitä useimmille. Tärkein pointti on mielestäni se, ettei se repla ole joku etukäteen tarkoin mietitty juttu, vaan että se oikeesti liittyy siihen ihmiseen / vallitsevaan tilanteeseen.
Muistakee katse silmiin, hymy ja rento asenne. Ei se ole mikään maailmanloppu jos toinen ihminen ei lämpene, eihän kaikki voi lämmetä kaikille. Se rentous kyllä paistaa läpi. :) Niin, ja elkää hommatko mitään kokovartalopuudutusta sillä alkomahoolilla tahi muulla päihteellä, ei toimi.
Tässä Vampyn iskuvinkit part 1, stay tuned!
[q]opmdevil, 23.7.2009 12:10:
Joo, se kassatyttö oli varattu.
[/q]
Uskaltauduitko kysymään vai huomasitko ensi huuman hälvettyä sormuksen sormessa?