SINKKULUUKKU
[q]Takyon, 4.6.2008 19:41:
Muuten hyvä mut mä en syö kalaa :D
Enkä oikeestaan ole koskaan ihan hirveesti pastaruuista muutenkaan perustanu..
[/q]
Ihan sama, vakka ite syönki tommosta mautonta moskaa nii heitin kyl ihan läpällä.
Mut jos ei ruokavinkit kelpaa nii mites se seurustelu? tääl ois GH lämpimänä ihan sua varten!
[q]siveys, 18.9.2008 14:51:
Ja LUONNOLLISESTI tarjoan tämän päälle kaiken mitä nuo hetukatkin.. Olisiko siis vihdoinkin aika vaihtaa mieheen?
[/q]
No kyllä melkein olisi. Mut onko WLAN-reitittimessä mahdollisuus myös b ja g- laitteille? Itselläni ei ole vielä n-laitteita :(
[q]plink, 13.7.2008 22:12:
yks viesti tuli, et en mä kovin kauas tavoitteesta jäänyt. :D eikä sekään edes mikään treffikutsu, vaan muuten vaan mukavien juttelua:) usko meni nyt tähän topikkiin. ;D
[/q]
Toi on erittäin hyvä saalis jos suhteuttaa siihen montako viestiä mä olen saanut muutaman vuoden oleskelun aikana kun mä oon ollut tässä luukussa :D.
Nollasta on paha nyhjästä :D
Ai vittu tämänaamusen perusteella vois taas harkita täydellisesti tänne siirtymistä.
[q]aada,
Vielä lisättäköön, että en tosissani ajattele, että tälläinen yksilö tulisi vastaan vain odottamalla. Kyllä minun pitää itse muuttua ja ratkaista omat ongelmani.
[/q]
Tämä kiteytti ja samalla pyyhekumitti melkeinpä koko alkupään viestin..
Arvostettavaa, että osaat tiedostaa sen, mitä haluat ihmiseltä ja myöskin tajuat, että vastapuolen ei pidä olla ainoastaan se muuttuva, tai sopeutuva osapuoli. Ainakin omasta mielestäni parisuhteen pitääkin rakentua sille pohjalle, että molemmat osaavat tuoda asioitaan esille ja käsitellä niitä "hellävaroen" ja kunnioittavasti.
Toivottavasti löydät jonkun, jonka kanssa osaat jakaa niin lujan yhteisen luottamuksen, ettei sinun tarvitse pelätä suhteen kariutumista!
[q]Ana-5000, 8.6.2008 05:03:
Mua vähän sylettää et sit ku tulee vastaan oikea ihminen, ni se tulee ihan väärään aikaan.
[/q]
Joo sama. Voi nyt helevetti.
Itsehän olen liikenteessä sillä ajatuksella että olen yksin. Ja se että seurustelisin, ei muuttaisi tätä tosiasiaa. Joo, ehkä minulla olisi fyysisesti joku, mutta en ehkä kuitenkaan kaipaa sitä fyysistä läheisyyttä (toki sekin kelpaisi). Samoin seksuaalisesti, minulla olisi joku vaan tähän mennessä oikea käsi on ollut ihan jees. Uskon että henkisesti olisin aivan yhtä yksin kuin nytkin, siksipä olisi itseäni kohtaan väärin seurustella ja kuvitella että se fyysinen läheisyys on se mikä tekee elämästä täydellisen. Ja jos näin on, ts. elämä ei fyysisellä läheisyydellä parane, on elämäni nyt jo täydellistä.
Haha, logiikka aukoton. Silti tuntuu niin tyhjältä, vaikka järki sanoo toisin. Onneksi järki voittaa, aina (paitsi näin kännissä (ja siksi olikin tarkoitus lopettaa ryyb)).
Mua vähän sylettää et sit ku tulee vastaan oikea ihminen, ni se tulee ihan väärään aikaan.
Sinne meni :I
[q]siveys,
---
[/q]
Mielestäni ko. henkilö vain totesi, että hänestä tuntuu tyhjältä, mutta ei halua naista, koska haluaisi hänet ainoastaan fyysisen olemuksensa takia. Tuskinpa hän halusi väittää logiikkansa olevan perusteellinen ja niin aukoton, että sitä ei voisi mitenkään murtaa.
Slind: Ei viestisi varmasti ihan täysin järjen mukaan ole tapahtunut, sillä halusit viestissäsi todeta, että olet silti yksin ja sinusta tuntuu siltä että haluat jotain. Purit siis lauseessa itse aukottoman logiikkasi, koska et toimi ollenkaan järjen mukaan. Elät ristiriidassa, jossa tunteet ja järki kohtaavat, etkä varmastikaan olisi kirjoittamassa tänne sinkkuluukkuun, jos et tuntisi tyhjyyttä ja kaipuuta ihmissuhdetta kohtaan.
Täytyy tähän väliin todeta, että onpas välillä kiva, kun ei aurinko paista. Näkee tytöt kauempaa eikä tarvitse siristellä silmiään, voi rauhassa katella!
[q]Juhgu, 27.4.2009 19:41:
---
ezzy, 27.4.2009 19:38:
---
Kas, löydettiin samalla se irc-galleriakommentaattoriki
---
Wat?
Eiks forum-kysymykseen rehellisesti vastaaminen oo vähän eri asia ku lähtee johonki galtsuun huutelemaan asiattomuuksia satunnaisille tyypeille?
*tarttuu trolliin*
Mitä järkee olis kysyä kysymystä, jossa on 2 vastausmahdollisuutta, joista toinen kielletty?
[/q]
Sun pitäis sen verran tuntea mua, että toi oli läppä...ei rehellisyydessä mitään vikaa ole.
[q]Jka, 8.6.2008 17:54:
Täytyy tähän väliin todeta, että onpas välillä kiva, kun ei aurinko paista. Näkee tytöt kauempaa eikä tarvitse siristellä silmiään, voi rauhassa katella!
[/q]
Tää on kyllä keväässä kovin kummallista. Sitä on itsekin monta kertaa näin alkukesästä huomannut olevansa melkein kiinnostunut jostakin ihmisestä ihan vaan tämän ulkonäön ja sen tuomien assosiaatioiden perusteella, mutta vähitellen tämäkin oireilu alkaa taas hiipumaan kun tottuu kadulla vastaan tepasteleviin huomion kiinnittäviin ihmisiin, eikä oikeasti ole vieläkään löytynyt sellaista henkilöä, joka oikeasti sytyttäisi ulkonäkönsä puolesta kun on vilkaissut sen toisen kerran.
Mutta mä olenkin "suhteellisen" omituinen preferenssieni suhteen.. For example, if you have seen this person or anybody looking like him/her, please contact me :D
http://aa1.naurunappula.com/0/003/038/45237.jpg
[q]siveys
Tää on kyllä keväässä kovin kummallista. Sitä on itsekin monta kertaa näin alkukesästä huomannut olevansa melkein kiinnostunut jostakin ihmisestä ihan vaan tämän ulkonäön ja sen tuomien assosiaatioiden perusteella, mutta vähitellen tämäkin oireilu alkaa taas hiipumaan kun tottuu kadulla vastaan tepasteleviin huomion kiinnittäviin ihmisiin, eikä oikeasti ole vieläkään löytynyt sellaista henkilöä, joka oikeasti sytyttäisi ulkonäkönsä puolesta kun on vilkaissut sen toisen kerran.
[/q]
Heh toi kuva on kyllä omiaan. Joo eihän sitä johtopäätöksiä pidäkään tehdä pelkän ulkonäön perusteella. Asiat on monta kertaa kääntyneet päälaelleen, kun on sitten jossain vaiheessa päässyt sanaväleihin sen huikean naisen kanssa, joka sitten osoittautuukin olevan aivan jotain muuta, mitä ulkoinen olemus kertoo. Näin on käyny yhden jos toisenkin kerran.
Muttajoo, kesäiset laittautuneet tytöt on silmäniloa josta kannattaa nauttia, ainakin muutaman metrin päästä, miksi joskus lähempääkin!
ai saatana. tää tässä on. ei oo sitä vakkaria. saatana. miten helppoa se onkaan silloin, kun se on. ei sitä ees tajua. arrghh
[q]Lyylikki, 9.6.2008 12:28:
....Tässä yhtälössä on vain se ongelma...
[/q]
Hitto.. Mä kun kuvittelin, että puhelinnumeron pyytäminen olisi ollut helppo keino päästä irti tästä tilanteesta. You tricked me!
Hmmm...mun puhelinnumeroa ei ole kukaan tainnut pyytää.... *niisk*
Mut, joo... On sinänsä ovela yrittää voittaa mielestä pois epävarmuuden tunne ja se, että tiedostaa monilla ihmisillä olevan lemmikkejä.
Viime aikaiset kokemukset ovat opettaneet että en voi leikkiä terveydellä, vaikka olisinkin löytänyt täydellisen tytön.
Eli meen bileisiin ja yritän tutustua ihmisiin, jota en tee 80% varmuudella bileissä...koska jotenkin se ei tunnu luonnolliselta..yleensä...tosin
"välillä tulee sellainen olo" että pitää voittaa itsensä ja kokeilla kysyä jotain...edes jotain"
Mä olisin valmis experiemental sinkkuluukku tapaamisiin, jossa voisi puida vastakkain asioita ja tutustua eri ihmisiin....esim. ihqu poikiin :D
[q]Josssu, 6.7.2008 19:14:
Taisin juuri liittyä teidän seuraanne monen vuoden jälkeen
[/q]
wtf?
[q]aada, 21.12.2009 19:45:
Olisiko ihan väärin ja ihan tyhmää tutustua ihmiseen, käydä treffeillä, nukkua yhdessä, harrastaa seksiä tms. jos ei oikeasti näe mitään yhteistä tulevaisuutta?
[/q]
Miksi olisi? Jos homma on kummallekin selvä niin ei pitäisi olla mitään väärää. Jos jompikumpi pistää ihme
oletuksia asioihin ilman että asiasta on ollut mitään puhetta niin kannattaa katsoa peiliin. Yhteinen tulevaisuus
on yksi tuollainen asia. Asiat kyllä tulee luonnostaan jos on tullakseen. Tulee mieleen lähinnä vanhat kunnon pakkoavioliitot jos ei saisi tehdä noita asioita ennenkuin voi muodostaa kuvan siitä synkkaako kyseisen henkilön kanssa niin paljon että haluaa kahdestaan ratsastaa auringonlaskuun.
Jos nyt kuitenkin on satavarma että mitään yhteistä tulevaisuutta ei voi millään ikinä muodostua niin sitten kannattaa sanoa toiselle ihmiselle että en halua mitään sen enempää ja ei voi tullakkaan mitään sen enempää, mutta siltikin haluaisi tehdä moisia asioioita toisen kanssa (eikä sitä tarvi perustella et sori ku oot niin tyhmä ja ruma, vaan voi sanoa et syyt on itsessä, et ei koe mielenkiintoa sitoutua jne.). Saattaa hyvinkin olla että sillä toisella on myös aatokset samanlaiset että noi asiat olisi kivoja yhdessä mutta sen enempää ja vakavampaa ei halua. Puhuminen on ainut tapa selvittää moinen ja päästä asiassa eteenpäin ja jos moisesta ei pysty puhumaan niin sitten kannattaa odottaa että ylä-aste on ohi ja on tarpeeksi vanha puhumaan aikuistenjuttuja.
Aluksi suhtauduin näihin Aada juttuihin hiukan varauksella. Mutta enemmän niitä luettuani täytyy sanoa että tuolla
naisella on järjenjuoksu kohdillaan ja vaikka en allekirjoitakkaan läheskään kaikkea Aadan sanomaa ja elän täysin eri ajattelumallin pohjalta (löytyy myös asioita jotka allekirjoitan ja joista olen samaa mieltä), niin siltikin nostan kovasti hattua neidille (Sitä cowboy hattua joka päässä ratsastan auringonlaskuun).
Joo ja se joka väittää, ettei seurustellessa muka näe muita naisia/miehiä tai huomaa kauneutta/komeutta, tai muuten vaa kuolaa jonkun hyvännäköisen ihmisen perään, valehtelee.
[q]Fakiiri, 12.9.2009 22:52:
---
Nex, 12.9.2009 21:33:
---
mark hamilton, 2.9.2009 13:21:
Puhuman tulleiden naisten määrä on viimeaikoina kasvanut. Luulen, että tämä johtuu siitä että olen päässyt maistamaan työelämää joka nostaa itsetuntoa niin paljon että se näkyy päälle. Minun kokemuksella ei tapahdu mitään jos ei uskalla flirrtailla takasin tai juoksee heti karkuun kun joku yrittää jotain. Mutta näissä pitää olla realistinen koska se että joku tulee heittään läppää ei ehkä tarkota yhtään mitään.
---
mark puhuu asiaa tuossa itsetunto asiassa! uskoisin että sillä on myös aika iso osa siinä että tullaanko juttelemaan vai ei. tai sillee. hm.
---
Ja sillä jos ei naama ole kokoajan ku härän perse.
[/q]
Niin on.. kun eräskin joka yritti tulla mulle heittään läppää ja oli selkeesti oikeasti kiinnostunut niin sitten siihen vääliin tuli joku regee-neekeri.. sori jos käytän rasistista imaisua.. mut se tyyppi koitti sitä muijaa iskee ja ehdotteli panojuttuja yms. sit se muija kuiskas mulle jotain et sano tolle tyypille jotain et se lähtee lätkiin ja pidä puoles.. eikä sitä muijaa tää regee-tyyppi paljon näyttänyt kiinostavan käyttäytymisestä päätellen. No sit sanoi sille Cubasta-karennelle etä mun firman liikevaihto on 10000 EUR / kk joka oli tietty vale.. mut sitten se muija sano et ai niinkun kumpi on parempi sille neekerille ja se neekeri alko jotain selitteleen ett on häkin firman omistaja ja muuta noloa ja lähti meneen. No tosta ei tullut mitään kun siihen sitten tuli uusi muija keskeyttään ks. muijan kanssa keskustelut ja sitten homma meni persiilleen. ottaa patiiin. Se toinen muija joka oli paremman näköinen ja tuli siihen väliin säättään niin sitä ei ehkä sitten kiinnostanut tai en sopinut sille.. en tiedä.
Se vaan et ei tarvii olla mikään megakomeelihaskimppu.. riittää et on tarpeeksi miellyttävä niin tarpeeksi hyvännäköisiä kiinostaa.. se että itsetunto näkyy päälle niin silläkin on merkitystä..
[q]Lyylikki, 9.6.2008 11:13:
Puhelinnumeron pyytäminen ei saisi olla helppo keino päästä irti siitä tilanteesta.
[/q]
Moi Lyyli, saisinko mä sun puhelinnumeron? Mä olen jo pitkään yrittänyt päästä irti Klubituksen sinkkuluukun ikeestä, mutta se olisi varmasti paljon helpompaa jos mun pitäisi yrittää aktiivisesti vältellä jotain muuta sinkkuluukun vakioasukkia!