SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Tää on kyl ihan vitun tylsä luukku.

[q]hallucinogen, 21.9.2006 15:03:
Sen jälkeen se kovo on arvoton jos sieltä on kaikki laadukas materiaali kadonnut joten voin keksiä sille luovaa käyttöä ja jemmata sen poikittain jonnekin ;D Joo mul on Malmilla tämmönen 10.5 neliöinen huvila ja vastapäätä voit tiirailla 50v virkanaisia ;) ne ainakin katsoo meitä kun mennään olkkarissa pallit paljaana ;D
[/q]

Hey hey heyyy, minne katos yläluokan elämäntyyli?

:D

[q]Morrowe, 26.2.2010 09:03:
---
aada, 25.2.2010 23:41:
---
kinderi, 25.2.2010 23:03:
---
aada, 25.2.2010 22:51:
---

Mielestäni on kauhea ajatus, että parisuhteessa lasketaan koko ajan, että kaikki menee varmasti tasan, on avioehtoja, eri tilejä, lasketaan ruokaostoksia jne.

---

No on varmasti ihmiselle, jonka mielestä nainen kuuluu kotiin miehen elätettäväks.

---

En ole missään tälläistä väittänyt.

---

Keskustelua seuranneena oon kyllä tulkinnut sun mielipiteesi about samoin ku kinderi. Jos miehen pitää osoittaa "miehisyytensä" ja "sitoutumisensa" (ks. pari sivua sitten) tarjoamalla jo suhteen alussa ja ostelemalla kamaa, et halua avioehtoja etkä eri tilejä tai laskea ruokakuluja, niin silloin tosta voi päätellä vain sen, että JOMMAN KUMMAN suhteessa on tuotava enemmän tavaraa yhteiseen pöytään. Ja jutuista päätellen se et taida haluta olla sinä? :)
[/q]

1. Kyllä, pidän miehisistä miehistä ja miehistä, jotka tietävät mitä haluavat (esim. sitoutuminen). Miehisyyttä ja tätä sitoutumista voi osoittaa monella eri tavalla, joista tämä tarjoaminen ja maksaminen on vain yksi mahdollinen, kulttuurissamme kuitenkin hyvin vallalla oleva, tapa.

2. Se, että mies ei maksaisi jotain mitä olettaisin hänen maksavan (esim. illallinen, juoma tms.) niin pitäisin sitä lähinnä huonona käytöksena tai tapojen puutteena. Tällä tarkoitan siis vain tälläisiä pieniä juttuja, mitkä kuuluvat hyviin tapoihin, jos olemme yhdessä ulkona, en mitään lahjoja tms.

3. Joku ylempänä taisi jotenkin sanoa, että vaatisin näitä juttuja, mitä en todellakaan tee. En koskaan vaatisi miestä maksamaan mitään, jos hän ei maksa, maksan itse. Vaatiminen olisi mielestäni jotenkin naurettavaa, alentavaa ja huonoa käytöstä.

4. En nyt sanonut, etten ehdottomasti halua avioehtoa, riippuu tilanteesta. Sitä en kuitenkaan tahdo, että lasketaan tarkalleen, että kaikki menee tasan, on eri tilit jne. Tämä lähinnä siksi, että se tekisi yhteisestä elämästä huomattavasti vaikeampaa ja söisi ehkä tietyllä tapaa luottamusta.

5. En halua olla paremmin tienaava osapuoli parisuhteessa. Otan mielummin parempi- kuin huonotuloisen miehen ja mieluusti miehen, joka tienaa itseäni enemmän. Haluan että parisuhteessa mies on tavallaan itseäni ylempänä ja jos tienaisin enemmän kuin mieheni, niin tuntisin itseni lähinnä lapsen kaitsijaksi, äitihahmoksi tms.

6. En kuitenkaan ole missään vaiheessa sanonut, että nainen kuuluisi kotiin ja miehen tulisi elättää hänet. Mielestäni naisella on hyvä olla ammatti, koulutus ja oma toimeentulo tai ainakin mahdollisuus niihin.

[q]Morrowe, 26.2.2010 09:03:
---
aada, 25.2.2010 23:41:
---
kinderi, 25.2.2010 23:03:
---
aada, 25.2.2010 22:51:
---

Mielestäni on kauhea ajatus, että parisuhteessa lasketaan koko ajan, että kaikki menee varmasti tasan, on avioehtoja, eri tilejä, lasketaan ruokaostoksia jne.

---

No on varmasti ihmiselle, jonka mielestä nainen kuuluu kotiin miehen elätettäväks.

---

En ole missään tälläistä väittänyt.

---

Keskustelua seuranneena oon kyllä tulkinnut sun mielipiteesi about samoin ku kinderi. Jos miehen pitää osoittaa "miehisyytensä" ja "sitoutumisensa" (ks. pari sivua sitten) tarjoamalla jo suhteen alussa ja ostelemalla kamaa, et halua avioehtoja etkä eri tilejä tai laskea ruokakuluja, niin silloin tosta voi päätellä vain sen, että JOMMAN KUMMAN suhteessa on tuotava enemmän tavaraa yhteiseen pöytään. Ja jutuista päätellen se et taida haluta olla sinä? :)
[/q]

No kato ku se on VELVOLLISUUS!

[q]Jää~*:
Miten ihmiset jaksaa ravata näiden kahden luukun väliä[/q]

NIin tai kirjottaa siitä aina tänne...

[q]ElegantY, 16.2.2006 23:27:
Kumpi on sitten pahempi...se että tuntee liikaa vai se että mikään ei tunnu miltään?
Tietty tunteettomuuden tila voi olla joskus ihan hyvästäkin...kai :/
Toivottavasti mekin vielä joskus löydetään jotain...ja ihan tosissaan
[/q]
No juu, kenelle mitäkin. Mutta se joka tuntee paljon, saa myös paljon... mutta pahimmassa tapauksessa menettää myös paljon. Aina ei voi voittaa... mutta ei ainakaan silloin, jos ei anna mahdollisuutta.

edit: typo

.

Ui hitto melkeen ehdin jo pistää popcornit tulee. *sydän*

http://www.kidsdomain.com/craft/cegif/hall-popcorn.jpg

[q]Lyylikki, 21.3.2010 21:32:
---
aada, 19.3.2010 12:37:
Jos voin antaa jotain vinkkiä, niin siihen, että nainen rakastuu tarvitaan, että nainen kokee vähän epätoivoa. Ei siis saa olla liian hollilla, liian innokas. Sitten kun tämä epätoivo alkaa hiipiä ja jos nainen siis on oikeasti kiinnostunut, niin hän kyllä on valmis sitoutumaan. Kaikki muu selittely vain tarkoittaa, ettei häntä kiinnosta.

---

Ei siihen mitään epätoivoa tarvita - oikeesti! Mutta ei kyllä mitään stalkkausta tytön työpaikan edessä tai jatkuvaa viesteillä ja puheluilla pommittamistakaan.

Enemmän minua risoo sellainen kylmän esittäminen, varsinkin jos jälkeenpäin saakin kuulla, että toinen olisi ollut jollakin asteella kiinnostunut. Turhaa venkoilua ja esittämistä kannattaa välttää, mutta ei kannata turhaan myöskään ylianalysoida tilanteita. Sen kun elää virran vietävänä ja välillä vähän kauhoo siihen suuntaan mihin itse haluaisi mennä.
[/q]
:D Hah, tarviiko mun edes laittaa itsestäni tähän quotea.. Noh, ehkä mie vielä joskus osaan muuttaa ihastuksen parempaan - enkä huonompaan suuntaan.

A [x]
B [-]

Ihqdaaraksupoksu!

[q]UnityF:
joten mites olis erä ristinollaa ajankuluksi?
[/q]
Risti vain nolla...?*hymy*

*plur**pihkassa*

Mä en pääse täältä ikinä pois, vaikka niin kovasti haluaisin...

vähän sama fiilis.. eiköhän tässä joskus onni satu risukasaankin

Eilen tuli vähä ikävä pois, mut sain skarpattuu itteni tajuamaan et tää on oikea paikka mulle just nyt. :)

[q]Orza, 25.9.2006 03:47:
Missä jutuissa? Siis jätit jonkun ja nyt tuntuu yksinäiseltä?

Mut joo, sen oon huomannut monista sinkuista (kuten joskus itsestänikin) et pitkien suhteiden jälkeen etsitään sitä sopivaa partneria täyttämään sen exän paikka elämässä. Mut silti tulee niitä yksinäisiä öitä mitkä vetää paskaks joskus enemmän ja joskus vähemmän. Monet tekee sen "mokan" et sen yksinäisyyden takia hyppää seuraavaan suhteeseen hätiköiden ja ihmettelevät taas jonkin ajan päästä miksi ovat taas samassa tilanteessa. Voimaa ja kärsivällisyyttä - kyllä se siitä vielä :)
[/q]

Sovittiin yhteisesti et tää ois nyt sit tässä ja se tuntu sillon oikeelta ratkasulta, mut nyt on tyhjä olo. Ehkä se on just tota et oli tottunu toisen läsnäoloon ja nyt kun sitä ei sit ole ni haetaan sitä sit muualta. Eikä se oikeen tunnu miltään.

Mut kyllä tää täst suttaantuu, ollaan pohjalla aikasemminki käyty. :)

Tämä luukku maistuu kyllä päivä päivältä paremmalta. Huuh onneksi :)

[q]hallucinogen, 21.9.2006 15:35:
Ai hitsi :D Ja mä sanon, että löydät sen mielenkiintoisesta paikasta jos mun b5:set on kärsiny =D
[/q]

Ihme homosteluu. Järkkään sit tv-lupatarkastajat sun ovelle

[q]KooKie, 21.9.2006 15:29:
Zennin tapauksessa se myös syö sunKIN ruoat, valtaa sohvat, nukkuu pitkään, käyttää päätettä koko ajan ja dissaa sua kavereillensa. *sydän*
[/q]

Sä tunnet mut nii hyvin

O