SINKKULUUKKU

Back to häröily O

arttu_maki

Muistaaks jengi ku oli joskus niit liikennevalobileitä misä piti pukeutua joko vihree punanen tai oranssi paitaan sne mukaan mikä oli varaus tilanne omassa elämässä. Miksei sellasii enää järkätä vähäks ois hienoo jos ne yhdistän teknobileisiin

Onhan noita aina välillä ollu. Ei ehkä teknobileiden muodossa mutta muuten. Ja joissain kaupoissa ainakin oli jossain vaiheessa värikoodattuja sinkkukoreja jne.

Kuka oikeest iskee jonkun ihmisen ruokakaupassa? Jotenkin epäeroottisin paikka ever. Muistan kyl nää korit ei vissiin oikeen ollu suosioo kun katosivat. Bileissä sensijaan jengi on jo muutenkin kuumana. Helpottais vaan kalastusta kun tietäis valmiiks kelle mato syö

Kuka oikeest iskee jonkun ihmisen ruokakaupassa? Jotenkin epäeroottisin paikka ever. Muistan kyl nää korit ei vissiin oikeen ollu suosioo kun katosivat. Bileissä sensijaan jengi on jo muutenkin kuumana. Helpottais vaan kalastusta kun tietäis valmiiks kelle mato syö

Mulla on aina ollu just toi ongelma et kun ei tiedä kuka ylipäätään olis vapaa niin ei vaan tule tehtyä muuvseja. Mut Tinder auttaa ;)

Mitä meinaat? et laitat bileissä Tinderin päälle ja etsit lähellä olevia ihmisiä!?

Jaa-has. On mutten sitten deittipalveluita missä ylläpito vaan esiintyy kauniina naisina ja maksat palvelusta joko minuuttihintaa tai joku € per viesti. Näissä palveluissa on aina kaikkien mahdollisten yhteystietojen vaihtaminen estetty teknisesti, eli ei voi antaa puhelin numeroa tai sähöpostiosoitetta. Aika moista kusetusta, ihan niin kun joku supermallin näkönen silarimuija olisi musta oikeesti kiinnostunut.

Jahas.. kyllä mulle joku ihan siedettävän näköinen pimu tuli kerran kysyyn multa että mitä kaljaa kannattaa ostaa eli mikä merkki on parasta. Jotain sille vastasin kun en ollut ihan varma oliko toi iskuyritys ja en sitten viitsinyt heittäytä Ketonen & Myllyrinne Kalsarikännit tasolle "asiakaspalvelijana". Kuhan nyt kuiteskin muuten vaan kyseli vaikka toiveajattelulla voisi ajatetella tapahtuneesta vaikka mitä (ne realiteetit hei!).

Mitä meinaat? et laitat bileissä Tinderin päälle ja etsit lähellä olevia ihmisiä!?

Ei se toimi noin. Ihan vaan päivittäin muun elämän ohella. Jos haluat niin voin kertoa enemmänkin Tinderin algoritmien toiminnasta vaikkapa privana.

Mit hittoo mä sillä tiedolla tekisin tai miten se auttais mua niiden siellä vastaan tulevien kuvien kanssa. Vaikka ihan mielenkiintosta tekniikkaa. Mietin vaan alunperin et miten Tinder auttaa sua kun kyse oli bileistä ja siel olevista naisista. Mut taisitki puhuu yleisesti no hyvä jos on ollu vientiä

Love Is In The Air*plur*

[q]aada, 22.3.2010 13:29:
Mutta vaikka olisi oikeasti tosi kiinnostunut ja toinen on ihan liian innokas, niin itselläni ainakin tulee pieni pakokauhu ja toisaalta tunne, että voikin ottaa vähän etäisyyttä kun on tilanteen herrana. Itse ainakin alan mennä enemmän sen mukaan miten itselläni tekee mieli, kun ajattelen, että kyllä se toinen siinä pysyy.
[/q]

Pelottavaa. Ovatko kaikki naiset näin narsistisia? Enkä tarkoita loukkauksena :)

[q]Lyylikki, 21.3.2010 21:32:
---
aada, 19.3.2010 12:37:
Jos voin antaa jotain vinkkiä, niin siihen, että nainen rakastuu tarvitaan, että nainen kokee vähän epätoivoa. Ei siis saa olla liian hollilla, liian innokas. Sitten kun tämä epätoivo alkaa hiipiä ja jos nainen siis on oikeasti kiinnostunut, niin hän kyllä on valmis sitoutumaan. Kaikki muu selittely vain tarkoittaa, ettei häntä kiinnosta.

---

Ei siihen mitään epätoivoa tarvita - oikeesti! Mutta ei kyllä mitään stalkkausta tytön työpaikan edessä tai jatkuvaa viesteillä ja puheluilla pommittamistakaan.

Enemmän minua risoo sellainen kylmän esittäminen, varsinkin jos jälkeenpäin saakin kuulla, että toinen olisi ollut jollakin asteella kiinnostunut. Turhaa venkoilua ja esittämistä kannattaa välttää, mutta ei kannata turhaan myöskään ylianalysoida tilanteita. Sen kun elää virran vietävänä ja välillä vähän kauhoo siihen suuntaan mihin itse haluaisi mennä.
[/q]

Mutta vaikka olisi oikeasti tosi kiinnostunut ja toinen on ihan liian innokas, niin itselläni ainakin tulee pieni pakokauhu ja toisaalta tunne, että voikin ottaa vähän etäisyyttä kun on tilanteen herrana. Itse ainakin alan mennä enemmän sen mukaan miten itselläni tekee mieli, kun ajattelen, että kyllä se toinen siinä pysyy.

[q]Syder, 20.3.2009 11:09:
---
Lyylikki, 19.3.2009 18:35:
Selkeesti kevään paras iskurepliikki

---

Mut eiköhä tämä sit riittänytkin tämän vuoden kiintiöön :)
[/q]

Joo jätkäl kävi selkeesti flaksi ku vastattii :D

[q]Lyylikki, 21.3.2010 21:32:
---
aada, 19.3.2010 12:37:
Jos voin antaa jotain vinkkiä, niin siihen, että nainen rakastuu tarvitaan, että nainen kokee vähän epätoivoa. Ei siis saa olla liian hollilla, liian innokas. Sitten kun tämä epätoivo alkaa hiipiä ja jos nainen siis on oikeasti kiinnostunut, niin hän kyllä on valmis sitoutumaan. Kaikki muu selittely vain tarkoittaa, ettei häntä kiinnosta.

---

Ei siihen mitään epätoivoa tarvita - oikeesti! Mutta ei kyllä mitään stalkkausta tytön työpaikan edessä tai jatkuvaa viesteillä ja puheluilla pommittamistakaan.

Enemmän minua risoo sellainen kylmän esittäminen, varsinkin jos jälkeenpäin saakin kuulla, että toinen olisi ollut jollakin asteella kiinnostunut. Turhaa venkoilua ja esittämistä kannattaa välttää, mutta ei kannata turhaan myöskään ylianalysoida tilanteita. Sen kun elää virran vietävänä ja välillä vähän kauhoo siihen suuntaan mihin itse haluaisi mennä.
[/q]

Joo, ei mitään pelejä... suoraa puhetta ja toimintaa. Ärsyttää tuollainen.

huomen ero paperit vetämää...et enköhän mä tänne kuulu

[q]Claquesous, 16.8.2008 00:30:
---
opmdevil, 15.8.2008 23:40:
Miksei kukaan pidä minusta? Minä en ymmärrä. Olen jopa yrittänyt maksaa...mutta ei.

---

En tiiä onks tää ihan soveliast, mut ooks tosissas?
[/q]

Öööh...en

[q]entree bliss.in2, 4.9.2005 00:11:
Mä haluun niiiiiiin vttuuun täältä nyt
[/q]

Tuetaan toisiamme... Kyl me onnistutaan....

Tulipa sellainen olo et yksi kiva tyttö kiitos!

....olen myös vaikea.

Johannaa alkaa jo tympiin!!

"Missä olet prinssini, jonka kanssa voisi katsella auringonlaskua?
Mielummin HC-prinssi tiätty.
Ei mitään kiksuu."
Tossa mun deitti-ilmoni, viralliseti
Uskokoon ken tahtoo....

Mutta juuri täl hetkel on kyl todella kaunis auringonlasku ja mä onnellisesti sen suoraan ikkunastani *sydän*

Pojat, ette te osaa.

O