SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Syder, 15.6.2009 01:16:
Elämää on myös klubbarin ulkopuolel... kai :p
[/q]

Blasphemy!

[q]Ana-5000, 9.12.2008 02:28:
---
Zenni, 8.12.2008 22:19:
Blää.

---

Tuu hakee lohtuseksii sinä likanen pikku narttu <3
[/q]

Seksi sun kanssa upottaa mut vaan syvemmälle masennukseen!

[q]aada, 22.3.2010 17:18:
---
Niin. Itsehän en mitään pelejä pelaile, sillä siihen ei ole mitään kiinnostusta, enkä edes oikein ymmärrä mitä ne ovat.
[/q]

Tää on kyllä oikeesti hämmentävää, kuinka paljon voikaan ihminen muuttaa puheitaan lyhyen ajan sisällä.
Otas ittees niskasta kiinni, sähän puhut ittes ihan pussiin taas.

[q]aada, 22.3.2010 21:55:
Heh, mikäs sun tekstiviestityyli on? Onko siinä paljonkin kestämistä? ;-)
[/q]

Sen oli tarkoitus olla vaan vitsi, mutta sitten aloin miettimään. Ei se kyllä kovin originaali ole, mutta pitäisikin varmaan kehittää jonkinlainen. Ihan vaan testiksi ;)

[q]kinderi, 22.3.2010 20:55:
---
aada, 22.3.2010 17:18:
---
Niin. Itsehän en mitään pelejä pelaile, sillä siihen ei ole mitään kiinnostusta, enkä edes oikein ymmärrä mitä ne ovat.

---

Tää on kyllä oikeesti hämmentävää, kuinka paljon voikaan ihminen muuttaa puheitaan lyhyen ajan sisällä.
[/q]

Ja kyllä sitä tuntuu toisilla olevan tarvetta tuomita ja arvostella jatkuvasti. :-) En edelleenkään välitä mitä minusta täällä ajatellaan, joten tälläiset kommentit voi aivan hyvin jättää vähemmälle ja keskittyä itse asiaan.

[q]aada, 7.6.2010 20:30:
---

Mielestäni tuo on vähän liian ehdotonta, tai en välttämättä ainakaan itse jaksaisi katsoa jos toinen alkaisi narisemaan tälläisistä, mielestäni aika pienistä jutuista. Ja toisaalta, olisihan se aika tylsää, jos itse kävisin näkemässä ystäviä tms. tälläisissä paikoissa ja toista ei saisi ikinä mukaan.

Enkä nyt ihan ymmärrä, miten joku Onnela tms. voi olla niin kamala paikka, ettei siellä voi yhden illan verran olla. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy, alkoholitarjoilu pelaa ja musiikkina soi joku tavallinen pop, mitä kuulee muutenkin kaikkialla.
[/q]

Unohdit etten käytä alkoholia, se noissa onneloissa vikana on. En myöskään jaksa katsella kännisiä. Yhtä vähän jaksan niitä bileissä katsella, mutta siellä sentään on muutakin, mieluisaa musiikkia jonne voi kadota.

[q]neski, 22.3.2010 20:10:
---
aada, 22.3.2010 19:22:
Samaa mieltä. Itselläni on reilusti päälle parikymppisiä kavereita, jotka harrastavat tuota ihan koko ajan, jokaisen tekstiviestin, keskustelun tms. kohdalla. Kertoo ehkä jotain itseluottamuksen puutteesta? Eikö se vain ole hyvä jos tulee pian ilmi, ettei se toinen ymmärrä omia läppiä, niin sitten voi vaihtaa sellaiseen joka ymmärtää? En itse ainakaan olisi valmis mukautumaan ja muokkaamaan itseäni vain sen takia, että tykkään jostakin.

---

Jos toinen ei alkuun lämpene tekstiviesteilleni niin antaa olla*nauru*

Mutta jos olen ehtinyt jo tykästymään, niin olen kyllä myös valmis muokkautumaan. Tarkoitan siis tilannetta, jossa tunnen jo toisen paremmin ja tiedän, että tietyillä muutoksilla parannan mahdollisuuksiani pitkällä tähtäimellä. Tilanne, jossa toinen vaatii muutoksia on sitten eri juttu.

Mutta tekstiviestityylistäni en luovu!
[/q]

Heh, meinasinkin muuten lisätä tuohon viestiini aiemmin, että myöhemmin toki voi ottaa toisen mielipiteitä ja toiveita enemmän huomioon ja juurikin siksi, että niin vain itse haluaa tehdä. Mutta jos heti alussa pitää alkaa tehdä kauheita kompromisseja ja muutoksia persoonassaan, niin eihän sellaisella varmaan pidemmän päälle ole tulevaisuutta.

Heh, mikäs sun tekstiviestityyli on? Onko siinä paljonkin kestämistä? ;-)

Tähän luukkuun sitten. Viimeksi kun mulla olisi ollut tänne asiaa, ei ollut koko luukkua eikä edes Klubbaria. :D

[q]aada, 22.3.2010 21:51:
---
kinderi, 22.3.2010 20:55:
---
aada, 22.3.2010 17:18:
---

---

---

Ja kyllä sitä tuntuu toisilla olevan tarvetta tuomita ja arvostella jatkuvasti. :-) En edelleenkään välitä mitä minusta täällä ajatellaan, joten tälläiset kommentit voi aivan hyvin jättää vähemmälle ja keskittyä itse asiaan.
[/q]
Sori, pakko quoteta vielä.. Itseäkin pisti aika hyvin silmään, että jyrkät on mielipiteet.. mutta ne muuttuu aika nopeasti ääripäästä toiseen! Ei siitä sen enempää.

[q]ezzy, 8.6.2010 01:19:
---
aada, 7.6.2010 20:30:
---

Mielestäni tuo on vähän liian ehdotonta, tai en välttämättä ainakaan itse jaksaisi katsoa jos toinen alkaisi narisemaan tälläisistä, mielestäni aika pienistä jutuista. Ja toisaalta, olisihan se aika tylsää, jos itse kävisin näkemässä ystäviä tms. tälläisissä paikoissa ja toista ei saisi ikinä mukaan.

Enkä nyt ihan ymmärrä, miten joku Onnela tms. voi olla niin kamala paikka, ettei siellä voi yhden illan verran olla. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy, alkoholitarjoilu pelaa ja musiikkina soi joku tavallinen pop, mitä kuulee muutenkin kaikkialla.

---

Unohdit etten käytä alkoholia, se noissa onneloissa vikana on. En myöskään jaksa katsella kännisiä. Yhtä vähän jaksan niitä bileissä katsella, mutta siellä sentään on muutakin, mieluisaa musiikkia jonne voi kadota.
[/q]

No en kyllä käytä itsekään läheskään aina alkoholia, mutta ei se haittaa minua. Jos ollaan isolla porukalla niin keskityn seurusteluun. Itseäni ei sinänsä haittaa känniset ihmiset, jos he osaavat käyttäytyä. Silti katson mielummin kännisiä, kuin huumeissa olevia ihmisiä (varsinkaan jos he eivät osaa käyttäytyä).

[q]aada, 8.6.2010 08:14:
---
ezzy, 8.6.2010 01:19:
---
aada, 7.6.2010 20:30:
---

---

---

No en kyllä käytä itsekään läheskään aina alkoholia, mutta ei se haittaa minua. Jos ollaan isolla porukalla niin keskityn seurusteluun. Itseäni ei sinänsä haittaa känniset ihmiset, jos he osaavat käyttäytyä. Silti katson mielummin kännisiä, kuin huumeissa olevia ihmisiä (varsinkaan jos he eivät osaa käyttäytyä).
[/q]

Se siinä just onkin, huumeita käyttävät osaavat yleensä käyttäytyä (bileissä ainakin) eikä niitä edes huomaa. Baareissa känniset on sit taas ihan oma lukunsa...Suomessa ei vaan kukaan osaa käyttää alkoholia.

[q]ezzy, 8.6.2010 10:27:
---
aada, 8.6.2010 08:14:
---

---

Se siinä just onkin, huumeita käyttävät osaavat yleensä käyttäytyä (bileissä ainakin) eikä niitä edes huomaa. Baareissa känniset on sit taas ihan oma lukunsa...Suomessa ei vaan kukaan osaa käyttää alkoholia.
[/q]

Yleensä kyllä varmasti on noin, mutta olen itse ollut muutamaan otteeseen bileissä ja niiden jälkimainingeissa todistamassa sellaisia juttuja, että niiden rinnalla katson aivan mieluusti kännisiä ihmisiä, suurin osa niistä kun on kuitenkin loppupeleissä aika harmittomia. Riippuu tietenkin baaristakin, sen asiakaskunnasta ja ikärajasta, että millaisia ihmisiä paikassa pyörii ja miten he käyttäytyvät.

Itse siedän miten paljon tahansa sellaista hyväntuulista kohellusta, vihjailua, vonkaamista jne. mutta en voi sietää agressiivisuutta ketään kohtaan enkä minkäänlaista draamaa. Ja näitähän näkyy, mutta sitten vain suljen silmät ja menen eteenpäin, en anna sen vaikuttaa.

[q]Tyranoid, 23.3.2010 07:24:
Tähän luukkuun sitten. Viimeksi kun mulla olisi ollut tänne asiaa, ei ollut koko luukkua eikä edes Klubbaria. :D
[/q]
:o

noh... liitytään joukkoon

[q]aada, 8.6.2010 12:08:
---

Yleensä kyllä varmasti on noin, mutta olen itse ollut muutamaan otteeseen bileissä ja niiden jälkimainingeissa todistamassa sellaisia juttuja, että niiden rinnalla katson aivan mieluusti kännisiä ihmisiä, suurin osa niistä kun on kuitenkin loppupeleissä aika harmittomia. Riippuu tietenkin baaristakin, sen asiakaskunnasta ja ikärajasta, että millaisia ihmisiä paikassa pyörii ja miten he käyttäytyvät.

Itse siedän miten paljon tahansa sellaista hyväntuulista kohellusta, vihjailua, vonkaamista jne. mutta en voi sietää agressiivisuutta ketään kohtaan enkä minkäänlaista draamaa. Ja näitähän näkyy, mutta sitten vain suljen silmät ja menen eteenpäin, en anna sen vaikuttaa.
[/q]

Tottakai kaikille muodostuu mielipiteet omakohtaisista kokemuksista, niin eroavaisuuksiakin tulee, itsellä ei onneks o huonoja kokemuksia douppaajista ku ulkomailta bileistä, joissa meno oli kyllä niin surullista, että ei o yhtään ikävä Irlantiin tai britteihin klubbaamaan.

Harmiton pikkukänni, jossaki mökillä tai pikkujouluissa ei muakaan haittaa, mut sit ku se menee siihen et jankataan asioita ja aletaan aggressiiviseks riemuidiootiks ni mulla loppuu sietokyky. Kukaan seurustelukumppaneista ei onneks o dokannut kuin pari kertaa niin paljon, että mulla olis totaalisesti palanut käämi. Yleensä poistun vaan tilanteesta, jos hommat lähtee käsistä.

[q]illusion, 27.3.2010 20:51:
bye bye sinkkuluukku
[/q]

Onnea

Sinkkuna marraskuusta 2011 asti ja ajattelin pysyä sinkkuna vielä pitkään, toivottavasti ymmärrän pysyä sinkkuna loppuelämäni.

Pojille pitäisi ihan oikeesti kertoa jossain koulussa tai muualla jotain muutakin kuin kukkia ja mehiläisiä tästä lisääntymisestä ja koko parisuhdekuviosta. Siis lähinnä siitä, kuinka toivottomasti alakynnessä olet sitten kun vakavaksi mennyt parisuhde alkaa jostain syystä rakoilemaan ja tulee aika jakaa rahat ja lapset.

Lainaan tässä omaa tekstiäni eräältä toiselta foorumilta:

I started to date a girl in 2010. It was love at the first sight. We talked a lot and soon found out that we both have gone out previous relationships where the other didn't want to have children. We were thrilled that finally we have met a partner who wants kids.

So we decided that we should have our first. Too soon in hindsight. This girl had some mental issues. She was aggressive and violent and hysterically afraid that I might leave her - that this relationship wouldn't last. We talked about those issues and she said they are ghosts from previous relationships and promised me they will be history soon, once she learns to trust me.

After she abused and battered me for the first time, I decided to leave her. But that was too late... She was pregnant. I was trapped. She was going to have the baby and if I wanted to secure the safety of my child, I was forced to continue in relationship where I was in constant risk of physical and mental abuse.

But as we men do, I decided to "suck it up". So I did everything to get her a diagnosis and help. We found out she was having borderline personality disorder. So therapy and drugs it was - to smooth out the violent outbursts. Unfortunately the drugs didn't help and therapy was useless also.

So she continued to abuse me and we got our first child. I was happier than ever before, holding my baby in my arms. Worried also but mostly happy. I took time off from work so I could be with my child and support my spouse. One month of summer vacation right from the birth, then two weeks of work and after that three weeks of paternity leave. Then one month of work and four months of parental leave, so I was very much involved in my childs life. But the problems continued.

When my boy was seven moths old I realized that this is not a healthy environment for my child to grow. He was often afraid of her mother when she screamed and acted violently towards me.

So I decided to leave her. BAM! The whole feminized system attacked against me.

My child was given to her mother and I see him two times a month.

Imagine how it feels like to have your child legally kidnapped and alienated from you, and you can do nothing about it. I’m scared shitless that one day she’s gonna hurt him. My attorney said to me there is little if nothing I can do to get my child back. If we go to court, I have about 10 % chance to win the case even if I can somehow prove that she have history of mental instability which is hard ‘cos I naturally don’t have access to her medical records.

Of cource I'll have to pay years of child support for child I hardly see at all, but that is not my main worry. The safety of my child is.

Ne jätkät, jotka eivät vielä ole ehtineet pilaamaan parisuhteella elämäänsä, niin kehoita ihan aidosti miettimään yksi tai kaksi kertaa kannattaako. Eihän tietenkään kaikille käy näin, mutta tilastollisesti aika isolle osalle populaa nykyään käy juuri näin: Parisuhde päättyy eroon ja lapsista pitää alkaa riidellä. Lopputulos on aina sama: Sulla ei ole miehenä mitään jakoa.

Ai asia ei koske sinua, koska et aio koskaan hankkia lasta? No kannattaa sitten käyttää kumia koko suhteen ajan tai hommata vasektomia, sillä sulla ei ole mitään sananvaltaa aiheeseen jos kumppanisi aikoo lapsen hankkia.

Lapsen hankinnan ja sitä kautta koko parisuhteen emotionaaliset ja taloudelliset riskit ovat niin järkyttävän isoja, että kannattaa pohtia tarkkaan riittääkö omat rahkeet lähteä tuollaiseen painajaiseen mukaan. Jos sinusta joskus on tuntunut siltä, että elämä potkii päähän ja on vähän rankkaa, niin voin kertoa, että se ei ole mitään siihen verrattuna, että oma lapsi viedään sinulta pois, etkä voi asialle yhtään mitään - etkä voi taata oman lapsesi turvallisuutta ja terveellistä kasvuympäristöä mitenkään.

Eli sinkkuna on huomattavasti parempi kuin parisuhteessa. Kunpa olisin tajunnut tämän pari vuotta sitten.

[q]MrMaunus, 28.2.2010 16:21:
---
[

Hei lopeta nyt jo se trollaaminen ei oo enää kivaa :-/ Tulee turhanpäivänen olo ko kirjottelee keksityl henkilöl -.-
[/q]

kuka pakottaa kirjoittaa..?

[q]hallucinogen, 21.9.2006 15:35:
Ai hitsi :D Ja mä sanon, että löydät sen mielenkiintoisesta paikasta jos mun b5:set on kärsiny =D
[/q]

Ihme homosteluu. Järkkään sit tv-lupatarkastajat sun ovelle

[q]KooKie, 21.9.2006 15:29:
Zennin tapauksessa se myös syö sunKIN ruoat, valtaa sohvat, nukkuu pitkään, käyttää päätettä koko ajan ja dissaa sua kavereillensa. *sydän*
[/q]

Sä tunnet mut nii hyvin

O