SINKKULUUKKU
[q]niomic, 24.2.2009 20:18:
Kannattaa muistaa, et Siveys on kyllä ensisijaisesti keskustelija, trollailija ja vastarannan kiiski. Eli hän voi luontevasti puhua asioista asioina paljastamatta omaa tunneperäistä mielipidettään (joka voi toki olla rationaalisesti tuettu ;). Noi on siinä mielessä hyviä ominaisuuksia, et aina on keskusteltavaa, mut toki monesti menee ihan bs-tasolle jos on kaks samantyyppistä ihmistä keskustelussa. En nyt muuten sano olevani samantyyppinen, mutta näiltä osin kohtuusti. Let the bullshitting continue :)
[/q]
Niin, I know, siksipä juuri oli mielenkiintoista lukea hänen kirjoittavan yhtäkkiä ns. tunnepitoisesta aiheesta. Koen itsekin (ainakin nykyään) kykeneväni hallitsemaan tunneperäistä mielipidettäni jos tarve vaatii, mutta tunteikkaana ihmisenä keskustelen useimmiten enemmän tai vähemmän tunteisiin liittyvistä aiheista. Mielestäni nämä rehellisyys ja avoimuus -asiat liittyvät aika oleellisesti ihmisen tunteisiin ja arvomaailmaan, minkä vuoksi koen normaaliksi sen, että ihminen ilmaisee tässä asiayhteydessä myös tunneperäisen mielipiteensä. :)
Jotta ei taas karattaisi OT:n ihmeelliseen maailmaan, niin Funktionille siis toisin sanoen sellaiset terveiset, että rehellisyys ja avoimuus kannattaa. :)
[q]siveys, 23.1.2009 22:23:
Mitä ihmeen jankkaamista sulla mun kanssa edes olisi? Mä uskon kyllä ymmärtäväni ihan hyvin sun näkökulmasi, mutta olen vain eri mieltä muutamasta perustavanlaatuisesta asiasta :D
Mutta minua kyllä kiinnostaisi, että mitä sinä tarkoitat käsitteellä "jäädä sutimaan". Se on kuitenkin sellainen asia, jota minä en koe ymmärtäväni - eli miten me miellämme tämän keskustelun ja sen tarkoituksen eri tavalla?
[/q]
Nyt on pakko sanoa lopuksi vain nämä viimeiset sanat:
Jos pyrkimyksenäsi oli aloittaa keskustelu mielipidekysymyksistä, olisit voinut tehdä sen paljon järkevämmin. :D Kun joku sanoo pitävänsä mansikoista, itse voi sanoa pitävänsä enemmän mustikoista sen sijaan, että pyytää määrittelemään mansikan, ja kenties vielä pitämisenkin - puhumattakaan mansikkamaan lannoitusjärjestelmän liittämisestä keskusteluun. Ihan näin vertauskuvana. ;) (Ja tätä en sinulle enää avaa, use that brain bitch!)
''Sutimaan jäämisen'' mysteerin saat nyt selvittää myös yksinäsi. Jotain tekemistä iltojen ratoksi, kun minä en enempää jaksa jankata. ;)
Nighty night!
[q]WiljamiDzay, 26.6.2009 19:22:
---
Tiinuliinu81, 26.6.2009 08:26:
Täällä. Mikä näitä nykyajan miehiä vaivaa, oikeesti. Ts. mä tapaan kaikki sekopäät..
---
Jos sul vaa käy vahvasti flaski vastoin tutkainta... ootko pistäny loton vetämään?
[/q]
Näin se on nähtävä! Joo, en ole. menis sekin yritys harakoille*justjoo*.
[q]Lyylikki, 26.4.2008 18:31:
Sisäinen hoitsu kyllä herää, jos toinen on kipeänä. Niin saa olla melko suuri tapahtuma, että sinne sitten yksikseen tulee lähdettyä. On meinaan niitä harvoja tilanteita, kun voi hyvällä omallatunnolla jäädä kotiin makoilemaan
[/q]
Niin, mä todennäkösesti valitsisin aika monessa tapauksessa sen koti-illan mielummin kuin bileet ihan vaikka toinen ei oliskaan kipeänä, ihan vaan siksi että voi(si) valita kerrankin toisin ilman että tylsistyy kotona olemiseen (no eihän tää tietysti se ainoa syy ole.. *vink).. ..kyllä sohvalla makoilu ja tuhiseminen toinen kainalossaan mun mielestä voittaa perus-bileet, riippuen tietysti vähän että millasista bileistä on kysymys, ja että tuliko jo edellisenä viikonloppuna käytyä jossain kun eihän sitä aina tarvitse.
Aimitä? Tytöt kaipaa pikkuhousujen riisujaa? No ehkä mä voisin tän kerran olla vapaaehtoinen ja pelastaa
Tässä on kyllä erinomainen esimerkki siitä millaisia ongelmia kommunikaatiossa ns. "vaikean" naisen kanssa saattaa tulla.
[q]aada, 15.6.2009 21:08:
---
anniharha
Kyllä, jos on tarkoituksella jotain muuta kuin on, niin mun mielestä se on pelaamista.
aada
eli tarkoitatko, että vaikeana oleminen on aina tarkoituksellista jonain muuna kuin itsenään esiintymistä?
[/q]
Ei millään pahalla, mutta mä en löydä mistään sen värisiä aurinkolaseja et pystyisin tulkitsee ton viestin samalla tavalla.
[q]anis, 20.9.2008 16:25:
---
mark hamilton, 20.9.2008 16:18:
Kumpi kiinnostaa enemmän tuhma tyttö/poika vai kiltti tyttö/poika?
Minua ainakin tuhma..
---
Kyllä ne vähän pahemmat pojat on aina ollu lähellä sydäntä*kuolaa*. Vaikka joskus oonkin yrittänyt hairahduttaa itteeni johonkin nörttiin niin ei siitä tule mitään (edellinen oli tällainen).
[/q]
Puhut asiaa.. mutta minun hommat on muutunut enkä voi sille mitään. Seurustelussa kuitenkin se kiltti on parempi.
[q]Epicuros, 20.9.2008 16:33:
---
anis, 20.9.2008 16:25:
Kyllä ne vähän pahemmat pojat on aina ollu lähellä sydäntä*kuolaa*.
---
Määrittele paha poika. Meinaatko tällä nyt siis poikia jotka uhkailee turpaanvedoilla vai ihan kunnon rikollisia?
[/q]
Niin mäkin.. joo.. onko se paha poika joka haluaa vaan pesää kun muijakin haluaa vai sitä.
Eri asia on ne jotka kiusaa muita ja vetelee turpaan niintä jotka on niiden mielestä "nöttejä"
Noo taidan vielä mennä tänne luukkuun :P Kai joskus ilmotetaan muuta haha!
Hei,
Liityin Firstdate-palveluun ja sieltä tulee naisilta viestejä.
Eka kokemus:
Hyvän näköinen nuori paltiaralla 20v nainen lähettää minulle linkin sen Facebook-profiiiliin, joka asuu Tanskassa.
Se ehdottaa heti Intenret-seksiä, videopalvelussa, joka maksaa.
Kun en lähtenyt tähän mukaan ja avauduin sille niin se alkoi heti vittuileen ja sanoi "vedä käteen" ja sen lisäksi kehoitti vetämään kannabista ja sanoi että mun kuvan perusteella olen surullinen ja seksi tekee onnelliseksi.
Myöhemmin se laittoi minulle viestin:
"Olenko Firstdatesta ja olenko vielä sinkku. Itse olen vieläkin sinkku niinkuin aina. Mitä teet työksesi?"
No postasin sille Fiverr-palvelusta ostamani videon, jossa joku neekeri oli tehnyt minusta mainosvideon.
Ks. mimmi ei tämän jälkeen enää vastannut.
Lähetin sille kännissä myöhemmin viestejä kun olin Volumessa bilettämäsä ja ks. mimmi laittoi minut sitten estoon Facebookissa.
Eli tällainen kokemus.
[q]Vampyrella, 30.6.2009 20:18:
:D
Nojoo, kyllähän mä sen olen aika pitkään tiedostanut, että jos haluaa mysteeriä ja naisellisuutta miehiseen elämäänsä, niin mä olen about viimeinen varteenotettava vaihtoehto siinä vaiheessa. :D
[/q]
Mies! Jos kaipaat elämääsi miestä, jolla ei ole fyysistä penistä, etsi itsellesi oma anni! Me annit olemme epämysteerisiä tissieläimiä, jotka tarvittaessa nauravat myös kakkavitseille. Eikä huolta, saat pitää autotallin omana alueenasi, annien naisellisuus ilmenee ominaisuutena viettää runsaasti aikaa vaatevarastojensa ääressä
Volumekin on suljettu jo vuosi sitten. Varmaan joku vanhempi tapahtuma ollut kyseessä.
Mut kiinnostavia juttuja netistä löytyy. Ehkä nykyään on kuuminta hottia tehdä mainosvideo itsestä, en tiedä :D Mäkään en ole kuullut moisesta palvelusta, paitsi työhakemuksiin liitettävästä cv-videosta, mikä on ihan hyvä idea. :)
Hei, milestäni työhakemukseen liitettävä Video-CV ei ole enää hyvä idea, koska kuka niitä jaksaa katsoa loppuun kun hakumuksia tulee niin paljon jos ne eivät ole todellä hyvin tehty ja kestää korkeintaan 30 sekuntia tai ehkä minuutin.
Itse postailen työpaikkailmoituksia MOL:iin, ja saan noin 7-30 hakemusta per ilmoitus ja liitteenä niissä on aina vain tulostatava CV joka PDF- tai .doc-muodossa ja haastattelen aina kaikki ja tämän jälkeen eräs Helsinking suurin IT-alan työllistäjä lähettää minulle tarjouspyynnön hakijoistani että millä hinnalla myyn työnhakijani heille sillä sopimuksella, että ne maksaa palkkion kaikista työhankijoistani jotka valitaan heille. Eli rekrytointi on mennyt ihan hulluksi nykyään.
---
No postasin sille Fiverr-palvelusta ostamani videon, jossa joku neekeri oli tehnyt minusta mainosvideon.
---
... Excuse me... You did.. WHAT exactly?
Menin välittömästi Fiverr -palveluun ja se vaikuttaisi olevan mesta jossa ihmiset tarjoutuu tekemään jotain juttuja sulle viidellä dollarilla? Ja joku oli tehnyt femmalla sinusta mainosvideon?
Siis... Mainosvideon? ...Sinusta? ...Femmalla?
Tänään on jotenkin sellainen päivä että en vaan yksinkertaisesti jaksa uskoa internetistä lukemiani asioita..
Voisitko sä "Mafer" ystävällisesti kertoa, että miksi sä olet maksanut viisi dollaria siitä että joku tekisi susta mainosvideon? Onko tää joku latest fad mistä mä vaan yksinkertaisesti en tiiä mitään koska oon niin vanha fabu.. Vai onko joku muu sitä mieltä, että on vähintäänkin outoa teettää itsestään mainosvideo?
Ja ehkä oon jollain tapaa elitisti, mutta jos mä nyt jostain käsittämättömästä syystä päätyisin teettämään itsestäni mainosvideon.. ( siis wtf edelleen :D ) niin mä ehkä maksaisin siitä enemmän kuin femman..? Come on.. I'm worth more, aren't I? :D
Sanokaa nyt please joku mulle että tää on nykypäivänä ihan normaalia ja mä oon vaan tippunu kärryiltä.. Jooko? :D
Mut lopuun voisin kyl viel sanoo et PICS or STEFU! Eli mainosvideot itsestä jakoon! Ja jos joku haluaa teettää itsestään mainosvideon femmalla ja tuolta Fiverr -palvelusta edelleen löytyy joku joka tekee sen niin mä voin vaikka maksaa ekan joka ilmoittautuu :D LOL! :D
Et tainnut tajuta miksi sain pakit kyseisltä naiselta enkä kyllä minä itsekään. Vaikka se oli aluksi kiinnostunut.
Tilasin Fiveristä muutamia mainosvideoita firmastani ja itsestäni ihan vaan kokeeksi, koska ks. aikana firmallani meni niin huonosti, että elelein vain KELA:n saikkurahoilla, asumistuella ja sossun rahoilla.
Nyt jouluna 2012 firmaani liikevaihto alkoi taas kasvaa ja olen tämän lisäksi kokopäiväisesti työissä kiinteällä kk-liksalla:
http://www.i4ware.fi/revenue/
Liikevahto-kaavio toimii sitten vain Firefoxissa ja tarvitsee Flash Player 10+:an ja koska se tulee REST-clientin yli Austraaliasta sen lataaminen kestää pitkään.
---
Et tainnut tajuta miksi sain pakit kyseisltä naiselta enkä kyllä minä itsekään. Vaikka se oli aluksi kiinnostunut.
---
Tajuaminen - not my strongest suite :(
Päivitn nyt vähän vastausta.
Ehkäpä sain naiselta pakit sen takia koska olen niille usein melko "rude" kun en tykkää niiden ehdotteluista, koska videoseksi on mun mielestä perverssiä ja sitten elvistelen firmallani ja DJ-urallani.
[q]Lilly, 23.5.2008 20:52:
Pitäsköhän muuttaa ulkomaille asumaan ku tuntuu et kaikki kunnon miehet on kadonnu jonnekki tai sitten joku toinen on jo ehtiny nappaamaan sen.*igor*
[/q]
Kokeile maaseutua. ;]
[q]Lilly, 23.5.2008 20:52:
Pitäsköhän muuttaa ulkomaille asumaan ku tuntuu et kaikki kunnon miehet on kadonnu jonnekki tai sitten joku toinen on jo ehtiny nappaamaan sen.*igor*
[/q]
juu tule vaan.. ulkomailla voi kohdata vaikka tälläisen eksoottisen suomalais miehen...*vink**pepsodent*
Kyl mä vähän luulen että tää klubbari tai bile-elämä ei ole se mistä mä lähen kunnon parisuhdetta etsimään.. Näin yhden melkein parinvuoden avoliiton sekä klubielämän tarjoamien osittaisten "pikasuhteiden" jälkeen luulen että rauhallisempia sekä tervehenkisempiäkin treffailumestoja on kun diskovalojen välke ja lasejen kilinä
Mutta elämä on oikeasti erittäin nautinnollista ilman että edes odottaa vaan sitä mitä ei juuri tällä hetkellä ole elämässä
[q]Mar6, 23.5.2008 23:12:
Kyl mä vähän luulen että tää klubbari tai bile-elämä ei ole se mistä mä lähen kunnon parisuhdetta etsimään.. Näin yhden melkein parinvuoden avoliiton sekä klubielämän tarjoamien osittaisten "pikasuhteiden" jälkeen luulen että rauhallisempia sekä tervehenkisempiäkin treffailumestoja on kun diskovalojen välke ja lasejen kilinä
[/q]
Joo, työpaikka on kans tosi hyvä! Haluutsä lisää näitä, niin voidaan vaikka viillellä ranteita sitten yhdessä?
aka. tuokaa kirves
Joo ei kyllä bileistä parisuhteen alulle oo kovin vakaata alustaa. Been there done that. Mutta jonkin verran täytyy puoltaa esim netissä alkunsa saaneita juttuja. Elävä esimerkki muistuttaa mua joka päivä siitä, kuinka semmonenkin voi toimia. Toisaalta, eiköhän loppujen lopuksi mistä tahansa alkunsa saanut suhde onnistu jos molemmat osapuolet ovat tosissaan ja todella sopivat toisilleen.
[q]Mar6, 23.5.2008 23:12:
[/q]
Ei sitten mennyt ihan perille mikä on teikäläisen ajatus mutta kerrohan mulle mitä mahtaa olla tämä "tervehenkisyys"? Itse olen tullut siihen tulokseen että toisen normi voi olla toiselle hyvinkin epänormi elämänasenne/ ajatusmaailma/ ihan se arjen toiminta. Olisikon nyt kuitenkin lausuttu maailman totuuksina ihan vaan omia mielipiteitä ajattelematta sitä, että disko voi hyvinkin olla joillekkin se luonnollisin paikka tutustua ihmisiin tai elämänkumppaneihin?