SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Tiinuliinu81No me nyt ei paljon nähdä, kun niin erilaiset työvuorot mutta silti. Tää ns. oman elämän aloittamisen odottaminen on ahdistavaa.
[/q]

No hyvä jos ei usein nää, täällä nähdään vielä ainaki se 1.5vk.. Ei hyvää päivää, tuleepahan käytyä salilla aktiivisemmin.

Sitten herääkin kysymys, miten sitä omaa elämää pitäisi alotella sen jälkeen kun seurustelu on loppunut? Tuli tuossa ite huomattua että toinen puoli kavereista on pariutunut ja toinen puoli muuttanut jonnekkin perähikiälle. Jäljelle jääneistä harvoista kavereista vielä harvempi käy missään ulkona minne voisi tunkea mukaan.

Kai se pitää soolona lähteä viihteelle ja opetella tutustumaan uusiin immeisiin
(todellisuudessa makaan himassa ja tuijotan kattoa)

[q]WuZuul, 12.5.2008 20:36:

[/q]

Vois kuvitella että yks tän luukun funktioista olis tutustua niihin uusin (samanhenkisiin?) ihmisiin? Mä ainakin ihan hirveesti toivon niin, tosin suksee nyt ei oo vielä ainakaan ollut kovin häävi... Ellei sitten se jannu joka "ilahdutti" mua Above & Beyond -bileissä läpsimällä perseelle tanssilattialta ole täältä :D Eli siis joo, suksee ei ole ollut häävi.

Toi yhdessä asuminen on kyllä rankkaa eron jälkeen. Tosin jos on jossain väleissä niin ehkä se jopa onnistuu, joskus itsekin asunut reilun kuukauden exän luona ennen kun sain oman kämpän. Se voi olla vähän vaikeempaa jos ei siedetä ollaan missään tekemisissä...

[q]Verano, 20.5.2007 22:59:
Enpä ole koskaan halunnut näin pian tästä luukusta pois kuin tällä kertaa. Vapaudet ei näköjään iske enää samalla tavalla kuin aina aiemmin.
[/q]

Tai no, kai sitä saa tyttö mieltään muuttaa ^^ :D

[q]WuZuul, 12.5.2008 20:36:
Sitten herääkin kysymys, miten sitä omaa elämää pitäisi alotella sen jälkeen kun seurustelu on loppunut? Tuli tuossa ite huomattua että toinen puoli kavereista on pariutunut ja toinen puoli muuttanut jonnekkin perähikiälle. Jäljelle jääneistä harvoista kavereista vielä harvempi käy missään ulkona minne voisi tunkea mukaan.

[/q]

Eiks sun pariutuneet frendit sit käy ollenkaan ulkona vai? Breikkaamisen jälkeiseen vitutukseen toimii oman itsensä hemmottelu, sosiaalisen elämän puutteeseen se et lähet ulos ja hoidat uusia mielenkiintosia kontakteja Nojoo, ehkä nettikin voi avustaa tossa noin ens alkuun..

-M

[q]Grizzley, 17.10.2005 13:13:
---
Verano
Haluatko nähdä tikkien jäljet?

---

...ja suoraan Klubin hallitukseen...
[/q]

kun tää topikki nyt kerran tuli eteen, ni mä voisin täs nyt samantien tilata jonku kivan neidon siiheks ku tuun konemettästä. tuun sit tossa sunnuntaina kattoo ku tuolla ylhäällä lukee ainaki 100K.

Onpas kivaa olla sinkkuna Äskön käytii yhen tosi tosi kivan pojan kans läiskii puoltoista tuntia biitsiä kahestaa ja sit olusella sen jälkeen Kivaa viettää aikaa niin samanhenkisen tyypin kanssa ja ilman että ois mitää sellasia rajoitteita tai oikeestaan mitään.. olla ja mennä vaan *sydän* I luuv mai friidöm

[q]WuZuul, 12.5.2008 21:36:
---
MarkEiks sun pariutuneet frendit sit käy ollenkaan ulkona vai? Breikkaamisen jälkeiseen vitutukseen toimii oman itsensä hemmottelu, sosiaalisen elämän puutteeseen se et lähet ulos ja hoidat uusia mielenkiintosia kontakteja Nojoo, ehkä nettikin voi avustaa tossa noin ens alkuun..

-M

---

Vähän huonosti, mutta on sitä ennenkin pärjätty. On vaan muutamassa vuodessa taidot ruostunu sen verran pahasti että pitänee opetella uudelleen..
[/q]

Kyl sitä oppii taas, ite ollu samassa tilanteessa :) Kun saa oman uuden elämän alkuun ni kyl se siitä lähtee

Toivottavasti ei tarttis täällä enää kauaa kuluttaa aikaa.. saas nähä :p

[q]Timce, 13.5.2008 11:49:
Success. :)
[/q]

Kerrohan sit jälkeenpäin tuliks oikeesti success.

[q]Macandron, 13.5.2008 12:23:
Kerrohan sit jälkeenpäin tuliks oikeesti success.
[/q]
.. eli Timce löytää ikuisen rakkauden ja hankkii yhteisen asuntolainan?

[q]Lyylikki, 11.7.2008 14:56:
Mä haluisin niin kävellä aamuyön auringossa käsikädessä ja pussailla jonkun kaa!!!
[/q]

Mä olen viime päivinä huomannut hyvin samansuuntaisia toiveita päässäni

[q]Annakins, 11.7.2008 15:45:
---
Lyylikki, 11.7.2008 14:56:
Mä haluisin niin kävellä aamuyön auringossa käsikädessä ja pussailla jonkun kaa!!!
---
Mä olen viime päivinä huomannut hyvin samansuuntaisia toiveita päässäni
[/q]

Lyylikki + Annakins = problem solved!

uusi vuosi, uudet kujeet*vink*

mau

[q]Progress, 13.5.2008 11:42:
sinkku -ihanaa olla taas vapaa. kevät menossa, kesä tulossa. Kesäloma menee kivasti Joensuussa, rakkaassa kotikaupungissa. Siellä on naiset kauniita -ja aitoja!

edit: Joensuussa on kiva käydä, muttei asua....
Mut en mä siis olekaan Joensuussa koko aikaa, vaan Polvijärvellä, järven rannalla, korvessa suorastaan. Sielläpä ihmislapsi rentoutuu kyllä -jos ei muualla.
[/q]

Totta!
Tästä tulee varmaan aika hieno kesä kyllä :))
Tekeminen ei ainakaa voi loppuu kesken, sellanen fiilis on kyllä itelläkin.

(Johtuu varmasti tästä musiikista kyllä, mutta silti.)

[q]noena, 12.2.2009 08:20:
---
COBALT, 12.2.2009 00:22:
Mikäs pahus oikein mättää kun Helsingissä miehet ei ymmärrä hyvän päälle? *vink**hymy*

---

Samaa sitä tulee usein mietittyä
[/q]

Munkin täytyy tulla tänne kehä 3:sen sisäpuolle et löytyypi semmottisi rotunaisi jot ymmärtää, khöm...! *vink**hymy*

Hmmm, olen joskus kuullut etta sitten kun oppii ja osaa pitaa huolta huonekasveistaan, niin on valmis parisuhteeseen.
Mielenkiintoista etta olen aina ollut erikoisen hyva pitamaan huolta kasveistani ja ne ovat elaneet kanssani vuosikausia kunnes tana kevaana jotain kummallista on ruvennut tapahtumaan!
Pari kuukautta takaperin ensimmainen kasvi sanoi sopimuksensa irti mun kanssa ja jo silloin sanoin kavereille etta on varmaan eka kerta kun tapan kasvin ja nyt sitten toinenkin kasvi rupes tekee kuolemaa kunnes se oli pakko heittaa eilen pois! Jaiks!
Nyt olis kaksi jaljella ja jos noi kaksikin heittaa veivinsa lahiaikoina, niin musta tulee selvasti vanhapiika!

[q]Janisa, 14.5.2008 18:47:
Pari kuukautta takaperin ensimmainen kasvi sanoi sopimuksensa irti mun kanssa ja jo silloin sanoin kavereille etta on varmaan eka kerta kun tapan kasvin ja nyt sitten toinenkin kasvi rupes tekee kuolemaa kunnes se oli pakko heittaa eilen pois! Jaiks!
Nyt olis kaksi jaljella ja jos noi kaksikin heittaa veivinsa lahiaikoina, niin musta tulee selvasti vanhapiika!
[/q]

Ehkä toi on ylempien voimien pieni vihje että kannattais vaihtaa kasvien huoltaminen parisuhteiden kehittämiseen

[q]Apo, 14.5.2008 18:55:
---
Janisa, 14.5.2008 18:47:

---

Ehkä toi on ylempien voimien pieni vihje että kannattais vaihtaa kasvien huoltaminen parisuhteiden kehittämiseen
[/q]

Ma kun jo aattelin etta ylemmat voimat on ihan hyljanneet mut! Mutta ehka asia pitaiskin kaantaa tosiaan nain pain...

O