SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]pirpeli, 14.12.2005 10:32:
No ei se huono puoli ole, ainostaan pieni vika...*hymy*E mä enää haluu tytön kanssa seurustella, ei siitä tuu mitää. Miehen haluan.Tai oikeemmin nuoren miehen*pepsodent*
[/q]

No sithän Maija on liian vanhakin

Oltiin tos syömäs kahden piiitkäaikasen ystäväni kanssa, joista molemmat on naimisissa ja toisella on kaksi lasta. Naureskeltiin, että mä olen se kaveriporukan pakollinen sinkku

[q]$, 29.8.2006 01:16:
On ollut todella jännä huomata, että ikisinkku-kaverit (3kpl) ovat löytäneet vakituiset tyttöystävät tämän vuoden puolella.
[/q]

[q]Super-Kerttu, 11.9.2006 14:16:
Mä olen havainnut, että yksinäisyys ei sovi mulle.. Se lihottaa! [/q]

Mulla taas tää seurustelu lihottaa, kun tuon paremman puoliskon pitää syödä paljon enemmän kuin mun pitäisi, hän kun kuluttaa niin paljon ja aineenvaihduntakin on kovin nopeaa. Jääkaappiin ilmestyy vähärasvaisten tuotteiden tilalle niitä rasvaisempia versioita. Tulee tehtyä lämmintä ruokaa vielä myöhään illalla, yksin ollessaan sitä harvemmin tulisi tehtyä. Yritä siinä sitten olla syömättä kun tehdään jotain herkkuruokaa. Pitäisi kyllä opetella syömään tosiaan puolet vähemmän kuin kulta. Mutta enpä vaihtaisi häntä pois

[q]mayah, 21.12.2005 11:18:

Ja vuosikaudet Veranon elämäksi
[/q]

Pitäskö itkee vai nauraa :D

Joo, kyllähän tää elämä tälleinkin eteenpäin rullaa :)

[q]ipe, 26.12.2006 15:56:
---
pirpeli, 26.12.2006 15:47:
(mä tuota vähän niinkun luulen, että mä en ole täällä enää*blush*)

---

en kai mäkään sitte... *pus*x1000
[/q]

Mä oon niin onnellinen koska te olette.

[q]KooKie, 29.12.2006 12:38:
Ma ei ummarra! Speed dating, eye gazing, blind dating - WTF? Uusien ihmisten tapaaminen on toki mukavaa ja parhaimmillaan aivan mieletöntä ja tajunnan räjäyttävää - mutta että asettua tyrkylle noin ja se "teh oikea" (tai ainakin "teh somebody - anybody?!?!11") mielessä? Eikö ihmisillä oikeasti ole itsetuntoa ja luonnetta "iskeä" toisia luonnollisesta ympäristöstä, jos kerta on pakko päästä treffailemaan ja mahdollisesti jopa sitoutumaan? En mä kyllä varmaan haluakaan ymmärtää - jos ymmärtäisin, niin asiat olisivat jo todella huonolla tolalla.
[/q]

Eikös se ole aika selvää, että vaikka olisi 'itsetuntoa ja luonnetta "iskeä" toisia luonnollisesta ympäristöstä' niin kaikkien luonnollisessa ympäristössä ei välttämättä ole ketään/ kovin montaa iskettävää. Ihan villi veikkaus.

[q]Manolo, 3.11.2005 22:04:
Pari kuukautta sitten olin yhden naisen kanssa yhtäaikaa hississä mutta muuten on ollu aika hiljaista...
[/q]

:D :D

[q]Lyylikki, 11.9.2007 23:40:
---
Certifier, 11.9.2007 20:07:
Tulkaa käymään Vaasassa niin saatte miestä*super**joo*

---

Täditkin?

Eli varoppas poeka mitä suustas päästelet (Otan ainaki Veranon mukaan)
[/q]

:DD

[q]Lyylikki, 12.9.2007 20:55:
-klips

[/q]

Lyylikki, mä luulen et meidän tarttee lähtee yhdessä tekee parit täsmäiskut Helsingin yöhön. Katotaan sitä Vaasaa sit sen jälkeen.

[q]domi, 19.12.2007 14:56:
Musta tuntuu et se oli vain vitsi
[/q]

No sithän mä vastaan tohon sen ilmotukseen samantien :D

Ei vaan, tähän asiaan törmänny viime aikoina useammaltakin eri taholta, eikä toi kaava vaan mee mulle jakeluun sitten millään.

[q]COBALT, 19.12.2007 11:17:
No, nyt se sitten on totta! Taivas on tipahtanut niskaani ja elämän valtatie sortunut altani!
Jäin sinkuksi, taatana!
Nyt pitäisi löytää nopsasti ihanan lämmin ja turvallinen olkapää, jota vasten voisin vuodattaa katkeran suolaisia kyyneliäni. Sekä suuret, hellät ja kosteat silmät joita voisin tuijotella lasittuneella katseellani samalla kun pitäisin sinua kädestä. [/q]

Ajattelit sitten aloittaa uuden "suhteen", jotta voisit purkaa omaa pahaa oloasi, tilittää siitä kuinka kaipaat eksääsi ja siitä mikä mätti edellisessä, juuri päättyneessä suhteessasi.

Mitäs jos käsittelisit nämä asiat ensin ihan itse -ja vaikkapa myös ystävien kanssa keskustelemalla. Olisiko ehkäpä parempi sekä sinulle että uudelle tyttöystävällesi aloittaa uusi suhde puhtaalta pöydältä?

En ymmärrä mikä kiire ihmisillä on rynnätä suhteesta toiseen, pahimmillaan niin, että edellinen suhde ei ole kunnolla päättynyt, saatika sitten että sen olisi mielessään käsitellyt edes pääpiirteittäin. Tämä kun tuntuu monesti olevan käyttäytymiskaava aina uuden eron sattuessa. Luulisi ihmisen ymmärtävän, että tästä ei seuraa hirmuisesti hyvää itselle eikä sille uudelle kumppanille.

Kuten täälläkin on todettu monta kertaa, ei haittaa yhtään olla hetken tai viisi yksikseen, jotta saa omat ajatuksensa ja tunteensa kasaan. Itse ainakin koen yksinolon kaudet erittäin tärkeäksi minuuteni kannalta. Ja jos ei nyt millään muotoa osaa/ pysty/ kykene olemaan yksin niin ajatelkaa nyt edes sitä toista ihmistä, jonka otatte laastariksi edellisen suhteen haavoille.

Mun omaan päähäni ei mahdu sitten millään, kuinka ihminen voi ihan tosissaan sanoa _rakastavansa_ jotakuta kaksi viikkoa sen jälkeen kun on tosissaan sanonut rakastavansa jotakuta toista. Etenkin jos nämä pikaiset, mutta niin syvät rakastumiset ovat oikein tapana.

[q]larzizi, 11.6.2007 21:14:
Missä hitossa ne kesäkollit viipyy
[/q]

Moi!

[q]Tiinuliinu81, 9.5.2008 21:09:
Vittu mä oon niin täällä. Vaikee käsittää miten kahden aikuisen suhde voi päättyä just näin, mitä oon aina pelännyt.
[/q]

Tervetuloa.

Parempi että suhde loppuu ajoissa kuin se että venyttää sitä pakolla pelkästään sen takia että on joku. Uutta vaan tähtäimeen ja elämä risaseks.

[q]lostgone, 17.5.2007 12:44:
Et sit aio saada jatkossa?*poks*
[/q]
..mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.

[q]WuZuul, 12.5.2008 13:08:
---
Tiinuliinu81, 9.5.2008 21:09:
Vittu mä oon niin täällä. Vaikee käsittää miten kahden aikuisen suhde voi päättyä just näin, mitä oon aina pelännyt.

---

Tervetuloa.

Parempi että suhde loppuu ajoissa kuin se että venyttää sitä pakolla pelkästään sen takia että on joku. Uutta vaan tähtäimeen ja elämä risaseks.
[/q]

No tottakai. Se vaan, kun kaikki meni mun näkökulmasta pahimmalla mahdollisella tavalla ja nyt täytyy vielä jonkin aikaa asua saman katon alla, niin ei täysin pääse rakentamaan uutta elämää.

Mul olis jotkut treffin tapaiset loppu viikosta. VÄHÄN jännittää.

Pari kynttilää makuukammariin ja Marvin Gayen Sexual healing soimaan; Suoraan kotipesältä kolmoselle.

Success. :)

[q]Ameeba^, 5.5.2008 21:10:
---
Lil' Miss, 5.5.2008 20:47:
Ei voi ottaa koiraa niin kauan kuin on varaa elää vain ahtaasti. Ja koirakin vaatii sen, että on varmasti olemassa joku muu, joka hätätapauksessa voisi pitää siitä huolta.

---

Miten ois vanha kunno tamagotchi?
[/q]

Awww!! Kannatetaan

nimimerk. Vaihdetaan 2 koiraa Tamagotchiin

[q]Tiinuliinu81
No tottakai. Se vaan, kun kaikki meni mun näkökulmasta pahimmalla mahdollisella tavalla ja nyt täytyy vielä jonkin aikaa asua saman katon alla, niin ei täysin pääse rakentamaan uutta elämää.
[/q]

Toi saman katon alla asuminen on kyllä varmasti yks kettumaisemmista jutuista mitä on olemassa. Yritä siinä nyt sitten elellä "normaalisti" toisen kanssa kun välit on mitä on ja oikeen kummallakaan ei oo mitään isompaa puuhaa.. Eli lähes kaikki vapaa-aika kuluu kämpillä.

Pitäisköhän alkaa ryyppäämään

[q]WuZuul, 12.5.2008 20:24:
---

Toi saman katon alla asuminen on kyllä varmasti yks kettumaisemmista jutuista mitä on olemassa. Yritä siinä nyt sitten elellä "normaalisti" toisen kanssa kun välit on mitä on ja oikeen kummallakaan ei oo mitään isompaa puuhaa.. Eli lähes kaikki vapaa-aika kuluu kämpillä.

Pitäisköhän alkaa ryyppäämään
[/q]

No me nyt ei paljon nähdä, kun niin erilaiset työvuorot mutta silti. Tää ns. oman elämän aloittamisen odottaminen on ahdistavaa.

O