SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]pirpeli, 11.8.2005 16:28:
Traffic Lightsit on pidetty DTM:ssä jo useita kertoja*hymy*. Mutta täältä saitilta monikaan ei oo varmaan niissä käynyt. Ihan hauska konsepti,lisäksi värilaput on numeroitu ja isolle screenille on sitten saanut lähettää viestejä henkilölle, joka kiinnostaa. Ei muuta kun pariutumaan...
[/q]
Yksissä on tullut oltua =) tietysti vihreä lappu rinnassa. Mulle tuli yksi viesti screenille, mutta toki sen oli lähettänyt rakas ystäväni Kaynessi <3

Kyse siis noissa bileissä ainakin eri värisistä tarralapuista, ei vaatteista.

[q]Reija, 21.9.2005 10:26:
Double trouble *pökr*
[/q]

Eiku kaks kärpästä yhdellä iskulla

[q]Remotion, 21.9.2005 00:44:
Tässä vielä kuva joka saattaa auttaa.

mitäpä sitä enää häpeilee yhtään mitään...
[/q]

:D

Toi kuva on kyllä loistava!

Onnea etsinnöille

[q]mayah, 21.9.2005 09:57:
Mä jo luulin, et olit käyny huutaas, et MÄ OON NIIN TÄÄLLÄ, ku uudet-laatikosta katsoin sun kirjoittaneen tänne viimeks.
[/q]

MÄ OON NIIN TÄÄLLÄ!

[q]mayah, 21.9.2005 10:03:

Verano, 21.9.2005 10:01:
No jätän joka tapauksessa. Etsitään seuraa.

---

Tuplatreffitkin käy
[/q]

No tätä jos joku pystyy vastustamaan, niin huhhuh.

[q]mayah, 21.9.2005 10:00:
WORD!!!1!!
[/q]

Saiks tänne jättää seuranhakuilmoituksii kans?

No jätän joka tapauksessa. Etsitään seuraa.

[q]toma, 5.10.2005 21:49:
Täytyy nyt sen verran sanoa, että olen hieman outo, usein hajamielinen, toisinaan vähän sokea asioille jotka eivät kiinnosta minua, ylirationaalinen, sekä teen kuin hullu töitä niiden asioiden eteen, joihin suhtaudun intohimoisesti. Ja olen vielä fyysikko kaiken päälle (joka kyllä selittää paljon :D).

Mutta muuten olen ihan kiva kyllä! ^_^
[/q]

Oliks tää sun seuranhakuilmoitus? :)(:

[q]mayah, 17.10.2005 12:59:

Ettevaanosaa(tm)
[/q]

En vaan osaa quotata

[q]P-Boy, 4.11.2005 14:00:
Mistä täältä pääsee pois ?
[/q]

Mä en ole vielä keksinyt

[q]RINY, 17.10.2005 12:38:
Eniten vituttaa se että itse et edes ollut aluksi niin kiinnostunut ja sitte ku olet jo rakastunut tai vähintään kovasti ihastunut tähän niin se lähteekin pois. Tosi siistiä.
[/q]

The story of my life

Okei, poikkeus vahvistaa säännön, mut niinku silti.

[q]josbe, 5.10.2005 16:46:

Ai?
[/q]

Eiköhän aika monen mielestä, ok kun on aika vaisu ilmaus :)

[q]Grizzley, 17.10.2005 13:01:
---
Verano

Oonko mä nyt virallisesti KyynikkoKlubin jäsen??!

Tai no, tuskin *kyynikoil*

---

Pääsit hang-aroundista prospectiks, lähellä ollaan!

[/q]

Olisihan se pitänyt arvata *kyynikoil*

[q]Grizzley, 17.10.2005 13:01:

Nyt pitää enää esittää todisteet jatkuvasta pään seinään hakkaamisesta ja irtisanoutua suheilusta kokonaan ja täysjäsenyys alkaa olla paketissa!
[/q]

Olen ollut irtisanoutunut suheilusta about 20kk, sitä aikaisempi irtisanoutumiseni kesti neljä vuotta.

Haluatko nähdä tikkien jäljet?

[q]deena, 23.5.2005 01:11:
---
Jutu, 22.5.2005 22:52:
Hahaha, me ollaan siskon kanssa lähdössä Heilanhaku-festareille! No joo, ihan mielenkiinnosta mennään katsomaan että millasia tallaajia siellä on. Eihän sitä koskaan tiedä mitä sieltä tarttuu mukaan

---

Mitkä??Minne??
[/q]

Lisäinfoa kehiin! Vappu- ja helluntaiheilat jäi tänä vuonna väliin, et josko jussiks pistettäis yks tulemaan. Ja voishan sitä pidempäänkin katsella, jos sopiva löytyisi. Vaikka skeptinen olenkin

[q]toma, 18.10.2005 23:25:
---
hannah, 18.10.2005 23:20:
sun profiilikuvasta päätellen näytät vähän liikaa ruumiilta mun makuun

---

Se oli ohimenevää, oon paljon parempi jo! :D

TJEU: http://irc-galleria.net/view.php?nick=tototo&image_id=17757227
[/q]

:)(:

[q]Nauskiss, 4.11.2005 13:28:
Kääk! Totakin mä harrastan, että selailen lehteä kahvipöydässä. Ja, voinpa mä ääneenkin tokaista, että haluaisin nyt kattoo jotain hömppä-lehtee. Lisää paheita: Lähettelen myös joskus tekstareita, vaikka olen treffeillä - aikasemmin jopa tuhottoman paljon, nykyään satunnaisesti.
[/q]

:O

Ei todellakaan myöskään näin.

[q]SilverJo, 4.11.2005 13:36:
---
Android, 4.11.2005 13:25:
OT, mutta mikä tekee varpaista ällöttäviä?

---

Ne vain on. Piste. Vauvojen varpaat vielä menettelee, ne on ihan söpöjä, pieniä ja pehmoisia. Siitä eteenpäin.. *oksentel*
[/q]

Hikiset ja likaset varpaat ei tosiaan oo mitenkään ihania, mutta puhtoisten varpaiden nuoleminen ja imeminen on asia erikseen Oih, sitä tunnetta *pökr* Myös esim. kainaloita pitäisi ehdottomasti nuolla enemmän! Okei, en ala luettelee tässä muita ruumiinosia, mutta monesti tollaset "likasina tai ällöttävinä" pidetyt ruumiinosat ovat todella herkkiä

[q]Android, 4.11.2005 13:46:
Siis jos joku ruumiinosa on ällöttävä sen pitäisi kaiketi olla kädet/sormet joissa on ylivoimaisesti eniten batkeereja (yleensä) Omasta mielestäni nyt vaan mikään ruuminosa "oletuksena" ei ole mitenkään vastenmielinen, huono hygienia on taas asia erikseen. Siitähän ei kuitenkaan itse ruuminosaa voi syyttää
[/q]

Sormien nuoleminen on myös taivaallista Enpä keksi kyllä ainuttakaan ruumiinosaa, jota ei olisi ihanaa nuolla :)

[q]Android, 4.11.2005 14:04:
---
Verano, 4.11.2005 13:59:
Enpä keksi kyllä ainuttakaan ruumiinosaa, jota ei olisi ihanaa nuolla :)
---
Nenä? :D
[/q]

No itseasiassa se tuli mieleen ton postauksen jälkeen :D

Mutta en sit kyllä muuta keksi, silmät toki, mut niitä nyt ei voi tietty edes oikein nuolla. Silmäluomia on toki kiva koskettaa kielellä hellästi.

Tai no ehkä päänahka :D En oo kyl kokeillut toisaalta.

[q]tom_gore, 4.11.2005 14:15:
---
Nauskiss, 4.11.2005 13:28:
Mitä tästä opimme: Ne, joille muodolliset käytöstavat treffitilanteessa ovat tärkeitä, älkööt erehtykö tapailemaan minua.

---

Mielestäni siinä ei ole mitään muodollista että keskittyy treffiseuraansa, mutta ehkä minä olen vain minä :P
[/q]

Juu, sori Nauskiss, mutta tollanen on kyllä aivan käsittämätöntä käytöstä..

[q]Anselmi, 4.11.2005 14:23:
Samaa mieltä*joo* Se ei ole muodollista, vaan seuransa kunnioittamista ja huomioonottamista, siis jos on "viralliset" treffit. [/q]

En mä myöskään lähettele viestejä vaikka olisinkin ihan kaverin kanssa kahvilla tai vaikkapa ihan muuten vaan hengaamassa. Toki jos on joku kiireellisempi, mutta sellaset jotka voivat odottaa näpyttelen vasta myöhemmin. Sama koskee puheluja.

Muutenkin laitan kännykän aina hiljaiselle, jos menen ravintolaan syömään.

O