SINKKULUUKKU
Ehei, pois ei pääse.
Niin se vaan on. Mä en kyl tajua mistä se johtuu.
[q]Equalizer, 13.11.2006 13:55:
Mä tajuan ja se on työ
[/q]
Sä väität, että mä en saa miestä koska oon nuoriso-ohjaaja? :D:D
"OK"
[q]Equalizer, 13.11.2006 14:00:
Mä tarkotin omaa työtäni=)
[/q]
Ai, no mut voi ei :(
:D:D
[q]domi, 19.11.2006 18:16:
Quoteen itseeni. Oli muuten parhain viikonloppu aikoihin...herätä jonkun vierestä ilman ettei kasvoilla ollut "mitähä vittua toi täällä tekee"-ilme...omg, toivun tästä varmaan huomenna viimeistään kun karu todellisuus ja maanantai alkaa.
[/q]
Äläs nyt. Hieno homma*hihu*
[q]domi, 4.11.2006 00:30:
Olenpa samaa mieltä. Tosin, tästä luukusta ei pidä, oli vuodenaika mikä vain.
[/q]
Hmm...Musta se on niin, että tätä luukkua ei huomaa, kun on kivaa tekemistä..Mutta sitte kun tulee sellanen pLÖÄÄÄÄÄH-olo, sit tän taas tajuaa :(
[q]gohome, 21.11.2006 20:07:
Ja seuraukset ovat helposti tuhoisia, kun vielä on vähän liian "innokas".
[/q]
Mä olisin seitsemännessä taivaassa, jos löytys innokas mies. Poika. Joku. Kunhan vaan ois sellanen sopivan koheltava niinkun mäkin....Sinkkuilu on oikeasti hanurista.*pier* sille. :D:D
[q]Hurjimus, 26.11.2006 20:06:
Etenkin sellaiset ystävät jotka ovat aina liian kiireisiä näkemään edes pikaisesti
Onneksi on parasta mahdollista seuraa, omaa seuraa
[/q]
Mulla on vissii erityislaatuisia ystäviä...toinen hiipi Krunasta tänne ja toinen tosta naapurista sohvalle lötköilee ja oleilee. Nyt kuitenki molemmat jo lähteny, mut ei tarvinnu olla ypönä*plur* Tosin sekin on täs kohtaa taas ihan ok. Oma seura toisiks paras seura :)
[q]Jocular, 26.11.2006 19:28:
Sunnuntait on pahimpia. :(
[/q]
Sunnuntaiden sinkkuilusynkkyyteen auttaa ystävät.
(mä tuota vähän niinkun luulen, että mä en ole täällä enää*blush*)
[q]Mönnä, 20.3.2007 19:42:
---
Mönnä, 20.3.2007 18:57:
-clips-
---
Kyllä niitä ihania, viihdyttäviä, mukavia, hauskoja, tunteellisia ja lempeitä miehiä löytyy.
[/q]
Täällä on yks.
[q]domi, 30.11.2006 16:48:
Olitsä sinkkuluukkubileis?
[/q]
En ollut....Ja en kai jääny juuri mistää paitsi...
[q]Anselmi, 11.12.2007 18:06:
---
Freja, 11.12.2007 17:42:
miks sinkkuilu on tyhmää.
---
Onko sinkkuilu tyhmää? Pirpelihän tuossa toi esiin listan seukkailun hyvistä
puolista, ei sinkkuilun huonoista. Kyllähän sinkkuilun puolistakin saisi helposti
tuollaisen listan.
Hauskaa että jengi itkee täällä vuodesta vuoteen sinkkuilun ankeutta vaikka
helpoin tapa täältä päästä pois on oppia nauttimaan siitä sinkkuilusta.
Enkä kyllä edes ymmärrä että miksi sinkkuudesta pitäisi lähtökohtaisesti
haluta pois. Tulee olo että se toinen ihminen täyttäisi lähinnä jotain poika/tyttöystävän
"virkaa" sen sijaan että olisi itse syy seurusteluun.
[/q]
Ei sinkkuilukaan tyhmää ole. Siinä on paljon hyviä puolia. Niinkuin kaikissa asioissa :)
Oikean ihmisen kanssa seukkailu on parhautta, ei siinä tarvi virkoja perustaa.
Hyvällä mäkin muistelen (enimmäkseen) sinkkuaikoja, mutta... En mä tätä vaihtas<3
Mä en pidä tästä luukusta. Varsinkaan yksinäisinä talvi-iltoina, tai kepeinä kesäöinä...Tai sateisina syyssunnuntaina..
[q]Samu*, 10.4.2006 09:17:
---
Verano, 10.4.2006 09:09:
Tää on seukkausluukun 9361. viesti, seukkausluukussa on 1258 viestiä
---
[/q]
No todellakin
Ed, ei viitti ees editoida tota alkuperästä viestiä,
[q]mayah, 21.12.2005 11:26:
Helposti! Me ollaan kato niin sopeutuvaisia :)
[/q]
Mulla itseasiassa seurustelu sitä sopeutumista vaatisi. Aika paljonkin. Mut kai kaikkeen tottuu, seurusteluunkin, jos tarve vaatii. Ja eiköhän se olisi sen arvoista.
[q]ezzy, 23.5.2007 16:26:
Vapautta ja vapautta, suuri tyhjyys ei tunnu kovin "vapaalta" :( Nyt alkaa sentään hiljalleen pääsemään erosta yli ja kohta siitäkin on varmaan vuosi...
[/q]
Mä itkin aikoinaan yhden miehen perään puoltoista vuotta, ei ollu kivaa ei. Voimia sinulle siis :) Viime erosta on reilu kaksi kuukautta, mutta onneksi ero oli "hyvä ero", täysin yhteinen päätös ja ystäviä ollaan edelleen :)
Kyllä sitä erittäin mielellään tapaisi jonkun ihanan, rakastettavan miehen, jonka kanssa tunteet olisivat molemminpuolisia. Niitä ei vain joka oksalla kasva, ja aika harvaan on näköjään mun luokse eksynyt. Toisen ihmisen kaipauksesta ja parisuhteen ihanuudesta voisi tietysti kirjoittaa loputtomiin.. Mutta kyllä tuosta vapaudestakin on vuosien varrella nauttinut, ja huomasin taas, että eipä tässä lopulta tälläkään kertaa niin ihan hirveä kiire ole tuonne seukkausluukkuun, koska täälläkin on "ihan" kivaa.
[q]Cjet, 4.9.2006 12:09:
No mitä sä nyt oot menny tekee..
[/q]
En referoi sen tarkemmin :D, mutta sanottakoon, että Kuudennen terdekausi päätty rytinällä...
Havahduin tuossa about kuukausi sitten siihen, etten liiemmilti ollut kiinnittänyt huomiota ympärilläni oleviin, vastaantuleviin jne miehiin, siihen olivatko he hauskan näköisiä vai eivät. Ei sillä, etteivätkö polveni olisi muutaman kerran kirjaimellisesti notkahtaneet jonkun todella miellyttävän näköisen miehen osuttua tielleni, mutta tätä oli viime aikoina tapahtunut normaalia vähemmän.
Havahtuminen johti siihen, että mukavan näköisiä miehiä alkoi ilmestyä melkeinpä joka kulman takaa. Flow olikin sitten oikea kultasuoni. Tuntui siltä, että vähintään joka toinen mies oli _erittäin_ miellyttävän näköinen. Eikä vain tuntunut vaan näin myös oli, pää pyöri 180 astetta suuntaan jos toiseen, ja useamman kerran henki juuttui kurkkuun, oli nielaistava ja ne polvetkin notkahtivat.
Harmittavaa on ollut se, että muutamat yksilöt joiden ulkonäkö ja persoona ovat herättäneet kovasti kiinnostusta ja joiden kanssa on ollut mukava jutustella, ovatkin sitten osoittautuneet varatuiksi :/
Eilisen perusteella saatanki jäädä ikuiseksi sinkuksi, jos en saa tolkkua omiin tekemisiini :D
Pitäiskö perustaa oma topicci aiheelle, jos oikeesti rupeis askartelemaan kekkereitä? Voi nimittäin sinkkuluukussa kadota viestit muiden sekaan..