SINKKULUUKKU
[q]hallucinogen, 14.7.2006 10:37:
Sun pitää laittaa katiska kaislikkoon *ahahahahahaha*
[/q]
Ootpa ketterä*hymy*. *kaislikkoonittesäviskail*
[q]domi, 14.7.2006 10:39:
No sit oon saleesti out
[/q]
Et ole.
[q]tomii, 14.7.2006 12:34:
Mutta sellainen pieni suudelma liikennevaloissa jne. jutut on kyl aika södejä :)
[/q]
Sä oot niin herkkis*plur*
[q]Annakins, 22.8.2006 10:36:
Toi on vaan naisille paljon hankalampaa ku miehille :P Siis se, et se ois sit vaan seksiä. Jostain joskus luin, et naisilla erittyy seksin aikana hormonia, joka sit aiheuttais sen, että kiintyy siihen partneriin.
[/q]
Naisen pitää olla kyllä harvinaisen kylmäpäinen tapaus, että "pelkkä seksi" onnistuu, ainakin pidemmällä aikavälillä...Miehille se tuntuu sitä vastoin olevan liiankin helppoa*uuh**grr*. Tuosta hormonista olen kanssa kuullut, ja sitä tässä onkin hyvä "syyttää"*nauru*, ei laisinkaan omaa tyhmyyttä tai sinisilmäisyyttä :D:D Mutta siis tollasta on kyllä olemassa...
[q]domi, 14.7.2006 10:35:
Marjanpoimintakausi on vasta alkamassa....
[/q]
En mä ole Marja. Jenni musta meinas tulla, mutta sitte musta tulikin Kati. Alkaaks Katinpoimintakausi piankin? ;D
[q]Sunflower, 24.8.2006 09:58:
hmm... En mä sanoisi kylmäpäisyydeksi, lähinnä pitää vain olla omat ajatukset selvinä ja todettuna se, ettei halua suhdetta ja seurustelua. Jos haluaa enemmän, ei se ystävyys ja avunanto tule toimimaan. Sitten taas jos ei halua suhdetta, eikä halua sotkeentua yhdenillanjuttuihin, on tämä mitä toimivin ratkaisu, ainakin jonkun aikaa.
[/q]
No tuo on kyllä totta, en osannut omia ajatuksiani tuoda kauhean hyvin esille. Johtuu varmaan siitä, että mä en osaa ajatella vaan seksiä seksinä, vaan siihen tulee niitä ihastumisviitteitä, varsinkin jos mies sattuu olemaan todella kiva. Pitäs vaan opetella pitämään asiat erillään toisistaan, etenkin jos miehellä ei selvästi oo muuta kuin seksi mielessä. Taas se nähtiin nimittäin... :(
[q]aapee, 7.12.2006 18:05:
Suattaapi olla jotta lähen tuonne toiseen luukkuun vaan taidan varmuuden vuoksi vielä odotella hetken ennenkuin alan kirkossa mitään kuuluttamaan.. ..ai niin ja
[/q]
Vuan enpä sitten tainnu lähteekkään.. *uuh**pökr*
[q]Super-Kerttu, 11.9.2006 14:18:
Niin ja lisäys edelliseen.. Eihän nyt voi lihoa ja muuttua possuksi *possu*, kun pitäis olla koko ajan parhaimmillaan.. Kun eihän sitä koskaan tiedä, milloin se prinssi kävelee vastaan..*joo*
[/q]
No ei se herkkujen syöntiä sen prinssin eteen kävely estä, kunhan ei liho muodottomaksi. Tai ehkä munkin pitäs laihduttaa, niin ois enemmän vientiä.. :/ Enpäs tiiä...
[q]Super-Kerttu, 11.9.2006 14:21:
No onhan se niinkin..Mut mä nyt oonkin vähän tämmönen turhis! *turhamaisuushymiö*
[/q]
Aika turhaan huolehdit sun figuureilla siitä, että lihoisit liikaa... :)
[q]Cjet, 11.9.2006 19:48:
Höhlä.. Täydellisel naisel on ainaski ne jenkkakahvat että niistä saa kovas vauhdis kii..
[/q]
Mä kestän sitte äänennopeuden*nauru*
Sinkkuna on niin ihanaa, kun voi olla hyvän ystävän kanssa sohvassa koko päivän, katella leffoja, syödä retostaa ja antaa aivojen olla off-asennossa. Ei tartte miettii parisuhdeangstailuja tai seksiä. Tai seksiangstailuja ja parisuhdetta.
Sellasen kun sais, oisin aika onnellinen.
Ei vaan tapahdu. Kai se on ihan totta, että joillekin sellasta ei vaan ole.
Mietin vaan, että miksi ihmeessä. Koska musta riittäs kyllä jollekin toisellekin. Ja se toinen ansaitsisi mut ja mä sen.
(Hyvät ystävät on kyllä parhautta.<3)
[q]Cjet, 11.9.2006 19:43: Ihana luukku tää sinkkuluukku. Täältähän rupee löytyy suorastaan täydellisiä naisia..
[/q]
Mä arvasin tän, mun on pakko laihduttaa, koska laihat naiset on täydellisiä :(
[q]ipe, 6.10.2006 11:07:
---
emuli, 6.10.2006 10:37:
---
pirpeli, 6.10.2006 10:34:
---
Cloud, 6.10.2006 10:31:
[/q]
Meil on kerho*jiihaa*!!!
[q]kap-pu, 2.10.2006 12:48:
jos jatkaa tätä juttua tieteissarjoista tarpeeksi pitkään niin saa ehkä autettua sinkkuluukun lukuisia sinkkuudesta kärsiviä tyttöjä kohti pariutumista, kun pitää jo väkisin paeta scifinörttien juttuja. :D
[/q]
No nyt puhut vähän mutta asiaa. Aika oooteeksi vetää. Vaikka sci-fistä tykkäänkin, tykkään kivoista pojista enemmän. Vaikka ne sitte ois niitä nörttejä(kunhan ei liikaa.)
Miehet, jotka ei oo liian miehekkäitä tekemään naisten juttuja, mut sitte tarvittaessa näyttää sisäisen luolamiehensä<3 Miehet, jotka kunnioittaa naista olematta alentuvia tai "ihan sama"-miehiä<3 Miehet, jotka puhuu, pussaa, puristaa kainaloon, puurtaa, pulisee, panee, piirtää, pöhköilee ja on muutenki kivoja<3
[q]eclipsed, 3.10.2006 23:24:
Hei mä ilmoittaudun vapaaehtoseks krapula-seuraks!
Haluun jotain sellasta kainalossa hengailu -kamaa vaihteeks, esim. ensi sunnuntaina Unityjen jälkeen!
[/q]
Sä oot oikeesti joku sarjamurhailija tai jotain, kun sul ei oo tyttistä... o.O Ja ei, en ole ilmoittautumassa kainalohengailijaksi :D, luulen, etten ihan oo sun kaliiperia. Mut ihmettelen vaan, et miten tuollasella tyyppi tyyppisellä ei muka oo ketää spesiaalinaista..Tai siis mistä mä tiiän mitä sulla on, mutta joo :)
[q]eclipsed, 4.10.2006 00:50:
Tai ehkä mä vaan oon seurustellu just pitkään ja halusin vähän aikaan tuulettua ja nyt oisin taas valmis ottamaan jonkun kainalokanan?
Mä haluan semmosen naisen joka käy saman verran tai enemmän ku mä bileissä, ettei tarvi rupee selvittelee et "miks sun pitää koko aika käydä bileissä jne jne..." - semmonen joka ymmärtäis ton asian ni *sydän*
[/q]
En siis mitenkään pahalla tuota miettinyt :) Ja voi ei, taidan olla juuri tuolta kohtaa oikeanlainen, että käyn bileissä PALJON :D:D Mutta luulenpa että muutoin en. Olenhan jo "aika" vanhakin :D
[q]Cloud, 6.10.2006 10:31:
Niin mikäs on sen parempaa kuin pervot fiksuudet :)
[/q]
Tähän mäkin voin yhtyä!
[q]pirpeli, 16.10.2006 10:28:
edit. OON OLLU 6 VUOTTA SINKKUNA PERKELE.
[/q]
Oli pakko quotata itteensä, kun en oikeesti tajua tätä tilannetta. Syksyyn, talveen, kaikkiin vuodenaikoihin sopis lämmin ja ihana kainalo. Ehdotuksia otetaan vastaan. Enkä sit tyydy mihinkään pulju.netin tyynyyn.
Tänään näin söpön isin söpön vauvan kanssa ja mulle tuli kauhee hinku saada perhe. Mut se meni ohi. Nyt ois vaan kauhee hinku saada mies. Mutta ei se hinkumalla parane :D