SINKKULUUKKU

Back to häröily O

No way out.. :/

[q]Hyzenthlay, 17.7.2005 23:10:
---
utopia, 17.7.2005 23:08:
Mä en tavallaa tiiä, oonko sinkku vai en. Möhköä*igor*

---

soot puolisinkku
[/q]

Musta ois kiva olla puoli-so*hih*, mutta ei kai sitä nyt sentään sellasta. Hiljaa hyvä tulee.
Nimim. Miehet pelottava innokkaista innokkain pikku Kati

[q]mufasa2, 11.8.2005 16:15:
Liikennevalobileet?!? Sounds interesting
[/q]

Traffic Lightsit on pidetty DTM:ssä jo useita kertoja*hymy*. Mutta täältä saitilta monikaan ei oo varmaan niissä käynyt. Ihan hauska konsepti,lisäksi värilaput on numeroitu ja isolle screenille on sitten saanut lähettää viestejä henkilölle, joka kiinnostaa. Ei muuta kun pariutumaan...

Ei kai sille mitään mahda.

[q]Avernian, 14.12.2005 14:03:
---
pirpeli, 14.12.2005 10:32:
Tai oikeemmin nuoren miehen*pepsodent*

---

Pakko kysyä. Miksi just nuoren miehen?
[/q]

No, minä jotenkin pidän itseäni nuoremmista :) Mutta ei tää mikään must ole, kunhan kemiat kohtaa..

[q]mayah, 14.12.2005 10:01:
---
pirpeli, 14.12.2005 09:07:
Mä en enää haluis olla täällä.*itkupotkuraivari* (ai, eikös se autakaan tähän..?) EI.

---

Oisit nyt vaan mun kaa. ÄLÄ JÄTÄÄÄÄ!!!
[/q]

No oon mä sun kans, mutku mutku mutku..Sä et oo mies*nyyh**nyyh**nyyh*

[q]UnityF, 27.12.2005 14:06:
---
MiSSy*, 27.12.2005 14:02:
oon jo kyllästyny tähän luukkuun ihan tyhmä paikka

---

meitä on kaksi
[/q]

Tää on suorastaan paska paikka*grr* Tahdon pois. Nyt. Kiitos. Heti- *hymy**poks*

Mulle sanottiin, että mä en saa piileksiä.
Täällä mä siis olen :D
Haha, tuskin lähen pois, mut jos jotakuta 25-32vee urosta sattuu kiinnostaa, niin antaa mennä.

[q]clupipeipe, 11.3.2006 10:44:

Nii, ne on tääl klubbaris...*nauru*
[/q]

Ei oo täälläkään :) Ne on söpöjen pikku tyttöystäviensä tai vaimojensa kanssa kotonaan.

Tää krapula ei lisää mun uskoa omaan viehättävyyteeni.

[q]zeuzz, 24.4.2006 15:51:
ääh!

kaikki hyvät on jo varattuja ja loput käyttää pirii :(

[/q]

Kaikki jyvät on akanoita ja ne hassut pastillit on Siripirii :(

[q]hallucinogen, 4.8.2006 12:09:
Jos se ois kuin pyörällä ajo niin siinä tapauksessa en oo koskaan osannu sotkea fillarilla :D Naiset ei oo hirveästi yleensä lämminny baarissa kun alan puhumaan politiikkaa, scifistä tai jostain muusta mielenkiintoisesta :D

Viimeks baarissa kritisoin tätä nykyistä aurinkolasimuotia et mitä isommat arskat sitä paremi, yöks. Mimmit ei kauhaa ehtiny vanhenee siinä pöydässä
[/q]

Ne on ollu sitte totaalisen vääriä mimmejä :) En mäkään politiikasta lämpene, scifistä vähän ja niitä isoja laseja vihaan. Ei, en ole haluamassa sun kanssa ulos :D:D:D Mutta noin niinkun keskustellakseni :)

Mä en kestä. Nunnaluostari it is.

[q]hallucinogen, 4.8.2006 11:41:
Ulkoa mies mut sisältä poika? tai toisinpäin :D
[/q]

Mies ulkoisesti, luonteeltaan vallattoman pojan ja miehen sekoitus. Sopivasti hassu, mutta kykenevä vakavoitumaan tarvittaessa. Kriteereitä ei oo sillee paljoa, kunhan täyttää noi ja on mua pidempi :D Ei tässä nyt taivaita tavoitella, olis vaan joku sellanen kiva....*uuh* Nyt jatkan imurointia tai tulee itku.

[q]domi, 4.8.2006 11:59:
Ai et "moi, kuuntelen konemusaa, pannaaks?" :D
[/q]

*joo*, toimii :D tai no ei toimi. ei se kannata..se paneminen :( tai siis joo, mutta...

[q]Christah, 26.6.2006 14:05:
Se tulee ku sitä vähiten odottaa*ding*
aika pelottavaa sinänsä mut näin on....
[/q]

Mä oon ollu odottamatta, odottanu kuin kuuta nousevaa, tehny kaikkeni, että saisin miehen, ollu tekemättä mitään ja tässä tulos. Ei miestä.

[q]domi, 26.6.2006 15:17:
Mä voisin ottaa naisen
Mieluiten sellaisen, joka tykkää työnarkomaaneista.
[/q]

No kunhan se pitäs hyvänä ees joskus ja sanois, että tykkää :)

[q]domi, 27.6.2006 12:51:
Toimii. Ennemmin sellainen, joka puhuu vähän, mutta omaa mielipiteitä, kuin sellainen joka puhuu paljon, ja puolet on sellaista mölyä, jonka voi pitää vaikka siellä mahassaan.
[/q]

No niih, mä arvasin :D:D
(puhut täs kuitenkin musta!!!:D:D)

[q]Macandron, 27.6.2006 10:25:
Alokas Macandron ilmoittautuu palvelukseen. Oisko vielä Luuseriluukkuki jossain?
[/q]

Hei, äläs nytte. (tai no, mä voin liittyy kans....alokas pirpeli in da house!)

[q]kilobitti, 3.7.2006 16:46:
hölmöintä on krapulat, kun ei tee mieli olla sosiaalinen mut ois kiva olla seuraa. Ts. ois kiva hengailla vaan ilman paineita mistään.
[/q]

Toisin sanoen harrastaa vähän krapulaseksiä, *tirsk*. Ja tottakai maata köllöttää vaan toisen lähellä..Goes for me too :)

[q]lunake, 16.3.2007 12:56:
Alkaa pikku hiljaa olee tälläkin hedelmällisyyden jumalattarella tylsät oltavat...
[/q]

Moi, voinko auttaa jotenkin?

O