SINKKULUUKKU
[q]josbe, 24.4.2007 13:40:
Olitpa diplomaattinen, Verano... Mä kun meinasin vastata tähän veto-asiaan että VEDÄ SÄ VEKKULI PERSEESEES
[/q]
Ensimmäinen reaktio oli kyllä totaalinen repeäminen " :DD voi vittu mikä läppä taas :D "
Melkein sääliksi käy poikaparkaa
[q]perhosnei, 11.12.2005 21:41:
vihaan sinkkusinkkukulttuuria. mieluummin yksin kuin kaksin kaikkien kanssa.
[/q]
Vaikka lienet kärjistänyt, niin tuo on enemmän kuin hilppasen mustavalkoista: joko yksin tai sitten kaksin kaikkien kanssa. Välimuotoja sekä ihan muitakin vaihtoehtoja löytyy.
[q]mayah, 14.12.2005 10:13:
---
pirpeli, 14.12.2005 10:08:
No oon mä sun kans, mutku mutku mutku..Sä et oo mies*nyyh**nyyh**nyyh*
---
Nii, no mussa on kyllä kieltämättä se YKSI huono puoli.
[/q]
Eikä se ole edes huono puoli, päinvastoin.
I'm so fucking single, I could ....laugh. Sinkkuluukku roxoxoxor!
Silittely ja rapsuttelu, tekniikkalegot/pelit/vehkeet, jalkahieronta, hyvä ruoka, oman ajan antaminen, hyvä ja mielenkiintoinen seksi, oleiluköllöttely, hassuttelu, kylmä juoma, kirjojen ääneen luku, röyhtäily/piereskely, omien kavereidenkin tapaaminen, leffat, musa....<3
Anyone?
Mä en enää haluis olla täällä.*itkupotkuraivari* (ai, eikös se autakaan tähän..?) EI.
[q]hallucinogen, 9.8.2006 13:24:
No jo on pitkä lista, ei ihme ettei kukaan uros pysty täyttää sun toiveita :DD
[/q]
Noi on siis niitä asioita, mitä täällä päässä ois miehelle tarjolla.
ps. naisetkin piereskelee ja röyhtäilee. ei tosin toivottavasti ensi treffeillä... :/
[q]domi, 4.8.2006 11:56:
tai sit mä oon unohtanut miten sitä saikaan....*nauru*
[/q]
pah, ihan turhaan mietit :) kyllä sen muistaa, samalla tavalla kuin pyörällä ajon. :D:D
Ehem.....Ei mitää :D Tai siis, onhan tää tuttu luukku, mutta ei täällä asua viittis. Jospa tämä tästä selkenis.
:) Suunta on hyvä.
edit. Kukaan ei ole täydellinen, ja juuri se tekee ihmisestä ihmisen. Kulunut, mut niin paikkansapitävä juttu.
Katin juoksuaika on loppu, ihan todella. Ei tässä kestä pää. Sinkkuna olo on kai muutakin kun juoksemista miehestä toiseen. Tai ainakin toivon niin. Nyt sitä on hyvä kokeilla. En silti haluaisi täällä olla, koska kaipuu toisen ihmisen lähelle on hirmuinen. Kaipuu ihan oikeaan ihmissuhteeseen.*uuh*
Sellainen miespoika, joka ottaisi minut vastaan ihan tällaisena, kaikkine vikoineni ja hyvine puolineni(joita on onneksi enemmän kuin vikoja). Pitäs sylissä, kainalossa, juttelis, osottais tunteensa. Mutta.........Saa nähdä.
HALIBULA
Ei kait tässä. Onhan mulla sentään _kotona_ ne mun uskolliset..tyynyt, joita voi halaa.
[q]1ncarnation, 14.7.2006 13:11:
Ne on södejä silloin ku on ihastunut tai rakastunut :) ku rakastat ne on ihan tavallisii jotka vaan muistuttaa että onpa kiva että on tämmönen rakas olemassa..
[/q]
Tavallinen ihminen, joka osaa ilmaista tunteensa, oli ne millasia tahansa, hakusessa kiitos :) Södeily, herkkäily, pusuttelu, tuhiseminen, mökötys, itkupälliraivarit, murjotus....Kaikkea sellasta. Kuuluu nääs ihmisenä olemiseen, tykkäämiseen, elämiseen :)
edit. "No shit, Sherlock?!" :D
No niin, minut saa nyt poimia pois täältä. 32 vuotta kypsynyttä naista tarjolla :D Mieluummin pidempiaikaiseen suhteeseen. (lyhyempikin käy, katotaan sitte, miten mennään yksiin kaikilla tasoilla...)
Yli 25-vuotiaat hulvattomat nuoret miehet etusijalla. Tukkaa ei ollenkaan tai paljon, luonne sellanen sopivast seko. Kainaloon mun pitäs mahtua kanssa. <3
[q]Cjet, 10.8.2006 10:40:
Ei varmaan kannata opetella.. Sitäpaitsi pelaaminen on tylsää ja addiktoivaa.
[/q]
No mä kyl luulen kans, et jos joskus jonku wow-tyypin kans jotain tulee, annan sen pelata rauhassa
ja houkuttelen sit välillä ihan muihin peleihin*tirsk*...
Livepelit on kivoja. Voisin pukeutuu vaikka joksikin hyväksi haltiatarmammaksi.. :D:D Roolileikkejä...*kuolaa* Joo, olis vissii pitäny nukkua pidempään.
[q]tomii, 4.9.2006 14:28:
Aijai Kati! Mitäs sitä on tehty taas? Nyt kerrot, HETI!
[/q]
*eiei*, en kerro.
[q]Avernian, 2.10.2006 13:43:
Onko näitten nimi p-miehet? :p
[/q]
Niiden nimi on ihan vaan MIES :)
(mäkään en muuten voi sietää sellasia naisia, jotka olettaa, että kaikki tuodaan valmiina eteen. en myöskään sellasia miehiä tosin.)
[q]ipe, 26.12.2006 15:56:
en kai mäkään sitte... *pus*x1000
[/q]
Mun on ihan pakko....*plur*!!!!
*pus*x1000 takas kans.
Mua vähän hupsuttaa*tirsk*
[q]hallucinogen, 9.8.2006 10:48:
Vihjeitä? Ilmiselviä? O_o Tosin mä nyt en tajua mitään vihjeitä :D Miksi ei voi sanoa suoraan? Vihaan sitä kun koittaa vihjailla jotain tms.
[/q]
Joo, vihjailu on kyllä ihan hanurista, ja kaikenlisäksi jotenkin niin...no jotain vanhoillisenglantilaista :D Mieluummin suoraan: "Lähe mun kanssa baariin x.""Moi, oot tosi kivanoloinen, lähetkö kahville huomenna/lauantaina/x-päivänä?""Hei, koska susta huomaa, ettet oo mikään turha poika, mennää kattoo elokuva y." "MÄ OON NYT TÄSSÄ 2 KUUKAUTTA MIETTINY MITEN TÄN SANOISIN...TYKKÄÄN SUSTA IHAN TOSI PALJON." Ei huudeta kuitenkaan, vaan sivistyneesti söpösti kerrotaan :) Tietysti. Ja ei, en pyytänyt sua hallu ulos :D Kunhan vaan esimerkiköin.
Tääl on tylsää ja mua hatuttaa.
edit. OON OLLU 6 VUOTTA SINKKUNA PERKELE. Alkaa maistuu paskalta.
[q]hallucinogen, 8.8.2006 14:48:
Aatelkaa positiivisesti :) Se ei ois koskaan voinut toimia jos ois pitänyt esittää jotain muuta kuin on, säästyitte isommilta suruilta :)
Tietysti alkaahan se välillä jurppii kun ei vastaa sitä keskimääräistä miesihannetta niin homma hankaloituu huomattavasti :D
[/q]
No totta tuo kyllä.Mutta keskimääräinen miesihanne in my ass:D, mä haluun vaan ihan tavallisen ihmisen. Jotain puolia toki saa olla, hyviä ja huonoja. Kuten jo tuolla aikasemmin on tullu niin monesti ruikutettuu :D