SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]bubbelgum, 17.10.2006 10:30:
Mä eilen laskeskelin että oon nyt ollut sinkkuna jo kohta 7kk. Ja reaktio oli kutakuinkin tämä.
[/q]

öööhh.. ..äkkisiltään laskettuna 15kk sinkkuna enkä oikeastaan tiedä haluaisinko edes seurustella kun on taas viimein oppinut nauttimaan tästä yksinolemisesta ja olemaan onnellinen näin..*hymy* ..mutta varmasti oikean ihmisen sattuessa kohdalle..

[q]Macandron, 3.5.2008 21:33:
Kyllä tämä kesä tekee ihmeitä hormoneille. *iloinen**ding**tanssittel**täh**pahis**enkeli*
[/q]
Olen ihan samaa mieltä

Ilmoittaudun vähän myöhässä, tässä yksi kesäsinkku lisää. 4,5v tuli melkeen täyteen, mutta nyt täytyykin totutella tähän uuteen elämäntilanteeseen. Mikäli poikamieselämän onnistumista voidaan mitata alkoholilla niin olen onnistunut tähän mennessä aika hyvin. :D

...taitaa olla raskas kesä edessä. *känni*

Sinkku minäki. Muka onnellisesti sinkku, niinku annan usein ymmärtää, mutta pienessä mielessäni mietin, että jospa vaan ois mulla joku sellanen, jonka syliin käpertyä, joka ei petä vaan välittää todella ja jossa ois sellasta muhun vetoavaa särmää. Mutta oon jo arvellu, että se on liikaa vaadittu. Onko olemassa sisäistä kauneutta? Niissä ihmisissä, joissa sitä nään tai minussa...? Liikaa pettäjiä, kaksnaamoja ja kusipäitä. Siksi yritän sopeutua rooliini yksinäisenä, vaikka ikuisesti. Ei tämä tähän mennessä oikeen hyvin oo menny. Ystävät pitää pystyssä, mutta muuten liikaa masennusta ja riittämättömyyden tunnettakin... Syyttävä sormi kääntyy itseeni päin, vaikka välitän muista kyllä. Vaadinko ihmisiltä liikaa? Niin kai. Olispa helppoa, ku vois ihmisen perus luonteenpiirteet huomata ensi silmäyksellä, niin ei tarvis koko ajan epäillä ja arvella pettyvänsä kerta toisensa jälkeen. Tuntuu, ettei ihmiset oo suoria ollenkaan. Monet asiat menee liian monen mutkan kautta. Kertoisivat myös suoraan päin naamaa, missä mättää. Sitten voi ainakin yrittää kehittyä ihmisenä... Tai sit tappaisivat mut ku en mä ite tajua tehä sitä, mutta ei... joskus tuntuu niinku palais helvetissä ku ei tiiä, mitä toiset ajattelee ja tuntee vaan että ehkä oon nyt sanonu jotain väärin, mutta ku ei saa tietää, mitä... Kai sitä on helvettinsä ansainnu. Siis helvetin, jossa maallista omaisuutta kyllä on ja kavereita on, mutta siltikään ei voi luottaa keneenkään täysin eikä uskoa itseensä.*ding*

[q]merqus, 3.5.2008 22:26:
Jeah. Voiskohan kaikesta syyttää hormoneita? Muuten mä en kyllä keksi mitään selitystä tietyille tempauksille
[/q]

Mun hormoneissa on selvästi jotain vikaa kun ei ole tullut tehtyä tempauksia

"Kysy niiltä." Kuningasvastaus. Niinku en ois kysynyki... Sit vaan tyypit vääntyilee ja kääntyilee ja sulkee suunsa tai vihjasee jotain hyvin kaukaa haetusti. Ei oo mukavaa. Jos ihmisis on jotain vikana, miks niille ei anneta mahdollisuutta parantaa tapojaan sanomalla suoraan mielipiteensä. Eihän suoraan sanomisenkaan tarvi olla loukkaavaa. Siinä vaan oppii jotain itestä tai / ja siitä, joka on mielipiteensä ilmaissut.

En kyllä minäkään täältä ees pois halua, jos ne joihin ihastun on tästedeskin vastaavanlaisia vajaaälyisiä idiootteja, kuin ne on ollu tähän asti - varsin usein vielä varattuja, jotka alkaa iskeen mua. Mä en petä ja oon rehellinen niin haluaisin kyllä vastaavanlaisen, jos nyt sit kuitenki tulee joskus vielä siirto sinne seukkausluukkuun. Tällä hetkellä ei kyllä kukaan mies / poika, vai miksi niitä nyt sanoiskaa, saa ku naurut päin naamaa.

Vakavammin ilmaistuna äskeinen: Ei vaan voi luottaa! Liikaa on ollu pettymyksiä ja noita varattuja miehiä, jotka on alkanu mua yrittää ja sit vasta myöhemmin sanonu olevansa varattuja. Säälittävää tuollanen on, ja lähinnä mua harmittaa vaan niitten tyttöystävien kannalta, että ne seurustelee sellasten tollojen kaa. Vai ovatkohan ne tyttöystävätkin sitten yhtä eläimellisiä? Toisinaan.

Mul ei oo sinkkuna mitään hävittävää. Siksi tämä on parempi pysyä tässä luukussa. Ei tämäkään nyt kamalan mukavaa ole, mutta minkäs mahtaa kun tuntuu vetävän puoleensa kaikenlaisia aivottomia kusipäitä, jotka vaikuttavat toimivansa ainoastaan eläimellisen vaistonsa mukaan. Ei kiinnosta sellaset tolvanat - lähinnä naurattaa tosiaan / sääliks käy *iihhih**lohduttel*

[q]Danskuh, 17.12.2006 14:56:
---
larzizi, 17.12.2006 14:55:
---
Danskuh, 17.12.2006 14:53:
PYHYPYH... me naiset ollaan just ihanii

---

Niinpä

---

vaikka välil vähän ehkä
[/q]

Joo totta, ilman teitä olisi aika tylsää. No joskus osaatte olla kyllä niin *pahis*. Niinkö me miehetkin. Ei saa ottaa tosissaan.

Voi jessus, exä on näköjään poistanut mut sen Facebookin kaverilistalta :) Että voi ihminen olla PENTU! No ei olla sitten kavereita...

Vedin kyllä henkilökohtaiset pohjat eilen kun säädin baarissa jonkun 19-vuotiaan poitsun kans. Että eipä sitä näköjään mitään ole opittu...

Onkos tästä luukusta lähdössä kevätmielisiä söpöjä sinkkumiehiä Above & Beyondia kuuntelemaan lauantaina Studio 51:een? Saapi tulla morjestamaan! :)

[q]WuZuul, 4.5.2008 11:30:
---
merqus, 3.5.2008 22:26:
Jeah. Voiskohan kaikesta syyttää hormoneita? Muuten mä en kyllä keksi mitään selitystä tietyille tempauksille

---

Mun hormoneissa on selvästi jotain vikaa kun ei ole tullut tehtyä tempauksia
[/q]

Vaihdetaanko? Mä voisin vähentää omalta osalta noiden tekemistä.

[q]merqus, 4.5.2008 20:21:
Vaihdetaanko? Mä voisin vähentää omalta osalta noiden tekemistä.
[/q]

Mä voisin kyllä ottaa hyvän läjän niitä jos ne sitten potkis liikkeelle nää omatkin lopulta. Tosin jos homma toimii noin niin sitten meitä on kaks hyperaktiivista sen jälkeen... Rok rok, kaikki mulle heti nyt!

[q]Miltzu,
Onkos tästä luukusta lähdössä kevätmielisiä söpöjä sinkkumiehiä Above & Beyondia kuuntelemaan lauantaina Studio 51:een? Saapi tulla morjestamaan! :)
[/q]
Ja tän viestin jälkeen koko luukun miesväki hyökkää viimeistään hankkimaan sen lipun

[q]Ios, 5.5.2008 00:56:

Ja tän viestin jälkeen koko luukun miesväki hyökkää viimeistään hankkimaan sen lipun
[/q]

No se kai se oli tarkoituskin... Vaikka en kyllä ihan usko että yksinään tällä naamalla saadaan hirveää väenpaljoutta paikalle :)

Jahas tässähän pitäis vissiin sit pistää töpinäks, jos mielii kesäheilan hankkia, kun helluntaikin lähestyypi uhkaavasti eikä o kyllä heilaa lähimaillakaan...taitaapi olla taasen sinccukesä tiedossa meiksillä!*hihu* ...taino...ohan täs viel monta päivää peliaikaa jälellä...eihän sitä ikin tiedä mitä täs viel löytää

[q]REivaaja, 5.5.2008 21:42:
Ei pystyis elää koiran kanssa. Huhhu sitä vaivaa ja kuolaa. Lapset on kans aika paha. Ja en varppin oo ainut.
[/q]

Niin no, koirat ja vauvat on siinä aika samanlaisia: ne vie paljon aikaa ja rahaa, ne kuolaa kaikki paikat ja haisee pahalta, ja pitää usein myös aika paljon meteliä. Plus mä oon allerginen.

[q]Lil' Miss, 5.5.2008 20:39:
Ainakin toi toinen luukku olis tae siitä, että olis säännöllisesti seuraa. *sigh*
[/q]

Hanki se koira, tai papukaija

[q]tir, 5.5.2008 21:21:
miulla on kaks koiraa, ja ne kyllä sitoo aika hyvin. sekä tuntuu pelottavan miehiä pois
sitoohan ne hirmuisesti, harvemmin pääsee minnekään matkustelemaan ellei ota niitä mukaan. mut on niistä kyllä seuraa.
[/q]Ei pystyis elää koiran kanssa. Huhhu sitä vaivaa ja kuolaa. Lapset on kans aika paha. Ja en varppin oo ainut.

[q]sapeli, 5.5.2008 21:54:
---
REivaaja, 5.5.2008 21:42:
Ei pystyis elää koiran kanssa. Huhhu sitä vaivaa ja kuolaa. Lapset on kans aika paha. Ja en varppin oo ainut.

---

Niin no, koirat ja vauvat on siinä aika samanlaisia: ne vie paljon aikaa ja rahaa, ne kuolaa kaikki paikat ja haisee pahalta, ja pitää usein myös aika paljon meteliä. Plus mä oon allerginen.
[/q]

Juu kyllä mäkin oon päättäny ettei lapsien aika ihan lähivuosina olis vaikka tulis muuten täydellinen perheidylli eteen

[q]plink, 6.5.2008 22:41:
(naisen logiikasta)
[/q]

Heh... kuulostaa ihan yheltä mun naispuoliselta kaverilta! :D ELi joo ei kyl koske kaikkia, mut tosta tuli kyl yks neiti ihan helvetin elävästi mieleen :D

Tässäpä teille vähän pohdittavaa.. Olisin ihan oikeasti kiinnostunut vastauksistanne :)

Mitä tarvitsisit, että siirtyisit pois tästä luukusta? Mitä elämänmuutoksia pitäisi tapahtua sinun osaltasi ja mitä ominaisuuksia oletetulla vastapuolella (tai teidän yhteenliittymällänne) täytyisi olla, jotta juuri sinut saataisiin luopumaan sinkkuudesta? Olisitko valmis koko elämän kestävään suhteeseen vai haluaisitko/kelpaisiko kumppani vierellesi vain hetkeksi? Haetko palavaa rakkautta ja seikkailua vaiko rauhallista arjen turvaa?

Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?

O