SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Karski, 26.3.2007 11:59:
---
Daverian, 26.3.2007 11:53:
Taidan kohta olla täällä taas. Tai siis nyt olen pienellä miettimis tauolla. Täytyy miettiä vähän että mikä on fiksua. Kun saatan kesän lopulla siirtyä opiskelemaan tampereelle ammattikorkeaan ja tyttöystävä opiskelee lohjalla. Niin onko suhteen jatkamisessa mitään järkeä? Kun kummallakin on mahdollisuus nähdä vain viikonloppuisin. Että saa nähdä mitä tulee järkeiltyä. Suhteen lopettaminen vaikuttaisi kaikkein järkevimmältä tällä hetkellä. Koska onko järkevää olla suhteessa jossa vain nähdään viikonloppuisin ja siitäkin suurin osa ajasta menee varmaan nukkumiseen rankan kouluviikon jälkeen. No ei mahda mitään. Pitää ajatella asiaa.

---

Jos alkaa miettimään parisuhteen jatkamista
pelkillä 'järkisyillä' on jo ratkaisunsa tehnyt.
[/q]

Jännä miten eri tavalla eri ihmiset käsittelee ja/tai käsittää tekstin sisällön. Mie ajattelin tuon tekstin niin, että Daverian miettii (mahdollisia) tulevia ongelmia sen ennakkokäsityksen pohjalta, ettei suhde toimi etäsuhteena. Ei niin, että etsittäisiin järkisyitä suhteen ylläpitämiseen/lopettamiseen.

Useamman vuoden (viiden) etäsuhteen eläjänä tuohon voisi kommentoida, että se etäsuhde toimii juuri niin hyvin ja huonosti kuin voi kuvitella. Viikonloppunäkemiset menee helposti siihen, ettei ole aikaa kavereille - tämähän toimii erittäin hyvin jos ei ole montaa kaveria, tai kaveripiirit on samat. Jos taas käy töissä, opiskelee ja seurustelee, niin aikaa ei riitä enää juuri mihinkään muuhun - itse ainakin olen sellainen, että kaipaan aikaa itselleni sillointällöin. Ne on sellaisia hetkiä, että vituttaa jos "oma kulta" edes soittaa, tai lähettää tekstarin. Toisaalta, ei se suhde kovin hyvissä kantimissa itselläni ollutkaan ja jos joku "oikea" löytyy - niin en osaa sanoa, vituttaisiko häiriöt "väärällä hetkellä" vai ei..

Joo.. olen edelleen sinkkukinkku

Tääl sitä vaan keikutaan...

[q]Karski, 2.5.2007 08:45:
Öö:
---
Täytyy miettiä vähän että mikä on fiksua.
---
Niin onko suhteen jatkamisessa mitään järkeä?
---
Että saa nähdä mitä tulee järkeiltyä.
---
Suhteen lopettaminen vaikuttaisi kaikkein järkevimmältä tällä hetkellä.
---
Koska onko järkevää olla suhteessa
---

Missä tulkinnanvara?
[/q]
Tulkinnanvara on miun mielestä siinä, että Suomenkielessä ei ole futuuria :) Jotenkin näen asian silti niin, että kyseessä olevat ajatukset koetaan ennemminkin pakonomaisiksi ja tuleviksi tilanteiksi johtuen tulevan paikkakunnanmuutoksen johdosta - Mikäli henkilöt eivät vaihtaisi paikkakuntaa, niin tätä mietintäprosessia ei välttämättä käytäisi laisinkaan. Eli vähän niinkuin tuleva tilanne pakottaa ajattelemaan tuolta kannalta asiaa, vaikka muuten tarvetta moiseen ajatteluun ei olisi.

[q]
Minusta tässä tuo järkevyysaspekti
on hyvin korostunut, ja jos tuolle linjalle lähdetään
niin voidaan rationalisoida koko parisuhde
[/q]
Kyllä ihminen on semmonen eläin, että se pyrkii järkeilemään kaikki asiat.
Myös ne, joita ei pitäisi järjellä ajatella. Se taas aiheuttaa tilanteita, joita ei pitäisi
tulla, ajatuksia, joita ei pitäisi olla. Jollainen tämäkin tilanne voi mahdollisesti olla :)

[q]
tosin tällaistahan se nykyään tuppaa muutenkin olemaan
että tunne jää järjen jalkoihin.
[/q]
Niinpä, niinpä..

[q]
Joka tapauksessa, jos tunne olisi kyllin voimakas niin
eiköhän alkaisi löytyä keinoja etäsuhteen ylläpitämiseen.
[/q]
Näinpä, näinpä.

Aikoinaan intissä ollessani, yksikköupseeri, joka piti puhuttelua alokkaille, mainitsi notta elkää olko huolissanne siitä emännästä tai isännästä joka teillä kotona odottaa. Jos se ei malta siellä teidän palveluksen loppua odottaa ja tyytyä näkemään teitä viikonloppuisin - niin se ei silloin voi olla suhteenne arvoinen.

Viisaita sanoja, sano.

[q]eeci, 14.9.2007 18:53:
Äläs nyt. Täällähän on niin tasapainosia ja ihquja miehiä!
[/q]

Niin. Ne varatut. :D

[q]ezzy, 27.8.2007 18:06:
---
Freja, 27.8.2007 16:54:
---
Caro², 27.8.2007 16:34:
Mikäs sen parempi iskurepliikki, kuin "haluatko kanaa"?

---

"Haluatko lihaa"?

---

"sori, oon vege" *insert epämukava hiljaisuus here*
[/q]
Peli on kyl tuossa vaiheessa jo niiiin menetetty, että "on meillä perunaakin"-heiton sijaan voi tietty pistää vielä viimeisen epätoivoisen: "No haluisikko sitte tulla istuttamaan siemenet miun peltoon/pusikkoon/kyntövakoon."

[q]niomic, 1.4.2008 21:41:
---
Zeratul, 1.4.2008 16:33:
Tuli muuten mieleen, jos noi Laasasen teoriat ei pidä millään tasolla paikkaansa, nii voisko joku selittää miks mies puvussa on komee/hyvännäkönen tjsp.? Se puku ku peittää miehen fysiikan lähes täysin, eli viehättävä ominaisuus ei imo voi olla mikään muu ku rahan haju? Jos kasvojen kauneus tai luonne olennaisesti vaikuttaa haluttavuuten nii eihän sillä asusteella näiden suhteen pitäis olla mitään väii?

---

Kyllähän puvusta näkee kohtuu hyvin et mimmonen mies fysiikaltaan siellä alla on, varsinkin jos on vähänkään tiukemmin leikattu malli. Sitku takin ottaa pois ni naisetki pääsee katsomaan kaikkien aikojen parhaita asspants, eli suorat housut. Lepää kauniisti omppujen päällä antaakseen ripauksen totuutta ja kuitenkin jättää mielikuvitukselle tilaa, eikä ole raflaava.
[/q]
Puku tekee keskinkertaisen vartalon omaavista miehistä parempikroppaisen näköisiä useasti. Se peittää mahaa ja antaa kuvan ryhdikkäämmästä ja leveämmästä hartialinjasta. Ja sit toi takapuolijuttu. Usein puvun kanssa on muutenkin siistin ja itsestään huolehtivan näköinen tilanteen takia. Tukka laitettu ja parta ajettu huolellisemmin kuin farkut päällä lähikauppaan löntystellessä...

Ja se siitä vahasta aiheesta... Poistunpa täältä väärästä luukusta selittämästä turhuuksia :P

[q]Freja, 25.8.2007 21:03:
Yks, mikä sinkkuudessa ärsyttää, on se, et kaupoista löytyy tosi vähän sinkkujen paketteja ruokaa. Meinaan nyt siis lihaa ja kanaa jne.

Se o ärsyttävää.

Ttu jos mä halun kanankoipia, ni en iha viittis ostaa sitä mis o niitä 4 kpl
[/q]
Tuohan nimenomaan on sinkkupakkaus. Voit valita kassalla jo sopivan söpön myyjä tytön/pojan ja ehdottaa sitä tulemaan illalliselle koska et kuitenkaan jaksa syödä itse kaikkea.

Mikäs sen parempi iskurepliikki, kuin "haluatko kanaa"?

[q]S-T, 11.4.2008 16:21:
Puku tekee keskinkertaisen vartalon omaavista miehistä parempikroppaisen näköisiä useasti. Se peittää mahaa ja antaa kuvan ryhdikkäämmästä ja leveämmästä hartialinjasta. Ja sit toi takapuolijuttu. Usein puvun kanssa on muutenkin siistin ja itsestään huolehtivan näköinen tilanteen takia. Tukka laitettu ja parta ajettu huolellisemmin kuin farkut päällä lähikauppaan löntystellessä...

Ja se siitä vahasta aiheesta... Poistunpa täältä väärästä luukusta selittämästä turhuuksia :P
[/q]
No ei kai se aihe nyt parin viikona aikana ihan liikaa oo kerenny vanheta, joten yhtiömme kiittää tästä naisen näkökulman jakamisesta kanssamme, tässähän ilmeni asioita joita ei ollut tullut ajatelleeksikaan (sinällään jännää ottaen huomioon et oon aina pitäny seksikkäänä sitä et nainen osaa näyttää tarpeeks, muttei liikaa = jos ei olla ihan siinä parhaassa rantakunnossa nii ei ehkä kannatakkaan sulloutua siihen kireimpään nakinkuoreen).

Jos nyt oikein laskin nii ei kuitenkaan taidettu mainita taaskaan muuta ku pyllyn korostaminen (yleinen siisteys kun ei oo mitenkää ehdottomasti sidoksissa pukeutumiseen).

---

Ei että ois kummemmin nostanu innostustani puvun käyttämiseen ku sattuu omaamaan keskinkertasta paremman fyysiikan (*vink*) enkä näinollen koe et ois tarvetta "piilotella" mitään, ja jos nyt sattuu pylly näyttää astetta vähemmän haluttavalta jossai farkuissa nii so not niin kauan ku ite tietää et on pirun hyvä perse. Ja sit pitäis vielä jaksaa panostaa tukan laittoon ja naaman kampaamiseen? Ei kiitos! :D

Mulla on semisti halipula just nyt...

[q]Dementation, 12.2.2009 09:37:
---
noena, 12.2.2009 09:34:

---

Kiitos ystäväiseni! Koskas halitaan livenä taas, viime kerrasta on... Melkoinen tovi.
[/q]
On hetki joo vierähtänyt, mut kattellaas tässä kevään aikana

[q]Mar6, 15.8.2006 20:37:
Jeeejee :)
Tässä luukussa sitä taas ollaan hetken aikaa oltu.. Kait se on ihan kiva kesää tältäkin kantilta katsella
[/q]

Kyllä!! Aika riehakkaasti on mennyt

[q]Flash, 24.9.2007 17:12:
niska-hartiahierontaa-- ?!
[/q]

kyllä kiitos..on pikkusen jumissa

Täällä taas. Enpä ehtinyt kuin 2,5 kk olla pois. Uusi parisuhde ja muutto vuodeksi USA:an työn takia ei ollut oikein hyvä yhdistelmä.

Vituttaa aika järjettömästi mutta kai tää tästä. Pakko, ei kai sitä vaihtoehtojakaan ole... Mutta joo, olen tänään Laserpointissa, saa tulla moikkailemaan ja piristämään :) Ja jos joku on matkustamassa jenkkeihin seuraavan vuoden sisään niin mun luo saa tulla kyläilemään, nyt on nimittäin harvinaisen yksinäinen fiilis ja vituttaa se muuttokin ihan hirveästi. Huomenna aamulla klo 09 lähtee lento...

Tämä kesä onkii kulunut oikein rattosasti tämän luukun puolella

[q]mayah, 24.9.2005 20:18:
---
aapee, 24.9.2005 20:16:
...harmi etten ole Helsingissä tänään niin et löydä mua...

---

(sitäpaitsi oon itsekin Tampereella..)
[/q]

...no siinä tapauksessa vieläkin kauempana...

Hieman päälle vuosi jo sinkkuna, päivääkään en vaihtais pois *sydän*

[q]SamHard, 21.4.2008 19:55:
---
anniharha, 21.4.2008 19:53:
---
SamHard, 21.4.2008 19:50:
Toiset osaa toiset ei*vink*

---
Myönnetään, jotkut osaa!

---
Fail. Väärin kävelty ja väärin törmätty*nauru*
[/q]
Myönnetään, meikä ei osaa!

[q]Lyylikki, 21.4.2008 19:15:
Tarviisin miehen rassaileen mun fillaria. Ei jotenkin itseäni kiinnostaisi likaantua ketjurasvaan kyynärpäitä myöden, en edes tiedä mitä laittaisin päälleni. Muutenkin saattaa mennä aika munkilla joku vaihteitten säätäminen. Mut minkäs tekee, ei nyt vaan saa irroitettua tässä rahatilanteessa huoltoon pennosia.
[/q]
Mä oon tehny tässä vähän empiiristä tutkimusta ja todennut, ettei miehet enää nykypäivänä osaa tehdä asialle yhtään sen enempää kuin me naisetkaan :D Edellisen kerran kun fillari hajos niin ostin uuden ja melkein ehjän, nyt pitäis sit varmaan hankkia uus mies jolla pysyis jakoavain kädessä... Mua ei ketjurasvat pelota ja vaatteet ja jotain työkalujakin löytyis, mut en silti osaa vaihtaa rengasta tai säätää jarruja, ärrrh.

Onneks mul on naapurinmummo jonka fillaria saan lainata, ja sillä on jopa sellainen poikakaveri, joka kiltisti vie sen fillarin huoltoon kun on tarvis! Hiton hyvin koulutettu yksilö siis! Naapurinmummo on mun idoli <3

[q]noena, 12.2.2009 09:34:

[/q]

Kiitos ystäväiseni! Koskas halitaan livenä taas, viime kerrasta on... Melkoinen tovi.

[q]anniharha, 21.4.2008 19:37:
---
Lyylikki, 21.4.2008 19:15:
Tarviisin miehen rassaileen mun fillaria. Ei jotenkin itseäni kiinnostaisi likaantua ketjurasvaan kyynärpäitä myöden, en edes tiedä mitä laittaisin päälleni. Muutenkin saattaa mennä aika munkilla joku vaihteitten säätäminen. Mut minkäs tekee, ei nyt vaan saa irroitettua tässä rahatilanteessa huoltoon pennosia.

---

Mä oon tehny tässä vähän empiiristä tutkimusta ja todennut, ettei miehet enää nykypäivänä osaa tehdä asialle yhtään sen enempää kuin me naisetkaan :D Edellisen kerran kun fillari hajos niin ostin uuden ja melkein ehjän, nyt pitäis sit varmaan hankkia uus mies jolla pysyis jakoavain kädessä... Mua ei ketjurasvat pelota ja vaatteet ja jotain työkalujakin löytyis, mut en silti osaa vaihtaa rengasta tai säätää jarruja, ärrrh.

Onneks mul on naapurinmummo jonka fillaria saan lainata, ja sillä on jopa sellainen poikakaveri, joka kiltisti vie sen fillarin huoltoon kun on tarvis! Hiton hyvin koulutettu yksilö siis! Naapurinmummo on mun idoli <3
[/q]

Ei saa yleistää ettei miehet osaa korjata fillareita ym! Toiset osaa toiset ei*vink*

O