SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Todennäköisesti nyt ja pitkäänkin tulevaisuudessa täällä....

[q]siveys, 14.6.2009 17:21:
---
aada, 12.6.2009 23:13:
vuorovaikutusta kun on niin monenlaista. vuorovaikutus voi myös olla haastavaa ja sellaista joka jättää jotain arvailujen varaan. joku kaljojen tarjoaminen on ihan jees, kunhan on muuten vaikea. jos tarjoaa koko illan ja osoittaa koko ajan, että tykkää, niin mun kiinnostus ainakin vähän lopahtaa ja tulee pikkasen tukahdutettu fiilis.

---

Tähän täytynee kyllä varmaankin sanoa, että kukin tosiaan taplaa tyylillään..

En nyt sano, että tapasi katsella ja käsitellä maailmaa olisi jotenkin "väärä", mutta omalla kohdallani voisin kyllä sanoa, että keksin aika paljon parempiakin tapoja järjestää elämäni suolaksi haasteita ja moninmutkaisia tilanteita kuin vakituinen parisuhde.
[/q]

hommahan on niin, etten koe tämän monimutkaistavan mitään. minulle tämä tapa toimia ei ole mitään pelaamista, tahallaan asioiden monimutkaistamista tms. vaan minulle ominainen tapa toimia.

olen itse sellainen, että minulla saattaa mennä esimerkiksi muutama päivä viestiin vastaamiseen (saatan unohtaa vastata, en tiedä mitä vastaisin tms.). tämän vuoksi en myöskään hermostu, jos sillä toisellakin menee. en pidä sitä minään pelaamisena, enkä tee mitään johtopäätöksiä tästä, vaan ajattelen vain, että se vastaa kun se jaksaa/keksii mitä se vastaa.

eli otan asiat aika pitkälti rennosti ja sellaisena kuin ne tulevat. kokisin sellaisen, että mun pitäisi aina vastata nopeasti viesteihin, puheluihin ja kertoa kaikki mitä teen ja minne meen, tosi ahdistavana. eli ymmärrän, että tämä tyyli ei sovi kaikille ja, että joillekin se saattaisi vaikuttaa pelaamiselta ja vaikealta. mutta itse en vain ole yhtään sellaista tyyppiä, joka kyselisi koko ajan perään ja analysoisi jokaisen jutun, enkä halua sitä siltä toiseltakaan.

[q]siveys, 6.5.2008 22:09:
Tässäpä teille vähän pohdittavaa.. Olisin ihan oikeasti kiinnostunut vastauksistanne :)[/q]
Ihan mukavasti jo näköjään tullu palautetta, toivottavasti oot nauttinu sen lukemisesta _ku töitä pitäis tehä_ !

[size=5](Kidding, oikeesti hyvä homma et osaat ottaa omaa aikaa. :))[/size]

[q]Mitä tarvitsisit, että siirtyisit pois tästä luukusta?[/q]
No pillua tietty!

Vastaukset noihin muihin kyssäreihin saa tahtoessaan kaivaa jatkossa seuraavasta tekstistä.

[q]Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?[/q]
Minä itse. Ristiriidat.
Toiveet vastapuolen ulkonäön suhteen liian korkeella, keskikokosista bileistä kun ei välttämättä löydy ensimmäistäkään mammaa joka säväyttäis. Toisaalta vähempäänkään ei oo mitään mieltä tyytyy, turhaa touhuu jos ei paneta tai jos ei pystyis kattoo toista silmiin ja kehua kauniiks. Sit se kerran kuussa parissa löytyvä kaunotar pitäis saada vallotettua. (Vallotettua? Kyllä vaan, naisten valtaaminen on kuin vuorikiipeilyä, joko turhaa pyristelyä luovuttamiseen asti, tai sit huipun saavuttaminen vaan todetakseen et nyt ois pakko päästä pois täältä. Lol.) Semmosellaki täydellisen ulkonäön omaavalla ihanuudella pitäis vielä olla käyttökelposet aivot, ja näiden tekijöiden täyttymisen jälkeen on ihme jos neiti on vielä a) vapaa b) edes kaukaisesti kiinnostunut vaatimattomasta persoonastani (edes ulkoisesta, sit pitäis vielä kestää mun omituista luonnetta.)
Edellisestä onki hyvä jatkaa toteemalla ettei itseluottamus riitä, synkkä homma suomen kulttuurissa jossa miehen pitäis tehä alote. Tai ehkä sit vaan oon niin loputtoman komee ettei mua pysty lähestyy. (Sisäänpäin vetäytyminen ja negatiivisuus lienee suurempia syitä sille ettei niitä lähestymisiä tuu, mut on jotenki lohduttavampaa ajatella et oisin erityisen komee. Lol.)
Jos silti niin onnekkaasti kävis et onnistuis lyöttäytymään yhteen unelmanaisen kanssa (tulkittava varoen, kukaan ihminen ei imo voi olla unelman veroinen, ja toisaalta huomattavasti vähempikin on parempi ku pelkkä unelma. Jännää, eikö totta?), nii sitä voiski varmaan asettua aloilleen. Irtosuhteet ei oikeen kiinnosta. Toisaalta jos ei harrasta säpinää niin millä ihmeellä sen unelman tunnistaa?

Ja mitä voimme tästä kaikesta lässytyksestä oppia? No emme yhtikäs mitään.

[q]Decion, 21.5.2009 12:19:
---
Funktion, 7.5.2009 20:11:
Tänään tuli sitten ostettua liput sinne Ruottinmaalle.

Molempien suureksi harmiksi reissu venyi pakon puitteissa kahdella päivällä vieläpä.

---

meikä joinii sun mukaan sinkkuluukkuun
[/q]

Mut mä poistun täältä.. sorry :D

[q]Dementation, 27.1.2009 19:12:
---
Takyon, 27.1.2009 18:52
Lue 836 sivua sinkkuluukkua läpi ja sit otat siitä keskiarvon? ^_^

---

Melkeen 17 000 viestiä... Siinä on hetkeksi lukemista.
[/q]

Tässähän voidaan sitten antaa vaikka niinkin reilu aika kuin viikko opiskella luukun sisältöä ja sitten pidetään pistarit :D

"
Kysymys 69: Kuka vonkasi ketä viestissä nro xx69?
.
.
Kysymys 529: Kuinka monta kertaa sinkkuluukun historiassa tähän päivään mennessä on mainittu 715517?
"
Ja kaikkee

[q]flatstick, 7.1.2010 04:21:
---
siveys, 7.1.2010 04:19:
---
flatstick, 7.1.2010 04:13:
HaluuNpas .. Eikä tartte Tokion Heartlandis käydä, Takion Heartland on aina avoin ja lähempänäkin

--
Puhumattakaan Takyon Heartlandista!

---

Nikki vs. Sukunimi - I win *sydän*
[/q]

Mut takyon lausutaan takion, eli mulla on tuplaetu

[q]noena, 11.2.2009 22:23:
Sinkkuna oleminen on kivaa
Eikä edes ketuta olla ittekseen esim näin ku on kipeenä, sen verran tottunut jo siihen ettei seurustellessakaan kukaan ollut "hoivaamassa" ...
[/q]

Mikäs pahus oikein mättää kun Helsingissä miehet ei ymmärrä hyvän päälle? *vink**hymy*

[q]siveys, 20.5.2009 01:18:
Oon kipeänä ja törmäsin sattumalta tähän..

On his death bed, Smith expressed disappointment that he had not achieved more. (Adam Smith, Wikipedia)

Ajattelin vain laittaa sen tänne sinun totuuksiesi rinnalle muistuttamaan maailman moninaisuuden kauneudesta :)
[/q]

Joo, tuleehan sitä usein näin ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa ollessaankin voivoteltua, että "pitäisi tehdä enemmän" ja sitä kautta kai joilloin mittareilla myös "saavuttaa enemmän." Asioiden tekemisestä, etenemisestä, kehittämisestä ja valmiiksi saamisesta tulee käsittääkseni suurimmalle osalle ihmisiä aika suuri täyttymyksen tunne. Siihen täyttymyksen tunteeseen vaan voi jäädä koukkuun aika tehokkaasti siinä missä muihinkin hyviä fiiliksiä aiheuttaviin juttuihin ja tekemisestä tulee sitä kautta kompulsiivista. Se taas ei ole kovin tervettä.

Vuorokaudessa on edelleen vain se 24 tuntia ja musta on aika epätervettä tunkea ne täyteen tekemistä aamusta iltaan ihan vaan siksi, että pääsisi kokemaan sitä kautta saavuttamisen tunnetta mahdollisimman usein. Näin jonain minä lienee pyhätorstaina duunissa jälleen vääntäessä ja pian tästä toisenlaisen "duunin" pariin sykähtäessä tunnistan ainakin itsestäni tota pakonomaista suorittamista ja narkahtamista saavuttamiseen.

Suosittelen miettimään myös omalla kohdallasi onko tapasi toimia oikeasti vain "erilainen" kuin ihmisten yleensä vai oikeasti jo pikkasen vinksahtanut. Vinksahtamisessakaan ei ole välttämättä mitään vikaa, mutta se kannattaa edes tiedostaa ja tunnustaa - sen jälkeen sille voi tarvittaessa jopa tehdä jotain.

Talla hetkella ma en vaan vois olla onnellisempi parisuhteessa, kuin mita ma nyt oon ilman sellaista.
Musta on vaan niin ihanaa nyt ottaa ja antaa aikaa vaan ihan itselleen, nauttia elamasta ilman ylimaaraista stressia toisesta.
Ma oon niiiiiin sinkku just nyt (..and i love it. And myself.) *sydän*

[q]Miltzu, 28.11.2009 16:26:
Eli summa summarum - mielestäni jokaisen eron jälkeen on tietty "suruaika", mikä tietysti vaihtelee yksilöittäin ja tapauksittain. Riippumatta siitä kenen aloitteesta se ero tuli, niin kyllä siinä menee aina jonkin aikaa kun kaipaa menneitä ja ajatus siitä että exä on jonkun toisen kanssa sattuu. Se menee ohi, enemmin tai myöhemmin. Kun se suruaika on käyty läpi, niin sen jälkeen se on (mulle) aika lailla se ja sama kenen kanssa se exä alkaa seurustella, mutta jos tosissaan exä ja kaveri alkaa seukkailla viikkojen sisään erosta niin se on kyllä vähän liikaa suolan hieromista haavoihin.
[/q]

Siis tottakai suhteen jälkeen on suruaika mutta pointti ei olekaan siinä että eksä alottais seurustelun jonkun läheisen ystävän kanssa, vaan ylipäätään siinä että eksä alottaisi uuden suhteen nopeasti eron jälkeen.

Tietysti pitää päästä erosta yli ennenkuin voi hyväksyä toisen osapuolen uuden parisuhteen, mutta kunhan siitä on päässyt yli niin mun mielestä sillä ei ole mitään merkitystä kenen kanssa eksä aloittaa uuden suhteen. Mun puolesta vaikka mun veljen kanssa jos siltä tuntuu :D Eihän mulla voi olla mitään sanavaltaa heidän kummankaan rakkauselämään, eikä mulla siihen mitään tarvettakaan olisi.

[q]Jutu, 13.9.2005 23:04:
---
dominikh, 13.9.2005 23:02:
---
Jutu, 13.9.2005 22:50:

En minä tiiä. Miks pitäis? Naisethan on aina täydellisiä

---

---

Älä oo tommonen.
[/q]
Ok

[q]niomic, 12.2.2009 01:03:
---
Meke, 11.2.2009 18:30:
Miksi näin:
Tyttö pyytää ulos, treffit peruuntuu tytön toimesta ja hän siirtää ne seuraavalle viikolle.
Tytöstä ei kuulu mitään, tyttö onkin jo varattu. Ei sitten päässyt koskaan treffeille asti. Kaikki alle viikossa.
4 kerta kun näin käy.
Nopeat syö hitaat

---

Mitä kautta saat näissä tilanteissa tiedon siitä, että tyttö onkin jo varattu? Jos siis tytöstä ei kuulu mitään. Vai missasinko jotain?
[/q]

Otin itse yhteyttä siihen kun oli puhelinnumero jne. Tuo oli kovin tiivistetty tarina, hieman epäselvästi ehkä kerroin.

[q]rose, 30.6.2008 21:22:
yhyy, yhyy mäki oon sinkku

vink vink
[/q]

Sama :D

[q]Janisa, 22.5.2006 15:36:
Ai, sä oot sellanen viimeseen asti säätäjä... Mutta eikös siitä säätö-vaiheesta olis joskus kiva saada jotain aikaiseksikin..?
[/q]

No olishan se mukavaa
En mä nyt vaivautuis edes säätämään, jos tietäisin etten sais mitään aikaseksi

Tuli tuossa mieleeni, että taitaa se olla ennemmin kiinni ihmistyypistä, kuin suhteesta, feidaako frendinsä vai ei. Miulla on muutamat seurustelevat parit ystäväpiirissä jotka on käytännössä 24h yhdessä. Jos toisella on jotain omaa ohjelmaa, niin silloin "riittää aikaa kavereille". Yhden pariskunnan kanssa mieluusti viettää aikaa samanaikaisesti kun molemmat on ystäviä siinä missä toinenkin.

Ei se 24h yhdessä automaattisesti siis tarkota, että kaverit unohtuu. Eikä myöskään automaattisesti sitä, että jos tulee ero, ei ole jäljellä ketään ja pää hajoaa.

EDIT: Demen viestiä kommentoiden:
Miusta on myös erittäin tyhmää pakonomainen toisessa roikkuminen. Molemmilla pitää olla oma elämä, vaikka se molempien oma elämä melkein 24h oliskin toisen kanssa yhdessäoloa. Kyllä nämäkin 24h-parit kulkee omia polkujaan silloin kun ei toisen tuttavapiiri, peli-ilta, tai kutomisseikkailu kiinnosta. "Sosiaalisesta pakosta" käsikädessä kulkeminen on tyhmää, fiiliksen mukaan, sano!

[q]domi, 10.6.2006 14:43:
Osaan korjata myös pesukoneita!
[/q]
Lisää ominaisuuksia: sähköasennuksetkin onnistuu

[q]fine, 29.12.2006 12:41:
lähe mun kaa ulos
[/q]
Lähe sie miun kans

[q]fine, 29.12.2006 12:46:
---
Caro², 29.12.2006 12:45:
---
fine, 29.12.2006 12:41:
lähe mun kaa ulos

---

Lähe sie miun kans

---

äläs ny.. olen vielä kaapissa
[/q]
Kerro mis kaapis, ni tuun availee ovia

[q]pululu, 28.11.2009 19:00:
Kuinka moni mies täältä uskaltaa myöntää, että jos hänen "huomioimiseen" ja kiinnostukseen vastaa myönteisesti, kiinnostus miehen puolelta loppuu siihen?
[/q]

Jaa... no mulla menee heti kiinnostus jos aletaan kysellä noin niin kun ventovieraana henkilököhtaisia ja intiimejä kysymyksiä. Mä en näihin tykkää vastata yhtään mitään vaikka täytyy myönätää että ks. asiat voisi olla mielessä. Parempi kysellä mielummin aletaaks oleen ja silleen.

[q]Zapa, 2.8.2006 10:38:
Tyyliin jos viettäisin iltaa tyttökaverin kanssa ja illan päätteeksi hän ilmoittaa "moikka, lähden nyt miespuolisen kaverin luo yöksi kun se ei halua nukkua yksin". No WAY!
[/q]
Pikemminkin ennemminkin näinpäin: Viettää kaverilla aikaa iltaan asti ja sitten jää yöksi.

Mut mikäs siellä ystävän kanssa tuhistessa nukkumattia tapaamassa, varsinkin jos on riittävän leveä sänky ettei törmää unissaan toiseen.. tai sitten toinen peti jossain nurkassa

O