SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Kiirikone, 18.3.2008 17:38:
Nyt kai sitten lopullinen ero. :( itkettää, vituttaa, tekis mieli palata ajassa taaksepäin.
[/q]
Mites olis ajassa eteenpäin siirtyminen siihen pisteeseen kun olet jo päässyt yli erosta ja löytänyt elämäsi kissoja hoitavana vanhana piikana?

[q]mikke, 8.7.2009 00:33:

ihanasti sanottu, tässähän ihan raavas mieskin herkistyy *sydän*
[/q]

*sydän*

:')

[q]Dorka, 20.3.2008 00:12:
tadaadaa, taas leffoja yksin ja nukkumaan kameroita halaillen... eiku. niin. joo.
[/q]
Sä et sentään ole yksin toimistolla, yskien ja pää tukkoisuudesta räjähtämispisteessä, kuumeen aiheuttamista viluväreistä täristen ja huomiseksi väkisin tehtäviä duuneja rästissä kun työteho ei luonnollisesti ole ihan optimaalinen :)

Allekirjoittanut kuittaa siis päivän surkuttelupalkinnon.. Ja sitten vaan odottelemaan koska sitä säpiä alkaa herumaan!

In all seriousness, makasin äsken puolisen tuntia toimiston futonilla ja mietin maailmaa.. Minulla oli nimittäin suurinpiirtein samanlainen kokemus yksin toimistolla kipeänä lojumisesta noin puoli vuotta sitten ja sen aiheuttamat tunteet oli senverran vahvoja ja herättäviä, että ne toimi katalyyttinä suhteellisen isolle muutokselle mun elämässäni.

Tänä päivänä kun tarkastelee sitä missä oli silloin ja missä on tänään, ei voi kuin hymyillä kaikesta tästä fyysisestä kärsimyksestä huolimatta.

Kiitos rakkaat ystäväni, siitä että olette tänään sydämessäni.

*sydän*

noh, nyt minäkin kuulun tänne kuuden vuoden poissaolon jälkeen

Still here...ja hyvä kai sitten niin. Kohta viis kuukautta sinkkuna ja vaikka kaipaankin hellyyttä ja turvallista kainaloa aina väliin, niin ihanaa on myös et saa tehdä ihan mitä itse haluaa. Suunnitella tulevaisuutta vain omaa itseä kuunnellen. On ollut itsetuntokin kyllä niin talviunilla että ei olisi voinut tässä kuvitellakkaan tutustuvansa uusiin tuttavuuksiin. Täkkiterapia on kutsunut ja sosiaalinen elämä ollut riittävän turvallista ihan vaan salkkareita katsoen...=)

[q]siveys, 20.3.2008 00:52:
In all seriousness, makasin äsken puolisen tuntia toimiston futonilla ja mietin maailmaa.. Minulla oli nimittäin suurinpiirtein samanlainen kokemus yksin toimistolla kipeänä lojumisesta noin puoli vuotta sitten ja sen aiheuttamat tunteet oli senverran vahvoja ja herättäviä, että ne toimi katalyyttinä suhteellisen isolle muutokselle mun elämässäni.

Tänä päivänä kun tarkastelee sitä missä oli silloin ja missä on tänään, ei voi kuin hymyillä kaikesta tästä fyysisestä kärsimyksestä huolimatta.

Kiitos rakkaat ystäväni, siitä että olette tänään sydämessäni.

*sydän*
[/q]
Now how gay isn´t that.

Mut jos sä saat säälipalkinnon ni vaadin sit itelleni emo-palkintoa.

Homo. *sydän*

Mullakin oli reffit eilen ja oli muuten tosi kivaa! Yhtä hymyä minäkin, vähäisestä unesta huolimatta.

[q]astaroth, 21.3.2008 17:27:
---
Janisa, 21.3.2008 17:23:
Hyvin (vahaisen) nukutun yon jalkeen olen yhta hymya...

---

runkkasit koko yön? :)

[size=1]sori :D[/size]
[/q]

No totta helvetissa! Parhaitenhan ma ite tiedan mista ma tykkaan!

[q]Janisa, 18.3.2008 17:49:
Tarskyt torstaina... La la la laa... *viheltel*

Ne olis sitten toiset viralliset datet sitten viime erittain-onnistuneen-sunnuntain...

Kahtotaan nyt miten tassa kay.
[/q]

Hyvin (vahaisen) nukutun yon jalkeen olen yhta hymya...

täällähän on ihan hauska olla,ei valittamist...

[q]Ozie, 13.3.2006 08:55:
http://blogit.iltasanomat.fi/kesaheila/
[/q]
ei enää näitä ohjelmia, oikeasti!

Ma oon ikuisesti sinkku. Mua ette taalta pois saa vaikka kuinka potkisitte pihalle.

[q]niomic, 28.3.2008 17:42:
---
Nexus__69,
*k-klips*
Urpo mikä urpo..

---

En nyt oikein saanut selvää, että tekikö miehestä urpon se että tunteet katosi (right) yhtäkkiä vai jokin muu?

Itse kyl tuen vähän chillimpää otetta vaikka kokisikin olevansa ihastumassa. Näin säästyy siltä, että ei itseään upota niin mielikuva- kuin reaalitasolla hetken innostukseen olettaen siitä jotain pidempää. Tämä on toki hyvä tehdä selväksi myös toiselle osapuolelle. Vaikka ihan vaan et välttää toiselta puolelta sen mahdollisen väärinkäsityksen, ettei itseä muka kiinnostaisikaan _niin_ paljoo. Rauhassa otettaessa ehtii kans olemaan itsensä kanssa rauhassa ja kokea minkälaisia fiiliksiä tulee; Saman rauhan saa myös toinen osapuoli ja niistä omassa rauhassa tulleista fiiliksistä rakentuu kuitenkin mun silmissä se oikea mahdollisen suhteen tulevaisuus. Jos on koko ajan innostuksensa vaikutuspiirissä, se sotkee / vaikuttaa liikaa.
[/q]

ei ei, vaan siis ihminen oli kuitenkin loppupeleissä liian lapsellinen jne mun makuun.. :)

ja tosta ihastumisesta sen verran että molemmat oltiin about samalla tasolla ja tiedettiin missä mentiin, eli molemmat teki toisilleen kyllä kaiken selväksi heti alkuun.. :)

Feels greeat!

[q]vilna, 20.7.2008 03:19:
Nythän olisi tietenkin mahdollista sekoilla kaikenlaisten random tuttavuuksien kanssa, mutta en tiedä että tulisinko siitä pidemmän päälle yhtään onnellisemmaksi.
[/q]
Tekisin tässä kohtaa suosituksen kysymyksen muodossa, vaikka täysin omasta linjauksesta poikkeaakin: Kummasta jää enemmän käteen, siitä että sekoilet niiden tuttavuuksien kanssa vai siitä että et sekoile?
Nevermind pitkäkestoinen onni.

[q]isokeksi, 21.3.2008 17:28:
Mullakin oli reffit eilen ja oli muuten tosi kivaa! Yhtä hymyä minäkin, vähäisestä unesta huolimatta.
[/q]

Feels good, huh?

[q]En_oo, 29.3.2008 01:03:
---
Nexus__69, 29.3.2008 01:00:

ei ei, vaan siis ihminen oli kuitenkin loppupeleissä liian lapsellinen jne mun makuun.. :)

ja tosta ihastumisesta sen verran että molemmat oltiin about samalla tasolla ja tiedettiin missä mentiin, eli molemmat teki toisilleen kyllä kaiken selväksi heti alkuun.. :)

---

'Mä en sit tykkää susta!'
'Emmäkää susta, lälläslää'
'Se on moro'
'Painu *ttuun sit'
[/q]

en nyt tajunnu sun pointtia mut ei se mitään. (väleissä ollaan edelleen kyseisen ihmisen kanssa) :)

[q]aada, 13.6.2009 22:03:
siinähän uskottelet itsellesi varman voiton.

niin ja joillekin riittää sun ihanuus joillekin ei. ethän sä niiden puolesta sitä päätä. eri asia sitten miten sä siihen suhtaudut.
[/q]

No nimenomaan sitähän mä ajoin takaa, että joko tykkää tai sitten ei. Kyllä se on voitto kuitenkin, jos se tykkää niin jees, jos ei tykkää niin pääsenpä epäpätevästä tyypistä eroon. Suhtautumisesta tässä "pelissä" on kyse, ei pelaamisesta. Siks koen myös tärkeäksi osoittaa toiselle, jos hänestä pidän. Ei mua haittaa jos se pitää mua sen takia "helppona", enemmän mua haittaa se, jos toinen lähtee kävelee kun ajattelee, etten mä ole kiinnostunut.

[q]Freja, 14.6.2009 12:09:
ehkä viel pakko mainita että en yleensäkään yritä ihmeempiä sellaisten ihmisten kanssa jotka ei ajattelis niiku minä tai tykkäis mun tavasta toimia. Ja jos joku ei tykkää ni se ei vaan si ollu sellanen kenen kans haluis olla ni miks ees yrittäis. hä.
[/q]
Taas kerran hyvin sanottu, oon täysin samaa mieltä.

Hmm.. Mä en mielestäni oo edes koskaan varsinaisesti treffeillä käyny Pitäisköhän kokeilla? Jos vaikka natsais

[q]Syder, 14.6.2009 09:35:
---
anniharha, 13.6.2009 15:54:
Ei, mä en taas ymmärrä. Huoh.

---

Niin, tarkoitus oli tosiaankin sanoa että riittää kun mies pitää just sua kaikkein kiinnostavimpana prospektina eikä siihen oikeesti tarvita ihan mahottomia :p
Joilleki miehille tulee jo hyvä olo pelkästään siitä että heille hymyillään...
[/q]
Kyllä mä tajusin, leikin vaan tyhmempää kuin oon
Mut ei tullu herutusprivaa keltään siltikään, ei toiminu!

O