SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Lyylikki, 12.3.2008 09:14:
Jep. Keskellä yötä yksin herätessäni totesin, että mun hellyydenkaipuu on siirtynyt seuraavalle asteelle.

Mä en enää kaipaa niinkään sitä, että joku koskettaisi mua, vaan sitä, että mä saisin koskettaa jotakuta.
[/q]

Oon nyt kahtena yönä herännyt siihen et yritän etsiä kultaa mun läheltä, löytämättä sitä. Hellyydenkaipuu vaivaa parisuhteessakin elävää

Jep. Keskellä yötä yksin herätessäni totesin, että mun hellyydenkaipuu on siirtynyt seuraavalle asteelle.

Mä en enää kaipaa niinkään sitä, että joku koskettaisi mua, vaan sitä, että mä saisin koskettaa jotakuta.

[q]Vampyrella, 14.11.2008 01:40:
---
kaynessi, 13.11.2008 20:49:

Mut se mua häiritsee, että kaikki seurustelevat kaverit hokevat koko ajan mantraa: Kyllä sä sen oikean vielä löydät. Tai kyllä se sieltä vastaan tulee. Tai koeta nyt kestää..

Siis mitä ihmettä, ymmärrän että kristillisessä yhteiskunnassa perhe on ainoa oikea elinmuoto, näkeehän sen jo verotuksen suunnittelussa. Mutta miksi minä sinkku ihminen olen jollakin tavalla viallinen jota tarvitsee sääliä ja kannustaa pariutumaan. ? Eikö sinkku ihminen voi olla onnellinen? Tarviiko ihminen parisuhteen ollakseen onnellinen? Ja jos tarvitsee niin miksi? Jostakin kummallisesta syystä kaikista surullisimmat ihmiset jotka olen tavanneet ovat olleet parisuhteessa...

Ihmettelen vaan

---

Tääkin on hyvä pointti. Tuolla toisen luukun puolella kommentoin moniavioisia suhteita, mutta pakko kommentoida täällä sitten asian toista puolta. :)

Kaikki ihmiset eivät todellakaan tarvitse parisuhdetta ollakseen onnellisia. Olisi aika surullista, jos elämästä ei voisi nauttia ilman parisuhdetta. Sääli on kyllä niin turhaa tavaraa sinkkuuteen liittyen, varsinkin jos ihminen on onnellinen. Eipä sillä säälillä tosin auteta sellaistakaan ihmistä, joka ei ole onnellinen, oli hän sitten sinkku tai parisuhteessa.

Mä olen pienestä pitäen saanut olla tekemisissä ihanan naisen kanssa, joka ei vaan yksinkertaisesti halua seurustella. Hän viihtyy itsekseen, oman elämänsä rouvana. Jotkut voisivat ajatella, että onkohan hän itsekäs, läheisyyteen kykenemätön, tai kenties jotenkin muuten vain vinksahtanut. Nope, vallan ihana, lämmin ihminen, joka on onnellinen.

Itse koen, että olisi hienoa ja toivottavaa, että ihminen voisi löytää onnen itsestään, ennen kuin lähtee hakemaan sitä toisen ihmisen kautta - tällöin kun koko maailma ja onni takertuu ja käpertyy helposti liioiksi sen yhden ihmisen ympärille. Toisaalta ymmärrän myös heitä, jotka kaipaavat läheisyyttä, kosketusta ja rakkautta yksinäisiin hetkiinsä - nämä kun tuppaavat olemaan useimmille ihmisille luonnollinen osa ihmisyyttä.

Itse olen oppinut nauttimaan yksinolosta ja -elosta, mutta olen myös kaivannut yksinäisinä hetkinä läheisyyttä, enkä sitä häpeile. Se on meikäläisen mielestä tän elämän rikkaus, kun yleensä joutuu väkisinkin kasvamaan kipukohtien kautta, ja ne kipukohdat myös usein muuttuvat elämän kulmakiviksi. :)
[/q]

10 points

Ei se ole itsekkyyttä jos pitää siitä ainoasta ihmisestä huolta, josta pitää pitää huolta sinkkuna eli itsestään. Kun lakkaa miettimästä mitä yhteiskunta haluaa ja alkaa ajatella mitä itse haluaa niin sinkkuna oleminen on äkkiä erittäin houkutteleva vaihtoehto. Itekkin oon tässä tajunnu, et hitto oon onnellinen ja oon sinkku. Arki rullaa, selvinpäin on kivaa ja kännissä on vielä kivempaa. Ei yhtään stressaavaa asiaa tai huolen aihetta. Saa olla todella hyvä parisuhde, että se voittaa laatusinkkuilun. Hyvin sanottu, et pitää löytää onni itsestään ennen kun lähtee hakee sitä toisen kautta. Parisuhde on parhaimmillaan parempi vaihtoehto kun sinkkuna oleminen ja huonoimmillaan paljon huonompi vaihtoehto. Parhaimmillaan siitä saa ne hyvät puolet menettämättä sinkkuilun hyviä puolia. Sinkkuilun hyvät puolet on varmaan jokaisella yksilöllistä, itsellä the hyvä puoli on se, ettei tarvitse huolehtia muista kun itsestä. Moni varmaan luulee, että se ois vapaus, mutta omissa parisuhteissa on aina ollut ne samat vapaudet joita sinkkunakin haluan.

Välillä lievästi hymyilyttää kun jotkut lievästi sanottuna uskomattoman rasittavat henkilöt on löytäny ottajansa. Siinä miettii monesti, että saisin ampua itteeni pistoolilla kumpaankin polveen, lisätään vielä vasempaan olkapäähän, että asiat ois itellä edes yhtä huonosti kun tämmösellä väkisin pariutujalla jolla ei arpaonni ole oikein suosinut.

[q]hemuz, 11.3.2008 09:50:
Ei se välimatka ole este. hidaste korkeintaan.
[/q]

Näin todella toivon joo :) Kun sitä on kohta yhden Atlantin verran....

[q]Aurinkoneiti:
Ei oikein innosta täällä olo.*poks*[/q]

Anna uusien tuulien puhaltaa... muuta vaikka Helsinkiin

[q]Zenni, 13.3.2008 00:36:
---
[Nuclear], 12.3.2008 14:48:
---
Lyylikki,
Aika ja paikka?
---

13.3.2008 klo 18
Hiplaajankatu 2 B 2
00000 KOSKETUS

---

Mä tuun kans! Hiplaus on ehkä parasta maailmassa.
[/q]
Ja ma kans! Yei!

[q]Lyylikki,
Aika ja paikka? *pepsodent*[/q]
13.3.2008 klo 18
Hiplaajankatu 2 B 2
00000 KOSKETUS

[q]Janisa, 13.3.2008 04:46:
---
Zenni, 13.3.2008 00:36:
---
[Nuclear], 12.3.2008 14:48:
---
Lyylikki,
Aika ja paikka?
---

13.3.2008 klo 18
Hiplaajankatu 2 B 2
00000 KOSKETUS

---

Mä tuun kans! Hiplaus on ehkä parasta maailmassa.

---

Ja ma kans! Yei!
[/q]
*hiplail*

Ainii! Melkein joudun treffaamaan yhtä jannua viikko sit :O Mut kun se oli tulossa paikkaan x vuokseni luokseni niin joku random testokaappi päätti purkaa maailmantuskansa antamalla läheisyyttä yhteiskuntakelvottomalle hampille (ei se oikeesti niin yhteiskuntakelvoton oo, hamppi vaan). Poliisit tuli paikalle, kaappi karkasi ja turpaansa saanut treffipoika pääsi putkaan nukkumaan. Säästyin mieskontaktilta, huh!

On mulla niin hiton kaunis miesmaku.

Lohja, viiden vuoden kokemuksella varsinainen sinkkuparatiisi, siis mikäli haluat pysyä sellaisena.
..muille en voi suositella.

[q]ZenniMä tuun kans! Hiplaus on ehkä parasta maailmassa.
[/q]

I'll hiplottel U!

uumama :P

No ehkä mä nyt sit voin sanoa tälle luukulle heimoit *jiihaa**plur*

[q]Aurinkoneiti, 13.3.2008 13:02:
---
resh, 13.3.2008 00:31:
---
Aurinkoneiti:
Ei oikein innosta täällä olo.*poks*
---

---

Jos Hellsingistä löytyy alue,missä on paljon metsää ja luontoa, niin sitten voisin harkita takaisinmuuttoa. Eli ei taida onnistua.
[/q]

Hä? Ai ei muka löydy? Ooks koskaan verrannu Helsinkiä joihinkin suurkaupunkeihin. Täällähän sitä metsää vasta riittääkin. Keskuspuisto *sydän*

Oho! Sori OT!

Treffit ens viikolla!

[q]Aurinkoneiti, 13.3.2008 13:02:
---
resh, 13.3.2008 00:31:
---
Aurinkoneiti:
Ei oikein innosta täällä olo.*poks*
---

---

Jos Hellsingistä löytyy alue,missä on paljon metsää ja luontoa, niin sitten voisin harkita takaisinmuuttoa. Eli ei taida onnistua.
[/q]

Siksi on olemassa Espoo <3

Mä saatan koht joutua kertaheitolla pihalle täältä jotenki tuntuu siltä.

Vaikka aika hiljaista on viimeaikoina ollutkin, niin jotenkin tuo kevään tulo alkaa hiljalleen tuntua. Oikein mukavaa...

[q]AlexS, 14.3.2008 14:47:
Kevät ja perjantai :) Vois kyl jonkun sopivan tytyn kanssa lähtee reffeilee
[/q]

Virtuaalitreffit...?

[q]Zenni Taisin just rakastua *sydän*
[/q]

mä luulen et kaikki täällä jo tietää
et me rakastetaan toisiamme :)

ihqsydäri!

[q]KooKieSaanko tulla paistamaan makkaraa sille roviolle?
[/q]
meidän rovio on teidän toisio :)

mä ja zenni rakastetaan toisiamme
(ja mä' varsinkin hänen tisuja :)

[q]pupuankka, 13.3.2008 13:22:
---

Hä? Ai ei muka löydy? Ooks koskaan verrannu Helsinkiä joihinkin suurkaupunkeihin. Täällähän sitä metsää vasta riittääkin. Keskuspuisto *sydän*
[/q]

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200803127377037_ul.shtml
ei nay parhaat puistot listal!

(mut mikas siella onkaan *viheltl*)

O