SINKKULUUKKU
[q]Claquesous, 26.11.2009 23:47:
---
Takyon, 26.11.2009 23:29:
Mä ainakin oon päätelly et tää on vaan jenkkiläisistä teinileffoista opittua pasketta. Itseäni ei häiritsisi pätkääkään enkä näe asiassa mitään väärää kunhan vain se edeltävä suhde on oikeasti poikki.
---
Sä oot vaa tota mieltä siks, koska sulle on just käyny tollee. Ja nyt todistelet itelles, et se on iha ok, se on iha ok.
=D
No ei vaiskaa! Mä yhdyn suhun!
[/q]
Ainii, mullehan tosiaan on käyny noin :D
Nojoo, toisaalta enhän mä kyl tuntenu Aria henk.koht ennestään, mut en usko et se olis muuttanu mun mielipidettä mitenkään. Eli antaa palaa vaan
[q]bubbelgum, 10.10.2006 05:17:
(Ps. tää homma toiskin kivan pikku lisäjännityksen marraskuussa (toivottavasti) järkättäviin sinkkuluukku (tm) bileisiin kun porukalla ois just kuukauden selibaatti takana.)
[/q]
Ihan jo pelkästään tän takia vois ottaa osaa
[q]UnityF, 23.3.2009 11:08:
---
kindertin, 23.3.2009 11:06:
Muistaako kukaan mistä niitä boyfriend-tyynyjä saa? Iso tyyny jossa on halikäsi/kainalo?
---
http://www.mulletoi.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=5350
[/q]
Taikka Takkulandiasta
[size=5]Takku==Takyon[/size]
^ kuvat rox, jos Janne ei saa ens viikonloppuna ni jotain on pielessä. Jopa minä oon märkänä tollasista :D
[q]aada, 28.11.2009 17:58:
..lojaalimpi hänelle kuin minulle.
[/q]
Pakko kysyä: onks sun kaikki suhteet loppunu jotenki sotaisasti kun sä puhut lojaaliudesta yms? :D
Phuk dat, anna ihmisten elää omaa elämäänsä. Sanoit että ne eksät on sulle todella tärkeitä, jos ne ihan oikeasti olisi sulle tärkeitä niin sä et yrittäis estää heidän parisuhteita vaikka se kohde oliskin sun ystäväs.
Ja itse asiassa se että mainitsit että sillä ei ole väliä kuinka nopeasti teidän suhteen loppumisen jälkeen eksä alottais seurustelemaan niin mä luulen et sillä on aika suuri osa tässä "et voi tapailla mun kavereita" jutussa.
Jumaleissön millasta pebaa kevät tuo tullessaan kaduille
[q]Coutsi, 8.4.2009 15:10:
Kesä tulee. Ainoa aika vuodesta, kun ei halua seurustella. Silloin jalkapallo on naista tärkeämpi (sori naiset). Olen intohimoinen suomifutiksen ystävä ja tavoite on 15 päivää kuukaudessa olla tammelassa tai ratinassa katsomassa, miten pallo liikkuu.
Kuten joku viisas mies sen on todennut: "Jalkapallo on enemmän kuin uskonto. Se on maailmanlaajuinen kieli, jota lähes kaikki puhuvat."
[/q]
Jääpähän minulle enempi vaihtoehtoja kesän ajaksi ;)
[size=5]Mitään potkupalloa jaksa tuijotella..[/size]
ps. mmmmmmmm, lihaaaaaaa
Soriolipakko. *^___^*
Edit: Kuva poistettu.
Täällä on yks vapaa kainalo, sohva ja leffateatteri mut toisaalta mä haluun näillänäkymin pysytellä tässä luukussa :D
[size=5]Oliks tarpeeks suorasti sanottu? :P[/size]
[q]Janisa, 29.2.2008 17:46:
---
epkuva, 29.2.2008 17:40:
---
Janisa, 29.2.2008 17:37:
Aaaaaah, kevat.
Mista ihmeen kivien alta kaikki sinkut kuoriutuu aina kevaisin, koska talvisin ei moista tarjontaa ole havaittavissa...
---
Niinkö tekkee?
No perskeles täytyneekin sitten lähteä mettälle, jos näin olemattomasta talvesta viel jonkun kevään luonto saa aikaiseksi.
---
Niin joo, luin eilen uutisista etta siella on ollu joku lampimin talvi sataan vuoteen tms. Tehan olette siis nauttineet so called kevaasta koko talven! Saakeli!
[/q]
Paremminkin syksystä ollaan "nautittu" koko talven.. :/
[q]Lyylikki, 23.11.2009 13:49:
Mitä ilmeisemmin Sinkkuluukkubileet ei ole olleet ihan täysi success
[/q]
Mä haistoin failin jo kilometrien päästä ja päätin jäädä kotiin nukkumaan univelkoja pois.
[q]siveys, 6.5.2008 22:09:
Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?
[/q]
Juurikin se itse pariutuminen, aivan liian kahlitsevaa minulle tässä elämänvaiheessa. Enkä kyllä osaa sanoa olisko tuohon edes muutosta joskus tulossa.. Hetken ihastuminen vois olla tavallaan kivaa mut ei kai kukaan sellasiin halua aikaa tuhlata
[q]siveys, 6.5.2008 22:38:
---
Takyon, 6.5.2008 22:31:
Hetken ihastuminen vois olla tavallaan kivaa mut ei kai kukaan sellasiin halua aikaa tuhlata
---
Mihin se aika sitten kannattaa käyttää?
[/q]
En mä vaan tiedä *nauru*. Mulle sopii tällähetkellä tämä sinkkuilu oikein hyvin, kavereiden kanssa hengailua, halimista ja kaikkea kivaa :)
Argh.. Mä en jaksa tota ikuista safkarallia eli kerran pari viikossa pitäis jaksaa väsätä muutaman päivän safkat. Ongelmana on se että mä en osaa tehdä kuin ne muutamat yksinkertaisimmat (makaronilaatikko, jauhelihakastike yms) safkat, mitkä sinänsä on ihan hyvejä mut ei vaan jaksa niitä samoja kovin montaa kertaa peräkkäin ja sit menee duunisafkat jossain mäkkärissä jos himassa ei ole valmista.
Ottaisin siis ihan mielelläni vastaan ruuanlaittajan Maksut luonnollisesti.. niin :)
Mut en mä mitään muuta haluis
Mjahas, on se elämä kummallista....
Niin yllätyksenä kuin se tulikin niin mäkin jouduin nyt vasten tahtoani liittymään tänne....
[q]siveys, 3.6.2008 23:00:
---
Takyon, 3.6.2008 20:21:
Ongelmana on se että mä en osaa tehdä kuin ne muutamat yksinkertaisimmat (makaronilaatikko, jauhelihakastike yms) safkat, mitkä sinänsä on ihan hyvejä mut ei vaan jaksa niitä samoja kovin montaa kertaa peräkkäin ja sit menee duunisafkat jossain mäkkärissä jos himassa ei ole valmista.
---
On a serious note, pyydä joku nainen (tai joku neiti) kylään ja opetelkaa yhdessä laittamaan jotain uutta ruokalajia. Kummatkin saa sosiaalista elämää ja opitte uusia juttuja.
Reseptejä ja ohjeita on oikeasti netti ja kaikenmaailman kirjat pullollaan ja yhdessä se on vähän mukavempaa ja motivoivampaa - voi sitten yhdessä nauraa niille epäonnistumisillekin :D
Onnistumisprosentin parantamiseksi kannattaa olla jonkun kokeneen kokkailijakaverin puhelinnumero lähettyvillä jos meinaa mennä sormi suuhun jossain kohtaa - vaikkakin oman kokemukseni mukaan ohjeita seuraamalla saa kyllä melkein mitä tahansa peruspöperöä aikaan suht onnistuneesti.
[/q]
Toki toi onnistuis, muttakun mä en vaan jaksa seuloa niitä hyviä ohjeita ja sen lisäks ruuan tekeminen pitää olla helppoa, tarkoittaen että sen tekemiseen menee tosi vähän aikaa + mahdollinen uuni tjsp..
[q]domi, 25.10.2006 12:49:
---
Takyon, 25.10.2006 12:47:
Tää nyt tekee totaalisen yllärimuuvin ja hyppää tuonne toisen luukun puolelle
---
Meinaako tää nyt sitä ettei sun sohvalle enää pääse yöksi
[/q]
Ei
[q]Zeratul, 4.6.2008 19:08:
Melkeen unohtu jo tää ruokapuoli!
---
Takyon, 3.6.2008 23:06:
...en vaan jaksa seuloa niitä hyviä ohjeita ja sen lisäks ruuan tekeminen pitää olla helppoa, tarkoittaen että sen tekemiseen menee tosi vähän aikaa + mahdollinen uuni tjsp..
---
Kuuma vinkki nr.1 Pasta & Tonnikala
Valmistusaika: no, riippu minkä asteista kypsyyttä toivoo pastalle, ehkä noin vartti.
Hinta: joku 1,5-2 ? Aika sama ku penneissä liikutaan. :)
Vaihtelu tulee erilaisista pastalajikkeista, esim. kauraa tai ruista sisältävät vaihtoehdot on avartavia kokemuksia! Ite käytän kolmiväristä, pinaatti- ja tomaattipastat antaa tervetullutta lisämakua. (NOT! Mut on kivemman näköstä ku on vihreetä ja punasta väriä seassa. :P)
Tonnarin voiki lämmittää mikrossa. Kaada päälle sopiva annos sweet chilli-kastiketta, peittää kivasti kaikki muut maut mitä safkassa mahollisesti oli. Tarjoillaan ananasmurskan kera.
Bon appetit!
[/q]
Muuten hyvä mut mä en syö kalaa :D
Enkä oikeestaan ole koskaan ihan hirveesti pastaruuista muutenkaan perustanu..
Nii ja maksalaatikko tulee jo korvista ulos
[q]mini_mi, 2.7.2009 10:17:
---
Takyon, 2.7.2009 09:58:
No ei tän nyt kyl näin pitäny mennä
Eihän mulla ole edes tissejä.. *snif*
---
Et nyt vaan osaa. Picture this:
Ostat tytölle rintaliivit (as in, ostat itselles, annat toisen käyttöön =D), kutsut kylään, tarjoat näkkäriä ja poimit murusia rintaliiveistä, koska hei, sun rintaliivit, sun näkkärit!
[/q]
But my plan was flawless.. And SHE failed it!
[q]Sallakat, 16.2.2009 12:51:
---
[Siru], 16.2.2009 12:04:
---
Dementation, 16.2.2009 01:26:
---
infiana, 15.2.2009 16:28:
---
Kai sitä nyt voi halia vaikka tuntemattomia kadulla jos halipula vaivaa... Siis tietty pitää kysyä vastapuolelta, että onko ok, mutta anyway...
---
Vähänkö tulis hyvä fiilis jos joku tulis kadulla kysyy "saanko halata sua?" mun päivä olis pelastettu *sydän*
---
Nizzassa viime kesänä oli pari mimmiä yhdellä torilla, niillä oli kyltit käsissä missä luki "ilmaisia halauksia tarjolla" (tai jotenkin noin, se käännettiin mulle ranskasta englanniksi, ett suomennos on varmaan noin). Kiva idea kylläkin :)
[/q]
Tällanen oli muistaakseni Helsingissäkin jokunen vuosi sitten. Vois tulla uudestaankin.