SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Miks muuten ei oo bilettäjä dettisaitia?

meijän koulun junti luokalla pojat pohti päivät pitkät että miksi hyvän näköset nörtit seurustelee finni naamaisten silmälasipäisten nörttien kanssa kun ne sanoo puhelimessa "kulta täällä olis kotiviina ja satoprian kotona"... säälistä eikä seurustela meijän kanssa koska ollaan pahoja koviksia.. hienoo elämää tollanen satoprian elämä.. toi muija ei tiiä ees mitä mä sille tekisin ... panisin kuin pronofilmeissä.

[q]siveys, 31.1.2010 23:21:
---
mark hamilton, 31.1.2010 22:14:
ja siksi olen sairas ja hoidossa kyllä..

---

Minusta on todella helpottavaa kuulla, että olet uskaltanut pyytää apua tilanteesi selvittämiseen.

Seuraava ehdotukseni olisi, että otat tämän keskustelupalstan puheeksi terapeuttisin kanssa, sillä tämä vaikuttaa kirjoituksistasi päätellen olevan elämässäsi merkittävä tekijä niin ajallisesti kuin myös tunteellisesti. Voit viedä terapeutillesi vaikka muutaman tulosteen kirjoituksista, jotka ovat herättäneet sinussa vahvoja tunteita. Terapeutti voi tämän perusteella arvioida onko tilanne merkittävä suhteessa muihin käsittelemiisi prosesseihin sekä kenties ehdottaa sinulle uusia tapoja suhtautua verkossa anonyymisti keskustelemiseen ja siitä saamaasi palautteeseen.

Olet työssäsi varmasti oma-aloitteinen ja kannat vastuusi parhaan kykysi mukaan. Suosittelen, että lähestyt myös terapiaprosessia tällä samalla vakavuudella, sillä se on tärkeätä työtä sinun oman hyvinvointisi eteen, joka kantaa hedelmää niin työelämässä kuin myös henkilökohtaisten suhteiden puolella.
[/q]

Ehkä asia on näin.. minuakin huolestuttaa. Mutta asia on niin että foorumikeskusteluissa homma on sata vastan yksi.. jos puhelen omiani mm. USB-kovalevyitstä vain kun olen luullut väärin mainoksesta että on muka 4 Gt USB-kovalevyjä.

Viimeaikaiset foorumikeskustlelut ovat olleet huolestuttavia mun omasta mielestä.. kun väitän olevani jotain ja kaikki väittää vastaan.. ne ei ehkä ymmärrä mun pointia.

Väittäisin kuitekin että tietyissä foorumeissa ihmiset osaa sanoa asiat peremmin kuin te ja tämä Klubitus ja Pingstate ei mulle oikea foorumi ole asioiden esittelemiseen joten näistä minun pitäisi pysyä pois.

Miksi näin:
Tyttö pyytää ulos, treffit peruuntuu tytön toimesta ja hän siirtää ne seuraavalle viikolle.
Tytöstä ei kuulu mitään, tyttö onkin jo varattu. Ei sitten päässyt koskaan treffeille asti. Kaikki alle viikossa.
4 kerta kun näin käy.
Nopeat syö hitaat

[q]kindertin, 16.7.2009 20:20:
---
vala, 16.7.2009 19:22:

---

Kavereilla oli toi niiden häätanssina
On kyllä tosi kaunis kappale ---
[/q]

Mitä vittua, ihmiset, mitä vittua :DDD

Reaktioni ei ole tarkoitus olla loukkaava, kävi vaan niin, että kyseisen biisin 45 ensimmäistä sekuntia saivat minut entistäkin vakuuttuneemmaksi siitä, että musta taitaa puuttua joku parisuhdegeeni. Seuraavat kolme vakuuttivat minut myös siitä, etten tahdo tilanteeseen muutosta. Suljin sivun ja jatkan elämääni sinkkuluukussa entistäkin onnellisempana siitä, ettei mun tyynyliinoille kuolaa kukaan muu kuin minä.

[q]Equalizer, 29.5.2007 17:32:
---
Mark Hamilton, 27.5.2007 21:18:
Kannattaako etsiä baaresita vai netistä?

---

Oot sä kännis
[/q]
En musta oliko kun postasin nyt oon ainakin iha tuubat

[q]kinderi, 10.12.2009 23:09:
---
mark hamilton, 10.12.2009 22:52:
meijän koulun junti luokalla pojat pohti päivät pitkät että miksi hyvän näköset nörtit seurustelee finni naamaisten silmälasipäisten nörttien kanssa kun ne sanoo puhelimessa "kulta täällä olis kotiviina ja satoprian kotona"... säälistä eikä seurustela meijän kanssa koska ollaan pahoja koviksia.. hienoo elämää tollanen satoprian elämä.. toi muija ei tiiä ees mitä mä sille tekisin ... panisin kuin pronofilmeissä.

---

Oliks tää nyt ihan tositarina vai joku huono sarkasmiyritys?
[/q]

On tää tositarina.. mutta liioiteltu.

[q]anniharha, 16.7.2009 21:41:
---
kindertin, 16.7.2009 20:20:
---
vala, 16.7.2009 19:22:

---

Kavereilla oli toi niiden häätanssina
On kyllä tosi kaunis kappale ---

---

Mitä vittua, ihmiset, mitä vittua :DDD

Reaktioni ei ole tarkoitus olla loukkaava, kävi vaan niin, että kyseisen biisin 45 ensimmäistä sekuntia saivat minut entistäkin vakuuttuneemmaksi siitä, että musta taitaa puuttua joku parisuhdegeeni. Seuraavat kolme vakuuttivat minut myös siitä, etten tahdo tilanteeseen muutosta. Suljin sivun ja jatkan elämääni sinkkuluukussa entistäkin onnellisempana siitä, ettei mun tyynyliinoille kuolaa kukaan muu kuin minä.
[/q]

:D:D:D:D:D:D:D:D
Aika mielenkiintonen reaktio :D :D Ehkä toi toimii paremmin jos on sitä jossain häissä tms kuuntelemassa? :D

[q]Freja, 11.3.2008 15:59:
Paljon kivempi lähtee reissuunki ku ei tarvi ikävöidä ketään nii paljoo et tulis monen sadan puhelinlasku :D

[/q]
eiks ois kivempi lähtee kullan kanssa reissuun = ei myöskään tulisi monen sadan euron laskua

[q]ezzy, 4.9.2009 16:55:
---
siveys, 4.9.2009 16:49:
---
Takyon, 4.9.2009 16:30:
Joka kerta! Ja heti perään myös mistä mittarista tankkasin ja sit vielä uudestaan moi tai hyvää viikonloppua tjsp :D

---

"Moi! Saisinko mä maksaa sulle kakkosesta?"

---

Tai tankkaa aina kakkosesta ja sit ku näkee tytön jossaki "siviilissä" ni se tunnistaa sut ääneen "kakkosen tankkaajaks"
[/q]

Mä muuten tankkaan melkein aina kakkosesta

[q]siveys, 4.9.2009 16:25:
joko oot uskaltanu sanoa sille "moi"?
[/q]

:D

Joka kerta! Ja heti perään myös mistä mittarista tankkasin ja sit vielä uudestaan moi tai hyvää viikonloppua tjsp :D

[q]Syder, 5.5.2006 16:52:
..tilanteeseen jossa itsetunnon kohotus on välttämätöntä ja ennen pitkää saat olosi hyväksi, jolloin ne joita aiemmin katsoit 'mä en kelpaa noille' -asenteella ovatkin yht'äkkiä muuttuneet henkilöiksi, jotka eivät kelpaa sulle :)
[/q]

Olisikin noin helppoa.. Itsetunto ollut pohjalla jo varmaan 10 vuotta, aina sillontällöin siltä lähdetään nousuun mutta tullaan sitten vieläkin kovempaa alas.. :/

[q]Lyylikki, 26.11.2009 22:51:
Luin tuossa yhtä kirjaa, jossa aiheena oli vähän niinkuin kaverusten (sisarusten) ex:iin sekoaminen. Siinä puhuttiin myös tästä "kirjoittamattomasta" säännöstä, että kavereiden ex:iin ei missään nimessä saisi kajota.
[/q]

Mä ainakin oon päätelly et tää on vaan jenkkiläisistä teinileffoista opittua pasketta. Itseäni ei häiritsisi pätkääkään enkä näe asiassa mitään väärää kunhan vain se edeltävä suhde on oikeasti poikki.

Toki tietysti jos se suhde menee poikki sellaisissa kuvioissa että jää jotain vihoja molempien harteille ja sit toinen pariutuisi toisen parhaan kaverin kanssa niin voihan siitä haittaakin olla..

[q]Zeratul, 10.4.2009 23:23:
---
Late, 10.4.2009 23:14:
Joo ehdottomasti parempi näin. :D Toisaalta se muna suuhun ei toisessa asiayhteydessä ole yhtään hullumpi vaihtoehto.

(note to self. älä kirjoita tänne kun veressä kiertää punkku)

---

Älä ny, kännis irtoo parhaita juttuja, ja pitäähän ne jakaa näin julkisesti kaikkien nauttittavaks!

Saattaa muuten olla et eilen tuli oltuu hiukka humalassa, joku (muistaakseni ehkä ihan pantavan näkönen, tosin ku porukan kuskillekkaa ei kelvannu nii muistikuvan täytyy olla väärä ;D) naikkonen tuli kyselee tanssipartneria, johon ihan vakavana vaa tokasin et "johan tää biisi on ihan just loppumassa".
Great success!
[/q]

Kyllähän se ihan hyvännäkönen oli, mut en mä vaan viittiny/jaksanu tehdä asialle mitään :D

On se nyt prkl kun tietää mitä haluis mut sit ei kuitenkaan tiedä mitä haluaa. Ja vaikka tietäiskin niin ei kykene >:/

[q]Zeratul, 10.4.2009 23:57:
---
Takyon, 10.4.2009 23:51:
Kyllähän se ihan hyvännäkönen oli, mut en mä vaan viittiny/jaksanu tehdä asialle mitään :D

---

Mitä siin enää on tekemistä ku toinen on tehny jo alotteen? Ei ois tarvinnu ku sanoo joo ja mennä tanssii, sähän se vielä sen läheisyyden perään oot ollu? Aika outo kaveri.
[/q]

No senkus olis tullu syliin tanssimaan, ei olis tarvinnu mennä kännisten ihmisten keskelle heilumaan

[q]Freja, 11.4.2009 13:15:
---
Camomilli, 11.4.2009 01:05:
Ei tässä sinkkuudessa oikeesti mitään vikaa ole, tyhmä pakkomielle tuo että pitäisi joku olla *hihu*.

---

Niin, joillekin yksinolo vain sopii paremmin kuin toisille, ja jotkut ovat luonteeltaan sellaisia, että tarvitsevat rakkautta jotta voisivat nauttia elämästä ihan täysin. Itse kuulun niihin juuri, joiden olisi parempi kaksin kuin yksin.
[/q]

Mut entäs sit kun kompromissien tekeminen ja se että pitää aina miettiä tekemisiään toisen elämään sopivaksi alkaa pidemmän päälle ahdistamaan mut kuitenki on aivan perhanan kova pariutumisvietti ja läheisyyden kaipuu?

Kohta olisi (aika todennäköisesti ja vihdoinkin) oma kämppä alla mutta sieltä puuttuu vain se kehräävä kissa.. Mieluiten siis sellainen hiukan karvattomampi ja ihmismäisempi versio :)

[q]Vampyrella, 30.6.2009 19:57:
---
ezzy, 29.6.2009 11:04:

Yksi esimerkki naisten "vaikeudesta" jälleen :)

---

Musta mielenkiintoista sinänsä, että monet leimaa naisia vaikeiksi, kun itellä taas on päinvastaisia kokemuksia. Meaning, jos sattuu olemaan hyvinkin suorapuheinen ja -sukainen nainen, potut pottuina ja asiat niinku ne on, niin johan on moni mies pelästyny. Mä veikkaan, että jotkut miehet nimenomaan haluaa ns. vaikean naisen. :D
[/q]

Varmasti haluaakin, sitä en epäile hetkeakään. Miten pitkään ne sitten sietää kutakin vaikeata yksilöä onkin sitten asia erikseen. Vaikkaan, että ne vaihtaa naista kuin sukkia. Pure speculation, tietty.

Itseä ei haittaa pätkääkään suorapuiheisuus tai suorasukaisuus, jos on jotain mitä sanoa ts. tietää puheenaiheesta oikeasti jotain eikä vaan halua ääntään kuuluville tai olla "vaikea". Älykäs ja sen myös esille tuova nainen on hieno asia, ja edelleenkin painotan sitä "itsenään" esiintymistä, en mitään turhamaista pätemistä tai vastaavaa.

Itsekin olen monessa mielessä helvetin vaikea, varmasti mahdotonkin tapaus, mutta ainakin yritän olla oma itseni :)

Se on ihan sama onko hoitoja vai ei tai vaikka seurustelis, silti kauniit näkymät saa silmät kääntymään Mihinkäs sitä tiikeri raidoistaan pääsee

O