SINKKULUUKKU
[q]HayD_, 6.3.2007 02:27:
niin mullekin:)
[/q]
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=53223;hae=;pid=922516#922516
[q]KooKie, 13.3.2008 19:42:
---
Zenni, 13.3.2008 19:19:
Voi vitsit, vihdoinkin päästiin julkistamaan roihuava rakkautemme.
---
Saanko tulla paistamaan makkaraa sille roviolle?
[/q]
NO! She´s a witch! Burn her!
Miks tosta muuten tuli mieleen Hot Shots-leffan yks kohtaus mis ukko paistaa munaa&pekonia muijan vatsalla ku se muija käy niin kuumana?
[q]Zenni, 13.3.2008 19:48:
---
KooKie, 13.3.2008 19:42:
Saanko tulla paistamaan makkaraa sille roviolle?
---
Itse käyttäisin tässä termiä juhannuskokko ton rovion sijaan.
Tai metsäpalo!
[/q]
Nii just, metsäpalo eli bushfire! Sä taidatki olla siellä ihan puska liekeissä!
[q]Janisa, 14.3.2008 18:28:
Virtuaalitreffit...?
[/q]
Joo
Mieluiten kyl pois koneen äärestä :)
[q]yana, 14.3.2008 15:30:
---
pupuankka, 13.3.2008 13:22:
---
Hä? Ai ei muka löydy? Ooks koskaan verrannu Helsinkiä joihinkin suurkaupunkeihin. Täällähän sitä metsää vasta riittääkin. Keskuspuisto *sydän*
---
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200803127377037_ul.shtml
ei nay parhaat puistot listal!
[/q]
Hehe. No Barcassa asuvana varmaan tiiät et Etelä-Euroopan "puisto" on aika muuta kuin metsä. Mä oon asunu Ranskassa ja ne puistot, voi jeesus. Siellä oli istutettuja bambuja ja kivettyjä lammikoita. Metsää sai ettiä kilometrikaupalla kaupungin ulkopuolelta, jos sieltäkään löysi.
Mä asun Kumpulassa ja välillä tuntuu niinku asuis metsän keskellä. *sydän*
Alkaa olemaan jo aika huonoja perusteita olla yksin
[q]AlexS, 14.3.2008 18:59:
---
Janisa, 14.3.2008 18:28:
Virtuaalitreffit...?
---
Joo
Mieluiten kyl pois koneen äärestä :)
[/q]
Voit sa tannekin kyl tulla...
[q]pupuankka, 14.3.2008 20:28:
---
Hehe. No Barcassa asuvana varmaan tiiät et Etelä-Euroopan "puisto" on aika muuta kuin metsä. Mä oon asunu Ranskassa ja ne puistot, voi jeesus. Siellä oli istutettuja bambuja ja kivettyjä lammikoita. Metsää sai ettiä kilometrikaupalla kaupungin ulkopuolelta, jos sieltäkään löysi.
Mä asun Kumpulassa ja välillä tuntuu niinku asuis metsän keskellä. *sydän*
[/q]
kumpula on kyl mainio<3
oot kyl ihan oikeassa tossa. taalla on tosin onneks melko hyvin asiat kun metsa on kaupungin sisalla ja ymparilla kunhan kiipeaa noille kukkuloille ja vuorille
Täähän on ihan nerokasta.
Mitä enemmän mä dokaan ja humallun,
sitä paremmalta tää luukku ja sen tarjonta näyttää!
Miksen mä oo tajunnut tätä aiemmin?!
I love this shit*sydän*
[q], 15.3.2008 22:30:
noh, nyt minäkin kuulun tänne kuuden vuoden poissaolon jälkeen
[/q]
Kuus vuotta näyttää muillaki olevan se tietty kriittinen piste, jollon alkaa tapahtua...
[q]Kosaz, 16.3.2008 03:52:
---, 15.3.2008 22:30:
noh, nyt minäkin kuulun tänne kuuden vuoden poissaolon jälkeen
---
Kuus vuotta näyttää muillaki olevan se tietty kriittinen piste, jollon alkaa tapahtua...
[/q]
Jostain luin, että seittemäntenä vuotena alkais tulee jotain kriisejä. Tosin, voi olla että se koski vaan avioliittoa. Ei sillä, että mä haluaisin masentaa ketään :P
Ostetaan tunnekytkin.
Riittää kun siinä kytkimessä on vaan off -nappula.
[q]Displacer, 15.3.2008 22:50:
---
moksu, 15.3.2008 22:06:
Pakko lainata edelliseen kommenttiin liittyen..."Humala kaiken kaunistaa, se kaiken kauniimmaksi saa.." -Klamydia-:D jeps, jatkakaa
---
FAIL:
se on "Humala kaiken kaunistaa, aivan kaiken kauniimmaksi saa..."
Kyllä, uskallan tunnustaa kuunnelleeni Klamydiaa joskus ja pitäneeni siitä... mut hei, mä asuinkin Kouvolan kulmilla nuoruudessa ;)
piti kumminkin tarkistaa miten toi menee, niin hyvin ei muista (enää).
edit:
nii ja sinkku joo... nyt ja varmaan tulevaisuudessakin kunnes tulee työpaikan vaihto tai löytyy nainen jota ei haittaa että olen suht paljon poissa Suomesta.
nimimerkillä: maanantaina viideksi päiväksi Skotlantiin ja sit pian neljäksi viikoksi Saksaan taas.
[/q]
FAIL indeed! noh, aavistuksen väärin meni, mutta idea pysyi lähes samana:)
Vanhusten auttaminen ja sademetsien pelastaminen *sydän*
...mut siit huolimatta en taida enää kuuluu tähän luukkuun.
[q]niomic, 16.3.2008 04:42:
---
siveys, 16.3.2008 03:25:
--
---
Moi,
Äijä ei kyl saa mitään aikaseks 15 minuutissa, ei ihme et oot sinkku ;< Ajatuksen virtaa, bollocks, hitaat ajatukset, kohmeista menoo :/
btw. mul meni tän kirjottamiseen alle minuutti
[/q]
Sun sarkasmi on ihan perseestä. Kai sitä nyt kirjottaa enemmäänki vartissa kuhan vaa on miettiny valmiiks about mitä on kertomassa?
[q]migizz, 16.3.2008 21:32:
Tänne jouduttiin... :(
[/q]
täältä ei pääse pois :(
treffikumppani oliki sit ihan pöljäke *toktok*
[q]En_oo, 16.3.2008 21:48:
---
merqus, 16.3.2008 21:47:
Hmm.. Mä en mielestäni oo edes koskaan varsinaisesti treffeillä käyny Pitäisköhän kokeilla? Jos vaikka natsais
---
No lähetkö mäkkii? (jos et oo ruma)
[/q]
Tänne jouduttiin... :(
[q]Zeratul, 16.3.2008 22:41:
Kai sitä nyt kirjottaa enemmäänki vartissa kuhan vaa on miettiny valmiiks about mitä on kertomassa?
[/q]
Postausajankohdasta päätellen mulla meni sitten lopulta about 21 minuuttia kokonaisuudessaan tuon kirjoittamiseen ja postaamiseen. Häpeäkseni täytyy myöntää, että en enää tuossa vaiheessa iltaa ollut tippaakaan humalassa ja ei - en tosiaan ollut miettinyt tipan tippaa mitä tulisin kirjoittamaan, joten kyseessä on varsin autenttista ja vain hitusen verran sensuroitua Antin ajatuksen virtaa.
Näin jälkeenäpäin kirjoituksiaan tarkasteltuna ei oikein tiedä pitäisikö sitä itkeä vai nauraa itselleen.. Mutta toisaalta.. Miksi tyytyä vain yhteen? :D
Tarskyt torstaina... La la la laa... *viheltel*
Ne olis sitten toiset viralliset datet sitten viime erittain-onnistuneen-sunnuntain...
Kahtotaan nyt miten tassa kay.