SINKKULUUKKU
Tilaus lähtee vetämään just!
http://www.mulletoi.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=5350
[q]Kipinä, 22.11.2007 12:22:
Tilaus lähtee vetämään just!
http://www.mulletoi.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=5350
[/q]
Väitän, että saat huomattavasti halvemmalla ihan aidon ja nopeamminkin kuin tuo arvioitu toimitusaika
[q]Lost-Soul, 22.11.2007 14:31:
Mutta missä ne vaatimukset naiselle... Muuten tuo "ilmoitus" oli jo varsin hyvä.
[/q]
Mä kirjoitan sellaiset sit kun oikeasti etsin naista elämääni.
[q]Jone,
Mä kirjoitan sellaiset sit kun oikeasti etsin naista elämääni.
[/q]
Toihan oli jo suorastaan kutsu näille kaikille miehille alkaa pokailee sua
[q]Lost-Soul, 22.11.2007 13:49:
Sen ilmotuksen haluisin nähdä...
[/q]
"Nyt vapaalla jalalla kaksimetrinen kaljupäinen mies, jossa on vielä kilometrejä jäljellä. Useita kertoja siipeensä saaneenakaan (sekä omalla syyllä että ilman) ei vielä niin kyyninen ettei uskoisi rakkauteen. Mies tunnetaan yleisesti pahasta ja vittumaisesta luonteesta, mutta lähimmät ystävät käyttäisivät varmasti lähinnä ilmaisuja kuten 'leppoisa, mutta sanavalmis nallekarhu', 'kehä kolmosen ulkopuolen huvittavin runoileva maitopoika' ja 'ihan jees tyyppi - mitä nyt joskus vähän ulapalla omasta elämästään.'"
Legendaariseen SPP-ryhmän jäsenyydestä huolimatta antaa munaa vähän, nopeasti ja huonosti. Tällä hetkellä ei itseasiassa ylipäätään, koska ei näennäisestä sinkkuudestaan huolimatta oikeasti ole suoranaisesti saatavilla. Omaa erittäin kummallisen ja epäsopivan huumorintajun lähes tilanteesta riippumatta.
Entisistä pidempiaikaisista tyttöystävistä yksi kiittelee, yksi inhoaa ja kaksi pitää etäisyyttä. Kiittelevä on niin pitkän ajan takaa ettei se kuitenkaan muista enää asioiden todellista laitaa, joten kannattaa luottaa jälkimmäiseen kolmeen.
Fyysisiä vikoja: Edellisestä bilereissusta kivistävä häntäluu, krooninen jännetupintulehdus ja alkava kaljamaha
Psyykkisiä vikoja: Paha suustaan, taipuvainen riipustautumaan, luulee olevansa hauska ja älykäs
Elämäsi tilaisuus päästä joko seitsemänteen taivaaseen tai alimman helvetin sisemmille kehille. Don't apply yet though - mies ottaa tällä hetkellä itselleen aikaa olla ihminen jälleen."
How about that?
[q]Jone, 22.11.2007 12:17:
Voisin tehdä jotain, jota en oo vielä koskaan tehnyt:
Ilmoittaa itseni Sinkkuluukkuun.
[/q]
Sen ilmotuksen haluisin nähdä...
[q]Jocular, 22.11.2007 14:44:
[/q]
No siinä olis ainakin avaus ihan uusille pelikentille, perhana.
[q]ezzy, 22.11.2007 17:04:
Why hello there!
[/q]
Todistaaksesi että oot valmis tähän suhteeseen mulla olis sulle yks pieni koe.
Tsekkaa toi koko seitsemän ja puoli minuuttia putkeen full screeninä, äänet lujalla ja metrin sisällä ruudusta. Jos siihen pystyt, niin puhutaan.
[q]Jone, 22.11.2007 14:18:
How about that?
[/q]
Mutta missä ne vaatimukset naiselle... Muuten tuo "ilmoitus" oli jo varsin hyvä.
[q]Jone, 22.11.2007 14:45:
---
Jocular, 22.11.2007 14:44:
---
No siinä olis ainakin avaus ihan uusille pelikentille, perhana.
[/q]
Why hello there!
Minäkin täällä nyt sitten, vihdoin. Tätä on jo aavisteltu pitkään, vaikka ei saatakaan nyt oikein tajuta että näin tämä asia nyt on. Mieli on niiiin täynnä vihaa, ettei mitään rajaa. Minut vaihdettiin uuteen. olen loukkaantunut, pettynyt, peloissani, hämmästynyt ja v i h a i n e n. Mutta ystävien avulla tästä selviän. Ja näytän hitto soikoon vielä, ettei mua tällä asialla jyrätä.
must tuntuu et mä voisin siirtyä välivaiheilee
[q]Ana-5000, 22.11.2007 23:21:
aika homoo.
[/q]
Venaa vaan kun pääsen oikein kunnolla emoilun vauhtiin. Se on tapahtumassa hyvin pian muualla internetissä.
[q]Jone, 23.11.2007 05:38:
---
Ana-5000, 22.11.2007 23:21:
aika homoo.
---
Venaa vaan kun pääsen oikein kunnolla emoilun vauhtiin. Se on tapahtumassa hyvin pian muualla internetissä.
[/q]
Helvetti, repesin ku tuli mieleen sellanen "meanwhile...elsewhere on the interweb..." siirtymäpätkä mieleen
[q]mange, 22.11.2007 22:45:
Harvinaista mutta siirryn tuonne seukkausluukkuun. =)
[/q]
WHAAT?? Kerrokerro kaikki! :D Onnee vaan
Meni sit taas vituiks koko hieno fiilis.
Tutustuin sattumalta Aerossa yhteen naiseen ja ihastuin korvia myöten, oli se jotenkin niin ainutlaatuinen. Housenationissakin käytiin ja oli ihan helvetin hauskaa. Uuh, mitä tanssia.
Ja... sit se päättää yrittää vielä exänsä kanssa. "Ollaan vaan kavereita..." Olisin jos pystyisin, mut se taitaa olla loppupeleissä liian piinaavaa.
Paskinta tässä on se, että tää asetti riman nyt niin epärealistisen korkealle, että meni kyllä sinkkuilusta vähän niinku maku.
Mut... en mä tänne tullut surkeuttani vatvomaan Hauskaa pidetään vaikka hampaat irvessä. Ja jos jostain niin täältä voisin ehkä löytää toisen yhtä villin ja välittömän bilekissan. Jos neideille tanssitaitoinen bileseura kelpaa, niin jonoa voipi muodostaa tähän suuntaan
<--
[q]Ozie, 26.12.2008 22:11:
---
mark hamilton, 26.12.2008 22:08:
Olenko jotenkin jälkeen jäänyt kun itellä on ikää 30 ja jotkut 18-20vee mimmit tulee puhuun eikä muut...??????????
---
Mut eiks se oo vaan plussaa?
[/q]
Lähinnä asia oli vain vitsi.. ne muijat luulee mua parikymmpiseksi ja mulla muten kysytään vielä paperit kun ostan kaljaa.
[q]Skenemursu, 27.12.2008 09:49:
---
Josssu, 26.12.2008 17:33:
Mä voisin harkita täältä lähtöä jos löytyy nämä kriteerit täyttävä mies:
2. Sillä on tummat hiukset
3. Siivoaa
4. Laittaa hyvää ruokaa
5. On hyvännäköinen
6. On hellä
8. Pitää eläimistä ja etenkin poneista ja vie mut tallille pari kertaa viikossa.
---
8 listasta 6 on sellaisia joita ei loydy heteromiehesta ainakaan kaikkia samasta, joten suosittelisin tarkistamaan minkalaisia kokeiluhalukkaita homoja loytyis markkinoilta.
[/q]
Tästä tuli mileen että kannattaa tutustua Maajussille-morsian ohjelmaan. Ainakin toi poni ja muut eläin jututu toteutuisi.
Keep yer fingers crossed, maanantaina kahville..
[q]Avernian, 26.12.2005 11:06:
---
Epailija, 26.12.2005 02:38:
Jos silloin pitää juosta kesäkollien (tai kesäkissojen) perässä?
---
Mut eikö ole myös aika juosta oman kokovuosikollin tai (-kissan) kanssa? *täh*
[/q]
Aivan