SINKKULUUKKU
No nyt kyllä viimeistään meni usko ja toivo kaikesta mahdollisesta!
Sinkkuilu on se mulle parempi vaihtoehto. Huhhuh
[q]Kipinä, 22.11.2007 12:22:
Tilaus lähtee vetämään just!
http://www.mulletoi.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=5350
[/q]
Toihan on toi japaninmaan hitti
Aikas ässä! Saakohan noita myös esim naisen tuoksuisina...
Pitää harkita itellekki. :D
Checking in, again.
[q]Kipinä, 25.11.2007 21:56:
---
---
Tuoksu on varmaan aika helppo toteuttaa ihan itse... sinuna oisin enemmän huolissaan tosta kovin lattanasta rintavarustuksesta
[/q]
Oho katoppas vaan! En jostain syystä kiinnittäny siihen niin huomiota... :D
ilmeisesti alkaa tulla vaihe "kaikki kelpaa mistä kiinni saa"
[q]
[/q]
Tuoksu on varmaan aika helppo toteuttaa ihan itse... sinuna oisin enemmän huolissaan tosta kovin lattanasta rintavarustuksesta
[q]Avernian, 26.12.2005 11:06:
---
Epailija, 26.12.2005 02:38:
Jos silloin pitää juosta kesäkollien (tai kesäkissojen) perässä?
---
Mut eikö ole myös aika juosta oman kokovuosikollin tai (-kissan) kanssa? *täh*
[/q]
Aivan
No, kyllä tähän sinkkuiluun alkaa pikkuhiljaa tottua, vaikka toisinaan on aika kova *hali*pula.
[q]kottarainen, 25.11.2007 04:29:
---
Piider, 25.11.2007 04:26:
---
[/q]
Voi kiitoksia...nyt pärjää taas pitkän aikaa ilman haleja
Käytännön juttujen hoitaminen (vuokrasopparit, kihlajaislahjojen raivopäinen rikkominen, sormusten viskely, viimesistä laskuista tappelu, paperisodat uuteen aauntoon muuttaessa/ uuteet kaupunkiin muuttaessa jne) tekee eron konkreettiseksi ja pakottaa ajattelemaan asiaa, mikä on koko hommassa vittuimaisinta mutta myös tarpeellista. En menis väittämään että uusi kaupunki tai puhtainkaan pöytä helpottaa sitä mitä on pöydän alla. Oon itse toiselta puolen suomea ja suhasin eron jälkeen prätkällä ympäriinsä ajamassa itseäni karkuun, mistä tulee loppujen lopuksi aika paha tapa ja se näkyy vieläkin ihmissuhteissa.
Seurustelin itse neljä vuotta ja rakensin itselleni ja toiselle sellaiset roolit joissa kumpikaan ei pärjännyt, ja hommasta ei tullut loppujen lopuksi mitään. Toisaalta meillä oli aivan erilaiset lähtökohdat ja historiat takana, eikä kumpikaan oikein ymmärtäny toista. Asiasta trumatisoituneena pysyn jääräpäisesti katkeroituneena sinkkuna, nukun sohvalla koska en osaa nukkua sängyssä yksin ja puhelen itsekseni että ketäänhän en tarvii ja tää on nyt hirmu kiva ittekseen hiippailla kaikki päivät. Valehteluahan se on mutta siitä tulee pidemmän päälle pinttynyt tapa. Joka on huono asia, ja jos olisin ymmärtänyt tehdä asioita toisin niin olisin tehnyt mutta mennyttähän ei voi muuttaa joten näillä on pakko mennä mitä on.
Voij surkeus täällä sitä taas ollaan teki tyttö raukkamaisen tempun ja jätti tekstarilla. =(
Taidan kanssa omistaa ikuisuus kortin tänne....
Kertyykö täältä bonusta vuosien mittaan ?

Todellakin, todellakin.
Mun mielestä ihan normaalia, et sovitaan niin että toinen soittaa, jos sillä on aikaa. En ymmärrä miks siitä(kin) pitää mielessään tehdä jotain valtapeliä, jossa kokeillaan toisen luonteenlaatua. Yhyy se soitti jo seuraavana päivänä treffeistä, tosi epätoivost!!11 Onnekx mä vastasin vasta viiden päivän pääst ni oon tosi cool niiq,,,,,,, En mä tahdo tehdä eroa siihen, kommunikoinko kaverin vai vähän-muutakin-kuin-kaverin kanssa. En mä kaverillekaan soittele kesken sen duunipäivän, että no pääsetkö kasilta vai etkö pääse. Jos asia on sovittu, niin se soittaa itse, jos se pääsee. Niin yksinkertaista se on.
Pitäis varmaan laittaa seukkausluukun puolelle kysymys, että onko joku saanut parisuhteen aikaan pelaamalla pelejä, ja toimiiko se pidemmän päälle. Tiedän kyllä montakin tapausta, joissa sillä on onnistuttu tuhoamaan suhde.
Kuinkas nopeasti te 30+ miehet olisitte valmiita sitoutumaan, jos oikea sattuisi kohdalle? Tarkoitan siis yhteenmuuttoa, naimisiinmenoa ja lapsia...
En koskaan..? O_o
Yhteenmuutto ehkä 1-2 vuotta riippuen henkilöstä. Loput, ei ikinä.
Paskassa uidaan, syvyys vaan vaihtelee.
Sain juuri ex-anopilta seläntakana kerrottua palautetta siitä kummonen tyttö sitten olen. On taas itsetunto kohdillaan.
Joo tuttu tunne. Olen saanut exältä ja hänen tädiltään vuoden ajan ihan täyslaidallisen niskaan. Viimeksi oikeudessa sain kuulla miten olen harrastanut henkistä väkivaltaa exää kohtaan ja miten hän joutuu tämän johdosta käymään terapiaryhmässä. Puhumme ihmisestä, joka on heittänyt minua ulos kotoa milloin mihinkin aikaan, kun vastaan sanoo, laittanut yli 300 tekstaria haukkumista, uhkailua, kiristämistä jne.
Puhumme ihmisestä, joka on heittänyt minua ulos kotoa milloin mihinkin aikaan, kun vastaan sanoo, laittanut yli 300 tekstaria haukkumista, uhkailua, kiristämistä jne.
Kai käytit noita todisteena oikeudessa?
[q]Lyylikki, 29.11.2007 16:02:
Niin niin...kyllä ne sattumat tiedetään. Stalkkailit kumminkin
[/q]
Haha En itseasiassa tällä kertaa
[q]larzizi, 29.11.2007 15:49:
Törmäsin äsken monien sattumien kautta Wikipediassa unelmieni mieheen O.o Eipä ollut mies kertonut, että kuuluu erään lajin kaksinkertaiseen maailmanmestarijoukkueeseen, joilla on hallussa ko. lajin tämän hetkinen maailmanennätys Nice one.
[/q]
No. Linkitä.
Törmäsin äsken monien sattumien kautta Wikipediassa unelmieni mieheen O.o Eipä ollut mies kertonut, että kuuluu erään lajin kaksinkertaiseen maailmanmestarijoukkueeseen, joilla on hallussa ko. lajin tämän hetkinen maailmanennätys Nice one.
[q]Freja, 30.11.2007 13:14:
---
Valandir, 30.11.2007 12:52:
Niin tosiaan kyllähän se nyt vain sattuu niin olemaan, että ollaan sinkkuiltu tässä melkeinpä viimeiset kolme vuotta.
---
Sul mitn pelkoo oo, ku oot noi nuori viel.
[/q]
En mie pelosta mitään puhunutkaan O_o
[q]larzizi, 29.11.2007 23:02:
Höpöhöpö. En varmasti
[/q]
No. Kerro nyt edes se laji, kun aloitit.