SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]T0mbstone:
---
sakk303:
-> uusi rakkauteni
se vaan on niin helppoa olla lätkässä elektroniikkaan aj audiohärpäkkeisiin. ne ei nalkuta ja ne on aina mieliksi

---

Saaks niiltä hyvää seksiä?
[/q]

Röörin vaan

[q]aada, 13.6.2009 18:56:
mutta siis miksi miehen pitäisi itsestäänselvästi yrittää miellyttää naista (ostaa kukkia, muistaa merkkipäivät jne.)?
[/q]
Miksi naisen ei pitäis miestä?

[q]aada, 13.6.2009 19:27:
plussana voit kiittää mua sitten joskus (kun) jos ymmärrät: yleensä ei kantsi olla passissa. huonompi homma laittaa toisten varaan ja sallia toisten odotuttaa itseään.
[/q]
Eli muiden pitäis antaa aina venaa mua? Miehen naista? Kaikkien jotakuta? Kenenkään ei ketään? Molempi parempi? Kaikki rupee vaikeiks niin kenenkään ei tarvitse vahingossakaan miellyttää ketään?

Sattuneestihan tämä yllämainitsemani venailu menee toki niin, voisin siis itsekin soittaa, mutta en soita. Se saa kyllä soittaa, jos se tahtoo kaljaa. Luultavasti ei soita, vaikka tahtoisikin. Jos ajattelen tän niin päin, että oon tässä jotenkin passissa, niin en tajua et mikä siinä ongelma ois. Mä saan elämääni jännitystä, ja jokatapauksessa voitan ku joko saan seuraa, tai saan juoda ite yhden enemmän.

Ja ehei, mun ei tarvii olla vaikee, riittää kun oon ihana (edit: niin ja fiksu ja et mul on tissit). Joko se tykkää, tai sitten ei.

Mä en vaan osaa... :(

Toi puhelinpelleily suhteissa on kans yks mitä en vaan tajua. Jos haluaa tietää jotain, kysyy tai lähettää viestiä tai tekee jotain. Ei se nyt vittu ole normaalin ihmisen merkki että laskee minuutteja tai päiviä milloin on ollut "sopivan vaikea" kun ei ole vastannut kyselyyn. En tajua kuka tuollaisten kanssa jaksaa hengata, jotka päivittäin leikkii jotain.
Jos kysyn jotain (mahdollisesti tärkeääkin) ja tiedän taatusti, että henkilö elää luurinsa ympärillä ja ei vastaa, niin loukkaannun ja taatusti myös kerron loukkaantuneeni, enkä ala pelleilemään.

ja aada, ei tarvi tosiaan kukkia kantaa tai ostaa puolta valtakuntaa syntymäpäivänä tai muuna kissanristiäispäivänä, mutta on se nyt ihan inhimillistä yleensä jotenkin noteerata toisen juhlapäivä. Eri asia sitten jos toinen tietää sun olevan kusipää, huonomuistinen tai on sovittu, että ei juhlita mitään tollasia.

Ahdistaa Vituttaa suoraan sanottuna.

[q]Juhgu, 11.11.2007 22:18:
---
nomic, 11.11.2007 22:17:
Ajattelin ilmoittaa: nyljen täällä olevat. *sydän*
---

Kiitän kovasti. Sinkkuna alkaa kovasti kaivata sitä säännöllistä nylkemistä, mihin parisuhteessa on tottunut.
[/q]

Olen lohdutuspalkinto. *sydän*

[q][Siru], 8.2.2009 18:09:

---

samaa mieltä.. mut kaikkeen tottuu mulle on tullu moni jätkä haukkuu muijakaveriaan.. mitäs se sit mahtaa meinata?
[/q]

Sitä, että ihmiset ovat erilaisia eikä koskaan täydellisiä.

[q]domi, 11.11.2007 22:19:
---
nomic, 11.11.2007 22:17:
Ajattelin ilmoittaa: nyljen täällä olevat. *sydän*

---

Sä tiiät millä mun kamiina lämpiää *Sydän*
[/q]

Tulen sun uuniis!

[q]astaroth, 11.11.2007 22:31:

jos lupaat tuikkaa kuivana
[/q]

oisithan sä tietty voinut mullekin kertoa, jos musta jotain haluat...
tosin toi "kuivana" ei houkuttele, eikä kyl kukaan voi mun puolesta luvatakaan!!

[q]Miltzu, 10.11.2009 16:45:
Toi on kyllä jännä juttu. Oon itse kaikkea muuta kun ujo ja hiljanen mutta silti mun on tosi vaikea mennä juttelemaan jossain baarissa / bileissä tuntemattomille tyypeille. Pitäis muka aina olla joku hyvä tilaisuus tai joku noheva juttu mitä mennä sanomaan. En tiedä miksi, ei johdu siitä etteikö mun mielestä nainen voisi tehdä aloitetta, mielellänikin tekisin, en vain oikein osaa :D Ja jotenkin mulla on jossain takaraivossa semmonen ajatus et sitä jotenkin katottais kieroon. Tai et se kundi ajattelis et mikä toikin luulee olevansa, luuleeko se et mä olisin tosta kiinnostunut.

Eikä se ole edes sitä et menisin aina juttelemaan pokaamismielessä, oon välillä yksin liikenteessä ja olis oikeesti vaan kiva jutella ihmisille sen sijaan et nojailee johonkin seinään siellä yksinään, mut en käsitä mikä siinä mulle on niin vaikeeta. Joku lapsuuden trauma, pelko kasvojensa menettämisestä tai hylätyksi tulemisesta
[/q]

Tätä mäkin olen ihmetellyt itsessäni useaan otteeseen. Ei mulle ole mikään ongelma mennä jutteleman ventovieraille, jos en ole niistä kiinnostunut "siinä" mielessä. Sitten jos taas kattoo, että joku tyyppi olisi mukavan näköinen/oloinen, ja että sen kanssa tekisi mieli käydä keskustelemaan sillä mielellä, että se olisi tuleva poikaystävä (en nyt keksi tähän mitään järkevämpääkään tapaa ilmaista tätä), niin jää odottelemaan sopivaa saumaa.

Ehkä se menee niin, että ei sitä niitten tuntemattomien kanssa aloita keskustelua ihan tyhjästä, vaan juuri silloin, kun se luonteva hetki keskustelun aloittamiselle tulee. Jos taas alkajaisiksi ajatellut, että haluaisi toisen kanssa jutulle, niin sen oikean hetken metsästys onkin yhtäkkiä vaikeata. Ja vaikka niitä hetkiä tulee, niin sen pitää olla jotenkin erikoinen sen jutun, että sen sitten viitsii laukoa, ettei se toinen vaan pidä minään idioottina/vajaana/tms.

Ja mikähän siinäkin on, jos täysin vieras ihminen sitten saakin sen kuvan, että en ole ihan täysillä valoilla kulkeva, että mikä siinä häiritsee?

Itekseen olemistani kuvaa hyvin *igor*naama. Kiukustun ja raivoan ihmisille. Paha puutostila läheisyydestä ja kosketuksesta.

[q]Miltzu, 10.11.2009 16:45:
Sanokaas ny miehet, miltä se tuntuu jos nainen tulee baarissa juttelemaan? Gallup? :)
[/q]
Jos se ei keskeytä keskustelua tai häiritse syömistä/juomista/pelaamista/formuloiden katsomista, rupattelen yleensä aina mielelläni kenen tahansa kanssa joka uskaltaa avata keskustelun, sen suurenmmin mitään taka-ajatuksia hautomatta.

Eli ei, se eka ajatus ei yleensä ainakaan ole "mitäköhän toikin haluaa".

Yksi tämmönen:
- Mega-missi
- Isot tissit
- Polkkatukka
- Kuuntelee Technoa
- Techno-vaatteet joita saa pukea ja riisua ja sovittaa oman mielen mukaan...
- Imuroi ja siivoaa
- Laittaa ruokaa
- Kun painaa mahasta niin se sanoo ********

[q]Anata, 11.11.2007 23:23:
Itekseen olemistani kuvaa hyvin *igor*naama. Kiukustun ja raivoan ihmisille. Paha puutostila läheisyydestä ja kosketuksesta.
[/q]

Tää osuu nii oikeeseen munkin kohdalla*eiei*

[q]ezzy, 14.11.2007 23:03:
Eipä tää tästä näytä kyllä helpommaksi muuttuvan...huoh
[/q]
Mut voit lohduttautua sillä et ei me muutkaa osata. :D
Juhlitaan sitä nyt vielä yhellä "epätoivonen rakkaus" -ballaadilla. Hurt - assurance

[q]
Nyt ku äkkiä riennät Hotelli Vantaalle nii voin tulla lähentelee ja koskettelee, jos vaikka helpottais tota puutostilaa.
[/q]

Hotelli Vantaa! Eiks ihmiset enää missää muuallla käy? Vaik ite enemmän fanitan Hertasta*pepsodent*

[q]KritikaL, 14.11.2007 21:33:
---
Anata, 11.11.2007 23:23:

---

Tää osuu nii oikeeseen munkin kohdalla*eiei*
[/q]
Nyt ku äkkiä riennät Hotelli Vantaalle nii voin tulla lähentelee ja koskettelee, jos vaikka helpottais tota puutostilaa.

ulkona sataa lunta, mut sisällä o kivan lämmintä jei

[q]KritikaL, 14.11.2007 22:36:
---

---

Hotelli Vantaa! Eiks ihmiset enää missää muuallla käy? Vaik ite enemmän fanitan Hertasta*pepsodent*
[/q]
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan nii en kyl pidä hotellin yökerhoa juuri minään, humppapuolesta puhumattakaan. Et joo, kyl mä ihan oikeesti menisin ennemmin pubin puolellevaik se karaoke on aika hanurista. Mut hei mitä välii, et kai sä nyt oikeesti oo nii puutteessa et oisit lähteny vieraan matkaan, ja hotellille vielä. (Mä oisin kyl lähteny *tirsk*)

[q]Zeratul, 14.11.2007 22:46:
---
KritikaL, 14.11.2007 22:36:
---

---

---

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan nii en kyl pidä hotellin yökerhoa juuri minään, humppapuolesta puhumattakaan. Et joo, kyl mä ihan oikeesti menisin ennemmin pubin puolellevaik se karaoke on aika hanurista. Mut hei mitä välii, et kai sä nyt oikeesti oo nii puutteessa et oisit lähteny vieraan matkaan, ja hotellille vielä. (Mä oisin kyl lähteny *tirsk*)
[/q]

No lähetään vaikka siitä, että on erittäin harvinaista, kun en ole Herdussa tähän aikaan...mä istun siel kuitenki melkein joka ilta*nauru*
Ja sit voidaanki miettii, et tarttisinkohaan mä elämän...

O