SINKKULUUKKU
Ekat bileet takana sinkkuna. Klubilta juuri kotiin palanneena. Ensimmäinen kohtaaminen exän ja hänen uuden "laastarisuhteen" osalta takana ja hengissä selvitty. mut kyl vaan vähän häiritsi nähdä nuo kaksi yhdessä bileissä. Se oli meidän yhteinen juttu. Erosta on kuitenkin aikaa vasta kolme viikkoa...vai onkohan jo neljä...Ja exällä uusi kumppani jo muutaman päivän jälkeen erosta. Vihalla menty läpi hetken aikaa ja on tuntunutkin, et elämä todella voittaa. mut tänään iski taas muistoja mieleen. Orpoa palata yksin kotiin. Mut tulipahan sit laitettua tukka uusiks ja törsätty varmaan lähemmäs 100 finn nrg.tä varten. Etten vaan jäisi kakkoseksi, kun kohtaan nuo kaksi. Enkä kyl varmaan jäänytkään. Tosin se ei jotenkin nyt lohduta tässä kohtaa yhtään. kai mäkin joskus sen uuden kullan löydän. Sit kun sen aika on...*poks*
[q]Cyrez, 2.12.2007 14:41:
sinkkuilu on hanurista
[/q]
[q]Zenni, 2.12.2007 14:49:
---
Cyrez, 2.12.2007 14:41:
sinkkuilu on hanurista
---
Toi nyt on vaan tollasta darrapuhetta!
[/q]
Nääh, enpä usko. Kyllä se taitaa ihan tosissaan olla!
[q]Cyrez, 2.12.2007 14:41:
sinkkuilu on hanurista
[/q]
Toi nyt on vaan tollasta darrapuhetta!
Joo mäkin taas täällä. Ollut jo yli kuukauden.. Kaikki meni kyl ihan hyvin, erottiin ystävinä jne. Kunnes siten paljastui että äijähän on mun selän takana seurustellut jo pidemmän aikaa toisen akan kanssa ja kuulemma häneen rakastunut. Kiitti!!!! Ois voinu jättää mut ennen uutta suhdettaan. Ei sattuis näin paljon..
Onpa tässä luukussa usko romantiikkaan vähissä. Eikö mies voi saada aamuyöllä useamman drinksun edesauttamana päähänsä ajatuksen elämänsä rakkaudesta. Ja sitten kun yrittää ottaa yhteyttä niin heti leimataan säälittäväksi vonkaukseksi.
Ei mutta oikeesti, kyllähän se tuohon aikaan tuossa tilanteessa on useimmiten ajatukset navan alapuolella
Tää häippäsee täältä
Tää on kyll HUONO paikka olla*eikä* noh ehkä sitä joskus pääsee pois...
[q]Jone,
Niin sitä pitää. Oletko jo päättänyt aiotko ottaa mitään vai kaikki vastaan?
[/q]
Noooh, jos ny ainaki kaks kävis vaanimassa.. Onhan tässä koko joululoma aikaa treffailla joka päivä vaikka yks. Kalenterissa on siis tilaa.. köh. noej. Katotaan katotaan.. ;)
Kihertelen täällä onnesta ja koitan kestää vatsassa pörräävien perhosten kanssa
[q]ludde, 2.12.2007 22:41:
Joo mäkin taas täällä. Ollut jo yli kuukauden.. Kaikki meni kyl ihan hyvin, erottiin ystävinä jne. Kunnes siten paljastui että äijähän on mun selän takana seurustellut jo pidemmän aikaa toisen akan kanssa ja kuulemma häneen rakastunut. Kiitti!!!! Ois voinu jättää mut ennen uutta suhdettaan. Ei sattuis näin paljon..
[/q]
:(
Aika kypsästi toi sun exä hoiti kyllä tän asian Ois nyt luullut, että sen verran olisi miestä, et lopettais edellisen suhteen kunnolla ennen kuin aloittais uutta! Noh joo, mitäs mä tässä arvostelemaan kun en ko henkilöä tunne, mut kuitenkin, ei tuu propseja tollasesta touhusta mun suunnalta.
Mutta voimeja sulle! Kyllä ne arvet siitä ajan kanssa parantuu
[q]maiu, 1.12.2007 17:22:
taas tääl. hohhoijaa.
[/q]
What??
[q]-Fuzzy-, 10.12.2007 23:56:
---
Duukkis, 10.12.2007 21:40:
---
-Fuzzy-, 9.12.2007 23:52:
---
Duukkis, 5.12.2007 23:20:
Täällä on oltu jo 20 vuotta. Löytyykö ketään minut ajallisesti päihittänyttä? *eikä*
---
o/ 22v.;D
---
No sittenhän sen ymmärtää, että laittaa profiiliin synttäripäiväks seurustelukaverin tapaamispäivän (mikäli niin on).
---
Whoot? Ei sentään oo mun mies toi*uros*:P Vaikka en kyllä panis pahitteeksi*nauru*
Eli 22v. sinkkuna tähän mennessä, eikä loppua näy*hih*
[/q]
En tarkoittanutkaan, että se olis sun mies, mutta luulin siis kuitenkin väärin. Kolmivuotias on kuitenkin vasta nuori, joten ei huolia!
Täällä taas, vaikka en virallisesti ikinä pois lähtenytkään
[q]KooKie, 10.12.2007 19:02:
Täällä vuosi ja kuusi päivää ensitapaamisen jälkeen...
[size=1]Vittu ois muuten paska tapa jättää mieheke tälleen kunniallisesti, että se lukee klubbarista mun "olevan sinkkuluukussa"... :DDDDD Eli siis ähäkutti, tulin vaan lesoilee lievästi, että oon tuntenut oman seukkausluukkubuddyni nyt vuoden ja kuusi päivää. Oli muuten muhkut vuosipäivätreffit Elisabeth -elokuvan, mäkkimätön ja seuraavana päivänä Fransmanni-illallisen merkeissä.[/size]
[/q]
Keksinkertasta huumoria keksinkertaselta tyypilta. God you suck.
[q]KooKie, 10.12.2007 19:28:
---
ezzy, 10.12.2007 19:25:
Typerä hymy naamalla kruunaa kaiken, kun sen huomaa itse vähän väliä.
---
Gotta love the feeling. *sydän*
[/q]
Vielä mukavampaa on, kun aamulla saa tekstarin, että toisella on yhtä tyhmä hymy ja vaikeuksia meikkaa duuniin
[q]KooKie, 10.12.2007 19:15:
---
Zeratul, 10.12.2007 19:05:
---
KooKie, 10.12.2007 19:02:
Täällä vuosi ja kuusi päivää ensitapaamisen jälkeen...
[size=1]Vittu ois muuten paska tapa jättää mieheke tälleen kunniallisesti, että se lukee klubbarista mun "olevan sinkkuluukussa"... :DDDDD Eli siis ähäkutti, tulin vaan lesoilee lievästi, että oon tuntenut oman seukkausluukkubuddyni nyt vuoden ja kuusi päivää. Oli muuten muhkut vuosipäivätreffit Elisabeth -elokuvan, mäkkimätön ja seuraavana päivänä Fransmanni-illallisen merkeissä.[/size]
---
Keksinkertasta huumoria keksinkertaselta tyypilta. God you suck.
---
Joor zust zelös. Ja toinen vielä vittuilun vuoksi:
[/q]
Totta.
Tai sit vaan yritän epätoivosesti saada kasaan tän viikon annoksen huonoa huumoria, on semmonen olo et tällä planeetalla ehkä on vielä joku joka luule et mul ois järkee päässä.
Harmi muuten et laskit vaan leikkiä, tohon ku ois muuten sopinu niin hyvin Jim Carreymäinen "and that´s the way the cookie crumbles". Back atcha!
Muistuttakaa mua miks se sinkkuilu ei ollu niin kivaa?
[q]Nexus__69, 9.12.2007 23:49:
Heruuks?
[size=1]no läppä hei![/size]
[/q]
Täällä ei läppää heitetä, tämä on vakava boordi!
[size=1]tottakai heruu ;)[/size]
[q]-Fuzzy-, 9.12.2007 23:52:
---
Duukkis, 5.12.2007 23:20:
Täällä on oltu jo 20 vuotta. Löytyykö ketään minut ajallisesti päihittänyttä? *eikä*
---
o/ 22v.;D
[/q]
Hah, aloittelioita. 24v yhteen putkeen