SINKKULUUKKU
[q]Daverian:
Se on paluu tänne sitten. Tyttöystävä ilmoitti juuri että haluaa että pidämme hetken tauokoa.
[/q]
Oot siis lomalla
[q]KritikaL, 14.11.2007 22:51:
---
Zeratul, 14.11.2007 22:46:
---
KritikaL, 14.11.2007 22:36:
---
Nyt ku äkkiä riennät Hotelli Vantaalle nii voin tulla lähentelee ja koskettelee, jos vaikka helpottais tota puutostilaa.
---
Hotelli Vantaa! Eiks ihmiset enää missää muuallla käy? Vaik ite enemmän fanitan Hertasta*pepsodent*
---
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan nii en kyl pidä hotellin yökerhoa juuri minään, humppapuolesta puhumattakaan. Et joo, kyl mä ihan oikeesti menisin ennemmin pubin puolellevaik se karaoke on aika hanurista. Mut hei mitä välii, et kai sä nyt oikeesti oo nii puutteessa et oisit lähteny vieraan matkaan, ja hotellille vielä. (Mä oisin kyl lähteny *tirsk*)
---
No lähetään vaikka siitä, että on erittäin harvinaista, kun en ole Herdussa tähän aikaan...mä istun siel kuitenki melkein joka ilta*nauru*
Ja sit voidaanki miettii, et tarttisinkohaan mä elämän...
[/q]
Joka ilta istut Hertaksessa ja vieläkää et oo elämää löytäny? Tosi hämmästyttävää! :D
Kyllä tämä kesä tekee ihmeitä hormoneille. *iloinen**ding**tanssittel**täh**pahis**enkeli*
Ihastuin, tutustuin ja olisin halunnut enemmän mutta eipä kai tällä kertaa*eiei*
Eli täällä pysytään tiukasti.
Toivottavasti kevät ja kesä tois uusia tuulia
Nyt on niin kevät.
[q]Katzcu, 17.11.2007 00:15:
Paska fiilis
"Can't you wait for me
wont you wait for me
baby please
You are the air that I breath,
you are the Earth beneath
you are my Destination..."
[/q]
Hei tänään pitäis olla bilefiilis, ku on synttäritki!
[q]mehukatti:
onks kukaan koskaan ikinä "löytäny" muijaa bileistä? itellä ei ainakaan oo koskaan käyny niin. sit kun löytää jonkun jostain muualta, niin ei oo yhtään samanlainen musamaku eikä toista kiinnosta käydä bileissä... ja sit saa kuunnella jotai suomirokkia autossa ja ties missä kuukaudesta ja vuodesta toiseen.
[/q]
Joo on niitä tullut puhuun
[q]Birgie, 17.11.2007 21:13:
---
Katzcu, 17.11.2007 00:15:
Paska fiilis
"Can't you wait for me
wont you wait for me
baby please
You are the air that I breath,
you are the Earth beneath
you are my Destination..."
---
Hei tänään pitäis olla bilefiilis, ku on synttäritki!
[/q]
Kiits Kyllä tää taas tästä, kun saa vettä vahvempaa suoniin
No ei vaa. I'll live.
Nonni, nyt on sit mun unelmien mies Kosovossa ja ensimmäiset lomat tammikuussa
[q]ezzy, 18.11.2007 05:01:
---
Janisa, 18.11.2007 04:12:
Vaikkakin miehet on kaikinpuolin (?) aika mukiinmenevia, niin en voinut vastustaa kiusausta tanaan ostaa joulutyynya itselleni jossa luki: Three "wise" men. Are you joking?
Sorry, pojat.
---
Julmaa -_-
[/q]
Tsori, teksti kuuluukin: Three "wise" men... You must be joking!
Taitaa olla viela pahempi, mutta tahan on hyva painaa paansa.
hmm, säpinää. Outo fiilis.
[q]Lyylikki, 18.11.2007 11:18:
..Joskin tämä olotila kelpaa minulle paremmin kuin hyvin. Mikäpä tässä on ollessa. Vähän vain ihmettelin, että miksi en ole kirjoittanut Sinkkuluukkuun, mutta tuostahan se varmasti on vain johtunut.
[/q]
No mulla on kans vähän sama fiilis..
Välillä taas on Niin Yksinäinen olo ja läheisyyden kaipuu et oksat pois!
Mut onneks, Onneks on niin ihanat kaverit jotka Halaa ja Pussaa kun on tarvis
MUT ei sekään kaikkee korvaa..
Alkaa hajoilee pää. Tää olotila on niiiiiin vitun perseestä. Ja kun kyse ei ole edes siitä, etteikö treffiseuraa olis, vaan siitä, että pitää olla niin jumalattoman nirso tän asian suhteen ja sit itkee täällä ku on yksin. Jos mä saisin päättää, niin en varmaan enää ikinä antais itteni rakastua. Aina vaan tulee paskaa niskaan, en jaksa enää.
pitäsköhän ottaa mukaan nuija ja antaa nuijanukutus jollekin mimmille ja raahata hiuksista kotiin.
[q]Orfeus, 17.7.2005 22:13:
---
Mark Hamilton, 17.7.2005 22:12:
Jos kaikki laskis tasoo niin ei olis niin paljon sinkkuja
---
True, oon kyl itse sitä mieltä että mielummin yksin kun puolikivasti!
[/q]
Niin no oon mäkin sitä mieltä..
[q]Juhgu, 3.7.2005 00:47:
Plz. Hitto mikä angstiluukku. Kai sinkkuudessa nyt jotain muutakin sisältöä on kuin "yhyy mä oon sinkku"?
[/q]
Saa pelailla koko yön tietokoneeella.
[q]Jutu, 9.8.2005 01:42:
En mene koskaan naimisiin. Ei ole tarpeellista. Minulla on jo koira, joka murisee aamulla, papukaija joka kiroilee iltapäivällä ja kissa, joka tulee kotiin aamuyöstä.
- Marie Corelli
*nauru**nauru*
[/q]
Perustatko niiden kanssa sitten perheen?
http://www.ircquotes.net/?121730
Nyt mä ymmärsin, miksi tästä luukusta on niin vaikea päästä pois! :DD
[q]jesus, 17.8.2005 20:22:
Hyvin hämmentävä tilanne minulla. Tapasin aivan ihanan naisen ja ehkä vähän rakastuin*hih*
Fakta vaan on et kyseinen ihanuus opiskelee vielä 5 vuotta Pietarissa*eiei**grr**nyyh*
[/q]
Sano sille et opiskelut loppu nyt, tai sä et herää enää ammulla.
Voisin tehdä jotain, jota en oo vielä koskaan tehnyt:
Ilmoittaa itseni Sinkkuluukkuun.
Silloinkaan kun olen ollut yksin en ole oikeastaan missään vaiheessa kokenut itseäni sinkuksi. Nyt koen ensimmäistä kertaa ehkä vuosikymmeneen olevani "single but not looking"-tilassa.