SINKKULUUKKU
silloin ku just meinasin et ei mitää toivoo, nii tapasin yhen tyypin ;)
[q]kottarainen, 3.11.2007 02:08:
---
a-j, 3.11.2007 01:33:
---
kilobitti, 3.11.2007 01:24:
---
a-j, 3.11.2007 01:10:
uskon että emmä pääse _ikinä_ pois täältä.
---
Tämä on todennäköistä, jos stressaa poispääsemisestä.
---
en stressaa. oon luovuttanu jo :P
---
Silloinhan juuri alkaa vasta tapahtua kun on luovuttanut ;)
[/q]
Hehe, tosta tuli mieleen, tapasin poikaystäväni (yhdessä nyt 7 kk --->) bileiltana, kun oli fiilis katossaan ja olin lauleskellu koko päivän ja illan Good Charlotten biisiiä Dance Floor Anthem ja erityisesti kertosäettä:
Everybody
Put up your hands Say:
I dont wanna be in love, I dont wanna be in love
Feel the beat now
If youve got nothing left say:
Back it up now
Youve got a reason to live say:
Feelin good now
Dont be afraid to get down say:
Tottakai sillon iski ku salama kirkkaalt taivaalt *sydän*
[q]Zeratul, 7.5.2008 23:26:
---
Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?
---
Minä itse. Ristiriidat.
Toiveet vastapuolen ulkonäön suhteen liian korkeella, keskikokosista bileistä kun ei välttämättä löydy ensimmäistäkään mammaa joka säväyttäis. Toisaalta vähempäänkään ei oo mitään mieltä tyytyy, turhaa touhuu jos ei paneta tai jos ei pystyis kattoo toista silmiin ja kehua kauniiks. Sit se kerran kuussa parissa löytyvä kaunotar pitäis saada vallotettua. (Vallotettua? Kyllä vaan, naisten valtaaminen on kuin vuorikiipeilyä, joko turhaa pyristelyä luovuttamiseen asti, tai sit huipun saavuttaminen vaan todetakseen et nyt ois pakko päästä pois täältä. Lol.) Semmosellaki täydellisen ulkonäön omaavalla ihanuudella pitäis vielä olla käyttökelposet aivot, ja näiden tekijöiden täyttymisen jälkeen on ihme jos neiti on vielä a) vapaa b) edes kaukaisesti kiinnostunut vaatimattomasta persoonastani (edes ulkoisesta, sit pitäis vielä kestää mun omituista luonnetta.)
Edellisestä onki hyvä jatkaa toteemalla ettei itseluottamus riitä, synkkä homma suomen kulttuurissa jossa miehen pitäis tehä alote. Tai ehkä sit vaan oon niin loputtoman komee ettei mua pysty lähestyy. (Sisäänpäin vetäytyminen ja negatiivisuus lienee suurempia syitä sille ettei niitä lähestymisiä tuu, mut on jotenki lohduttavampaa ajatella et oisin erityisen komee. Lol.)
Jos silti niin onnekkaasti kävis et onnistuis lyöttäytymään yhteen unelmanaisen kanssa (tulkittava varoen, kukaan ihminen ei imo voi olla unelman veroinen, ja toisaalta huomattavasti vähempikin on parempi ku pelkkä unelma. Jännää, eikö totta?), nii sitä voiski varmaan asettua aloilleen. Irtosuhteet ei oikeen kiinnosta. Toisaalta jos ei harrasta säpinää niin millä ihmeellä sen unelman tunnistaa?
Ja mitä voimme tästä kaikesta lässytyksestä oppia? No emme yhtikäs mitään.
[/q]
Muista en tiedä, mutta musta tuntuu että itse ainakin opin tästä vaikka kuinka paljon. Suureen osaan pystyn itse samastumaan ja osa taas on varmaan todella yleistä pitkään sinkkuilleilla.
Sulla on loppujenlopuks paljon vähemmän mistä huolehtia kuin mitä luuletkaan. Niin kuin ensiksi sanoit, suurin ongelma on - sinä itse. Nää samat ongelmat jakaa varmaan miljardi muuta ihmistä maailmassa, ja eiköhän Suomestakin muutama samassa veneessä ajelehtiva löydy. Tsemppiä, tuska kääntyy vielä voitoksi. *piis**hali*
[q]
Näen tän enemmänkin niin, että ihmisen pitäis pyrkiä siihen että kykenee nauttimaan elämästä sinkkuna. Miksi tämä helpotta kumppanin löytämistä?
-Jos elämä on kunnossa yksinkin, ei henkilö yritä ratkaista omia ongelmiaan toisella ihmisellä (varma tapa saada suhde kaatumaan*hih*)
-Jos osaa nauttia elämästä yksin, ns. hinku vähenee. Silloin voi vaan nojata taaksepäin ja nauttia mielenkiintoisesten tyyppien seurasta ilman hirveätä stressiä siitä että tän on pakko onnistua -> rento meininki helpottaa kummasti.
-Se hyvä olo näkyy ulospäin, ja kiinnostaa myös muita.
-Elämästä nauttiminen tarkoittaa usein myös aktiivista elämäntyyliä. Aktiivisesti elävä tapaa enemmän ihmisiä.
[/q]
Tää on niiiiin totta. Kun ei eti ketään ja kelaa, että "antaa olla kaikkien juttujen, en jaksa ei kiinnosta", niin eiköhän ukkoja tunge ovista ja ikkunoista. Kun sitten ajattelee, että kumppani olis kiva olla, niin huomaa olevansa taas ihan yksin.
Just nyt mä oon vaihteeks ihan vitun pihalla kaikesta, en ees jaksa yrittää ymmärtää miesten ajatusmaailmaa
Katsellaan, katsellaan...
..ahistaa... pelasta auta oi..*nyyh*
[q]ezzy, 21.4.2007 10:37:
---
Meke, 21.4.2007 10:12:
---
Mark Hamilton, 20.4.2007 23:21:
Miks muuten ei oo bilettäjä dettisaitia?
---
Oliskin. Suurin osa tän maan asukeista kun kuuntelee pop, rock ,hevi musaa. Eihän musiikissa mitään pahaa ole...
Kun itse puhun konemusiikista / bileistä vähän liikaakin niin toinen olisi koko aika *täh* (ihan hämillään).
---
Kannattaa sunkin avartaa maailmaas konemusan ulkopuolelle, se piristää mukavasti.
[/q]
Niin no miten muuten joku deittisaitti nyt auttaa. Yhtähyvin voi mennä bileisiin pokaileen naisia jos nyt bilettäjä on pakko saada. Deittisaitti touhuista ei ehkä ole hyötyä kuin vähän laajemmassa mittakaavassa... bilettäjiä ei nyt kuitenkaan niin paljon ole ja ne parhaat varmaan löytyy bileistä.
Mä olen käynyt mm. hevibaareissa ja ihan yhtähyvät muijat siä on.
[q]Auacusha, 2.9.2009 13:58:
---
mark hamilton, 2.9.2009 13:26:
---
WOW nörtit saa olla keskenään ja läpätää päivät pitkät vaan WOWista.
---
Haha, onneks asia ei nyt sentäs ihan näinkä...
[/q]
Jaa ehkä et ymmärtänyt minkälaista nörttiä tarkoitin. Pelaahan sellaisetkin näitä jotka eivät näytä nörtiltä ja silti niitä voidaan sanoa nöteiksi.
Tarkoitin sellaista sosiaalisesti hyvin rajoittunutta lihavaa pollonpohjasimälasipäistä aknenaamaa jolla on oravahampaat ja sössöttää s-viallaan.
Outo juttu happend just tuol Fenskis.. Oltiin faijan kanssa parilla ja olin baaritiskillä hakemas sille toista tuoppia. Toisel puolel baaritiskiä oli joku reilu 30-vee äijä tilaamas ja sit se tokasee kovaa äänee "ja neidille mitä se ikinä haluaa".. olin ihan O____O
ja sit siveellisesti otin alkoholittoman drinkin koska olin autolla, kiitin kauniisti ja setä tuli juttelemaan mukavia viereiseen pöytään. Oli setä kuulemma päättäny et tänää piristää jonku päivää ja niinhän se teki ^^
[q]domi, 13.1.2008 11:15:
---
mark hamilton, 13.1.2008 08:25:
Hmm... jotkut naiset pyysi mut seuraansa baarissa... ne oli hyvän näkölösiä... mut viduiks meni koko homma. Mut joo.. ehkä olisi pitänyt puhua vähän jostain muista asioista.
---
Ei Joomlalla pillua saa.
[/q]
Älä nyt taas aloita... en puhunut ks. asiasta mitään. Ja luulekko et kaikki heti antaa ja onks se sit kivaa kun saat jonkun taudin kun magic jonssoissa on vika ja se poksahtaa. Ei sitä tiedä monen kans joku ventovieras muija on ollut.
[q]Jone, 6.5.2009 18:05:
---
mark hamilton, 6.5.2009 16:10:
Vähintään pitää herätä ammulla isotissisen punatukkaisen Suicide Girlin vierestä.. ;D ;D
---
Sano "Mark Hamilton" kun haluat relevantin laatupostauksen. Huoh.
[/q]
Jaa mä luulin et sikkuus johtuu nuorena jollakin tapauksilla siitä että tavotellaan liikoja.
[q]larzizi, 19.10.2007 16:27:
"Herrä täydellinen ei ole tehnyt lainkaan mitään." Eli joku muu.
[/q]
Ah så, kato mä tajusin ton sillee et oot pettyny et "se ei oo tehny mitään", as in se ei oo enää yhteydes ollu jne.
[q]Syder:
---
Mark Hamilton:
-klip-
---
Eikö sulla sitten ole tuttuja/kavereita keiden kanssa käydä bileissä, ja eikö ole millään muotoa edes teoriassa mahdollista houkutella kumppania jonakin iltana ulos yhteiseen illanviettoon vaikket tätä ko. kumppania oisi tamppaajien joukosta löytänytkään. Mieluummin katsoisin asiaa siltä kantilta että joskus tulee niitäkin päivii kun tekee mieli käydä eri paikassa ulkona tai eri aikaan. Joku voisi kyllästyä ennenpitkää siihen saman naaman kattomiseen jokaisella bilekerralla.
Ei sinun ei tarvitse muuttaa itseäsi, mutta toivottavasti myös ymmärrät että muutkaan ihmiset eivät muutu. Sitten mitä tulee noihin "tavispaikkoihin" ja näin ollen "helpompiin" alueisiin hankkia esim seksiseuraa tai muuten vain bongata potentiaalista kumppania. Yleensäkin hullunkurinen ajatus, mutta en voi kieltää etteikö mahdollista.
Itsetutkiskelua ei pidä myöskään näissä asiossa unohtaa, jos et tiedä mitä etsit niin et sitä myöskään löydä. On äärimmäisen todennäköistä että etsit sitä väärästä paikasta väärään aikaan tai väärillä menetelmillä. Jokainen käy elämänsä aikana koulua, se koulu on monivuotinen eikä siellä ole muita tärkeitä ihmisiä kuin sinä itse, opettaja ja oppilas.
[/q]
Bileissä on omat tuttunsa ja on kaverit joiden kanssa käydä baareissa kaljalla. Nykyään käy bileissä harvoin. Varmaan tulee niitä päiviä jolloin tekee mieli käydä eri paikoissa (kauhuissani ajatteleen erästä kaverini suhdetta jossa tyttöystävä ei päästä miestään yhtään mihinkään vaan aina pitää olla yhdessä). Ehkä mä kuitenkin vaan tarkoitin sitä että kun ketään ei ole niin en mä haluu silti alkaa käymään urakalla vain jossain löytääkseni jonkun. Mimmin musikkki maku kyllä tuo kiinostuksen jos se on samallainen kuin mulla tai sinne päin.
[q]Hyttynen:
---
Mark Hamilton:
Voisko sinkuudessa olla syynä se että kaikki luulee saavansa jotain sellaista mitä eivät saa.
---
Joo..Kaikki haluu vaan insinöörejä tai johtajia*nauru*Tai sellasii joil on iso pankkitili muuten vaan*nauru*
[/q]
Tarkoitin lähinnä ulkonökä..
Okei.. en kuitenkaan väitä etteikö uralla ja palkalla olisi merkitystä.
[q]RainChild:
---
Avernian:
Mä taas väittäisin että enemmän asenteella ja pään sisällöllä on väliä kuin pankkitilin nollilla tai teräksisillä vatsalihaksilla.
---
Cride
Todellakin varsinkin pään sisällöllä. Mikäli päässä ei liiku mikään muu kuin MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ niin ulkonäkökin karisee siinä samassa
---
jeps, sellaiset henkilöt ei kovin paljon kiehdo, mut jostain syystä niitä on viime aikoina tullut vastaan *täh*...ainakin baareissa känniset "minä-minä"-tyypit tulee juttelemaan, kummaa toimintaa. johtuukohan se sitten siitä, että heillä on vähän enemmänkin sitä itsetuntoa...*ding*
[/q]
Muistan muutamia selaisia juttuja et olen ollut ihastunut johonkin ja sitten jostain syystä ihastus loppuu jonkun sellaisen asian kuin käytöksen takia.. siis näkee typyn käytäytyvän huonosti.. tai sitten näkee että se vetä huumeita
[q]Syder:
---
Mark Hamilton:
Pitäs olla joku sellanen joka käy samoissa mestoissa kun mä.
---
Miksi?
[/q]
Siksi että on kiva käydä jonkun kanssa esim bileissä
[q]Avernian:
---
Hyttynen:
---
Mark Hamilton:
Kyllä kyllä, mutta en usko että nuori ihminen ottaisi läskiponttoonin paremman näköisen sijasta joka on sisäisesti ihan yhtä hyvä.
---
Eikä ketään kyl varmaan kiinnosta alle 170cm pätkäkään..niinku ite on hehe*muhaha*
---
Pojat, pojat... itsesääli ei kannata.
[/q]
Ei niin tytöt on kuitenkin valikoivia. Ei kannata valittaa omaa surkeuttaan.
[q]hallucinogen, 19.9.2005 09:03:
Naiset on pahasta, niihin tuhlaantuu hyvää nörtteilyaikaa =D
[/q]
Tulee halvemmaks nörtteillä eikä tuu tauteja.
[q]hallucinogen, 19.9.2005 09:10:
---
Mark Hamilton, 19.9.2005 09:07:
Tulee halvemmaks nörtteillä eikä tuu tauteja.
---
Paitsi silloin on enemmän alttiina soneran tietoliikennekatkoksille ja se jos mikä ei tee hyvää spyykkeelle. Varsinkin jos oot just leveloimassa ja sonera sanoo poks... hajottaa muuten enemmän kun ero
[/q]
Vaihdaliittymää.. joisakin paikoissa on LevelUP
[q]eugina, 3.9.2009 18:08:
mienas jalat vetää veteläks ku anttilas palveli NIIIN ihana nuori nainen, ne silmät ja se katse..!*pihkassa* ..taidan käydä useemminkin...*iloinen*
[/q]
Just tontakii sinne laitetaankin hyvän näkösiä myyjiä niin tulee enemmän kauppaa.
täällä taas. Huoh. Melkein vetää mielen matalaksi...