SINKKULUUKKU

Back to häröily O

http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=114567

[q]Zebir, 16.9.2007 05:27:
Vittu. Joka kerta baarikeikka menee siihen että joko siel tanssilattial jammailee ihan omissa maailmoissa tai sit bousailee baaritiskillä drinksu kädessä ja odottaa että tulis sellanen biisi mitä vois mennä jammailemaan. Muihin tutustuminen on tolleen aika mahdotonta. *igor**poks*[/q]
:D Niin totta, niin totta.

[q]pululu, 28.11.2009 19:00:
Kuinka moni mies täältä uskaltaa myöntää, että jos hänen "huomioimiseen" ja kiinnostukseen vastaa myönteisesti, kiinnostus miehen puolelta loppuu siihen?
[/q]
Eihän metsästyksen fiilis, siinä vaiheessa kun tietää, että lihaa on jo tarpeeksi elämistä varten, perustu valmiiseen ateriaan vaan itse jahtitapahtumaan.

Edit: naisen ilmeisesti pitäisi siis tietää mitä mies hakee ja haluaa ja valita toiminta- ja lähestymistapansa sen perusteella:)

mut jos mies on ihastunut tms huomionantajaan, niin mielestäni ukko on vähintäänkin täysin kilipää mikäli huomioimisesta loppuu mielenkiinto:)

päteekö sama kysymys myös naisille?

[q]Janisa, 16.9.2007 06:06:
Kerrot meille kylla ti, ottiko se yhteytta! *joo*[/q]

JACKPOT!

[q]Lyylikki, 16.9.2007 19:59:
Oohlala!!!

Ehkä meillä muillakin on sitte vielä toivoa *puhelintatuijottel*
[/q]

Toki teillä on

[q]anniharha, 13.6.2009 15:54:
No kai mä viel vähän kerkeen kirjoittaa ku toi rauta tos lämpee...

---
Syder, 13.6.2009 09:10:
---
anniharha, 12.6.2009 18:57:
Ai perkele, pitääks mun sittenki korvata mun tissit älykkyydellä että tää superepätoivoinen sinkkuluukkuräpiköintini loppuis? Maksaisko joku lobotomian? Voisin tarjota esim. kaljan siitä hyvästä!
---

---

Eli jos lähden treffeille baariin/terassille, niin mun pitää mennä sinne (tissipaita päällä tietty) miehen kanssa, joka on tyhmempi kuin minä? Oolrait... no mut onks se sit ok, et kun sen täytyy sit olla aivan totaalinen vajakki, niin käytän sitä hyväkseni niissä määrin mitä mun älyllinen kapasiteettini mahdollisuuksiksi tarjoaa, eli vaikka pistän sen tarjoomaan mulle siideriä koko illan ja sit lemppaan sen koska se on niin tyhmä ja tykkää musta koska oon sen mittapuulla fiksu?

Ei, mä en taas ymmärrä. Huoh.

[/q]
Mut siis eikös naiset (ainaa ennen näin sanottii) yleensä hae sitä paremmin koulutettua miestä itselleen. Se o toki eri asia onko tällä ny mitää tekemistä tyhmyyden tai fiksuuden kanssa :P

[q]Birgie, 16.9.2007 22:41:
*luukkuun putkahtel*

[/q]

Kovinpa on jojoa havaittavissa :(

[q]ezzy, 16.9.2007 22:54:
---
Birgie, 16.9.2007 22:41:
*luukkuun putkahtel*

---

Kovinpa on jojoa havaittavissa :(
[/q]
Älä kato muuta sano. Elämä on paskaa. :(

[q]Lyylikki, 16.9.2007 19:59:
---
larzizi, 16.9.2007 19:17:
---
Janisa, 16.9.2007 06:06:
Kerrot meille kylla ti, ottiko se yhteytta!
---

JACKPOT!

---

Oohlala!!!

Ehkä meillä muillakin on sitte vielä toivoa *puhelintatuijottel*
[/q]

heheh tai sitte poikkeus tekee säännön:)

Sori minkit, mä roudaan pois. En tiedä
kuinka tuutte selviämään, tuskin mitenkään.

[q]larzizi, 17.9.2007 07:38:
Muistinpa muuten juuri, että tää mun elämäni mies sanoi illalla olevansa ehkä lähdössä tästä jossain vaiheessa rauhaturvaajaksi. Just my luck
[/q]

Hmmm...
no mut aatteles...
eiks oo hyvä et miehel on omii tärkeit juttuj, joita haluu toteuttaa
eikä koko aika roiku puntis kii*pepsodent*

[q]Bellezaaa, 17.9.2007 13:07:
Hmmm...
no mut aatteles...
eiks oo hyvä et miehel on omii tärkeit juttuj, joita haluu toteuttaa
eikä koko aika roiku puntis kii*pepsodent*
[/q]

No onhan se toki, mut jos se nyt edes olis mun mies, niin en haluaisi, että se lähtis turhan kauas pitkäksi aikaa toteuttamaan niit omii juttujaan :D

Ja se oli ilmeisesti aika isolla ehkällä.

[q]medic, 17.9.2007 14:34:
---
larzizi, 17.9.2007 07:38:
Muistinpa muuten juuri, että tää mun elämäni mies sanoi illalla olevansa ehkä lähdössä tästä jossain vaiheessa rauhanturvaajaksi. Just my luck

---

Kyllä se sieltä tulee n. 6vkon välein suomeen 1-2 viikoksi ja eikös hyvää kannata odottaa!?*joo*
[/q]

Ja luultavasti sanoi sen juuri tämän haluttavuus-efektin luomiseksi :) "omg se lähtee, must have him!!!!oneone"

[q]anniharha, 17.9.2007 19:50:
*peukkujapitel**vink*
[/q]

Oon kyllä niin huono odottamaan tämmösiä, että oon aikamoinen adhd täällä tällä hetkellä

Tosin jos huomisesta ei tule mitään, mulla on pieni varasuunnitelma viikonlopun varalle

[q]medic, 17.9.2007 14:34:
Kyllä se sieltä tulee n. 6vkon välein suomeen 1-2 viikoksi ja eikös hyvää kannata odottaa!?*joo*
[/q]
En mä kyllä pystyis olemaan tommosessakaan suhteessa

[q]ezzy, 17.9.2007 15:19:
Ja luultavasti sanoi sen juuri tämän haluttavuus-efektin luomiseksi :) "omg se lähtee, must have him!!!!oneone"
[/q]
Voihan se olla, mutta tää tapaus oli kyllä sen olonen, että uskon hänen sanoneen sen ihan tosissaan.

[q]larzizi, 17.9.2007 17:34:
---
medic, 17.9.2007 14:34:

---

En mä kyllä pystyis olemaan tommosessakaan suhteessa

---
ezzy, 17.9.2007 15:19:

---

Voihan se olla, mutta tää tapaus oli kyllä sen olonen, että uskon hänen sanoneen sen ihan tosissaan.
[/q]

Sitten sinulla onkin aika pala purtavana :)

[q]larzizi, 16.9.2007 04:24:

Kello puoli viiden aamupostaus.

[/q]

Kerrot meille kylla ti, ottiko se yhteytta!

Niin, ja onnea kirjoituksiin!

[q]ezzy, 17.9.2007 15:19:
---
medic, 17.9.2007 14:34:
---
larzizi, 17.9.2007 07:38:
Muistinpa muuten juuri, että tää mun elämäni mies sanoi illalla olevansa ehkä lähdössä tästä jossain vaiheessa rauhanturvaajaksi. Just my luck

---

---

[/q]

Mhh, oonks tyhymä vai miks en nää miten toi "omg se lähtee" jotenkin lisäis haluttavuutta?

En oo kyllä ikinä ymmärtänyt peliliikkeiden päälle. Eka suhteen alussa kauheeta venkoilua että ois mahdollisimman salaperäinen ja jännittävä ja mielenkiintoinen ja täydellinen ja plaaplaa, niin jopas tippuu korkealta kun arki alkaa ja tyyppi paljastuukin ihan toisenlaiseksi kuin on esittänyt olevansa. Samaa sarjaa nää "ei saa soittaa kolmeen päivään" jne sössötykset, hnngh, jos toinen menettää mielenkiintonsa siihen kun soitatkin jo kahden päivän päästä, niin menettäköön. Tuskin se kiinnostus sit kauhean vahvalla pohjalla on ollutkaan.

Kevättä pöksyissä ...

[q]anniharha, 17.9.2007 18:58:
Mhh, oonks tyhymä vai miks en nää miten toi "omg se lähtee" jotenkin lisäis haluttavuutta?

En oo kyllä ikinä ymmärtänyt peliliikkeiden päälle. Eka suhteen alussa kauheeta venkoilua että ois mahdollisimman salaperäinen ja jännittävä ja mielenkiintoinen ja täydellinen ja plaaplaa, niin jopas tippuu korkealta kun arki alkaa ja tyyppi paljastuukin ihan toisenlaiseksi kuin on esittänyt olevansa. Samaa sarjaa nää "ei saa soittaa kolmeen päivään" jne sössötykset, hnngh, jos toinen menettää mielenkiintonsa siihen kun soitatkin jo kahden päivän päästä, niin menettäköön. Tuskin se kiinnostus sit kauhean vahvalla pohjalla on ollutkaan.
[/q]

Joku voi ajatella niin, että "pakko saada toi ainakin täks illaks", jos toinen on lähdössä vaikka viideks vuodeks Mongoliaan. Itseä se ei niinkään kiinnosta. Harvemmin olen hakemassa yhden illan juttuja.

Mutta joidenkin peliliikkeiden päälle ymmärrän. Esim. tän herran poistuminen autosta oli kyllä hyvä veto, mutta en mä noita "ei saa soittaa kolmeen päivään" juttuja kyllä ymmärrä. Toki voihan se joidenkin kohdalla olla, että se lisää haluttavuutta, jos toinen on vaikeasti tavoiteltava. En kyllä itsekään liian helpoista pidä ollenkaan, mutta en mä silti tommosen päälle ymmärrä. Soitetaan sit kun tuntuu.

Ja siis tässä tilanteessa toi viim. tiistaiaamulla soittaminen liittys vain ja ainoastaan siihen, että poika tietää viim. silloin varmaksi pääseekö töistä aikaisemmin.

O