SINKKULUUKKU
[q]Lucifer Inc , 18.9.2007 20:45:
---
sadesola, 18.9.2007 20:41:
Hommaa minibussi ja lastaa se
vanhoilla karvaisilla miehillä.
Ajatuskin jo lämmittää mieltä.
Hankkikaa vielä yhdessä mandoliini,
niin johan helpottaa syystuska.
---
saaks olla mandoliinin sijasta banjo? :P
[/q]
Banjon sijaan balalaikka, bayamaya perälle sekä illalliseksi Brezhnevin hapankaalikeittoa.
[q]Freja, 19.9.2007 12:22:
No lauantaihan on viel parempi näkemiselle! Eiks ookin? Sillon voi mennä toisen luo yöksikin ku ei oo töitä seuraavana päivänä :D
[/q]
Aivan niin ;) Varsinkin kun poika jo viimeksi vähän vihjaisi, jos olisin tullut hänen luokse yöksi, joten se ei olisi kovin epätodennäköistä tälläkään kertaa
[q]Freja, 19.9.2007 14:52:
Mua rupes hirveesti naurattaan, ku ihan ku ois ilmas jotai "ryhmäkannustusta" ja muuta tsemppaamista :D "hei, yks sinkkuluukkulainen on saamas munaa", "hei hienoo U GO GIRL", "jee mullakin on vielä toivoa" ja sitä rataa.
Näin silmissäni tän tilanteen. Huvitti :)
[/q]
Jep, oon kans naureskellut täällä yksinäni tota Mut onhan se hyvä, että muut kannustaa ;D
Kyl sitä pikkuhiljaa kaivattiinkiin sutinaa mun elämään. Helvetin nihkeetä ollut, kun ei edes mitään kunnon kesäkolleja löytynyt
Mainitsin tänään koulussa yhdelle kaverille tästä pojasta ensimmäistä kertaa. Tuli hauskaa kommenttia kaverilta: "No mä oonki ihmetelly et mikä vittu sussa on ollu vialla, kun oot koko ajan niin hyvällä tuulella, hymyilet ja naurat koko ajan, oot koko ajan et "ei se mitään haittaa" ja kannustat ja tsemppaat 24/7"
ilmottaudun taas ! *vink**nauru*
[q]Verottaja, 19.9.2007 12:36:
---
[size=9]PS: 2½ vuotta sinkkuilua ei ole viel mitään ;)[/size]
[/q]
No ei todellakaan oo.
[q]Janisa, 18.9.2007 21:01:
Mua arsyttaa ettei oo ketaan kelle kitista!
Nimim. Huono paiva.
[/q]
Yksin on vaikea tapella ja pussata...(kaipaa molempia juttuja suhteen ohella)
Onko sinkkuus edes enään muotia.
[q]dpdrm,
[size=8]Ai strap-on tytöt o sitte ehoton nou-nou? :o[/size]
[/q]
...ei oo kokemusta...ainii, mut kaikkee pitää kokeilla...
näin kadulla söpön tytön, vaihdoimme katseita. Samassa tajusin että mulla ei nykyisessä elämäntilanteessa todellakaan ole aikaa saati energiaa toiselle ihmiselle. Muutosta tähän ei ole odotettavissa ainakaan vuoteen. Se siitä sitten.
[q]Dave^,
kokeiletko nyt vai heti..?
[/q]
Noh..katotaan...tänää me dokataa Nikon kans hela kväll..so...anything could happen.. *känni*
[q]kilobitti, 20.9.2007 16:55:
näin kadulla söpön tytön, vaihdoimme katseita. Samassa tajusin että mulla ei nykyisessä elämäntilanteessa todellakaan ole aikaa saati energiaa toiselle ihmiselle. Muutosta tähän ei ole odotettavissa ainakaan vuoteen. Se siitä sitten.
[/q]
Pyh, kauniille naiselle voi aina uhrata vaikka sielunsa
[q]larzizi, 19.9.2007 14:12:
---
Freja, 19.9.2007 12:22:
No lauantaihan on viel parempi näkemiselle! Eiks ookin? Sillon voi mennä toisen luo yöksikin ku ei oo töitä seuraavana päivänä :D
---
Aivan niin ;) Varsinkin kun poika jo viimeksi vähän vihjaisi, jos olisin tullut hänen luokse yöksi, joten se ei olisi kovin epätodennäköistä tälläkään kertaa
[/q]
Tai sitte voit leikkii vaikeestitavoiteltavaa.
Rasti seinään, mulla on toinen jalka säpinäluukun puolella
[q]WiljamiDzay, 1.1.2008 12:34:
hehee.. vaikuttais siltä että miespuolisien mielestä tää luukku ei oo ollenkaan niin ihuna ku naispuolisten... :D
[/q]
Mistäköhän mahtaa johtua...
*raapusteleeseinil*
meikällä menee ihan päin vastoin toi kesä/syksy -kuvio kuin muilla näemmä. kesällä on aina jokin ihmeellinen tarve erilaisille säädöille, kun taas syksyllä kiire sellaisten suhteen katoaa tyystin. sen myötä nyt on helpompi keskittyä ihan muihin asioihin, kuten duuneihin, musiikkiin, chillailuun jne, kun ei kokoajan tarvitse juoksennella muna kädessä pitkin poikin.
muilta osin syksy on tosin aivan perseestä (sateet, kylmyys yms.)
[q]Lyylikki, 21.9.2007 12:59:
Rasti seinään, mulla on toinen jalka säpinäluukun puolella
[/q]
Oi, oi, oi, oi...!!!
[q]kilobitti, 20.9.2007 16:55:
[/q]
Ei peppuseksiin mee ku joku 20-30 minuuttia?
Tana aamuna olisin niin halunnut hautaa sormeni toisen tukkaan ja silitella toisen kasvoja. Vaikka en itse saanut unta, niin olisin voinut ottaa toisen kainaloon ja katsella kun toinen nukkuu ja miettia kuinka ihana on olla toisen lahella.
*haaveil*
Ilta meni aika mahtavasti pojan kanssa Ja tuli jopa meille yöksi
Mä en oikeesti edes tiennyt, että on olemassa tommosia miehiä! Tutustutin sen jälleen pariin kaveriini ja molemmat hirveesti kehus mulle toisiaan. Tästä pojasta ei vaan voi olla pitämättä
Nyt on se hetki päivästä että olisi naiselle tarvetta. Ei missään romanttisessa mielessä vaan tarvis nalkuttavan kusipää eukon joka seisoo ovella kaulimen kanssa kun on ite lähdössä radalle. Jarrua pitäis painaa mut ite siihen ei pysty. Nyt siis kaikki runkkupersehuorat jolla on vallan tarvetta ja halua rajottaa muiden elämää, laittakaas viestiä meikälle