SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Zenni, 17.9.2007 18:16:
Okei, se mies alkaa olemaan jo sellanen harvinaisuus et katokki et pidät kiinni siitä :P
[/q]

Koitan pitää :D Itse ainakin henk.koht. törmään todella harvoin mieheen, joka osaa tanssia hyvin naisen kanssa.

[q]anniharha, 17.9.2007 18:58:

Mhh, oonks tyhymä vai miks en nää miten toi "omg se lähtee" jotenkin lisäis haluttavuutta?

En oo kyllä ikinä ymmärtänyt peliliikkeiden päälle. Eka suhteen alussa kauheeta venkoilua että ois mahdollisimman salaperäinen ja jännittävä ja mielenkiintoinen ja täydellinen ja plaaplaa, niin jopas tippuu korkealta kun arki alkaa ja tyyppi paljastuukin ihan toisenlaiseksi kuin on esittänyt olevansa. Samaa sarjaa nää "ei saa soittaa kolmeen päivään" jne sössötykset, hnngh, jos toinen menettää mielenkiintonsa siihen kun soitatkin jo kahden päivän päästä, niin menettäköön. Tuskin se kiinnostus sit kauhean vahvalla pohjalla on ollutkaan.
[/q]

ja taas, ajatukset menee kyllä niin samaa rataa
ihan samaa mieltä tosta "kolmen päivän säännöstä"
mitäs sit jos soittaa tai laittaa viestiä vaikka kahen tai neljän päivän päästä? onks se jotenki väärin? ja mitä siitä pitäis sit ajatella tai miten se pitäis tulkita, jos toinen ottaakin yhteyttä vaikka seuraavana päivänä?
kyllä siinä on sit miettimistä

palaanpa takaisin häntä koipien välissä.

[q]ezzy, 17.9.2007 19:16:
---
Nexus__69, 17.9.2007 19:09:
palaanpa takaisin häntä koipien välissä.

---

mitääää :DD
[/q]

sanoppa muuta. tasan kuukaden se mua jakso katella.

enkä ees tehny mitää väärää.

:(

[q]Miinapiina, 17.9.2007 19:09:

mitäs sit jos soittaa tai laittaa viestiä vaikka kahen tai neljän päivän päästä? onks se jotenki väärin? ja mitä siitä pitäis sit ajatella tai miten se pitäis tulkita, jos toinen ottaakin yhteyttä vaikka seuraavana päivänä?
[/q]

Sit se on yhtä tyhymä ku meikä!

<3

[q]anniharha, 17.9.2007 18:58:
---
ezzy, 17.9.2007 15:19:
---
medic, 17.9.2007 14:34:
---
larzizi, 17.9.2007 07:38:
Muistinpa muuten juuri, että tää mun elämäni mies sanoi illalla olevansa ehkä lähdössä tästä jossain vaiheessa rauhanturvaajaksi. Just my luck

---

Kyllä se sieltä tulee n. 6vkon välein suomeen 1-2 viikoksi ja eikös hyvää kannata odottaa!?*joo*

---

Ja luultavasti sanoi sen juuri tämän haluttavuus-efektin luomiseksi :) "omg se lähtee, must have him!!!!oneone"

---

Mhh, oonks tyhymä vai miks en nää miten toi "omg se lähtee" jotenkin lisäis haluttavuutta?

En oo kyllä ikinä ymmärtänyt peliliikkeiden päälle. Eka suhteen alussa kauheeta venkoilua että ois mahdollisimman salaperäinen ja jännittävä ja mielenkiintoinen ja täydellinen ja plaaplaa, niin jopas tippuu korkealta kun arki alkaa ja tyyppi paljastuukin ihan toisenlaiseksi kuin on esittänyt olevansa. Samaa sarjaa nää "ei saa soittaa kolmeen päivään" jne sössötykset, hnngh, jos toinen menettää mielenkiintonsa siihen kun soitatkin jo kahden päivän päästä, niin menettäköön. Tuskin se kiinnostus sit kauhean vahvalla pohjalla on ollutkaan.
[/q]

Nimenomaan, hirveetä paskaahan tollanen kieroilu on. En itsekään voi kyllä sietää epärehellisyyttä tai "peliliikkeitä".
Ja tosiaan tarkoitin tolla just tyypillistä, että annetaan mahdollisimman hyvä kuva itsestään, ollaan herrasmiestä, nauretaan kaverien jutuille ja kerrotaan surutarinaa miten koira kuoli viikoloppuna ja se oli kyllä jo tosi vanha ja onnellinen ":)" ja mietin tässä ulkomaille lähtöä, kovin on vaikea päätös "niin, paitsi jos löydän tosi kivan tytön täältä". jne jne muuta paskanjauhantaa. Oksettavaa touhua. Putoaa aika korkealta, kun tulee oikea henkilö esiin kaiken paskanjauhannan takaa.

Enkä puhu nyt Larzizi sun upeasta mallimiehestä, vaan ihan yleisestä ärsytyksestä Lycka till vaan!

[q]anniharha, 17.9.2007 19:13:

Sit se on yhtä tyhymä ku meikä!

<3
[/q]

hihihih

[q]anniharha, 17.9.2007 19:11:
Oho, oommä tyhymä, en osannu laskea kolmeen! Jos oisin osannut niin oisin laittanut kyllä paatosteluni perään et "enkä mä tarkoita sun tapauksen kolmea päivää, sopimusasiat on erikseen *vink*"
[/q]

Joo, en ollut varma viittasitko sillä samalla tähän mun tapaukseen, joten aattelin vaan varmistaa

Saa nähdä miten sen huomisen nyt käy, kun ei olla siitä vielä mitään puhuttu lauantaisen jälkeen

[q]KooKie, 17.9.2007 21:49:
---
Zenni, 17.9.2007 21:43:
---
astaroth, 17.9.2007 21:38:
---
Zenni, 17.9.2007 21:22:
Nii mut se ois samal kato hemmetin rento :P

---

kaikista hemmetin rennoista naisista tulee aina vaan kavereita >:(

---

Pitää muute paikkansa miestenki kanssa. Tai sit sen rentouden sisäistää liian myöhään :(

---

Ehkä se rentous ensikättelyssä on vaan korrelaatiossa siihen, ettei se heebo oo sun mielestä kuumottava tapaus, eli mahdollinen ihastumisen kohde. Kuka voi sanoa, että ne ihastuksen perhoset tuntuu "rennolta"?
[/q]
Mie en ainakaan voi! Ihastumisessahan on just parasta se ku jännittää, kädet hikoo ja perhoset lentää vatsassa! Ja sen tunteen on tultava eka... sit vasta se rentous...!

[q]larzizi, 17.9.2007 19:49:

Saa nähdä miten sen huomisen nyt käy, kun ei olla siitä vielä mitään puhuttu lauantaisen jälkeen
[/q]

*peukkujapitel**vink*

Yaeh! Puolen vuoden sinkkuilun jälkeen alkaa tuntua siltä ettei seurustelua tarvi enää mihinkään Kyllä on hubaa ollu ja hubat saa mun puolesta jatkua nyt sen aikaa et jos 8 vuotta meni kolmeen seurusteluun, ni seuraavat 8 vuotta otetaankin sitte takasin menetettyä aikaa ah ihana vapaus!!! *sydän*

Kyllä sitä tarviis saatana paijausta...*hmph*
Muutenki ajatukset vielki ihan sekasin mutta läheisyys ei olis pahitteeks...

[q]anniharha, 1.3.2008 15:28:
http://www.tvacres.com/images/bug_raid2.jpg
[/q]

En mä halua tappaa niitä

[q]KriSSe^, 11.9.2007 23:21:
---
Tuksu, 11.9.2007 21:26:
---
KriSSe^, 11.9.2007 19:58:
---
Tuksu, 2.9.2007 15:58:
Ois jees saada tännekki luukkuun joku timeri ni tietäis kauan tääl o tullu jo notkuttuu.

Sit tohon ekalle sivulle joku top10 Toivottominta tapausta :D

Voisin melkee veikkaa itseeni aika kärjen piikkiin.

But the hunt is on!

---

Loistava idea oikeesti! Veikkaan et mäkin pääsisin kyl aika korkeelle sillä listalla...reilu 2½ vuotta eletty ilman ukkoa.

---

Pitää laittaa jonkimoinen adressi eteenpäin et saadaan tänne semmonen :D
Nimiä nimiä!

---

Todellakii!*nauru* Sanoista tekoihin Tuksu, mä ainakin allekirjotan jos adressi tulee.
[/q]
Mitä tälle adressille tapahtu? Mä ku jo kuvittelin et oisin kerranki saannu olla paras jossain.

Ei onnistunut näkeminen tänään, mutta lauantaina uus yritys

[q]Zeratul, 18.9.2007 22:21:
---
KriSSe^, 11.9.2007 23:21:
---
Tuksu, 11.9.2007 21:26:
---
---
Ois jees saada tännekki luukkuun joku timeri ni tietäis kauan tääl o tullu jo notkuttuu.

But the hunt is on!

---

Loistava idea oikeesti! Veikkaan et mäkin pääsisin kyl aika korkeelle sillä listalla...reilu 2½ vuotta eletty ilman ukkoa.

---

Nimiä nimiä!

---

Todellakii!*nauru* Sanoista tekoihin Tuksu, mä ainakin allekirjotan jos adressi tulee.

---

Mitä tälle adressille tapahtu? Mä ku jo kuvittelin et oisin kerranki saannu olla paras jossain.
[/q]

En mä tiedä..mä vähän niinku luotin siihen et Tuksu ois ottan tän asian hoitaakseen.. *ding**hymy*

[q]Ana-5000, 23.9.2007 05:21:
Ei peppuseksiin mee ku joku 20-30 minuuttia?[/q]

rrrrreps*nauru*

[q]Tuksu, 11.9.2007 21:26:
---
---

But the hunt is on!

---

---

Nimiä nimiä!
[/q]
Ei mitään timerii, kiitos :D

[size=9]PS: 2½ vuotta sinkkuilua ei ole viel mitään ;)[/size]

No ehkä mieluummin täällä, kuin ihmisen kanssa jonka arvot ovat niin kaukana omista / ajatusmaailma on ihan liian toisenlaisessa atmosfäärissä kuin omat (joo oli eilen "deitti").

[q]larzizi, Aivan niin ;) Varsinkin kun poika jo viimeksi vähän vihjaisi, jos olisin tullut hänen luokse yöksi, joten se ei olisi kovin epätodennäköistä tälläkään kertaa
[/q]

sheivail*

O