SINKKULUUKKU
[q]Dementation, 31.7.2008 00:06:
Nyt on kurja fiilis
[/q]
Älkää ny pojat olko tollasia.
[q]pululu, 10.12.2009 12:57:
---
Takyon, 1.12.2009 18:20:
On se nyt prkl kun tietää mitä haluis mut sit ei kuitenkaan tiedä mitä haluaa. Ja vaikka tietäiskin niin ei kykene >:/
---
Mut eikö se tieto, ettei kykene, tarkota sitä ettei ole valmis suhteeseen?
..tai kai se riippuu siitä, mikä sen kykenemättömyyden syy on.
[/q]
Mun tapauksessa tuo tarkoittaa sitä että mä vaan olen täysin kykenemätön tekemään asioille mitään. Vaikka mun eteen tulis nainen joka mahdollisesti jaksais katsella mua pidempäänkin ja muutenkin täydellinen otus niin homma kaatuis siihen et mä en sais mitään aikaseksi asian eteen. Ja siis mä oikein jaksa uskoa että mun kohdalle edes osuis sellasta naista jonka kanssa homma toimis. Suoraan sanottuna mä en suurimman osan ajasta ymmärrä miks mun kaveritkaan jaksaa mua kattella ja kutsua erinäisiin tilaisuuksiin yms. Kaipa joku sit on minusta löytäny muutakin mielenkiintoista kuin maailman parhaat halit.
Aeh, sekavaa..
This is my church. This is where I heal my hurts.
!!! The church of SINKKULUUKKU !!!
Kuinkas ordinointi tässä kirkossa toimii? Voisin nimittäin olla jossain määrin kiinnostunut

[q]niomic, 21.7.2008 02:38:
---
titi, 21.7.2008 01:56:
Ja ei ole edes ketään kelle kiukutella aamulla kun tuli valvottua liian myöhään.
---
Jos toi nyt on huono puoli sinkkuudessa, ni eipä oo kovin lupaavaa olla parina, jos on heti whinet odotettavissa asiasta, johon ei ollu osaa tai arpaa. Joku läppäjätkä voi toki totee et tämmöstähän ne kaikki whinet on naisilta, mut en ihan allekirjoita >;)
[/q]
niinno. hyvässä parisuhteessa se toinen ymmärtää ettei valitus kohdistu siihen toiseen osapuoleen vaan osaa lohduttaa/olla tukena kun toisella pahempi päivä. halaus omalta rakkaalta poistaa monta kiukkupuuskaa.
Taidan kanssa omistaa ikuisuus kortin tänne....
No mut hei, sähän otit sen mun tontin täällä sillo itelles kun muutin pois täältä.. (näin jälkikäteen ajateltuna ainoastaan väliaikaisesti, koska täällähän sitä taas ollaan oltu jo parisen kuukautta. *igor*)
Kaipa sitä pitää etsiä täältä itselleen uusi tontti, missä kyhjöttää..
Nää hetket, kun on kipee, niin on kyllä niitä hetkiä että kaipais seurustelusuhdetta.
Ei sitä jotenkin viitsi mitään kavereita tai säätökumppaneita vaivata omalla kipeydellään, mutta se oma kulta pitämässä seuraa sohvanpohjalla, keittämässä teetä tms olis kyllä luksusta.
Olo kun on huono, silleen että pelkkä oleminenkin tuntuu rankalta, niin olis megajees kun olis joku joka haluais tehdä tai hakea jostain jotain murkinaa sit kun joskus nälkä iskee jne.
Mä oon hirveen huono pyytämään ketään tulemaan mun seuraksi tai hakemaan mulle ruokaa, kun oon yleensä itse se joka passaa ja hoivaa kavereita ja puolisoita... Oon huono passauttamaan ketään, jossei ne erikseen tarjoudu passautettaviksi.
Eli helppoa olla sinkku kun on terve ja voimsisaan, mutta rankkaa kun on kipeä ja heikko.
En siis voikkaan olla ikisinkku, muuten tulee vanhuudesta rankkaa.
Hurk, sinkkuilun hyviä puolia että kukaan ei ole vahtaamassa tekemisiä. Eilen kolmet bileet koluttu, tänään nokka kohti Tamperetta ja [o]Yyteriin[/o] Pyynikille biitsille. Millanenkohan keli Mansessa on.. *täh*
edit : kokeillaas heräillä..
---
---
Ilmottaudun ylipapittareks. Mun kontolle voi jättää dionysoksen palvonnan ja lepyttämisen.
Amz doing it just fine*jeesus*
Mista tietaa, etta omistaa ikuisuuskortin?
Jos haluu sellasen, niinku mä :)
---
---
Ilmottaudun ylipapittareks. Mun kontolle voi jättää dionysoksen palvonnan ja lepyttämisen.
Dionysos mainittu! o/ En kyl tiijä miten Dionysos liittyy sinkkuuteen, mut voitais silti pitää bakkanaalit!
Njoo kylhän niitä bakkanaaleja voi suhteessakin viettää, mutta sinkkuna niitä tulee harastettuu useemmin =D
---
---
---
---
Dionysos mainittu! o/ En kyl tiijä miten Dionysos liittyy sinkkuuteen, mut voitais silti pitää bakkanaalit!
Täällä on kanssa yksi jolla on ikuisuuskortti tänne. Sen tietää jo nyt
[q]J Raninen, 2.9.2009 12:28:
---
Auacusha, 2.9.2009 12:07:
Tyypillinen esimerkki miten maailma toimii, tääl kyl naiset kirjottelee että olis kiva jos joku tulis heittää läpyskää kadul / keskel päivää jossain, mut auta armias jos kyseistä kokeilee niin takasin tulee ihmettyneitä katseita ja ihmisiä jotka kävelee vaa ohitse sanomatta mitään naamaa nyrpistäen...
---
Tai ehkä se johtuu vaan naamasta. Joku "unelmien poikamies" saattaa saada kokonaan toisenlaista palautetta.
[/q]
Tai siitä että rima on liian korkealla. Kyllä joku hirveen näkönen finninaamaläski suhtautuu erillailla kuin isotissinen magabeibe. Mutta julmaa on sekin että oli ulkonäkö mikä hyvänsä niin silti ollaan kiinnostuneita vaan niistä tietyn näkösistä ihmisista ja ne WOW nörtit saa olla keskenään ja läpätää päivät pitkät vaan WOWista.
Kaipa sitä pitää etsiä täältä itselleen uusi tontti, missä kyhjöttää..
Omistan tontti monopolin, enkä ole kuullut tästä mitään, miksi? Lähetän gorillani kimppuusi ja keräämään rahaa seuraavaan tonttiisi, ottaen huomioon laittomuudet et pääse halvalla...
[q]Dementation, 9.2.2009 11:35:
Nää hetket, kun on kipee, niin on kyllä niitä hetkiä että kaipais seurustelusuhdetta.
Ei sitä jotenkin viitsi mitään kavereita tai säätökumppaneita vaivata omalla kipeydellään, mutta se oma kulta pitämässä seuraa sohvanpohjalla, keittämässä teetä tms olis kyllä luksusta.
Olo kun on huono, silleen että pelkkä oleminenkin tuntuu rankalta, niin olis megajees kun olis joku joka haluais tehdä tai hakea jostain jotain murkinaa sit kun joskus nälkä iskee jne.
Mä oon hirveen huono pyytämään ketään tulemaan mun seuraksi tai hakemaan mulle ruokaa, kun oon yleensä itse se joka passaa ja hoivaa kavereita ja puolisoita... Oon huono passauttamaan ketään, jossei ne erikseen tarjoudu passautettaviksi.
Eli helppoa olla sinkku kun on terve ja voimsisaan, mutta rankkaa kun on kipeä ja heikko.
En siis voikkaan olla ikisinkku, muuten tulee vanhuudesta rankkaa.
[/q]
I hear your pain!
Olin ihan juutaksen kipenä viime viikolla, en muista milloin olisi kuume huidellut sellaisissa svääreissä. Omaa oloa helpotti se, että mulla on kaksi ihanaa kämppistä. Toinen ruokki mut keskiviikkona ja toinen toi torstaina kaupasta maitoa ja limpparia, kun olo oli pahimmillaan.
Harmittava vaan, että molemmilla oli muita menoja sekä torstaina, että perjantaina illalla, joten jouduin itsekseni potemaan sohvan pohjalla. Ihan yhtä paha se ei kuitenkaan ollut, kuin itsekseen asuessa, kun tiesi toisen elävän olennon tulevan kuitenkin yöksi kotiin ja loppujen viimein olevan vain yhden puhelinsoiton päässä.
Välillä yritin silittää itse itseäni massusta viileällä kädellä, kun maha oli han tulisen kuuma, mutta ei se tuntunut ollenkaan samalta
Mista tietaa, etta omistaa ikuisuuskortin?
No kai mä viel vähän kerkeen kirjoittaa ku toi rauta tos lämpee...
[q]Syder, 13.6.2009 09:10:
---
anniharha, 12.6.2009 18:57:
Ai perkele, pitääks mun sittenki korvata mun tissit älykkyydellä että tää superepätoivoinen sinkkuluukkuräpiköintini loppuis? Maksaisko joku lobotomian? Voisin tarjota esim. kaljan siitä hyvästä!
---
Ei, älä korvaa tissejä sillä. Pidä molemmista hyvää huolta niin hyvä tulee. Ja muista aina valkata baari/terassiseura siten että sä oot aina se fiksuin
[/q]
Eli jos lähden treffeille baariin/terassille, niin mun pitää mennä sinne (tissipaita päällä tietty) miehen kanssa, joka on tyhmempi kuin minä? Oolrait... no mut onks se sit ok, et kun sen täytyy sit olla aivan totaalinen vajakki, niin käytän sitä hyväkseni niissä määrin mitä mun älyllinen kapasiteettini mahdollisuuksiksi tarjoaa, eli vaikka pistän sen tarjoomaan mulle siideriä koko illan ja sit lemppaan sen koska se on niin tyhmä ja tykkää musta koska oon sen mittapuulla fiksu?
Ei, mä en taas ymmärrä. Huoh.
[q]aada, 12.6.2009 23:13:
mutta joo, mitkähän hämmentävät kommentit kerta toisensa jälkeen? mutta jos tarkoituksenasi oli sanoa, että koet näiden ei mielestäsi niin fiksuja kommentteja heittäneiden jukepoksejen ja piripäiden ajatusmaailman kanssa enemmän yhteyttä kuin minun, niin en kyllä olisi siitä kovinkaan pahoillani. ja jos toi tosiaan oli pointtina, niin pakko myöntää, että nätisti yhdistät pirin käytön ei niin fiksuihin kommentteihin ja siten ehkä myös ei niin fiksuun ajatusmaailmaan.
[/q]
Muistelen että ollaan ennenkin vaihdettu hiukka eriäviä mielipiteitä varsinkin ihmissuhdeasioista. Jaksan hämmentyä siitä, miten sä tunnut ottavan tänne kirjoitetut jutut niin jumalattoman kirjaimellisesti. Se, mikä mun näkökannasta yhdistää mua ja muita rakkaita perseilijöitä, on itseironia ja huumorin yliviljely. Vaikka mulla ei ole hajuakaan siitä, mitä ne muut (saati mä itekään) yrittävät selittää, olen havaitsevinani niissä asioita, joille on tarkoitus nauraa. Sä vaikutat musta lähinnä takakireältä itseironiapuutoksiselta tosikolta. Piis <3
Kirjoitan tälle forumille paljon asioita kieli (tai vaihtelevasti joku muu ruumiinosa, oma tai jonkun toisen) poskessa. Kuten olen aiemminkin yrittänyt korostaa, kyseessä on huumorin alalaji, jota sä voit tahtoessasi kutsua vaikka idioottiudeksi, jos se helpottaa ymmärtämään, etten ole tosissani. Elän omassa pienessä kuplassani ja naureskelen omille mukasukkeluuksilleni, enkä todellakaan ihmettele sitä, miksi olen jälleen sinkkuluukussa. Viimeisin loistelias paluuni säpinäluukun puolelta tänne johtuu siitä, ettei poika tuonutkaan mulle pitsaa kun tuli baarireissultaan yllärinä herättämään mut kesken kauneusunieni. Se luuli että muna riittää tyydyttämään mut. Mä oisin tahtonut myös kanaa, ananasta ja aurajuustoa.
Kerran oli kierroksessa yks, joka toimi elävänä esimerkkinä siitä, että piri tosiaankin toimii, tavalla tai toisella. Mielestäni sekin on jollain tasolla aika hauskaa. Se oli oikein fiksu poika, ajatusmaailma oli ylevä, keskustelut pitkiä ja se tarjos mulle välillä safkaakin. Myös se oli oikein hauskaa. Voisi ajatella, että piri toimii siis piripäiden käyttämänä välillisesti myös minulle tarjoten suuria hauskuuden hetkiä! Mun mielestä sekin on aika hauskaa. Esimerkiksi nämä mun sekavat sössötykset asian vierestä voisikin siis oikeastaan perustella sillä, että piri toimii. Mä olen kyllä vähän pahoillani, ettei se taida olla sun mielestä yhtään hauskaa :(
Onneks mun ei tarvii koittaa skarpata ja kirjoittaa mitään fiksua siitä, mistä tässä nyt alunperin keskusteltiin. Freja ja Ezzy on muotoilleet asian niin hyvin, että riittänee kun totean allekirjoittavani kaiken heidän kommenteistaan.
Nyt mä meen suoristamaan hiukset, että näyttäisin ns. miellyttävältä, kun lähden tarjoamaan kaljan pojalle, josta oikeasti pidän ja paljon. Tai lähden jos se soittaa, mikä on hieman epävarmaa, sillä vittuilin hänelle toissapäivänä jopa siitä, että hän lupasi tavata minut. Tästä tulee vielä vuosisadan rakkaustarina, mä niiiiiin tiedän sen!
Mä en ole ikinä, en IKINÄ löytänyt baarista ainuttakaan miestä. Mutta tänään mä löysin (tai no, se löysi kyllä mut) aivan ihanan miehen. Saatto mut jopa kaverin autolle, joka tuli hakemaan mut kotiin. Se tuli ihan älyttömän hyvin juttuun mun kavereiden kanssa ja jutteli niitten kanssa varmaan tunnin ennen kun päästiin lähtemään. Loppuen lopuksi jopa heitettiin se kotiin.
Siis voi että! Sopi aivan älyttömän hyvin "porukkaan" ja oli aivan ihana herrasmies. Kovasti jutteli, että tulee hakemaan mut tiistaina koulusta ja haluaa joku kerta mennä mun kanssa metsään yöpymään.
Ja se kun se lähti autosta.. oi vitsi! Teki aivan mahtavan ja täysin ennalta arvaamattoman peliliikkeen siinä vaiheessa
Ainut vika on siinä, että sillä on mun puhelinnumero, mutta mulla ei sen. Lupasi vilpittömästi soittaa viimeistään tiistaiaamulla, jos pääsee tai ei pääse hakemaan mua koulusta. Mulla on kirjotukset maanantaina ja jos se taas tekee peliliikkeen ja oikeesti viivyttelee sitä soittoa tiistaiaamuun, niin vittu mä hajoan huomenna kun pitäis keskittyy lukemiseen ja maanantaina kun pitäis keskittyy yokirjotuksiin.
Sen lisäksi, että mä rakastuin tähän mieheen, mun kaveripojat rakastui myös siihen *pihkassa**pus*
Eikä ainakaan mikään huono suutelija ollut *pepsodent**pus*